-
Φτιαγμένο με πολύ μεράκι και προσεγμένο στην κάθε του λεπτομέρεια. Κυριολεκτικά ολιστική βελτίωση. Φυλάσσεται πάντα κουκουλωμένη, σε στεγασμένο χώρο. Κυκλοφορεί μόνο Σαββατοκύριακα.
ΣΤΗΣΙΜΟ
-κωνικα ρουλεμαν λαιμου TIMKEN(τα καλύτερα στον κόσμο)
-ελατήρια πηρουνιού και λάδια OHLINS (πριν 1500χλμ)
-σταμπιλιζατέρ ρυθμιζόμενης σκληρότητας από gsxr750 κ7 (ίδιων διαστάσεων με το μαμα).
-αμορτισέρ από gsxr1000 κ4 (ίδιων διαστάσεων με το μαμα), έκανε σερβις πριν 1000χλμ
-fat bar τιμόνι (στενό)
-ergal γεφυρα τιμονιού και risersΜΟΤΕΡ
-διπλά τελικά YOSHIMURA trc titanium japan
-χειροποίητοι λαιμοί ,αντιγραφή της αγωνιστικής yoshimura για τα TLR
-BMC air filter
-αφαίρεση πνίχτη και ανέβασμα του ρεζερβουάρ (εισαγωγή αέρα)
-POWER COMMANDER III usb με προγραμμα φτιαγμένο στο δρόμο, σε πραγματικές συνθήκες.
-GIPRO ATREΔΙΑΦΟΡΑ
-μαύρο μεταλλικό χρώμα σε άριστη κατάσταση
-METZELER M3 με 1500χλμ
-καινούριος πίσω δίσκος και τακάκια CARBONE LORRAINE
-μεταλλικά σωληνάκια GOODRIDGE εμπρός-πίσω φρένου και συμπλέκτη
-καρίνα
-μονόσελο
-μασκάκι PUIG
-σέλα οδηγού-συνεπιβάτη και custom pad μονόσελου σε κόκκινο αντιολισθητικό ύφασμα
-carbon fiber fender extender
-carbon fiber προστατευτικα τελικών
-carbon fiber+inox hugger ART(απίθανο κομμάτι)
-carbon fiber επικάλυψη στο μασκάκι(αληθινό φύλλο)
-carbon fiber επικάλυψη στα πλαινά καπάκια((αληθινό φύλλο)
-ζάντες βαμμένες μαύρες με βουρτισμένα χείλη
-μανιτάρια πλαισίου DHM
-TECHSPEC tank grips
-custom αυτοκόλλητα για τις ζάντες
-ergal καπάκια για τα δοχεία υγρών
-16ρι μπροστινο γραναζι
-κτλ κτλ..αλλαγή λαδιών κάθε 3000χλμ, αυστηρά TORCO. Μαζί, εκτός από όλα τα μαμα πράγματα θα πάρετε και διάφορα άλλα, όπως ελατήρια συμπλέκτη στο κουτί τους(δε χρειάστηκε να μπουν ακόμα), καβαλετα, ένα καινούριο τραπεζοειδές φανάρι κ.α.
Εννοείται οτι υπάρχει ενημερωμένο service book, το user manual και το service manual.
4500Ε
φωτογραφιες εδω http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1793009/Ανταλλάσσεται με v-strom abs
Ανδρεας 6973798909
-
Φτιαγμένο με πολύ μεράκι και προσεγμένο στην κάθε του λεπτομέρεια. Κυριολεκτικά ολιστική βελτίωση. Φυλάσσεται πάντα κουκουλωμένη, σε στεγασμένο χώρο. Κυκλοφορεί μόνο Σαββατοκύριακα.
ΣΤΗΣΙΜΟ
-κωνικα ρουλεμαν λαιμου TIMKEN(τα καλύτερα στον κόσμο)
-ελατήρια πηρουνιού και λάδια OHLINS (πριν 1500χλμ)
-σταμπιλιζατέρ ρυθμιζόμενης σκληρότητας από gsxr750 κ7 (ίδιων διαστάσεων με το μαμα).
-αμορτισέρ από gsxr1000 κ4 (ίδιων διαστάσεων με το μαμα), έκανε σερβις πριν 1000χλμ
-fat bar τιμόνι (στενό)
-ergal γεφυρα τιμονιού και risersΜΟΤΕΡ
-διπλά τελικά YOSHIMURA trc titanium japan
-χειροποίητοι λαιμοί ,αντιγραφή της αγωνιστικής yoshimura για τα TLR
-BMC air filter
-αφαίρεση πνίχτη και ανέβασμα του ρεζερβουάρ (εισαγωγή αέρα)
-POWER COMMANDER III usb με προγραμμα φτιαγμένο στο δρόμο, σε πραγματικές συνθήκες.
-GIPRO ATREΔΙΑΦΟΡΑ
-μαύρο μεταλλικό χρώμα σε άριστη κατάσταση
-METZELER M3 με 1500χλμ
-καινούριος πίσω δίσκος και τακάκια CARBONE LORRAINE
-μεταλλικά σωληνάκια GOODRIDGE εμπρός-πίσω φρένου και συμπλέκτη
-καρίνα
-μονόσελο
-μασκάκι PUIG
-σέλα οδηγού-συνεπιβάτη και custom pad μονόσελου σε κόκκινο αντιολισθητικό ύφασμα
-carbon fiber fender extender
-carbon fiber προστατευτικα τελικών
-carbon fiber+inox hugger ART(απίθανο κομμάτι)
-carbon fiber επικάλυψη στο μασκάκι(αληθινό φύλλο)
-carbon fiber επικάλυψη στα πλαινά καπάκια((αληθινό φύλλο)
-ζάντες βαμμένες μαύρες με βουρτισμένα χείλη
-μανιτάρια πλαισίου DHM
-TECHSPEC tank grips
-custom αυτοκόλλητα για τις ζάντες
-ergal καπάκια για τα δοχεία υγρών
-16ρι μπροστινο γραναζι
-κτλ κτλ..αλλαγή λαδιών κάθε 3000χλμ, αυστηρά TORCO. Μαζί, εκτός από όλα τα μαμα πράγματα θα πάρετε και διάφορα άλλα, όπως ελατήρια συμπλέκτη στο κουτί τους(δε χρειάστηκε να μπουν ακόμα), καβαλετα, ένα καινούριο τραπεζοειδές φανάρι κ.α.
Εννοείται οτι υπάρχει ενημερωμένο service book, το user manual και το service manual.
4500Ε
φωτογραφιες εδω http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1793009/Ανταλλάσσεται με v-strom abs
Ανδρεας 6973798909
-
Φτιαγμένο με πολύ μεράκι και προσεγμένο στην κάθε του λεπτομέρεια. Κυριολεκτικά ολιστική βελτίωση. Φυλάσσεται πάντα κουκουλωμένη, σε στεγασμένο χώρο. Κυκλοφορεί μόνο Σαββατοκύριακα.
ΣΤΗΣΙΜΟ
-κωνικα ρουλεμαν λαιμου TIMKEN(τα καλύτερα στον κόσμο)
-ελατήρια πηρουνιού και λάδια OHLINS (πριν 1500χλμ)
-σταμπιλιζατέρ ρυθμιζόμενης σκληρότητας από gsxr750 κ7 (ίδιων διαστάσεων με το μαμα).
-αμορτισέρ από gsxr1000 κ4 (ίδιων διαστάσεων με το μαμα), έκανε σερβις πριν 1000χλμ
-fat bar τιμόνι (στενό)
-ergal γεφυρα τιμονιού και risersΜΟΤΕΡ
-διπλά τελικά YOSHIMURA trc titanium japan
-χειροποίητοι λαιμοί ,αντιγραφή της αγωνιστικής yoshimura για τα TLR
-BMC air filter
-αφαίρεση πνίχτη και ανέβασμα του ρεζερβουάρ (εισαγωγή αέρα)
-POWER COMMANDER III usb με προγραμμα φτιαγμένο στο δρόμο, σε πραγματικές συνθήκες.
-GIPRO ATREΔΙΑΦΟΡΑ
-μαύρο μεταλλικό χρώμα σε άριστη κατάσταση
-METZELER M3 με 1500χλμ
-καινούριος πίσω δίσκος και τακάκια CARBONE LORRAINE
-μεταλλικά σωληνάκια GOODRIDGE εμπρός-πίσω φρένου και συμπλέκτη
-καρίνα
-μονόσελο
-μασκάκι PUIG
-σέλα οδηγού-συνεπιβάτη και custom pad μονόσελου σε κόκκινο αντιολισθητικό ύφασμα
-carbon fiber fender extender
-carbon fiber προστατευτικα τελικών
-carbon fiber+inox hugger ART(απίθανο κομμάτι)
-carbon fiber επικάλυψη στο μασκάκι(αληθινό φύλλο)
-carbon fiber επικάλυψη στα πλαινά καπάκια((αληθινό φύλλο)
-ζάντες βαμμένες μαύρες με βουρτισμένα χείλη
-μανιτάρια πλαισίου DHM
-TECHSPEC tank grips
-custom αυτοκόλλητα για τις ζάντες
-ergal καπάκια για τα δοχεία υγρών
-16ρι μπροστινο γραναζι
-κτλ κτλ..αλλαγή λαδιών κάθε 3000χλμ, αυστηρά TORCO. Μαζί, εκτός από όλα τα μαμα πράγματα θα πάρετε και διάφορα άλλα, όπως ελατήρια συμπλέκτη στο κουτί τους(δε χρειάστηκε να μπουν ακόμα), καβαλετα, ένα καινούριο τραπεζοειδές φανάρι κ.α.
Εννοείται οτι υπάρχει ενημερωμένο service book, το user manual και το service manual.
4500Ε
φωτογραφιες εδω http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1793009/Ανταλλάσσεται με v-strom abs
Ανδρεας 6973798909
SUZUKI SV 1000 N 04