-
Απ΄ότι βλέπω δεν είναι και λίγοι οι συνφορουμίτες που αντιμετωπίζουν κατά καιρούς (και με αραιές περιόδους επανεμφάνισης), το ξαφνικό πρόβλημα αδυναμίας εκκίνησης .
Αν έχουμε στο πορτμπαγκαζ , για παν ενδεχόμενο (αχρείαστος να είναι ) ΑΙΘΕΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ,
μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε , σε **κινητήρα ΒΕΝΖΙΝΗΣ **???
Ή μήπως, λύνει απ' τη μια το πρόβλημα της αδυναμίας εκκίνησης, της οδικής βοήθειας και της όλης αιφνίδιας ταλαιπωρίας, αλλά απ' την άλλη βλάπτει (άμεσα ή σε μεσομακροπρόθεσμη περίοδο) τον κινητήρα ή κάποιο άλλο μέρος του αυτ/του (ίσως πεταλούδα, κλπ ... δεν ξέρω ...)
Παρακαλούνται οι γνώστες ας μας δώσουν τα φώτα τους -
Απ΄ότι βλέπω δεν είναι και λίγοι οι συνφορουμίτες που αντιμετωπίζουν κατά καιρούς (και με αραιές περιόδους επανεμφάνισης), το ξαφνικό πρόβλημα αδυναμίας εκκίνησης .
Αν έχουμε στο πορτμπαγκαζ , για παν ενδεχόμενο (αχρείαστος να είναι ) ΑΙΘΕΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ,
μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε , σε **κινητήρα ΒΕΝΖΙΝΗΣ **???
Ή μήπως, λύνει απ' τη μια το πρόβλημα της αδυναμίας εκκίνησης, της οδικής βοήθειας και της όλης αιφνίδιας ταλαιπωρίας, αλλά απ' την άλλη βλάπτει (άμεσα ή σε μεσομακροπρόθεσμη περίοδο) τον κινητήρα ή κάποιο άλλο μέρος του αυτ/του (ίσως πεταλούδα, κλπ ... δεν ξέρω ...)
Παρακαλούνται οι γνώστες ας μας δώσουν τα φώτα τους -
Απ΄ότι βλέπω δεν είναι και λίγοι οι συνφορουμίτες που αντιμετωπίζουν κατά καιρούς (και με αραιές περιόδους επανεμφάνισης), το ξαφνικό πρόβλημα αδυναμίας εκκίνησης .
Αν έχουμε στο πορτμπαγκαζ , για παν ενδεχόμενο (αχρείαστος να είναι ) ΑΙΘΕΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ,
μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε , σε **κινητήρα ΒΕΝΖΙΝΗΣ **???
Ή μήπως, λύνει απ' τη μια το πρόβλημα της αδυναμίας εκκίνησης, της οδικής βοήθειας και της όλης αιφνίδιας ταλαιπωρίας, αλλά απ' την άλλη βλάπτει (άμεσα ή σε μεσομακροπρόθεσμη περίοδο) τον κινητήρα ή κάποιο άλλο μέρος του αυτ/του (ίσως πεταλούδα, κλπ ... δεν ξέρω ...)
Παρακαλούνται οι γνώστες ας μας δώσουν τα φώτα τους -
Τι μου θυμισες τωρα,το πρωτο μου αμαξι ηταν ενα Uno Sting 903cc,το ειχα παρει μεταχειρισμενο και μερικες φορες δεν επαιρνε μπροστα,ετσι ειχα μεσα στα εργαλεια ενα σπρευ με αιθερα,ξεβιδωνα το καπακι του παπα και ψεκαζα μεσα στο φιλτρο,και μολις το εκλεινα με την πρωτη μιζια αμμεσως αρπαζε.Αυτο γινονταν περιπου μια φορα καθε ενα με δυο μηνες,οποτε δεν μπορω να πω οτι προξενησε καποια βλαβη στον κινητηρα.
-
Κι εγώ ξεκινούσα με αιθέρα ένα αμάξι που είχα για βδομάδες μέχρι να φτιάξω το αυτόματο τσοκ.
Ο αιθέρας παίρνει αμέσως και έχω πάντα σπρέι στη βάρκα για ασφάλεια.Ζημιά μπορείς να προκαλέσεις με τα πάντα, και με αιθέρα.
Με σωστή χρήση δεν υπάρχει πρόβλημα εκτός από τα λίγα πιράκια που θα χτυπήσει ο κινητήρας καθώς παίρνει μπρος.Επειδή παίρνει μπρος ο κινητήρας αμέσως, μπορεί ένας κύλινδρος να είναι γεμάτος με βενζίνη ή νερό και να στραβώσει η μπιέλα ή να το πλημμυρίσεις με αιθέρα και να σκάσει η εισαγωγή και άλλα σενάρια.
Ο αιθέρας φταίει γι αυτά. -
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
SU-30 , συνολικά πόσες φορές περίπου, ξεκίνησες τη μηχανή με αυτόν τον τρόπο ?
Βασικά κι εγώ κάπου είχα διαβάσει παλιότερα , πως μπορεί να την ακούσει η μπιέλα ..... γι΄αυτό και ζητάω γνώμες -
Λιγοτερο απο 10 φορες.Μιλαμε τωρα για το 1996,απλα δεν θυμαμαι ποια ηταν η αιτια του προβληματος και πως διορθωθηκε.
-
Καποια πολυ παλια μερσεντες (ντιζελ βεβαια) θυμαμαι ειχαν σωληνακι για να πηγαινει στην εισαγωγη κατευθειαν ο αιθερας απο τη μανα τους!
ΑΙΘΕΡΑΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ σε ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ... προκαλεί πρόβλημα ?