-
σε κάποια φάση θα το οδηγησω και με το νέο χρονο... αν όλα πανε καλά
έχει κανείς εντυπώσεις να μας πει;
-
σε κάποια φάση θα το οδηγησω και με το νέο χρονο... αν όλα πανε καλά
έχει κανείς εντυπώσεις να μας πει;
-
σε κάποια φάση θα το οδηγησω και με το νέο χρονο... αν όλα πανε καλά
έχει κανείς εντυπώσεις να μας πει;
-
Μην κάνεις κάνα αστείο και πάρεις το 1.4. Το m-jet θα πάρεις με τα 95 άτια.
-
diesel και αυτόματο μονο.
-
Δεν είμαι σίγουρος ότι βγαίνει ή έρχεται με αυτόματο. Επίσης αν βγαίνει με αυτόματο τότε θα είναι το dualogic που είναι από μέτριο έως κακό.
-
η αλήθεια ειναι ότι στα βιδεάκια δοκιμάζουν ενα αυτοματάκι. από κει μου ήρθε και το είπα
χειρότερη εμπειρία από χειροκίνητο σε πόλη αποκλείεται να ειναι. οποτε δεν τίθεται καν ζήτημα.
για το ρινγκ έχω το καλό ρε, μην μπερδεύεσαι
-
Μωρέ ναι, προφανώς δεν το θες για μαγκιές. Αλλά προτού το πάρεις ζήτα να δοκιμάσεις ένα 500/Panda με dualogic να έχεις μια ιδέα. Άκου που σου λέω...
-
Πρεπει να ειναι τρομερο...πολυεργαλειο σε diesel παντα....
Ετσι μου ερχεται να αλλαξω και τα δυο της υπογραφης μου...με αυτο... να τελειωνω -
Ο χρήστης dgrgtc έγραψε:
Πρεπει να ειναι τρομερο...πολυεργαλειο σε diesel παντα....
Ετσι μου ερχεται να αλλαξω και τα δυο της υπογραφης μου...με αυτο... να τελειωνωαπό χώρους δεν είναι κάτι το ιδιαιτερο αφού είναι 4 μέτρα. χώρο αποσκευών έχουν μόνο 330 λίτρα, ενώ κ οι πίσω δεν έχουν κάτι το ιδιαιτερο στη διαθεση τους. απλα σου δίνουν την αίσθηση ευρυχωρίας γιατί έχουν ΠΟΛΥ ύψος.
πιο πολύ ως cult σχήμα είναι κατά τη γνώμη μου.
η μεγαλύτερη κατηγορία, ντομπλο, κανγκου κτλ όντως έχουν ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΥΣ χώρους -
To θέμα είναι με τα αντίστοιχα 4μετρα τι κάνει, πχ Πόλο, Κόρσα κτλ. Με αυτά το χωρίζει χάος στους χώρους.
-
πεσμένα τα καθίσματα είδες τι γίνεται; και βέβαια πόσο γρήγορα πέφτου να υπολογίζεις.
το ντομπλό είναι για να παίζεις μπάλα, αλλά ειναι σε άλλη κατηγορία.
-
Και συν τοις αλλοις είναι και συμπαθητικούλι εμφανισιακά.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Και συν τοις αλλοις είναι και συμπαθητικούλι εμφανισιακά.όντως είναι
@joe
γιατί χρήση το θες?
γιατί αν το θες για 'επαγγελματική' χρήση χωρίς να θες να το παρεις επαγγελματικό όμως, δεν μπορείς να ρίχνεις τα καθίσματα γιατί ό,τι βάζεις θα φαίνεται απεξω κ θα ¨σκορπίζει¨ στα φρεναρίσματαTo θέμα είναι με τα αντίστοιχα 4μετρα τι κάνει, πχ Πόλο, Κόρσα κτλ. Με αυτά το χωρίζει χάος στους χώρους.
όχι κ χάος. απλά επειδή είναι τετράγωνο κ πανύψηλο σου δίνει την αισθηση των χώρων. χώροι για τα πόδια όμως, εσωτερικό πλάτος κ πορτπαγκαζ δεν είναι κάτι το φοβερό.
το καλό με το το χώρο αποσκευών του όμως είναι ότι βγαίνει η εταζέρα κ φορτώνεις πιο πολλά πράγματα -
δεν το θέλω πάντως για επαγγελματικο...
τώρα που το σκέφτομαι βέβαια... πιο δύσκολο επάγγελμα απο σκυλιά-γατιά-παιδιά-ποδήλατα-πεθερά υπάρχει;;
oπότε μέσα επεσες
επειδή εχω ζησει με το Ντομπλό, σκεφτομουν ότι ετσι και ειναι ένα μικρό Ντομπλάκι, τοτε μιλαμε οτι μου κάνει γάντι.
αυτό το blue&me τι λεει;
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
αυτό το blue&me τι λεει;
Εκ των ουκ άνευ!
-
εκ των ων ουκ ανευ
(εξ απο ανεκαθεν, δηλαδη) -
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
σε κάποια φάση θα το οδηγησω και με το νέο χρονο... αν όλα πανε καλά
έχει κανείς εντυπώσεις να μας πει;
Για συντομες διαδρομες σου φτανει και το 1400αρι. Αλλιως ντιζελ με 95 αλογα και οπωσδηποτε esp για να μην τουμπαρει οπως το αδερφακι του citroen nemo χωρις esp...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Μωρέ ναι, προφανώς δεν το θες για μαγκιές. Αλλά προτού το πάρεις ζήτα να δοκιμάσεις ένα 500/Panda με dualogic να έχεις μια ιδέα. Άκου που σου λέω...χειροτερα απο το dsg?
τι θεμα εχουν αληθεια? πρωτη φορα το ακουω, παρολο που κοιταω γενικα πολλα πραγματα για τα ιταλικα αμαξια!
-
ε όχι και esp σε τέτοιο αμαξι να το θεωρούμε και βασικό αξεσουάρ
Fiat Qubo