Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2013 Range Rover (L405)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 2013 Range Rover (L405)
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    11
    14
    59
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mika_hakkinen last edited by




      Ολοκαίνουριο, μεγαλύτερο, έως και 420kg ελαφρύτερο (χάρις στο εξολοκλήρου αλουμινένιο πλαίσιο), διαθέσιμο από τον Σεπτέμβρη σε 160 χώρες.

      Ωραίο είναι, σαν να καθάρισε και από τις κίτς λεπτομέρειες των τελευταίων f/l. Αλλά το σχέδιο της τρίτης γενιάς (2001) νομίζω δεν το φτάνει, ούτε έξω ούτε μέσα. Και η αύξηση του μήκους νομίζω ότι επηρέασε αρνητικά τις αναλογίες του, παρόλο που αυξήθηκε και το πλάτος. Γενικά έχω ένα κολληματάκι με την Land Rover, οπότε ανυπομονώ να το δω από κοντά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • M
        mika_hakkinen last edited by




        Ολοκαίνουριο, μεγαλύτερο, έως και 420kg ελαφρύτερο (χάρις στο εξολοκλήρου αλουμινένιο πλαίσιο), διαθέσιμο από τον Σεπτέμβρη σε 160 χώρες.

        Ωραίο είναι, σαν να καθάρισε και από τις κίτς λεπτομέρειες των τελευταίων f/l. Αλλά το σχέδιο της τρίτης γενιάς (2001) νομίζω δεν το φτάνει, ούτε έξω ούτε μέσα. Και η αύξηση του μήκους νομίζω ότι επηρέασε αρνητικά τις αναλογίες του, παρόλο που αυξήθηκε και το πλάτος. Γενικά έχω ένα κολληματάκι με την Land Rover, οπότε ανυπομονώ να το δω από κοντά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mika_hakkinen last edited by




          Ολοκαίνουριο, μεγαλύτερο, έως και 420kg ελαφρύτερο (χάρις στο εξολοκλήρου αλουμινένιο πλαίσιο), διαθέσιμο από τον Σεπτέμβρη σε 160 χώρες.

          Ωραίο είναι, σαν να καθάρισε και από τις κίτς λεπτομέρειες των τελευταίων f/l. Αλλά το σχέδιο της τρίτης γενιάς (2001) νομίζω δεν το φτάνει, ούτε έξω ούτε μέσα. Και η αύξηση του μήκους νομίζω ότι επηρέασε αρνητικά τις αναλογίες του, παρόλο που αυξήθηκε και το πλάτος. Γενικά έχω ένα κολληματάκι με την Land Rover, οπότε ανυπομονώ να το δω από κοντά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • H
            highfidelity last edited by

            Δείχνει υπέροχο, ελπίζω να κράτησαν τα στρογγυλά φώτα πίσω όμως!

            Το βάρεσα με το Defy μου

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • G
              georgetz last edited by

              Αληθεύει οτι ένα αλουμινένιο πλαίσιο είναι δύσκολο να επισκευαστεί μετά απο ατύχημα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης georgetz έγραψε:
                Αληθεύει οτι ένα αλουμινένιο πλαίσιο είναι δύσκολο να επισκευαστεί μετά απο ατύχημα?

                Απο το αουντι Α2 θυμαμαι οτι ηθελε ειδικες τεχνικες ή κατι τετοιο .

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-dimou last edited by

                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                  Αληθεύει οτι ένα αλουμινένιο πλαίσιο είναι δύσκολο να επισκευαστεί μετά απο ατύχημα?

                  Απο το αουντι Α2 θυμαμαι οτι ηθελε ειδικες τεχνικες ή κατι τετοιο .

                  Υποθέτω ότι θα εφαρμόζει κάποια αντίστοιχη τεχνολογία όπως Audi Space Frame, Fisker Karma, κάποια μοντέλα της Corvette κ.λπ.

                  Οι συγκολλήσεις πρέπει να γίνονται υπό ειδικές συνθήκες.

                  Από εκεί και πέρα υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης των τμημάτων που παρουσιάζουν βλάβη (στα σημεία σύνδεσης με άλλα τμήματα ή με το κύριο πλαίσιο) αλλά αυτό μπορεί να γίνει πολύ μα πάρα πολύ ακριβό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • M
                    mirage last edited by

                    Το σασσί θα κατασκευαστεί όπως κατασκευάζονται τα αντίστοιχα της Jaguar, που ανήκει στον όμιλο, εδώ και χρόνια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                    • S
                      sheldon last edited by

                      Το εμπρός μέρος με αφήνει αδιάφορο αλλά ως γενικό σχήμα το βρίσκω πολύ όμορφο. Ξεχωρίζει ανάμεσα στα λοιπά τζιπ πολυτελείας νομίζω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • C
                        cosneo last edited by

                        Παντα ο 'βασιλιας'!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • N
                          nonos last edited by

                          Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:

                          έως και 420kg ελαφρύτερο (χάρις στο εξολοκλήρου αλουμινένιο πλαίσιο)

                          Μαλλον προτιμω το προηγουμενο σχεδιαστικα αλλα και αυτο μ αρεσει..

                          Ασχετο
                          Το evoque ειναι αλλου σχεδιαστικα..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • M
                            mika_hakkinen last edited by

                            Ο χρήστης nonos έγραψε:
                            Ασχετο
                            Το evoque ειναι αλλου σχεδιαστικα..

                            Ω, ναι!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • C
                              cosneo last edited by

                              Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:

                              Ασχετο
                              Το evoque ειναι αλλου σχεδιαστικα..

                              Ω, ναι!

                              +1
                              Για το μεγαλο παντως καλα εκαναν και κρατησαν το στυλ των προηγουμενων γενιων.

                              Sent from my HTC Desire using Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • E
                                exelliution last edited by

                                Youtube Video

                                Youtube Video

                                Τερατώδες!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • S
                                  stefan147 last edited by

                                  Ο ορισμός του λιτού, απέριττου και κλασσάτου! Beat that βλαχοCayenne!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr