Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απορίες για πρόβλημα στο τιμόνι
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Απορίες για πρόβλημα στο τιμόνι
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    9
    983
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • U
      unleaded last edited by

      Καλησπέρα σε όλους.
      Το μοτέρ του τιμονιού (Fiat Punto Sporting 1.2) άρχισε να τρίζει πρίν λίγο καιρό, κάθε φορά που το τιμόνι βρισκόταν στην ευθεία. Επίσης παρατηρούσα αυξημένη θερμοκρασία. Σχεδόν δεν μπορούσα να το ακουμπήσω!
      Πλέον, εμφανίζεται κόκκινο λαμπάκι τιμονιού ( = μηχανικό τιμόνι) αλλά συνήθως το μοτέρ δουλεύει κανονικά για 5-10-15-30 λεπτά μετά την εκκίνηση του οχήματος και μετά εμφανίζεται το λαμπάκι και χάνω την υποβοήθηση. Χάνεται η υποβοήθηση χωρίς απαραίτητα να έχει υπερθερμανθεί το μοτεράκι.

      Επειδή δεν έχω την πολυτέλεια να αγοράσω καινούριο, ακολουθούν δυο ερωτήματα:

      1. Υπάρχει καμία περίπτωση να μην ευθύνεται το μοτέρ αλλά κάτι άλλο επάνω σε αυτό το ρημάδι αυτοκίνητο; Μήπως μπορώ να τσεκάρω τίποτε μοναχός μου;

      2. Αν το αφήσω για πάντα (...) χωρίς την ηλεκτρική υποβοήθηση (μηχανικό), υπάρχει κάποιος κίνδυνος ασφάλειας στο δρόμο ή η μοναδική συνέπεια είναι η ...εκγύμναση των μυών κατά το παρκάρισμα;

      Eυχαριστώ εκ των προτέρων!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • U
        unleaded last edited by

        Καλησπέρα σε όλους.
        Το μοτέρ του τιμονιού (Fiat Punto Sporting 1.2) άρχισε να τρίζει πρίν λίγο καιρό, κάθε φορά που το τιμόνι βρισκόταν στην ευθεία. Επίσης παρατηρούσα αυξημένη θερμοκρασία. Σχεδόν δεν μπορούσα να το ακουμπήσω!
        Πλέον, εμφανίζεται κόκκινο λαμπάκι τιμονιού ( = μηχανικό τιμόνι) αλλά συνήθως το μοτέρ δουλεύει κανονικά για 5-10-15-30 λεπτά μετά την εκκίνηση του οχήματος και μετά εμφανίζεται το λαμπάκι και χάνω την υποβοήθηση. Χάνεται η υποβοήθηση χωρίς απαραίτητα να έχει υπερθερμανθεί το μοτεράκι.

        Επειδή δεν έχω την πολυτέλεια να αγοράσω καινούριο, ακολουθούν δυο ερωτήματα:

        1. Υπάρχει καμία περίπτωση να μην ευθύνεται το μοτέρ αλλά κάτι άλλο επάνω σε αυτό το ρημάδι αυτοκίνητο; Μήπως μπορώ να τσεκάρω τίποτε μοναχός μου;

        2. Αν το αφήσω για πάντα (...) χωρίς την ηλεκτρική υποβοήθηση (μηχανικό), υπάρχει κάποιος κίνδυνος ασφάλειας στο δρόμο ή η μοναδική συνέπεια είναι η ...εκγύμναση των μυών κατά το παρκάρισμα;

        Eυχαριστώ εκ των προτέρων!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • U
          unleaded last edited by

          Καλησπέρα σε όλους.
          Το μοτέρ του τιμονιού (Fiat Punto Sporting 1.2) άρχισε να τρίζει πρίν λίγο καιρό, κάθε φορά που το τιμόνι βρισκόταν στην ευθεία. Επίσης παρατηρούσα αυξημένη θερμοκρασία. Σχεδόν δεν μπορούσα να το ακουμπήσω!
          Πλέον, εμφανίζεται κόκκινο λαμπάκι τιμονιού ( = μηχανικό τιμόνι) αλλά συνήθως το μοτέρ δουλεύει κανονικά για 5-10-15-30 λεπτά μετά την εκκίνηση του οχήματος και μετά εμφανίζεται το λαμπάκι και χάνω την υποβοήθηση. Χάνεται η υποβοήθηση χωρίς απαραίτητα να έχει υπερθερμανθεί το μοτεράκι.

          Επειδή δεν έχω την πολυτέλεια να αγοράσω καινούριο, ακολουθούν δυο ερωτήματα:

          1. Υπάρχει καμία περίπτωση να μην ευθύνεται το μοτέρ αλλά κάτι άλλο επάνω σε αυτό το ρημάδι αυτοκίνητο; Μήπως μπορώ να τσεκάρω τίποτε μοναχός μου;

          2. Αν το αφήσω για πάντα (...) χωρίς την ηλεκτρική υποβοήθηση (μηχανικό), υπάρχει κάποιος κίνδυνος ασφάλειας στο δρόμο ή η μοναδική συνέπεια είναι η ...εκγύμναση των μυών κατά το παρκάρισμα;

          Eυχαριστώ εκ των προτέρων!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cruzakias last edited by

            Απορώ πως κάνεις θέμα για χρήματα όταν έχεις τέτοιο πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης?
            Πόσο κοστίζει μια μετωπική σύγκρουση ή μια έξοδος επάνω σε τοίχο?
            Εχεις πρόβλημα με το τιμόνι, σου δίνει ένδειξη για το πρόβλημα, ζεσταίνεται ( ) και εσύ αναρωτιέσαι αν θα πρέπει να το αφήσεις έτσι??!!!
            Περιμένεις δηλαδή ότι θα σου εγγυηθεί κάποιος από το φόρουμ ότι δεν κινδυνεύεις και εσύ θα ησυχάσεις?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              panos3 last edited by

              φιλε εμπλεξες με το τιμονι.ειναι κλασσικο προβλημα των punto mk2-b.για την ασφαλεια δεν τρεχει κινδυνος απλα πλεον εχεις μηχανικο τιμονι η τιμονι nissan sunny του 1989.για αρχη βαλτο στο διαγνωστικο να δεις τι βλαβη εχει ακριβως.ελεχξε οπωσδηποτε τη μπαταρια σου,τους πολους,τις γειωσεις.μην βαλεις μεταχειρισμενο μοτερ κτλ.καινουριο η ανακατασκευης επισης θα ζητησεις και εγγυηση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • U
                unleaded last edited by

                cruzakias, το τιμόνι είναι απλώς μηχανικό ... σαν να οδηγείς Sunny του `89 όπως γράφει και ο φίλος παραπάνω. Tο ερώτημα περί ασφάλειας ήτο ισοδύναμο του ερωτήματος: υπάρχει κάποια πιθανότητα να δημιουργηθεί πρόβλημα στη διέυθυνση ή απλώς οδηγώ ένα όχημα με μηχανικό τιμόνι χωρίς καμιά συνέπεια;

                panos3, ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Όταν λές να ελέγξω πόλους, μπαταρία, γειώσεις, τι ακριβώς πρέπει να κάνω;

                Υ.Γ. ΜΙλώντας για καινούριο μοτέρ της Fiat, πόσο βαθιά θα πρέπει να μπεί το χέρι στην τσέπη;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cruzakias last edited by

                  Ο χρήστης Unleaded έγραψε:
                  cruzakias, το τιμόνι είναι απλώς μηχανικό ... σαν να οδηγείς Sunny του `89 όπως γράφει και ο φίλος παραπάνω. Tο ερώτημα περί ασφάλειας ήτο ισοδύναμο του ερωτήματος: υπάρχει κάποια πιθανότητα να δημιουργηθεί πρόβλημα στη διέυθυνση ή απλώς οδηγώ ένα όχημα με μηχανικό τιμόνι χωρίς καμιά συνέπεια;

                  Όταν γράφεις ότι το τιμόνι ζεσταινόταν σε βαθμό που σχεδόν δεν μπορούσες να το ακουμπήσεις...
                  Μπορείς να φανταστείς τι μπορεί να προκαλέσει ένα μοτέρ που έχει υπερθερμανθεί ?
                  Καλό είναι να παίρνεις μια ιδέα από συμφορουμιτες που είχαν το ίδιο πρόβλημα, αλλά αυτό για δική σου γνώση και όχι ως εξ αποστάσεως διάγνωση και επισκευή, ειδικά όταν μιλάμε για σημαντικά μέρη του αυτοκινήτου.
                  Εγώ σου λέω απλά, πήγαινε το σε συνεργείο για να βρουν ακριβώς την αιτία του προβλήματος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • U
                    unleaded last edited by

                    Λοιπόν παιδιά, υπάρχουν τα εξής νεα.

                    Επισκέφτηκα την FIAT πρίν λίγη ώρα, έβαλαν το αμάξι στον εγκέφαλο και μου είπαν ότι τελικά δεν ευθύνεται το μοτέρ της υποβοήθησης αλλά ο άξονας του τιμονιού και χρειάζεται αλλαγή!

                    Μου είπαν ότι θα στοιχίσει μεταχειρισμένος (ανακατασκευή) 280 ευρώ. Επίσης μου ζήτησαν επιπλέον 80 ευρώ εργασία.
                    Επειδή δεν γνωρίζω τα περί ανταλλακτικών και συνεργείων, θα ήθελα αν κάποιος έχει αντίστοιχη εμπειρία να με ενημερώσει για το αν οι παραπάνω τιμές είναι λογικές.

                    Οφείλω τέλος να δικαιώσω τον cruzakias διότι όπως με παρότρυναν και οι μηχανικοί, θα πρέπει να αλλαχθεί σύντομα αφού υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να 'κολλήσει' εντελώς το τιμόνι στο δρόμο, με σοβαρές συνέπειες.

                    Ευχαριστώ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • U
                      unleaded last edited by

                      O άξονας τιμονιού, έχει καμία σχέση με την κρεμαγιέρα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        olgap last edited by

                        i

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr