-
Όλα τα καλά κάποτε τελειώνουν .
To Golφάκι ετοιμάζεται για την επιστροφή του στην AVIS και ήρθε η ώρα να ανοίξω νέο μέτωπο.
Επειδή ο καμένος το φυσάει το γιαούρτι ... το VAG έχει αποκλειστεί .**Επιλογές .... **
C4 1,6T 150hp
C4 1.6D 110hpFocus 1.6T 150hp
Focus 1.6D 115hpJulietta 1.6D 105hp
julietta 1.6T ? θα δείξει ...Megane 1,5dci
Astra 1.3D 95hp
Astra 1.7D 135hpΊσως παίξει και το isignia 1.4T LPG ή κάποιο άλλο της κατηγορίας που έχει το σύστημα από το εργοστάσιο (μην πάρουμε τις βαλβίδες στο χέρι)
Θα πάω να δv και τα 200 κομμάτια που έβγαλε σε προσφορά η Peugeot ... έχει Νέο 308 Thp 150άρι premium pack με 16,500
Για πείτε γνώμες ή αλλες επιλογές ?
- Θα κάνει καμιά 15-20,000 μικτά χιλιόμετρα το χρόνο .
- Ναι μεν εταιρικό , αλλά , τα κόστη όλα είναι επάνω μου ( αν είναι πάλι leasing θα πρέπει να είναι απο 1400cc και κάτω )
Ζητούμενα ,:
Οικονομία , Άνεση , Κύλιση , Ηχομόνωση , Σχετικά καλές Επιδόσεις , ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ , Εμφάνιση ... -
Όλα τα καλά κάποτε τελειώνουν .
To Golφάκι ετοιμάζεται για την επιστροφή του στην AVIS και ήρθε η ώρα να ανοίξω νέο μέτωπο.
Επειδή ο καμένος το φυσάει το γιαούρτι ... το VAG έχει αποκλειστεί .**Επιλογές .... **
C4 1,6T 150hp
C4 1.6D 110hpFocus 1.6T 150hp
Focus 1.6D 115hpJulietta 1.6D 105hp
julietta 1.6T ? θα δείξει ...Megane 1,5dci
Astra 1.3D 95hp
Astra 1.7D 135hpΊσως παίξει και το isignia 1.4T LPG ή κάποιο άλλο της κατηγορίας που έχει το σύστημα από το εργοστάσιο (μην πάρουμε τις βαλβίδες στο χέρι)
Θα πάω να δv και τα 200 κομμάτια που έβγαλε σε προσφορά η Peugeot ... έχει Νέο 308 Thp 150άρι premium pack με 16,500
Για πείτε γνώμες ή αλλες επιλογές ?
- Θα κάνει καμιά 15-20,000 μικτά χιλιόμετρα το χρόνο .
- Ναι μεν εταιρικό , αλλά , τα κόστη όλα είναι επάνω μου ( αν είναι πάλι leasing θα πρέπει να είναι απο 1400cc και κάτω )
Ζητούμενα ,:
Οικονομία , Άνεση , Κύλιση , Ηχομόνωση , Σχετικά καλές Επιδόσεις , ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ , Εμφάνιση ... -
Όλα τα καλά κάποτε τελειώνουν .
To Golφάκι ετοιμάζεται για την επιστροφή του στην AVIS και ήρθε η ώρα να ανοίξω νέο μέτωπο.
Επειδή ο καμένος το φυσάει το γιαούρτι ... το VAG έχει αποκλειστεί .**Επιλογές .... **
C4 1,6T 150hp
C4 1.6D 110hpFocus 1.6T 150hp
Focus 1.6D 115hpJulietta 1.6D 105hp
julietta 1.6T ? θα δείξει ...Megane 1,5dci
Astra 1.3D 95hp
Astra 1.7D 135hpΊσως παίξει και το isignia 1.4T LPG ή κάποιο άλλο της κατηγορίας που έχει το σύστημα από το εργοστάσιο (μην πάρουμε τις βαλβίδες στο χέρι)
Θα πάω να δv και τα 200 κομμάτια που έβγαλε σε προσφορά η Peugeot ... έχει Νέο 308 Thp 150άρι premium pack με 16,500
Για πείτε γνώμες ή αλλες επιλογές ?
- Θα κάνει καμιά 15-20,000 μικτά χιλιόμετρα το χρόνο .
- Ναι μεν εταιρικό , αλλά , τα κόστη όλα είναι επάνω μου ( αν είναι πάλι leasing θα πρέπει να είναι απο 1400cc και κάτω )
Ζητούμενα ,:
Οικονομία , Άνεση , Κύλιση , Ηχομόνωση , Σχετικά καλές Επιδόσεις , ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ , Εμφάνιση ... -
Mazda 3 1.6 D.......
-
Αν το κοστος αγορας ειναι δικο σου , το 308 και το ψ4 παιζουν χωρις αντιπαλο.
Αλλιως το Αστρα 1.7 μοιαζει ιδανικη επιλογη, και αλογα, ροπη και ντιζελ.Θα πρεπει να τα οδηγησεις βεβαια, να δεις τι σου αρεσει περισσοτερο.
-
@touring the m3 1.6
Δεν βρίσκω στοιχεία ούτε στο site της Mazda . είσαι σίγουρος ότι εισάγεται ? -
Παραγγελία μόνο.......
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Αν το κοστος αγορας ειναι δικο σου , το 308 και το ψ4 παιζουν χωρις αντιπαλο.
Αλλιως το Αστρα 1.7 μοιαζει ιδανικη επιλογη, και αλογα, ροπη και ντιζελ.Δικό μου είναι το κόστος είτε το αγοράσω στο όνομα μου είτε μέσω της εταιρείας μου .
Η προτίμηση μου είναι το diesel αλλά στη Citroen έχουν πολλούς περιορισμούς . Πήγα μία βόλτα και ζήτησα ένα Attraction μαύρο ή λευκό με μπεζ ή γκρι-πάγου εσωτερικό manual με τα 110hp. Δεν έχουν .
το Κακό με το 308 είναι ότι δεν μου αρέσει . Αλλιώς έχει δίκιο για την τιμή. -
Τελικά, θέλεις μεσαίο ή μικρομεσαίο;
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Αν το κοστος αγορας ειναι δικο σου , το 308 και το ψ4 παιζουν χωρις αντιπαλο.
Αλλιως το Αστρα 1.7 μοιαζει ιδανικη επιλογη, και αλογα, ροπη και ντιζελ.Δικό μου είναι το κόστος είτε το αγοράσω στο όνομα μου είτε μέσω της εταιρείας μου .
Η προτίμηση μου είναι το diesel αλλά στη Citroen έχουν πολλούς περιορισμούς . Πήγα μία βόλτα και ζήτησα ένα Attraction μαύρο ή λευκό με μπεζ ή γκρι-πάγου εσωτερικό manual με τα 110hp. Δεν έχουν .
το Κακό με το 308 είναι ότι δεν μου αρέσει . Αλλιώς έχει δίκιο για την τιμή.Παραγγελειες δεν δεχονται ?
-
Σε παρόμοια αναζήτηση ήμουν και εγώ πριν 1-2 μήνες...
Θα έλεγα και με ίδια σχεδόν λίστα.
Επρεπε όμως να αντικαταστήσω την ολίγο πιο premium delta di. Με leasing επίσης, αλλά με τα 'έξοδα' στο leasing.
Για την ιστορία να σου σημειώσω ότι ο περιορισμός των 1400cc για το leasing δεν ισχύει, το όριο είναι τα 1600 ώστε να εκπίπτει με 70% αντί 35% αν και θα πρέπει να δοθεί σημασία και στην εργοστασιακή αξία να είναι κάτω από 15000 ώστε να μην πηγαίνει ποσοστό των ενοικίων και να προστίθεται σαν εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες στον χρήστη!
Αφού τα είδα όλα, μα όλα πλην των γαλλικών, είχα καταλήξει στο focus 180, είχα όμως πολύ κρύα καρδιά!
Στα diesel γιατί δεν πιστεύω ότι αξίζει η διαφορά στην αξία τους έως τα 15000km που κάνω το χρόνο και στα υπόλοιπα γιατί δεν μου έκαναν κλικ σε σχέση με τη delta! Η ιταλίδα ήταν απλά 'αλλού' σε κάθε σύγκριση: κινητήρας-χώροι-φρένα-ποιότητα κίνησης-προσλαμβάνουσα ποιότητα και φυσικά εμφάνιση! Εχανε μόνο στη κατανάλωση...
Πήγα λοιπόν στη peugeot για να δω το 308 gti, όπου μου έδωσαν παράδοση τέλος 10ου. Πίσω-πίσω όμως στην έκθεση τους ήταν ένα μεγάλο, όμορφο, άσπρο 508. Η τυχαία γνωριμία μας, εξελίχθηκε σε γάμο, καθώς την πρώτη απογοήτευση της υψηλής αρχικής τιμής που το έβγαζε έξω από το budget, διαδέχθηκε (μετά από έρευνα) μία πολύ καλή έκπτωση, με το αυτοκίνητο να βγαίνει τελικά με μεταλλικό+επέκταση εγγύησης στα 23000 από 27500! Σήμερα πιθανότατα θα το έχω και στα χέρια μου...
Εχοντας περάσει τα τελευταία χρόνια από vw tsi-civic 5d 1.8-i116-delta εμπέδωσα καλά ότι πλέον όλα τα αυτοκίνητα είναι 'καλά', σχετικά απροβλημάτιστα (δεν ισχύει αυτό στο honda) με κάποια - και κάποια + το καθένα. Ετσι η πρόταση μου είναι να πάρεις όποιο νομίζεις ότι θα σου αρέσει και μετά από 1-2-3 χρόνια και θα είναι το ίδιο καλό και με όποια άλλη επιλογή θα έκανες. Στο θέμα diesel-βενζίνη είμαι κατά των diesel πάντα για km κοντά στα 15000 ετησίως, από εκεί και πάνω λογικά diesel! -
Εννοείς πως τα Honda είναι ζημιάρικα;
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Εννοείς πως τα Honda είναι ζημιάρικα;Οχι, είναι όπως όλα τα άλλα σύγχρονα αυτοκίνητα, αξιόπιστα γενικά.
