-
Καλησπέρα σε όλους.
Το μοτέρ του τιμονιού (Fiat Punto Sporting 1.2) άρχισε να τρίζει πρίν λίγο καιρό, κάθε φορά που το τιμόνι βρισκόταν στην ευθεία. Επίσης παρατηρούσα αυξημένη θερμοκρασία. Σχεδόν δεν μπορούσα να το ακουμπήσω!
Πλέον, εμφανίζεται κόκκινο λαμπάκι τιμονιού ( = μηχανικό τιμόνι) αλλά συνήθως το μοτέρ δουλεύει κανονικά για 5-10-15-30 λεπτά μετά την εκκίνηση του οχήματος και μετά εμφανίζεται το λαμπάκι και χάνω την υποβοήθηση. Χάνεται η υποβοήθηση χωρίς απαραίτητα να έχει υπερθερμανθεί το μοτεράκι.Επειδή δεν έχω την πολυτέλεια να αγοράσω καινούριο, ακολουθούν δυο ερωτήματα:
-
Υπάρχει καμία περίπτωση να μην ευθύνεται το μοτέρ αλλά κάτι άλλο επάνω σε αυτό το ρημάδι αυτοκίνητο; Μήπως μπορώ να τσεκάρω τίποτε μοναχός μου;
-
Αν το αφήσω για πάντα (...) χωρίς την ηλεκτρική υποβοήθηση (μηχανικό), υπάρχει κάποιος κίνδυνος ασφάλειας στο δρόμο ή η μοναδική συνέπεια είναι η ...εκγύμναση των μυών κατά το παρκάρισμα;
Eυχαριστώ εκ των προτέρων!
-
-
Καλησπέρα σε όλους.
Το μοτέρ του τιμονιού (Fiat Punto Sporting 1.2) άρχισε να τρίζει πρίν λίγο καιρό, κάθε φορά που το τιμόνι βρισκόταν στην ευθεία. Επίσης παρατηρούσα αυξημένη θερμοκρασία. Σχεδόν δεν μπορούσα να το ακουμπήσω!
Πλέον, εμφανίζεται κόκκινο λαμπάκι τιμονιού ( = μηχανικό τιμόνι) αλλά συνήθως το μοτέρ δουλεύει κανονικά για 5-10-15-30 λεπτά μετά την εκκίνηση του οχήματος και μετά εμφανίζεται το λαμπάκι και χάνω την υποβοήθηση. Χάνεται η υποβοήθηση χωρίς απαραίτητα να έχει υπερθερμανθεί το μοτεράκι.Επειδή δεν έχω την πολυτέλεια να αγοράσω καινούριο, ακολουθούν δυο ερωτήματα:
-
Υπάρχει καμία περίπτωση να μην ευθύνεται το μοτέρ αλλά κάτι άλλο επάνω σε αυτό το ρημάδι αυτοκίνητο; Μήπως μπορώ να τσεκάρω τίποτε μοναχός μου;
-
Αν το αφήσω για πάντα (...) χωρίς την ηλεκτρική υποβοήθηση (μηχανικό), υπάρχει κάποιος κίνδυνος ασφάλειας στο δρόμο ή η μοναδική συνέπεια είναι η ...εκγύμναση των μυών κατά το παρκάρισμα;
Eυχαριστώ εκ των προτέρων!
-
-
Καλησπέρα σε όλους.
Το μοτέρ του τιμονιού (Fiat Punto Sporting 1.2) άρχισε να τρίζει πρίν λίγο καιρό, κάθε φορά που το τιμόνι βρισκόταν στην ευθεία. Επίσης παρατηρούσα αυξημένη θερμοκρασία. Σχεδόν δεν μπορούσα να το ακουμπήσω!
Πλέον, εμφανίζεται κόκκινο λαμπάκι τιμονιού ( = μηχανικό τιμόνι) αλλά συνήθως το μοτέρ δουλεύει κανονικά για 5-10-15-30 λεπτά μετά την εκκίνηση του οχήματος και μετά εμφανίζεται το λαμπάκι και χάνω την υποβοήθηση. Χάνεται η υποβοήθηση χωρίς απαραίτητα να έχει υπερθερμανθεί το μοτεράκι.Επειδή δεν έχω την πολυτέλεια να αγοράσω καινούριο, ακολουθούν δυο ερωτήματα:
-
Υπάρχει καμία περίπτωση να μην ευθύνεται το μοτέρ αλλά κάτι άλλο επάνω σε αυτό το ρημάδι αυτοκίνητο; Μήπως μπορώ να τσεκάρω τίποτε μοναχός μου;
-
Αν το αφήσω για πάντα (...) χωρίς την ηλεκτρική υποβοήθηση (μηχανικό), υπάρχει κάποιος κίνδυνος ασφάλειας στο δρόμο ή η μοναδική συνέπεια είναι η ...εκγύμναση των μυών κατά το παρκάρισμα;
Eυχαριστώ εκ των προτέρων!
-
-
Απορώ πως κάνεις θέμα για χρήματα όταν έχεις τέτοιο πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης?
Πόσο κοστίζει μια μετωπική σύγκρουση ή μια έξοδος επάνω σε τοίχο?
Εχεις πρόβλημα με το τιμόνι, σου δίνει ένδειξη για το πρόβλημα, ζεσταίνεται ( ) και εσύ αναρωτιέσαι αν θα πρέπει να το αφήσεις έτσι??!!!
Περιμένεις δηλαδή ότι θα σου εγγυηθεί κάποιος από το φόρουμ ότι δεν κινδυνεύεις και εσύ θα ησυχάσεις? -
φιλε εμπλεξες με το τιμονι.ειναι κλασσικο προβλημα των punto mk2-b.για την ασφαλεια δεν τρεχει κινδυνος απλα πλεον εχεις μηχανικο τιμονι η τιμονι nissan sunny του 1989.για αρχη βαλτο στο διαγνωστικο να δεις τι βλαβη εχει ακριβως.ελεχξε οπωσδηποτε τη μπαταρια σου,τους πολους,τις γειωσεις.μην βαλεις μεταχειρισμενο μοτερ κτλ.καινουριο η ανακατασκευης επισης θα ζητησεις και εγγυηση.
-
cruzakias, το τιμόνι είναι απλώς μηχανικό ... σαν να οδηγείς Sunny του `89 όπως γράφει και ο φίλος παραπάνω. Tο ερώτημα περί ασφάλειας ήτο ισοδύναμο του ερωτήματος: υπάρχει κάποια πιθανότητα να δημιουργηθεί πρόβλημα στη διέυθυνση ή απλώς οδηγώ ένα όχημα με μηχανικό τιμόνι χωρίς καμιά συνέπεια;
panos3, ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Όταν λές να ελέγξω πόλους, μπαταρία, γειώσεις, τι ακριβώς πρέπει να κάνω;
Υ.Γ. ΜΙλώντας για καινούριο μοτέρ της Fiat, πόσο βαθιά θα πρέπει να μπεί το χέρι στην τσέπη;
-
Ο χρήστης Unleaded έγραψε:
cruzakias, το τιμόνι είναι απλώς μηχανικό ... σαν να οδηγείς Sunny του `89 όπως γράφει και ο φίλος παραπάνω. Tο ερώτημα περί ασφάλειας ήτο ισοδύναμο του ερωτήματος: υπάρχει κάποια πιθανότητα να δημιουργηθεί πρόβλημα στη διέυθυνση ή απλώς οδηγώ ένα όχημα με μηχανικό τιμόνι χωρίς καμιά συνέπεια;Όταν γράφεις ότι το τιμόνι ζεσταινόταν σε βαθμό που σχεδόν δεν μπορούσες να το ακουμπήσεις...
Μπορείς να φανταστείς τι μπορεί να προκαλέσει ένα μοτέρ που έχει υπερθερμανθεί ?
Καλό είναι να παίρνεις μια ιδέα από συμφορουμιτες που είχαν το ίδιο πρόβλημα, αλλά αυτό για δική σου γνώση και όχι ως εξ αποστάσεως διάγνωση και επισκευή, ειδικά όταν μιλάμε για σημαντικά μέρη του αυτοκινήτου.
Εγώ σου λέω απλά, πήγαινε το σε συνεργείο για να βρουν ακριβώς την αιτία του προβλήματος. -
Λοιπόν παιδιά, υπάρχουν τα εξής νεα.
Επισκέφτηκα την FIAT πρίν λίγη ώρα, έβαλαν το αμάξι στον εγκέφαλο και μου είπαν ότι τελικά δεν ευθύνεται το μοτέρ της υποβοήθησης αλλά ο άξονας του τιμονιού και χρειάζεται αλλαγή!
Μου είπαν ότι θα στοιχίσει μεταχειρισμένος (ανακατασκευή) 280 ευρώ. Επίσης μου ζήτησαν επιπλέον 80 ευρώ εργασία.
Επειδή δεν γνωρίζω τα περί ανταλλακτικών και συνεργείων, θα ήθελα αν κάποιος έχει αντίστοιχη εμπειρία να με ενημερώσει για το αν οι παραπάνω τιμές είναι λογικές.Οφείλω τέλος να δικαιώσω τον cruzakias διότι όπως με παρότρυναν και οι μηχανικοί, θα πρέπει να αλλαχθεί σύντομα αφού υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να 'κολλήσει' εντελώς το τιμόνι στο δρόμο, με σοβαρές συνέπειες.
Ευχαριστώ.
-
O άξονας τιμονιού, έχει καμία σχέση με την κρεμαγιέρα;
-
i
Απορίες για πρόβλημα στο τιμόνι