Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΙΘΕΡΑΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ σε ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ... προκαλεί πρόβλημα ?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΑΙΘΕΡΑΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ σε ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ... προκαλεί πρόβλημα ?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    7
    1083
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      driver01 last edited by

      Απ΄ότι βλέπω δεν είναι και λίγοι οι συνφορουμίτες που αντιμετωπίζουν κατά καιρούς (και με αραιές περιόδους επανεμφάνισης), το ξαφνικό πρόβλημα αδυναμίας εκκίνησης .
      Αν έχουμε στο πορτμπαγκαζ , για παν ενδεχόμενο (αχρείαστος να είναι ) ΑΙΘΕΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ,
      μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε , σε **κινητήρα ΒΕΝΖΙΝΗΣ **???
      Ή μήπως, λύνει απ' τη μια το πρόβλημα της αδυναμίας εκκίνησης, της οδικής βοήθειας και της όλης αιφνίδιας ταλαιπωρίας, αλλά απ' την άλλη βλάπτει (άμεσα ή σε μεσομακροπρόθεσμη περίοδο) τον κινητήρα ή κάποιο άλλο μέρος του αυτ/του (ίσως πεταλούδα, κλπ ... δεν ξέρω ...)
      Παρακαλούνται οι γνώστες ας μας δώσουν τα φώτα τους

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        driver01 last edited by

        Απ΄ότι βλέπω δεν είναι και λίγοι οι συνφορουμίτες που αντιμετωπίζουν κατά καιρούς (και με αραιές περιόδους επανεμφάνισης), το ξαφνικό πρόβλημα αδυναμίας εκκίνησης .
        Αν έχουμε στο πορτμπαγκαζ , για παν ενδεχόμενο (αχρείαστος να είναι ) ΑΙΘΕΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ,
        μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε , σε **κινητήρα ΒΕΝΖΙΝΗΣ **???
        Ή μήπως, λύνει απ' τη μια το πρόβλημα της αδυναμίας εκκίνησης, της οδικής βοήθειας και της όλης αιφνίδιας ταλαιπωρίας, αλλά απ' την άλλη βλάπτει (άμεσα ή σε μεσομακροπρόθεσμη περίοδο) τον κινητήρα ή κάποιο άλλο μέρος του αυτ/του (ίσως πεταλούδα, κλπ ... δεν ξέρω ...)
        Παρακαλούνται οι γνώστες ας μας δώσουν τα φώτα τους

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          driver01 last edited by

          Απ΄ότι βλέπω δεν είναι και λίγοι οι συνφορουμίτες που αντιμετωπίζουν κατά καιρούς (και με αραιές περιόδους επανεμφάνισης), το ξαφνικό πρόβλημα αδυναμίας εκκίνησης .
          Αν έχουμε στο πορτμπαγκαζ , για παν ενδεχόμενο (αχρείαστος να είναι ) ΑΙΘΕΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ,
          μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε , σε **κινητήρα ΒΕΝΖΙΝΗΣ **???
          Ή μήπως, λύνει απ' τη μια το πρόβλημα της αδυναμίας εκκίνησης, της οδικής βοήθειας και της όλης αιφνίδιας ταλαιπωρίας, αλλά απ' την άλλη βλάπτει (άμεσα ή σε μεσομακροπρόθεσμη περίοδο) τον κινητήρα ή κάποιο άλλο μέρος του αυτ/του (ίσως πεταλούδα, κλπ ... δεν ξέρω ...)
          Παρακαλούνται οι γνώστες ας μας δώσουν τα φώτα τους

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            su-30 last edited by

            Τι μου θυμισες τωρα,το πρωτο μου αμαξι ηταν ενα Uno Sting 903cc,το ειχα παρει μεταχειρισμενο και μερικες φορες δεν επαιρνε μπροστα,ετσι ειχα μεσα στα εργαλεια ενα σπρευ με αιθερα,ξεβιδωνα το καπακι του παπα και ψεκαζα μεσα στο φιλτρο,και μολις το εκλεινα με την πρωτη μιζια αμμεσως αρπαζε.Αυτο γινονταν περιπου μια φορα καθε ενα με δυο μηνες,οποτε δεν μπορω να πω οτι προξενησε καποια βλαβη στον κινητηρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • L
              leonp last edited by

              Κι εγώ ξεκινούσα με αιθέρα ένα αμάξι που είχα για βδομάδες μέχρι να φτιάξω το αυτόματο τσοκ.
              Ο αιθέρας παίρνει αμέσως και έχω πάντα σπρέι στη βάρκα για ασφάλεια.

              Ζημιά μπορείς να προκαλέσεις με τα πάντα, και με αιθέρα.
              Με σωστή χρήση δεν υπάρχει πρόβλημα εκτός από τα λίγα πιράκια που θα χτυπήσει ο κινητήρας καθώς παίρνει μπρος.

              Επειδή παίρνει μπρος ο κινητήρας αμέσως, μπορεί ένας κύλινδρος να είναι γεμάτος με βενζίνη ή νερό και να στραβώσει η μπιέλα ή να το πλημμυρίσεις με αιθέρα και να σκάσει η εισαγωγή και άλλα σενάρια.
              Ο αιθέρας φταίει γι αυτά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                driver01 last edited by

                Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
                SU-30 , συνολικά πόσες φορές περίπου, ξεκίνησες τη μηχανή με αυτόν τον τρόπο ?
                Βασικά κι εγώ κάπου είχα διαβάσει παλιότερα , πως μπορεί να την ακούσει η μπιέλα ..... γι΄αυτό και ζητάω γνώμες

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  su-30 last edited by

                  Λιγοτερο απο 10 φορες.Μιλαμε τωρα για το 1996,απλα δεν θυμαμαι ποια ηταν η αιτια του προβληματος και πως διορθωθηκε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mad_max_geo last edited by

                    Καποια πολυ παλια μερσεντες (ντιζελ βεβαια) θυμαμαι ειχαν σωληνακι για να πηγαινει στην εισαγωγη κατευθειαν ο αιθερας απο τη μανα τους!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr