-
Παιδιά καλημέρα! Εχω ένα Πεζό 307 11/2007 που μεταξύ άλλων, που δεν είναι της παρούσης, τον τελευταίο ενάμιση μήνα έχει αρχίσει και παίρνει πρωτοβουλίες. Για να εξηγηθώ, 3-4 φορές μέχρι σήμερα ενώ οδηγώ κανονικά, έχει ανοιξει ο υαλοκαθαριστήρας του πισω παρ μπριζ μαζί με το νερό και αφού καθαρίσει το τζάμι σταματάει και πάλι μόνος του. Εκτός από το αστείο της υποθεσης, κρύβεται κάποιο σοβαρό πρόβλημα πίσω από αυτό;
-
Παιδιά καλημέρα! Εχω ένα Πεζό 307 11/2007 που μεταξύ άλλων, που δεν είναι της παρούσης, τον τελευταίο ενάμιση μήνα έχει αρχίσει και παίρνει πρωτοβουλίες. Για να εξηγηθώ, 3-4 φορές μέχρι σήμερα ενώ οδηγώ κανονικά, έχει ανοιξει ο υαλοκαθαριστήρας του πισω παρ μπριζ μαζί με το νερό και αφού καθαρίσει το τζάμι σταματάει και πάλι μόνος του. Εκτός από το αστείο της υποθεσης, κρύβεται κάποιο σοβαρό πρόβλημα πίσω από αυτό;
-
Παιδιά καλημέρα! Εχω ένα Πεζό 307 11/2007 που μεταξύ άλλων, που δεν είναι της παρούσης, τον τελευταίο ενάμιση μήνα έχει αρχίσει και παίρνει πρωτοβουλίες. Για να εξηγηθώ, 3-4 φορές μέχρι σήμερα ενώ οδηγώ κανονικά, έχει ανοιξει ο υαλοκαθαριστήρας του πισω παρ μπριζ μαζί με το νερό και αφού καθαρίσει το τζάμι σταματάει και πάλι μόνος του. Εκτός από το αστείο της υποθεσης, κρύβεται κάποιο σοβαρό πρόβλημα πίσω από αυτό;
-
- βρε μπας και κανεις καμμια κινηση και τον ενεργοποιεις...αθελα σου?..
- μηπως εχεις αισθητηρα βροχης πισω και καποιος πισινος-διπλανος που πλενει τα τζαμια στου σε υγραινει και παιρνει
μπροστα ?..για κανε δοκιμη με νεροπιστολο
-
Δυστυχώς και στα 2 σου απαντώ πολύ γρήγορα όχι. Κάτι μυστήριο συμβαίνει.. Το μόνο που φοβάμαι χωρίς να ξέρω είναι κάποιο πρόβλημα στον εγκέφαλο. Πφφφ.. Ήρθε για να με βασανίσει αυτό το αυτοκίνητο
-
Eltasso, αμφιβάλλω αν υπάρχει αμάξι που να έχει αισθητήρα βροχής πίσω. Αυτόματη ενεργοποίηση αν δουλέψουν οι μπροστινοί ναι, αλλά δεν θα πετούσε νερό.
Zan_Gr, ιδανικά πρέπει να συνδεθεί το αμάξι διαγνωστικό ώστε να ελεγχθεί η λειτουργία της φλασιέρας. Έχεις βάλει τπτ aftermarket πράγματα στο αυτοκίνητο (ραδιοcd, αισθητήρες παρκαρίσματος);
-
Όχι όχι.. Όλο είναι αγνό και παρθένο Το μόνο που ίσως μπορώ να σκεφτώ είναι οτι το χειριστήριο των φώτων, που είναι βέβαια από την άλλη μεριά του τιμονιού, έχει πρόβλημα στη βιαστική απενεργοποίηση των φωτών και συνήθως δεν πιάνει με την πρώτη. Ίσως μετέδωσε τον ιό και στο δεξί χειριστήριο..
-
Φλασιερα τότε...
Παει πακετακι ολόκληρη. -
Είναι σίγουρα αυτό; Και γιατί κόστος μιλάμε; Δηλαδή 2 χρόνια περίπου που έχω πρόβλημα με τα φώτα, ήταν εξαρχής η φλασίερα; Και είναι αναγκαστική η αλλαγή; Πολλές ερωτήσεις το ξέρω..
-
Αν έχεις και στα φώτα πρόβλημα, κατά πάσα πιθανότητα είναι από κει το θέμα. Κόστος δεν θυμάμαι ακριβώς, γύρω στα 200 πρέπει να είναι δυστυχώς... Αν το είχες τόσο καιρό έπρεπε να το κυνηγημένος εξ αρχής βρε συ, μήπως στο περνούσαν στην εγγύηση...
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Για κοστος δεν ξέρω... Ο drdino ίσως ξέρει...
Τώρα το σίγουρο... Βάλτο πάνω σε ένα διαγνωστικο, ίσως εκει σου δείξει το πρόβλημα.
Και ναι μπορει να ήταν απο την αρχηEdit με πρόλαβε
-
Στο Corsa C ο πίσω καθαριστήρας ενεργοποιούταν αυτόματα αν οι μπροστά δούλευαν και έβαζες όπισθεν. Μήπως έχεις τους μπροστά σε τίποτα Auto (αν έχεις αισθητήρες) και έβαλες τίποτα όπισθεν και μπλόκαρε τίποτα; Το άλλο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι σε πολλά αυτοκίνητα με το που πατάς να ρίξεις νερό ενεργοποιείτε αυτόματα και το μοτέρ των καθαριστήρων. Μήπως καταλάθως πάτησες να ρίξεις νερό πίσω και ενεργοποιήθηκε και η κίνηση του μοτέρ;
-
Είναι ξεκάθαρος στο τι ακριβώς συμβαίνει, μην τα μπερδεύετε.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Αυτό ακριβώς που λέει ο drdino γιατί είναι δύσκολο να γράφω και πολλά απο το iphone. Οι συνθήκες είναι όπως τις είπα. Δεν είμαι και κανά παιδάκι να μην ξέρω το αυτοκίνητο. Για να δούμε λοιπόν τι άλλο θα μας βγάλλει..
-
Το διάβασα αλλά σκέψου πχ να έχει κραμασμένο κανένα χαϊμαλί ,μάτι , εικόνίτσα κλπ κλπ στον μοχλό του καθαριστήρα..... εκεί αναφέρομαι στο 'καταλάθως'. το βάρος και μόνο μπορεί να επηρεάσει και να ενεργοποιήσει τίποτα. Βέβαια η περίπτωση βλάβης είναι πολύ πιθανή
-
Όχι μην με περνάς για γύφτο, δεν θα το αντέξω!! :ρ Μα τώρα φαντάζεσαι χαιμαλιά και κομπολόγια σε 307;
-
Ο χρήστης Zan_Gr έγραψε:
Μα τώρα φαντάζεσαι χαιμαλιά και κομπολόγια σε 307;Τα θέλεις.
Το γαλλικό σαλόνι του 307 είναι φτιαγμένο για τεράστιο κιμπάρικο ξύλινο κομπολόι να κρέμεται από το χειριστήριο του υαλοκαθαριστήρα και πλούσιες φλοκάτες στα καθίσματα.
Έχει δώσει κανένας τη φλασιέρα σε ηλεκτρονικό να ξαναπεράσει όλες τις κολλήσεις με κολλητήρι μήπως και φτιάξει;
-
Ναι αλλά το κομπολόι στη μεριά του φλας, για να είναι συνέχεια ανοικτό το αριστερό φλας λόγω βαρους και να με διευκολύνει στις προσπεράσεις που κάνει ο πύραυλος 307!
-
Ναι αλλά το κομπολόι στη μεριά του φλας, για να είναι συνέχεια ανοικτό το αριστερό φλας λόγω βαρους και να με διευκολύνει στις προσπεράσεις που κάνει ο πύραυλος 307!
-
Ελπίζω να σε προλάβω πριν πας να δώσεις τα ωραία σου λεφτά! Δοκίμασε να ανοίξεις τον προβληματικό λεβιέ από πάνω (πχ από το κουμπί του trip computer που λογικά θα έχεις). Υποψιάζομαι ότι θα είναι κομμένη η καλωδιοταινία στα σημεία που κάνει επαφή.
Προτεινόμενες λύσεις:
- μπορείς να ξαναβάλεις στη θέση τους τα συρματάκια που κάνουν αυθαίρετες επαφές και προσδίδουν εκνευριστική νοημοσύνη στο αυτοκίνητο (μάλλον προσωρινή λύση)
- μπορείς να πάρεις από καμιά αντιπροσωπεία κάποια χαλασμένη com2000 (η επίσημη ονομασία της 'φλασιέρας') που έχουν για πέταμα και να αντικαταστήσεις τους λεβιέδες σου
- Αν τίποτα από τα παραπάνω δεν παίξει, τότε ψάξε να την αλλάξεις ολόκληρη (καλύτερα μην πάρεις μεταχειρισμένη, θα πάθει τα ίδια μετά από λίγο)
Good luck!
ΥΓ: σε κάποιο αγγλικό φόρουμ είχα βρει αναλυτικό how to για το πώς ανοίγουν τα λεβιεδάκια. Δυστυχώς με ένα γρήγορο search δεν βρήκα κάτι . Χρειάζεσαι ένα μικρό κατσαβιδάκι και μια πένσα. Με το κατσαβιδάκι θα αφαιρέσεις το καπάκι που έχει στην άκρη ο λεβιές (αν το καπάκι είναι και κουμπί προσοχή μην πεταχτεί κανένα ελατήριο) και μετά με την πένσα θα πιέσεις την ασφάλεια για να βγει ολόκληρο το άκρο (στρεφόμενο μέρος λεβιέ). Αν τα παραπάνω δεν βγάζουν κανένα νόημα, πες μου να ψάξω για το how to!
Peugeot 307 με τεχνητή νοημοσύνη