Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βοηθεια για Runner180 Fx
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. Βοηθεια για Runner180 Fx
    • 1 / 1
    Μοτοσικλέτα
    2
    5
    225
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      probelegios last edited by

      Καλημερα , θα ηθελα να με βοηθησει καποιος σχετικα με τα κομπλερ .. Εγω το μηχανακι το συγκεκριμενο το ξερω απ'εξω και ανακατοτα το μονο που δεν ξερω και με εχει δισκολεψει πολυ ειναι το χρονισμα . Τι εννοω χρονισμα , εννοω το θεμα με τις μπιλιες μπροστα , ελατηρια πισω στο φυγοκεντρικο , ριντιερα , και το ελατηριο το μεγαλο στο συμπλεκτη , τα χρωματα απο τα ελατηρια καθοριζουν ποσο σκληρα ειναι αλλα πιο ειναι το πιο μαλακο ...??? με τις ριντιερες τι γινεται ποιο ειναι το κριτιριο επιλογης ...Δεν μου αρεσει καθολου να πηγαινω ψαχνοντας βιδωνε - ξεβιδωνε το κομπλερ με αλλες μπιλιες συνεχεια ,.. Η ερωτηση μου ειναι , μπροστα τις μπιλιες τις εχω βρει ποιες μου ταιριαζουν , το θεμα ειναι στα ελατηρια στο πισω φυγοκεντρικο τι παιζει αν μπορει να μου το εξηγησει καποιος ...Ευχαριστω και συγνωμη αν κουρασε το μεγαλο κειμενο μου ..!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        probelegios last edited by

        Καλημερα , θα ηθελα να με βοηθησει καποιος σχετικα με τα κομπλερ .. Εγω το μηχανακι το συγκεκριμενο το ξερω απ'εξω και ανακατοτα το μονο που δεν ξερω και με εχει δισκολεψει πολυ ειναι το χρονισμα . Τι εννοω χρονισμα , εννοω το θεμα με τις μπιλιες μπροστα , ελατηρια πισω στο φυγοκεντρικο , ριντιερα , και το ελατηριο το μεγαλο στο συμπλεκτη , τα χρωματα απο τα ελατηρια καθοριζουν ποσο σκληρα ειναι αλλα πιο ειναι το πιο μαλακο ...??? με τις ριντιερες τι γινεται ποιο ειναι το κριτιριο επιλογης ...Δεν μου αρεσει καθολου να πηγαινω ψαχνοντας βιδωνε - ξεβιδωνε το κομπλερ με αλλες μπιλιες συνεχεια ,.. Η ερωτηση μου ειναι , μπροστα τις μπιλιες τις εχω βρει ποιες μου ταιριαζουν , το θεμα ειναι στα ελατηρια στο πισω φυγοκεντρικο τι παιζει αν μπορει να μου το εξηγησει καποιος ...Ευχαριστω και συγνωμη αν κουρασε το μεγαλο κειμενο μου ..!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          probelegios last edited by

          Καλημερα , θα ηθελα να με βοηθησει καποιος σχετικα με τα κομπλερ .. Εγω το μηχανακι το συγκεκριμενο το ξερω απ'εξω και ανακατοτα το μονο που δεν ξερω και με εχει δισκολεψει πολυ ειναι το χρονισμα . Τι εννοω χρονισμα , εννοω το θεμα με τις μπιλιες μπροστα , ελατηρια πισω στο φυγοκεντρικο , ριντιερα , και το ελατηριο το μεγαλο στο συμπλεκτη , τα χρωματα απο τα ελατηρια καθοριζουν ποσο σκληρα ειναι αλλα πιο ειναι το πιο μαλακο ...??? με τις ριντιερες τι γινεται ποιο ειναι το κριτιριο επιλογης ...Δεν μου αρεσει καθολου να πηγαινω ψαχνοντας βιδωνε - ξεβιδωνε το κομπλερ με αλλες μπιλιες συνεχεια ,.. Η ερωτηση μου ειναι , μπροστα τις μπιλιες τις εχω βρει ποιες μου ταιριαζουν , το θεμα ειναι στα ελατηρια στο πισω φυγοκεντρικο τι παιζει αν μπορει να μου το εξηγησει καποιος ...Ευχαριστω και συγνωμη αν κουρασε το μεγαλο κειμενο μου ..!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            coupeas last edited by

            Aν δεν κάνω λάθος η σειρά σε σκληρότητα απο +100% και κάτω έως +7% σε χρωματα ειναι.....μπλέ,μωβ,πράσινο,κόκκινο,ασπρο και κίτρινο.
            Δεν ξέρω αν ειναι απείραχτο το μηχανακι σου . Οτι και να βαλεις σε ελατηριο θα ειναι ενισχυμενο. Οσο πιο σκληρό τοσο πιο ακουραστα δουλευει ο συμπλέκτης.
            Σε roller όσο πιο λιγα γραμμάρια τόσο πιο εκρηκτική εκκίνηση και το αντίστροφο. Δυστιχώς αν δεν δοκιμάσεις δεν θα μπορείς να ξέρεις το πόσο .
            Άποψή μου μπες και βρές ενα επώνυμο βελτιωτικό variator με τις προδιαγραφές που ζητάς και είσαι οκ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              probelegios last edited by

              Φιλε μου καταρχας σε ευχαριστω πολυ για την πολυτιμη απαντηση σου .. Εμενα ειναι θυριδωμενο τερμα με κυλινδροπιστονο 180 μαμα , ριντιερα μαμα καρμπυρατερ μαμα , γραναζια 180 και το προβλημα ειναι οτι ανοιγει στα 30 και παει καρφι μεχρι τα 140 , και τωρα ψαχνωμαι με το πισω το φυγοκεντρικο απο τα ελατηρια μιας και το μπροστα οτι και να εβαζα ανοιγε μετα τα 30 , τωρα ετσι οπως το εχω ρυθμισει το μπροστα το κοπλερ 3 και 3 μπιλιες ανοιγει στα 30 και πιστευω οτι πρεπει να πειραξω το πισω μιας και ειναι απειραχτο .. δεν νομιζω να ευθυνεται η τροφοδοσια γιατι το πισω ανοιγει για να πιασει στο εξωτερικο πιατελο και να αρχισει να γυρναει η ροδα .... Αν ειχες καμια προταση για το πισω καποιο συνδιασμο που να εχεις κανει εσυ ...?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                coupeas last edited by

                Σου προτείνω αλλαγή φυγοκεντρικού συμπλέκτη ,βελτιωτικό δηλ με κόκκινα ελατήρια καί σκληρότερα φερμουιτ για πιο δυνατες και άμεσες εκκινήσεις. Επίσης θα σου συνιστούσα να βάλεις πιο ελαφρά ρόλλερ ,όλα και όχι 3 + 3 για να ''ανοίγει'' το μηχανάκι γρηγορότερα απο τα 30. Δύναμη έχεις έτσι κι αλλιώς.
                Και πάνω απο 140!.....Πλάκα θα κάνεις !

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr