-
Γεια σας επειδη σκοπευω να παρω ενα Alfa romeo 147 1.6 TS και σκεφτομαι πολυ σοβαρα το τουρπιασμα θα ηθελα καποιες γνωμες!!
αξιζει τα λευτα και τον κοπο?
τι επιπεδα τουρμπο μπορω να του προσθεσω?
και ποσο καλυτερη αποδοση θα εχει μετα??
H γενικα τι βελτιωσεις μπορω να του κανω με καλα αποτελεσματα ?
Ευχαριστω ! -
Γεια σας επειδη σκοπευω να παρω ενα Alfa romeo 147 1.6 TS και σκεφτομαι πολυ σοβαρα το τουρπιασμα θα ηθελα καποιες γνωμες!!
αξιζει τα λευτα και τον κοπο?
τι επιπεδα τουρμπο μπορω να του προσθεσω?
και ποσο καλυτερη αποδοση θα εχει μετα??
H γενικα τι βελτιωσεις μπορω να του κανω με καλα αποτελεσματα ?
Ευχαριστω ! -
Γεια σας επειδη σκοπευω να παρω ενα Alfa romeo 147 1.6 TS και σκεφτομαι πολυ σοβαρα το τουρπιασμα θα ηθελα καποιες γνωμες!!
αξιζει τα λευτα και τον κοπο?
τι επιπεδα τουρμπο μπορω να του προσθεσω?
και ποσο καλυτερη αποδοση θα εχει μετα??
H γενικα τι βελτιωσεις μπορω να του κανω με καλα αποτελεσματα ?
Ευχαριστω ! -
Να το αφήσεις στην ησυχία του και να πάρεις κάτι άλλο. Τα τουρΠΙΑσματα δεν είναι για αυτό το αμάξι...
-
μαλιστα !!
καποια αλλη βελτιωση κατα την γνωμη σου? -
Πάρε μία 2λιτρη. Στα ίδια λεφτά είναι.
-
Με 9900 υπαρχει μια gta στο car.gr...
-
Συγουρα πολυ καλες οι προτασεις σας αλα αυτα και τα 2 νομιζω πως καινε παρα πολυ και δεν ειμαστε για ετσι
-
Ο χρήστης ALFA GTA ! έγραψε:
Συγουρα πολυ καλες οι προτασεις σας αλα αυτα και τα 2 νομιζω πως καινε παρα πολυ και δεν ειμαστε για ετσιKαι το τουρμπο θα δουλευει με νερο;
-
-Τουρμπισμα μεν γίνεται αλλά όχι με πολλά άλογα και στην ουσία το κόστος π θα είναι μεγαλύτερο πιθανόν από το κόστος αγοράς του οχήματος. Εναλλακτικά γίνεται και με κομπρέσορα, πιο ασφαλής λύση αλλά και πάλι έχει κόστος. Επειδή όμως τσίνισες όταν σου είπαν για δίλιτρες και γτα μάλλον οικονομικά δεν εισαι ανοιχτος για επενδύσεις.
-Θα κάνεις αν θες τα απλά , ροική σε κάνα καπάκι , τιπορα εκκεντροφόρους 1ου επιπέδου, καλύτερη εισαγωγή , καμμια εξατμισούλα και τέλος κάποιο πρόγραμμα. Το αμαξι θα πάει σαν ένα καλό δίλιτρο και θα έχει και ωραίο ήχο. Όχι ότι αυτές οι λύσεις θα είναι φτηνές αλλά τουλάχιστον δεν θα είναι όλες μαζεμένες και αφετέρου είναι πιο ασφαλής και σίγουρες λύσεις.
-
ΧΑΑΧΑΧΑΧ δεν τσινισα !!
Οσο αναφορα το τουρμπισμα γιατι οχι με πολλα αλογα??
Και οταν λες πολλα ποσα ενοεις?? -
Oi TS είναι λίγο δύστροποι στο σκάλισμα και για να πας για πολλά άλογα πρέπει να αλλάξεις ένα σωρό σωθικά πράγμα ασύμφορο. Εντάξει , υπάρχει και 156 με 700 άλογα αλλά εκεί πλέον μιλάμε για κόστος όσο μια Μ5 ..... Πιο φτηνά θα σου έρθει να παραγγείλεις μοτέρ competition σε κούτα καινούργιο από Αγγλία με 4500 5000 χιλιάρικα και 200 άλογα παρά να εμπιστευτείς ¨Ελληνα μηχανικό να στην γαργαλήσει (αυτό είναι το 2ο πρόβλημα). Νομίζω ότι κοντά στα 170 -180 άλογα είναι εφικτό χωρίς κίνδυνο για το μοτέρ......
-
Κοιτα ασ'πουμε το 147 βγαζει 120 αλογα εγω εχω σκεφτει γυρο στα 40-60 αλογα πανω!
τετοιου επιπεδου τουρμπο ενοω..!!
ειναι ρισκο λες??? -
Εκει πάς καλύτερα για λύση κομπρέσορα και όχι τουρμπο. Το βασικό πρόβλημα όμως σε όποια περίπτωση και να πας, ακόμα και απλά σε εκκεντροφόρους ειναι το πρόγραμμα. Δυστυχώς το συγκεκριμένο μοτέρ δεν εχει τύχει τις μεγάλης αποδοχής όπως τα VAG που έχουν ένα σωρό προγράμματα και τα βάζει και η κουτσή Μαρία . Δεν υπάρχει κάνένας ή έστω ελάχιστoi που να μπορούν να περάσουν σωστό πρόγραμμα εκτός και αν πάς σε λύση κονσέρβα η οποία και πάλι θα σου δώσει μέτρια αποτελέσματα.
Από περιέργια , ρίξε μια ματιά εδώ.....(και στις τιμες βεββαίως βεββαίως...)
-
Yπάρχει 1.6 turbo που φαίνεται σε αυτό το video
Aλλά ffs μην μπλέξεις με turbo. Θέλει ΠΟΛΛΑ χρήματα για να στηθεί σωστά(αν το καταφέρεις). Πιο εύκολη και οικονομικότερη λύση ο 2.0 TS που με ένα ΦΠΕ θα είναι στα άλογα που 'θέλεις'.
-
Ο χρήστης ALFA GTA ! έγραψε:
Κοιτα ασ'πουμε το 147 βγαζει 120 αλογα εγω εχω σκεφτει γυρο στα 40-60 αλογα πανω!
τετοιου επιπεδου τουρμπο ενοω..!!
ειναι ρισκο λες???Είχα μια 147 με compressor στα 250 περίπου άλογα. Μια χαρά πήγαινε και φυσικά είχε άλλες αναρτήσεις, φρένα λάστιχα και μπλοκέ...
Η επέμβαση αυτή κόστισε αρκετά ακόμα και για τα δεδομένα της τότε εποχής (2003-2004).
(Δεν πιστεύω ότι γράφω τα ίδια πράγματα περίπου 10 χρόνια μετά!)
Υπήρχε έτοιμο κιτ της Autodelta τότε με turbo και 180 (πραγματικά) άλογα -αυτό που διαφήμιζαν με... 200- χωρίς φυσικά να χρειαστεί ν' ανοίξεις κινητήρα ή κάτι άλλο στα σωθικά του twin spark. Από αξιοπιστία δεν έβγαζε κάτι παραπάνω από τα γνωστά των 147. Γενικά πάντως άξιζε τον κόπο, έδινες κάτι παραπάνω αλλά είχες ένα αυτοκίνητο σχεδόν εργοστασιακό από πλευράς αξιοπιστίας.
Για περισσότερα δες στο site τους. Υπάρχουν και αρκετοί μηχανικοί στην Ελλάδα που είχαν ασχοληθεί με αυτό το κιτ... -
Επίσης η κατανάλωση του 1.6 με τα 180 ήταν χαμηλότερη του εργοστασιακού δίλιτρου και πήγαινε φυσικά πολύ καλύτερα!
Alfa Romeo 147