Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo 147
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Alfa Romeo 147
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    16
    764
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Γεια σας επειδη σκοπευω να παρω ενα Alfa romeo 147 1.6 TS και σκεφτομαι πολυ σοβαρα το τουρπιασμα θα ηθελα καποιες γνωμες!!
      αξιζει τα λευτα και τον κοπο?
      τι επιπεδα τουρμπο μπορω να του προσθεσω?
      και ποσο καλυτερη αποδοση θα εχει μετα??
      H γενικα τι βελτιωσεις μπορω να του κανω με καλα αποτελεσματα ?
      Ευχαριστω !

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Γεια σας επειδη σκοπευω να παρω ενα Alfa romeo 147 1.6 TS και σκεφτομαι πολυ σοβαρα το τουρπιασμα θα ηθελα καποιες γνωμες!!
        αξιζει τα λευτα και τον κοπο?
        τι επιπεδα τουρμπο μπορω να του προσθεσω?
        και ποσο καλυτερη αποδοση θα εχει μετα??
        H γενικα τι βελτιωσεις μπορω να του κανω με καλα αποτελεσματα ?
        Ευχαριστω !

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Γεια σας επειδη σκοπευω να παρω ενα Alfa romeo 147 1.6 TS και σκεφτομαι πολυ σοβαρα το τουρπιασμα θα ηθελα καποιες γνωμες!!
          αξιζει τα λευτα και τον κοπο?
          τι επιπεδα τουρμπο μπορω να του προσθεσω?
          και ποσο καλυτερη αποδοση θα εχει μετα??
          H γενικα τι βελτιωσεις μπορω να του κανω με καλα αποτελεσματα ?
          Ευχαριστω !

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stefan147 last edited by

            Να το αφήσεις στην ησυχία του και να πάρεις κάτι άλλο. Τα τουρΠΙΑσματα δεν είναι για αυτό το αμάξι...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              μαλιστα !!
              καποια αλλη βελτιωση κατα την γνωμη σου?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stefan147 last edited by

                Πάρε μία 2λιτρη. Στα ίδια λεφτά είναι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nonos last edited by

                  Με 9900 υπαρχει μια gta στο car.gr...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Συγουρα πολυ καλες οι προτασεις σας αλα αυτα και τα 2 νομιζω πως καινε παρα πολυ και δεν ειμαστε για ετσι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης ALFA GTA ! έγραψε:
                      Συγουρα πολυ καλες οι προτασεις σας αλα αυτα και τα 2 νομιζω πως καινε παρα πολυ και δεν ειμαστε για ετσι

                      Kαι το τουρμπο θα δουλευει με νερο;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        greek last edited by

                        -Τουρμπισμα μεν γίνεται αλλά όχι με πολλά άλογα και στην ουσία το κόστος π θα είναι μεγαλύτερο πιθανόν από το κόστος αγοράς του οχήματος. Εναλλακτικά γίνεται και με κομπρέσορα, πιο ασφαλής λύση αλλά και πάλι έχει κόστος. Επειδή όμως τσίνισες όταν σου είπαν για δίλιτρες και γτα μάλλον οικονομικά δεν εισαι ανοιχτος για επενδύσεις.

                        -Θα κάνεις αν θες τα απλά , ροική σε κάνα καπάκι , τιπορα εκκεντροφόρους 1ου επιπέδου, καλύτερη εισαγωγή , καμμια εξατμισούλα και τέλος κάποιο πρόγραμμα. Το αμαξι θα πάει σαν ένα καλό δίλιτρο και θα έχει και ωραίο ήχο. Όχι ότι αυτές οι λύσεις θα είναι φτηνές αλλά τουλάχιστον δεν θα είναι όλες μαζεμένες και αφετέρου είναι πιο ασφαλής και σίγουρες λύσεις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          ΧΑΑΧΑΧΑΧ δεν τσινισα !!
                          Οσο αναφορα το τουρμπισμα γιατι οχι με πολλα αλογα??
                          Και οταν λες πολλα ποσα ενοεις??

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            greek last edited by

                            Oi TS είναι λίγο δύστροποι στο σκάλισμα και για να πας για πολλά άλογα πρέπει να αλλάξεις ένα σωρό σωθικά πράγμα ασύμφορο. Εντάξει , υπάρχει και 156 με 700 άλογα αλλά εκεί πλέον μιλάμε για κόστος όσο μια Μ5 ..... Πιο φτηνά θα σου έρθει να παραγγείλεις μοτέρ competition σε κούτα καινούργιο από Αγγλία με 4500 5000 χιλιάρικα και 200 άλογα παρά να εμπιστευτείς ¨Ελληνα μηχανικό να στην γαργαλήσει (αυτό είναι το 2ο πρόβλημα). Νομίζω ότι κοντά στα 170 -180 άλογα είναι εφικτό χωρίς κίνδυνο για το μοτέρ......

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Κοιτα ασ'πουμε το 147 βγαζει 120 αλογα εγω εχω σκεφτει γυρο στα 40-60 αλογα πανω!
                              τετοιου επιπεδου τουρμπο ενοω..!!
                              ειναι ρισκο λες???

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                greek last edited by

                                Εκει πάς καλύτερα για λύση κομπρέσορα και όχι τουρμπο. Το βασικό πρόβλημα όμως σε όποια περίπτωση και να πας, ακόμα και απλά σε εκκεντροφόρους ειναι το πρόγραμμα. Δυστυχώς το συγκεκριμένο μοτέρ δεν εχει τύχει τις μεγάλης αποδοχής όπως τα VAG που έχουν ένα σωρό προγράμματα και τα βάζει και η κουτσή Μαρία . Δεν υπάρχει κάνένας ή έστω ελάχιστoi που να μπορούν να περάσουν σωστό πρόγραμμα εκτός και αν πάς σε λύση κονσέρβα η οποία και πάλι θα σου δώσει μέτρια αποτελέσματα.

                                Από περιέργια , ρίξε μια ματιά εδώ.....(και στις τιμες βεββαίως βεββαίως...)

                                http://www.ahmotorsports.co.uk/index2.htm

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  carfanatic last edited by

                                  Yπάρχει 1.6 turbo που φαίνεται σε αυτό το video

                                  Youtube Video

                                  Aλλά ffs μην μπλέξεις με turbo. Θέλει ΠΟΛΛΑ χρήματα για να στηθεί σωστά(αν το καταφέρεις). Πιο εύκολη και οικονομικότερη λύση ο 2.0 TS που με ένα ΦΠΕ θα είναι στα άλογα που 'θέλεις'.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    droemmen last edited by

                                    Ο χρήστης ALFA GTA ! έγραψε:
                                    Κοιτα ασ'πουμε το 147 βγαζει 120 αλογα εγω εχω σκεφτει γυρο στα 40-60 αλογα πανω!
                                    τετοιου επιπεδου τουρμπο ενοω..!!
                                    ειναι ρισκο λες???

                                    Είχα μια 147 με compressor στα 250 περίπου άλογα. Μια χαρά πήγαινε και φυσικά είχε άλλες αναρτήσεις, φρένα λάστιχα και μπλοκέ...
                                    Η επέμβαση αυτή κόστισε αρκετά ακόμα και για τα δεδομένα της τότε εποχής (2003-2004).
                                    (Δεν πιστεύω ότι γράφω τα ίδια πράγματα περίπου 10 χρόνια μετά!)
                                    Υπήρχε έτοιμο κιτ της Autodelta τότε με turbo και 180 (πραγματικά) άλογα -αυτό που διαφήμιζαν με... 200- χωρίς φυσικά να χρειαστεί ν' ανοίξεις κινητήρα ή κάτι άλλο στα σωθικά του twin spark. Από αξιοπιστία δεν έβγαζε κάτι παραπάνω από τα γνωστά των 147. Γενικά πάντως άξιζε τον κόπο, έδινες κάτι παραπάνω αλλά είχες ένα αυτοκίνητο σχεδόν εργοστασιακό από πλευράς αξιοπιστίας.
                                    Για περισσότερα δες στο site τους. Υπάρχουν και αρκετοί μηχανικοί στην Ελλάδα που είχαν ασχοληθεί με αυτό το κιτ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      droemmen last edited by

                                      Επίσης η κατανάλωση του 1.6 με τα 180 ήταν χαμηλότερη του εργοστασιακού δίλιτρου και πήγαινε φυσικά πολύ καλύτερα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr