-
Ολοκαίνουριο, μεγαλύτερο, έως και 420kg ελαφρύτερο (χάρις στο εξολοκλήρου αλουμινένιο πλαίσιο), διαθέσιμο από τον Σεπτέμβρη σε 160 χώρες.
Ωραίο είναι, σαν να καθάρισε και από τις κίτς λεπτομέρειες των τελευταίων f/l. Αλλά το σχέδιο της τρίτης γενιάς (2001) νομίζω δεν το φτάνει, ούτε έξω ούτε μέσα. Και η αύξηση του μήκους νομίζω ότι επηρέασε αρνητικά τις αναλογίες του, παρόλο που αυξήθηκε και το πλάτος. Γενικά έχω ένα κολληματάκι με την Land Rover, οπότε ανυπομονώ να το δω από κοντά.
-
Ολοκαίνουριο, μεγαλύτερο, έως και 420kg ελαφρύτερο (χάρις στο εξολοκλήρου αλουμινένιο πλαίσιο), διαθέσιμο από τον Σεπτέμβρη σε 160 χώρες.
Ωραίο είναι, σαν να καθάρισε και από τις κίτς λεπτομέρειες των τελευταίων f/l. Αλλά το σχέδιο της τρίτης γενιάς (2001) νομίζω δεν το φτάνει, ούτε έξω ούτε μέσα. Και η αύξηση του μήκους νομίζω ότι επηρέασε αρνητικά τις αναλογίες του, παρόλο που αυξήθηκε και το πλάτος. Γενικά έχω ένα κολληματάκι με την Land Rover, οπότε ανυπομονώ να το δω από κοντά.
-
Ολοκαίνουριο, μεγαλύτερο, έως και 420kg ελαφρύτερο (χάρις στο εξολοκλήρου αλουμινένιο πλαίσιο), διαθέσιμο από τον Σεπτέμβρη σε 160 χώρες.
Ωραίο είναι, σαν να καθάρισε και από τις κίτς λεπτομέρειες των τελευταίων f/l. Αλλά το σχέδιο της τρίτης γενιάς (2001) νομίζω δεν το φτάνει, ούτε έξω ούτε μέσα. Και η αύξηση του μήκους νομίζω ότι επηρέασε αρνητικά τις αναλογίες του, παρόλο που αυξήθηκε και το πλάτος. Γενικά έχω ένα κολληματάκι με την Land Rover, οπότε ανυπομονώ να το δω από κοντά.
-
Δείχνει υπέροχο, ελπίζω να κράτησαν τα στρογγυλά φώτα πίσω όμως!
Το βάρεσα με το Defy μου
-
Αληθεύει οτι ένα αλουμινένιο πλαίσιο είναι δύσκολο να επισκευαστεί μετά απο ατύχημα?
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Αληθεύει οτι ένα αλουμινένιο πλαίσιο είναι δύσκολο να επισκευαστεί μετά απο ατύχημα?Απο το αουντι Α2 θυμαμαι οτι ηθελε ειδικες τεχνικες ή κατι τετοιο .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αληθεύει οτι ένα αλουμινένιο πλαίσιο είναι δύσκολο να επισκευαστεί μετά απο ατύχημα?
Απο το αουντι Α2 θυμαμαι οτι ηθελε ειδικες τεχνικες ή κατι τετοιο .
Υποθέτω ότι θα εφαρμόζει κάποια αντίστοιχη τεχνολογία όπως Audi Space Frame, Fisker Karma, κάποια μοντέλα της Corvette κ.λπ.
Οι συγκολλήσεις πρέπει να γίνονται υπό ειδικές συνθήκες.
Από εκεί και πέρα υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης των τμημάτων που παρουσιάζουν βλάβη (στα σημεία σύνδεσης με άλλα τμήματα ή με το κύριο πλαίσιο) αλλά αυτό μπορεί να γίνει πολύ μα πάρα πολύ ακριβό.
-
Το σασσί θα κατασκευαστεί όπως κατασκευάζονται τα αντίστοιχα της Jaguar, που ανήκει στον όμιλο, εδώ και χρόνια.
-
Το εμπρός μέρος με αφήνει αδιάφορο αλλά ως γενικό σχήμα το βρίσκω πολύ όμορφο. Ξεχωρίζει ανάμεσα στα λοιπά τζιπ πολυτελείας νομίζω.
-
Παντα ο 'βασιλιας'!!!
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
έως και 420kg ελαφρύτερο (χάρις στο εξολοκλήρου αλουμινένιο πλαίσιο)
Μαλλον προτιμω το προηγουμενο σχεδιαστικα αλλα και αυτο μ αρεσει..
Ασχετο
Το evoque ειναι αλλου σχεδιαστικα.. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ασχετο
Το evoque ειναι αλλου σχεδιαστικα..Ω, ναι!
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Ασχετο
Το evoque ειναι αλλου σχεδιαστικα..Ω, ναι!
+1
Για το μεγαλο παντως καλα εκαναν και κρατησαν το στυλ των προηγουμενων γενιων.Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
-
Ο ορισμός του λιτού, απέριττου και κλασσάτου! Beat that βλαχοCayenne!
2013 Range Rover (L405)