-
Καλημερες στη παρεα.
Νεο μελος εδω αν και παρακολουθω το φορουμ πολλα χρονια.Ο λογος που παιρνω 'βημα' να γραψω ειναι ο εξης:
Εχω ενα αλμερα Ν16 του 2003 ,ευλαβικα συντηρημενο με 232000 χλμ.
Απο σερβις ολα στην ωρα τους με πολυ προσοχη και φροντιδα.
Απο ζημιες μου εχει βγαλει :τρομπα νερου στα 125000 χλμ,ενα καμενο maf στα 160000 χλμ και εναν καμενο πολλαπλασιαστη στα 185800.Προσφατα λοιπον ενω πηγαινα στη δουλεια μου με 5η και 90-100 το αμαξι κανει ενα μεγαλο τιναγμα και ρεταρε με αποτελεσμα να αναψει λαμπακι τσεκ και να μπει η ecu σε safe mode.
Μην μακρηγορω ,λογω δουλειας δε πηγα συνεργειο εσβησα τη βλαβη απο το scangauge που εχω (κωδικος βλαβης P0031 αισθητηρας οξυγονου ν1) και το αφησα.
Τελικα σε μικρες διαδρομες δεν κανει τπτ παει κανονικοτατα αλλα οταν ζεσταθει πχ πανω απο μιση ωρα οδηγησης εχω τα ιδια...Επισκεψη #1 στο συνεργειο-καμενος μαφ κυριε
(δεν παιζει με καμια γιατι αισθητηρας οξυγονου ειναι ο λ κ οχι ο μαζας αερα κοινως maf)το πηρα κ εφυγα τσακηδον.Επισκεψη #2 σε αλλο συνεργειο της νισαν : κυριε αφηστε το εδω να το ψαξουμε ισως εκαψε εγκεφαλο.(!!!)Την κοπανησα επισης...
Εγω βλεπω οτι κανω δουλεια μου κανονικα ,το αμαξι ομως δεν ειναι για ταξιδι αλλα μην με πιασουν και κωτσο οι μαστοροι διοτι δεν εχουμε λεφτα για πεταμα.
help guys.
-
Καλημερες στη παρεα.
Νεο μελος εδω αν και παρακολουθω το φορουμ πολλα χρονια.Ο λογος που παιρνω 'βημα' να γραψω ειναι ο εξης:
Εχω ενα αλμερα Ν16 του 2003 ,ευλαβικα συντηρημενο με 232000 χλμ.
Απο σερβις ολα στην ωρα τους με πολυ προσοχη και φροντιδα.
Απο ζημιες μου εχει βγαλει :τρομπα νερου στα 125000 χλμ,ενα καμενο maf στα 160000 χλμ και εναν καμενο πολλαπλασιαστη στα 185800.Προσφατα λοιπον ενω πηγαινα στη δουλεια μου με 5η και 90-100 το αμαξι κανει ενα μεγαλο τιναγμα και ρεταρε με αποτελεσμα να αναψει λαμπακι τσεκ και να μπει η ecu σε safe mode.
Μην μακρηγορω ,λογω δουλειας δε πηγα συνεργειο εσβησα τη βλαβη απο το scangauge που εχω (κωδικος βλαβης P0031 αισθητηρας οξυγονου ν1) και το αφησα.
Τελικα σε μικρες διαδρομες δεν κανει τπτ παει κανονικοτατα αλλα οταν ζεσταθει πχ πανω απο μιση ωρα οδηγησης εχω τα ιδια...Επισκεψη #1 στο συνεργειο-καμενος μαφ κυριε
(δεν παιζει με καμια γιατι αισθητηρας οξυγονου ειναι ο λ κ οχι ο μαζας αερα κοινως maf)το πηρα κ εφυγα τσακηδον.Επισκεψη #2 σε αλλο συνεργειο της νισαν : κυριε αφηστε το εδω να το ψαξουμε ισως εκαψε εγκεφαλο.(!!!)Την κοπανησα επισης...
Εγω βλεπω οτι κανω δουλεια μου κανονικα ,το αμαξι ομως δεν ειναι για ταξιδι αλλα μην με πιασουν και κωτσο οι μαστοροι διοτι δεν εχουμε λεφτα για πεταμα.
help guys.
-
Καλημερες στη παρεα.
Νεο μελος εδω αν και παρακολουθω το φορουμ πολλα χρονια.Ο λογος που παιρνω 'βημα' να γραψω ειναι ο εξης:
Εχω ενα αλμερα Ν16 του 2003 ,ευλαβικα συντηρημενο με 232000 χλμ.
Απο σερβις ολα στην ωρα τους με πολυ προσοχη και φροντιδα.
Απο ζημιες μου εχει βγαλει :τρομπα νερου στα 125000 χλμ,ενα καμενο maf στα 160000 χλμ και εναν καμενο πολλαπλασιαστη στα 185800.Προσφατα λοιπον ενω πηγαινα στη δουλεια μου με 5η και 90-100 το αμαξι κανει ενα μεγαλο τιναγμα και ρεταρε με αποτελεσμα να αναψει λαμπακι τσεκ και να μπει η ecu σε safe mode.
Μην μακρηγορω ,λογω δουλειας δε πηγα συνεργειο εσβησα τη βλαβη απο το scangauge που εχω (κωδικος βλαβης P0031 αισθητηρας οξυγονου ν1) και το αφησα.
Τελικα σε μικρες διαδρομες δεν κανει τπτ παει κανονικοτατα αλλα οταν ζεσταθει πχ πανω απο μιση ωρα οδηγησης εχω τα ιδια...Επισκεψη #1 στο συνεργειο-καμενος μαφ κυριε
(δεν παιζει με καμια γιατι αισθητηρας οξυγονου ειναι ο λ κ οχι ο μαζας αερα κοινως maf)το πηρα κ εφυγα τσακηδον.Επισκεψη #2 σε αλλο συνεργειο της νισαν : κυριε αφηστε το εδω να το ψαξουμε ισως εκαψε εγκεφαλο.(!!!)Την κοπανησα επισης...
Εγω βλεπω οτι κανω δουλεια μου κανονικα ,το αμαξι ομως δεν ειναι για ταξιδι αλλα μην με πιασουν και κωτσο οι μαστοροι διοτι δεν εχουμε λεφτα για πεταμα.
help guys.
-
Μήπως φοράς καμιά φιλτροχοάνη ή κανένα aftermarket φίλτρο στο κουτί;
-
Εφόσον το scangauge σου βγάζει προβλημα για το λ, (οχι ακριβώς για τον λ αλλα για την αντίσταση που έχει μέσα) γιατι δεν τον αλλάζεις?
Εχει ήδη αρκετά χλμ στην πλατη του. -
δε λες καλα που σε αυτα τα χιλιομετρα δουλευει μια χαρα ακομα.πηγαινε αλλαξε αισθητηρες λ και οτι αλλο χρειαζετε εναν εναν σιγα σιγα.επισης κοιταξε τις πισω λαμπες στοπ.αν καποια ειναι καμενη το αμαξι μπαινει σε σειφ μοντ.εχω το ιδιο 2006 με 75.000 χλμ.για φιλτρο βαλε το εργοστασιακο πανελ.οτιδηποτε αλλο μπορει να σου κανει ζημια στο μαφ και δεν βγαζεις καρτα καυσαεριων,ειμαι κι εγω παθων!!
-
Ο χρήστης sacracer έγραψε:
δε λες καλα που σε αυτα τα χιλιομετρα δουλευει μια χαρα ακομα.πηγαινε αλλαξε αισθητηρες λ και οτι αλλο χρειαζετε εναν εναν σιγα σιγα.επισης κοιταξε τις πισω λαμπες στοπ.αν καποια ειναι καμενη το αμαξι μπαινει σε σειφ μοντ.εχω το ιδιο 2006 με 75.000 χλμ.για φιλτρο βαλε το εργοστασιακο πανελ.οτιδηποτε αλλο μπορει να σου κανει ζημια στο μαφ και δεν βγαζεις καρτα καυσαεριων,ειμαι κι εγω παθων!!+1!!
-
Καλησπερα και παλι παιδια,να ευχαριστησω για τις απαντησεις σας !
Τελικα μετα απο πολλες ωρες ψαξιματος και ταλαιπωριας ,βρεθηκε ο υπευθυνος.
Ηταν ο αισθητηρας στροφαλου η στροφων αν προτιματε ,ο οποιος στο δικο μου τουλαχιστον αμαξι ειναι παρομοιος με αυτον των εκκεντροφορων.
Αυτο που γινοταν ηταν περιπλοκο και μονο ενας διαβασμενος τεχνικος θα το εβρισκε ευκολα.
Το αμαξι κρυο πηγαινε κανονικα,μολις ζεσταινοταν ομως εκανε ενα τιναγμα και εκοβε σε αποδοση χωρις να σβησει ομως(ετσι αποκλειεις το ΜΑΦ)
κ χωρις να δωσει βλαβη στο καντραν ,παρα μονο πηγαινε ως 3500 στρ. πεταγε μαυρες αρκουδες στην εξατμιση και οταν πηγαινες να βαλεις εμπρος ,δεν επαιρνε με την πρωτη.Το τσεκ αναβε μετα,αφου ξανα εβαζα εμπρος και εδινε μονον το P0031 που ανεφερα σε αλλο ποστ.
Τι γινοταν?
Απο το safe mode το αμαξι( οπως αλλωστε ολα τα καινουρια )λογω προστασιας στο μοτερ ,ψεκαζει 2 φορες ανα κυκλο(!!!)
αποτελεσμα?Να διαβαζει ο λ υπερβολικη καταναλωση κ να δινει βλαβη.Για τον υπαιτιο αισθητηρα ομως ,ουτε λογος στο log...
(Οι αισθητηρες αυτοι απ οσα γνωριζω ειναι κατι σαν τα παλαια ντιστριμπιτερ,δλδ δινουν ρευματα,αλλα δε θα πρεπε να το βγαζει σαν βλαβη?)Αυτα τα ολιγα! -
Απο ότι ειδες εδώ, διαβασμενοι και αδιαβαστοι λεγανε για το λ.
Ειναι φοβερο που λύθηκε έτσι,πως έφτασες στη διαγνωση αυτη δεν μας ειπες, η διαδρομη που ακολουθησες μπορει να ωφελησει κοσμο αν την περιγράψεις
-
Οπως ειπα ,επεσε τρελο ψαξιμο λογω του οτι γνωριζω αρκετα πραγματα.
Αρχικα σκεφτηκα ποιοι λογοι οδηγουν σε ασφαλη λειτουργια
και διαπιστωσα οτι το θεμα προερχοταν απο καποιο σημα που διαβαζει η ecu.
Το χειροτερο που ειχα σκεφτει ηταν για ραγισμα σε καπακι ,αλλα τα νερα και τα λαδια δεν ειχανε προβλημα.Μετα διαβαζοντας ενα φορουμ επεσα σε παρομοια περιπτωση με τα ιδια συμπτωματα..
Λεω αποκλειεται να ναι συμπτωση και πηγα και εβγαλα τους 2 αισθητηρες.
Ο κατω του στροφαλου για να βγει ,μου πηρε 1ωρα ,αφου ειναι κατω απο την πολαπλη εισαγωγης ,στον κορμο,εκει που ο κορμος συνδεεται με το σασμαν.Κοινως στο βολαν.Τα συμπτωματα ειναι τα εξης:
1)Αποτομο τιναγμα εν κινησει,μπορει και σβησιμο του μοτερ.
2)Το στροφομετρο κανει τα δικα του(πηγαινα με 5η και 110 και η βελονα μια εδειχνε 0 ,μια 3000)
3)safe mode στο μοτερ.Λογω προστασιας δε παει πανω απο 3500 στρ. και ψεκαζει πολυ καυσιμο
4)Ενδεχομενη βλαβη στον λαμδα,εφοσον κινειται για ωρα το αμαξη με safe mode(λογω ακαφτων)
5)Ενδεχομενη ζημια στον καταλυτη
6)Σε πολλα αυτοκινητα ΔΕΝ βγαζει βλαβη στο καντραν με συνεπεια την αναγκη για εντοπισμο της βλαβης μονο απο εμπειρο τεχνικο.
7)Εγω ημουν τυχερος που το βρηκα μονος μου και ειχα και υπομονη να ψαξω κι ας δουλευα νυχτα 12ωρες κι ας ειχα το μωρο
στο νοσοκομειο ,αρρωστο.Αν ποτε βρεθειτε σε αυτη τη θεση ΜΗΝ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΑΣΤΟΡΑΤΖΑ ΧΩΡΙΣ ΣΙΓΟΥΡΙΑ.
Εις υγειαν... -
Ο χρήστης NismoGeo έγραψε:
Καλημερες στη παρεα.
Εχω ενα αλμερα Ν16 του 2003 ,ευλαβικα συντηρημενο με 232000 χλμ.
Απο σερβις ολα στην ωρα τους με πολυ προσοχη και φροντιδα.
Απο ζημιες μου εχει βγαλει :τρομπα νερου στα 125000 χλμ,ενα καμενο maf στα 160000 χλμ και εναν καμενο πολλαπλασιαστη στα 185800.Καλησπερα σε ολους!
Διαβαζοντας το ποστ βλεπω το μελλον του δικου μου αμαξιου. Nissan Almera με 140.000 χλμ μοντελο 2002 QG N16 1500κκ 90 αλογα, με ολα του τα σερβις και **σχεδον **κανενα προβλημα μεχρι τωρα.
Στα 130000 χλμ περιπου ειχα τρομπα νερου... (αργησε λιγο εμενα!)Στο τωρα:
Χθες παρατηρω ενα τιναγμα καθως πηγαινα με 60 χμλ/ωρα και 4η μεσα... Δηλαδη ενα πραγμα σαν να πατησα ξαφνικα το γκαζι μεσα (το οποιο δεν το εκανα). Το ιδιο παλι μετα απο 500 μετρα... Δεν εδωσα σημασια, λεω τυχαιο ειναιΣημερα παλι το τιναγμα/κλωτσημα εν κινησει με 40 χλμ/ωρα και 3η μεσα. Και μετα απο 100 μετρα, πανω στην αλλαγη (νομιζω, ειναι λιγο θολη η εικονα) απο 3η->2α το αμαξι σβηνει! Σα να γυρισα το διακοπτη! Ευτυχως πηγαινα αρκετα αργα, γιατι πετυχα πανω σε στροφη και το τιμονι εγινε κοκκαλο! Σταματαω σην ακρη με τη λιγοστη φορα που ειχε το αμαξι και προσπαθω να το βαλω παλι μπροστα. Με τη 2η φορα πηρε...
Παλι μετα απο 100 μετρα, παλι σβησιμο ξαφνικα...
Αυτες ειναι οι ενδειξεις.
Σημειωνω οτι δεν υπαρχει καμια ενδειξη και κανενα λαμπακι αναμενο στο καντραν. Το σερβις ειναι προσφατο και το αμαξι πολυ προσεγμενο.Απο τον φιλο NismoGeo, να υποθεσω το μαφ? Αλλά ειχα τιναγμα και χωρις σβησιμο.
Να υποθεσω πολλαπλασιαστη? Δεν εχω ενδειξη στο καντραν.Δεν ξερω πολλα οπως ο NismoGeo, αλλά μαλλον για σοβαρο το κοβω το προβλημα...
Δεκτη καθε γνωμη, αν και αυριο δεν τον γλιτωνω το μαστορα. Αρκει μη μου το 'σακαταεψει' περισσοτερο φοβαμαι! -
Ο χρήστης NismoGeo έγραψε:
Καλησπερα και παλι παιδια,να ευχαριστησω για τις απαντησεις σας !Τελικα μετα απο πολλες ωρες ψαξιματος και ταλαιπωριας ,βρεθηκε ο υπευθυνος.
Ηταν ο αισθητηρας στροφαλου η στροφων αν προτιματε ,ο οποιος στο δικο μου τουλαχιστον αμαξι ειναι παρομοιος με αυτον των εκκεντροφορων.
Αυτο που γινοταν ηταν περιπλοκο και μονο ενας διαβασμενος τεχνικος θα το εβρισκε ευκολα.
Το αμαξι κρυο πηγαινε κανονικα,μολις ζεσταινοταν ομως εκανε ενα τιναγμα και εκοβε σε αποδοση χωρις να σβησει ομως(ετσι αποκλειεις το ΜΑΦ)
κ χωρις να δωσει βλαβη στο καντραν ,παρα μονο πηγαινε ως 3500 στρ. πεταγε μαυρες αρκουδες στην εξατμιση και οταν πηγαινες να βαλεις εμπρος ,δεν επαιρνε με την πρωτη.Το τσεκ αναβε μετα,αφου ξανα εβαζα εμπρος και εδινε μονον το P0031 που ανεφερα σε αλλο ποστ.
Τι γινοταν?
Απο το safe mode το αμαξι( οπως αλλωστε ολα τα καινουρια )λογω προστασιας στο μοτερ ,ψεκαζει 2 φορες ανα κυκλο(!!!)
αποτελεσμα?Να διαβαζει ο λ υπερβολικη καταναλωση κ να δινει βλαβη.Για τον υπαιτιο αισθητηρα ομως ,ουτε λογος στο log...
(Οι αισθητηρες αυτοι απ οσα γνωριζω ειναι κατι σαν τα παλαια ντιστριμπιτερ,δλδ δινουν ρευματα,αλλα δε θα πρεπε να το βγαζει σαν βλαβη?)Αυτα τα ολιγα!Με αισθητηρα στροφαλου ειχα ταλαιπωρηθει αφανταστα κι εγω σε αβενσισ μεχρι να το βρουνε, με βαλαν κι αλλαξα ντιστριμπιτερ.
Εκοβε πανω απ τις 4.000 μεχρι εκει πηγαινε μια χαρα
Βλαβη στο τσεκ αλλανταλον, αλλα αμα νερει ο μαστορας να διαβασει, το βρισκει -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Καλησπερα και παλι παιδια,να ευχαριστησω για τις απαντησεις σας !
Τελικα μετα απο πολλες ωρες ψαξιματος και ταλαιπωριας ,βρεθηκε ο υπευθυνος.
Ηταν ο αισθητηρας στροφαλου η στροφων αν προτιματε ,ο οποιος στο δικο μου τουλαχιστον αμαξι ειναι παρομοιος με αυτον των εκκεντροφορων.
Αυτο που γινοταν ηταν περιπλοκο και μονο ενας διαβασμενος τεχνικος θα το εβρισκε ευκολα.
Το αμαξι κρυο πηγαινε κανονικα,μολις ζεσταινοταν ομως εκανε ενα τιναγμα και εκοβε σε αποδοση χωρις να σβησει ομως(ετσι αποκλειεις το ΜΑΦ)
κ χωρις να δωσει βλαβη στο καντραν ,παρα μονο πηγαινε ως 3500 στρ. πεταγε μαυρες αρκουδες στην εξατμιση και οταν πηγαινες να βαλεις εμπρος ,δεν επαιρνε με την πρωτη.Το τσεκ αναβε μετα,αφου ξανα εβαζα εμπρος και εδινε μονον το P0031 που ανεφερα σε αλλο ποστ.
Τι γινοταν?
Απο το safe mode το αμαξι( οπως αλλωστε ολα τα καινουρια )λογω προστασιας στο μοτερ ,ψεκαζει 2 φορες ανα κυκλο(!!!)
αποτελεσμα?Να διαβαζει ο λ υπερβολικη καταναλωση κ να δινει βλαβη.Για τον υπαιτιο αισθητηρα ομως ,ουτε λογος στο log...
(Οι αισθητηρες αυτοι απ οσα γνωριζω ειναι κατι σαν τα παλαια ντιστριμπιτερ,δλδ δινουν ρευματα,αλλα δε θα πρεπε να το βγαζει σαν βλαβη?)Αυτα τα ολιγα!Με αισθητηρα στροφαλου ειχα ταλαιπωρηθει αφανταστα κι εγω σε αβενσις μεχρι να το βρουνε, με βαλαν κι αλλαξα ντιστριμπιτερ.
Εκοβε πανω απ τις 4.000 μεχρι εκει πηγαινε μια χαρα
Βλαβη στο τσεκ αλλανταλον, αλλα αμα νερει ο μαστορας να διαβασει, το βρισκει -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Βλαβη στο τσεκ αλλανταλον, αλλα αμα νερει ο μαστορας να διαβασει, το βρισκει
rx8_drifter, φοβαμαι μηπως δεν ξερει ο μαστορας και κλαιω μετα...
Τελικα λες αισθητηρας λ και σε μενα οπως του NismoGeo ?
Αλλο ο αισθητηρας 'λ' αλλο ο στροφαλου? σορυ, ασχετος ειμι!
-
Ο χρήστης IoannisSm έγραψε:
Βλαβη στο τσεκ αλλανταλον, αλλα αμα νερει ο μαστορας να διαβασει, το βρισκει
rx8_drifter, φοβαμαι μηπως δεν ξερει ο μαστορας και κλαιω μετα...
Τελικα λες αισθητηρας λ και σε μενα οπως του NismoGeo ?
Αλλο ο αισθητηρας 'λ' αλλο ο στροφαλου? σορυ, ασχετος ειμι!
Αλλος ο ενας αλλος ο αλλος.ο 'λ' μετραει καυσαερια και ο στροφαλου 'βλεπει' την θεση του στροφαλου.
Κοιτα τι ειχα παθει εγω viewtopic.php?f=6&t=47654
-
Μεχρι να φτασω σημερα στο συνεργειο μου εκανε 3-4 φορες τιναγμα και μου αναψε και το λαμπακι της μηχανης στο καντραν.
Ο μηχανικος εβαλε το μηχανημα να διαβασει απο τον εγκεφαλο και εδειξε 'αισθητηρας στροφαλου'.
Δυο επιλογες μετα: Γνησιο ανταλλακτικο με 98 ευρω (ειχε δυο τεμαχια μεσα, 1 για στροφαλο και 1 για εκκεντροφορο)
και ιμιτασιον με 45 ευρω (δεν ξερω αν ειχε δυο τρεμαχια μεσα αυτο).
Διαλεξα το πρωτο και τα αλλαξαμε και τα δυο (αισθητηρες στροφαλου και εκκεντροφορου).
Βαλε και 15 ευρω εργατικα, μου βγηκε συνολο 113 ευρω.
Αυτα προς το παρον...ελπιζω να διορθωθηκε και να μην εχω άλλα προβληματα...
γιατι κατι μου ειπε οτι αν συνεχισει τοτε παμε για καδενα!**Αν τελικα φταιει η καδενα, πως θα το καταλαβω? Παρατηρω ενα θορυβο οταν ανεβαζω σιγα-σιγα στροφες και ο δεικτης ειναι κοντα στις 2000 στροφες, κανει ενα σαν ελαφρυ τριξιμο-μουγκρισμα (δεν μπορω να το περιγραψω αλλιως). Αλλά αυτο το θορυβο μου φαινεται το ειχε απο παλια... δεν ξερω. Αυτα αν εχει κανενας το ιδιο μοντελα μου πει.
-
Αισθητήρα εκκεντροφόρου γιατί έχει αυτό ρε παιδιά; Έχει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων;
-
Αισθητήρας θέσης είναι, χρησιμοποιείται για σήμα στην ECU.
Αν ήταν όντως πρόβλημα αισθητήρα, με το που τους άλλαξες πρέπει επιτόπου να διορθώθηκε το πρόβλημα, οπότε κατά 99% είσαι οκ
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Αισθητήρας θέσης είναι, χρησιμοποιείται για σήμα στην ECU.Αν ήταν όντως πρόβλημα αισθητήρα, με το που τους άλλαξες πρέπει επιτόπου να διορθώθηκε το πρόβλημα, οπότε κατά 99% είσαι οκ
Και πως ξερω αν διορθωθηκε? Ο μαστορας εβαλε παλι το διαγνωστικο και νομιζω εδειχνε παλι τη βλαβη...μου ειπε οτι δειχνει παλι τη βλαβη γιατι δεν εχει σβηστει απο τη μνημη του εγκεφαλου!
Ισχυει ή λεει μπουρδες? -
Ο χρήστης IoannisSm έγραψε:
Αισθητήρας θέσης είναι, χρησιμοποιείται για σήμα στην ECU.
Αν ήταν όντως πρόβλημα αισθητήρα, με το που τους άλλαξες πρέπει επιτόπου να διορθώθηκε το πρόβλημα, οπότε κατά 99% είσαι οκ
Και πως ξερω αν διορθωθηκε? Ο μαστορας εβαλε παλι το διαγνωστικο και νομιζω εδειχνε παλι τη βλαβη...μου ειπε οτι δειχνει παλι τη βλαβη γιατι δεν εχει σβηστει απο τη μνημη του εγκεφαλου!
Ισχυει ή λεει μπουρδες?Aν δεν την σβησατε την βλαβη απο την μνημη τι περιμενες;
προβληματακι με Almera n16