Ομως η δική μου εκδοχή του 1.8 ex 1/2008 έμεινε συνεργείο 3 μήνες στους 14 που το είχα, κυρίως με προβλήματα a/c (4 κομπρέσσορες!). Νομίζω είναι αρκετό (όσο και αν μου άρεσε το civic π.χ. πολύ περισσότερο από το tsi) για να καταστρέψει τη φίρμα στα μάτια μου αλλά και να κηλιδώσει την 'ιαπωνική αξιοπιστία' που είχα σαν παράσταση μετά από μερικές γενιές δεν-μπορείς-να=με-σπάσεις mazda! -
@ nikospappas
Φυσικά και δέχονται , αλλά .... με ανοιχτή τιμή , χωρίς εκπτώσεις εμπορικής πολιτικής , σε 3 μήνες παράδοση +@kouliscd
Δεν με ενοχλεί , τιμή και επιπλέον χαρακτηριστικά θα καθορίσουν την επιλογή.@gatoz
ΜΕ γεια το 508 , μου αρέσει πολύ , καλά τα λές αλλά θα ήθελα να πιέσω την τιμή χωρίς να χάσω τα χαρακτηριστικά .
Τα χιλιόμετρα είναι σίγουρα πάνω από 15,000 μάλλον κοντά στα 17-18,000 , ίσως πλησιάσουν τα 20,000 ( βασικά το χαμηλό κόστος θα δώσει κίνητρο για extra χιλιόμετρα ,... )
-
άλλες επιλογές
Lancia Delta
Volvo V40
BMW 114 -
στα ιδια κυβικα με την giulietta κοιτα και την lancia delta!
τα ιδια μοτερ με την alfa romeo εχει, το 1.6 105hp και 120hp!απλα εχει πιο πολυ ανεση το delta σε χωρους, αν θες παλι κατι πιο σπορ σε εμφανιση πας για την alfa...
σε χαρακτηρα ειναι περιπου το ιδιο! -
αυτά τα χλμ .... σε τι δρόμους θα τα κάνεις ? ... αν ήταν 70πόλη%-30% εθνική, θα μπορούσες ή θα είχε νόημα να πας σε supermini ?
αν είχα χρόνο θα περίμενα να πάω στο νέο clio 1,5dci ή αν ήταν να πάρω κάτι άμεσα θα έπαιρνα πάλι to clio 1.5dci
πιο μεγάλα αμάξια μικρομεσαία με 100+-Ηp ας είναι και diesel δεν θα τα προτιμούσα ...
πχ V40 D4 ναι, αλλά V40 D2 όχι
αν περιοριστώ, μόνο σε αυτά που αναφέρεις .... η ψήφος μου στο megane
-
Μπορεις να πας σε ενα οσο το δυνατον πιο δυνατο diesel.
Πχ Astra 1.7d, Qasqai 1.6d. Στα 100-110 αλογα παιζουν πολλοι..εναλλακτικά ενα βενζινοκινητο 1.4Τ/1.6 με lpg απο εργοστασιο: Astra, Auris (δεν ξερω αν βγαινουν κ αλλα)
και τελος υπαρχει και υβριδικη λυση Prius ή Insight
Αν ομως θες αξιοπιστία προτιμα Γιαπωνεζο κ ξεχνα περι ανεσης κτλ. Δε συμβιβαζονται ολα.
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Μπορεις να πας σε ενα οσο το δυνατον πιο δυνατο diesel.
Πχ Astra 1.7d, Qasqai 1.6d. Στα 100-110 αλογα παιζουν πολλοι..εναλλακτικά ενα βενζινοκινητο 1.4Τ/1.6 με lpg απο εργοστασιο: Astra, Auris (δεν ξερω αν βγαινουν κ αλλα)
και τελος υπαρχει και υβριδικη λυση Prius ή Insight
Αν ομως θες αξιοπιστία προτιμα Γιαπωνεζο κ ξεχνα περι ανεσης κτλ. Δε συμβιβαζονται ολα.
Ακόμη τέτοιες απόψεις?
Και τα κορεάτικα, γερμανικά, γαλλικά, ιταλικά κλπ είναι εξίσου αξιόπιστα, όπως και πολλά ιαπωνικά προσφέρουν άνεση και κράτημα! -
[quoteΚαι τα γερμανικά, γαλλικά, ιταλικά κλπ είναι εξίσου αξιόπιστα[/quote]
Τα συνεργεία ρώτα.........
Επιλογή Μεσαίου