-
Πωλείται Daihatsu Charade GTti ** 12ος/1994 (1η άδεια στο όνομα του εισαγωγέα - 1η κυκλοφορία 7ος/95). 92000 χλμ. καθώς ήταν πάντα 2ο αμάξι.
Ήταν στην κατοχή μου όλα αυτά τα 17 χρόνια και είναι εντελώς εργοστασιακό (μαμά που λέμε..) και άψογο μέσα, έξω και μηχανικά. Τα τελευταία χρόνια μόνιμα σε κλειστό γκαράζ.
** Έχει ΚΤΕΟ ως Οκτώβριο και πληρωμένα Τ.Κ. (τα οποία λόγω χαμηλού κυβισμού είναι μόλις 120 ευρώ το χρόνο). Περιλαμβάμνονται manual, βιβλία και μεγάλο ιστορικό service.Για όσους νεότερους τα στοιχεία του περιληπτικά:
Kινητήρας 993 cc 3κύλινδρος 12βάλβιδος με turbo-intercooler, βγάζει 101 PS/6500rpm (κόφτης 7600 rpm!)και 13,5 kgm/3500rpm
Βάρος 810 kg άδειο...
Δισκόφρενα μπρος-πίσω (μπροστά αεριζόμενα)
Ανεξάρτητη ανάρτηση μπρος-πίσω
0-100 σε 8.1'' (από δοκιμή)Το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται τίποτα.
Φυσικά δεκτός κάθε έλεγχος.
Τιμή: 2500 ευρώ
Περισσότερα εδώ: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2232449/ -
Πωλείται Daihatsu Charade GTti ** 12ος/1994 (1η άδεια στο όνομα του εισαγωγέα - 1η κυκλοφορία 7ος/95). 92000 χλμ. καθώς ήταν πάντα 2ο αμάξι.
Ήταν στην κατοχή μου όλα αυτά τα 17 χρόνια και είναι εντελώς εργοστασιακό (μαμά που λέμε..) και άψογο μέσα, έξω και μηχανικά. Τα τελευταία χρόνια μόνιμα σε κλειστό γκαράζ.
** Έχει ΚΤΕΟ ως Οκτώβριο και πληρωμένα Τ.Κ. (τα οποία λόγω χαμηλού κυβισμού είναι μόλις 120 ευρώ το χρόνο). Περιλαμβάμνονται manual, βιβλία και μεγάλο ιστορικό service.Για όσους νεότερους τα στοιχεία του περιληπτικά:
Kινητήρας 993 cc 3κύλινδρος 12βάλβιδος με turbo-intercooler, βγάζει 101 PS/6500rpm (κόφτης 7600 rpm!)και 13,5 kgm/3500rpm
Βάρος 810 kg άδειο...
Δισκόφρενα μπρος-πίσω (μπροστά αεριζόμενα)
Ανεξάρτητη ανάρτηση μπρος-πίσω
0-100 σε 8.1'' (από δοκιμή)Το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται τίποτα.
Φυσικά δεκτός κάθε έλεγχος.
Τιμή: 2500 ευρώ
Περισσότερα εδώ: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2232449/ -
Πωλείται Daihatsu Charade GTti ** 12ος/1994 (1η άδεια στο όνομα του εισαγωγέα - 1η κυκλοφορία 7ος/95). 92000 χλμ. καθώς ήταν πάντα 2ο αμάξι.
Ήταν στην κατοχή μου όλα αυτά τα 17 χρόνια και είναι εντελώς εργοστασιακό (μαμά που λέμε..) και άψογο μέσα, έξω και μηχανικά. Τα τελευταία χρόνια μόνιμα σε κλειστό γκαράζ.
** Έχει ΚΤΕΟ ως Οκτώβριο και πληρωμένα Τ.Κ. (τα οποία λόγω χαμηλού κυβισμού είναι μόλις 120 ευρώ το χρόνο). Περιλαμβάμνονται manual, βιβλία και μεγάλο ιστορικό service.Για όσους νεότερους τα στοιχεία του περιληπτικά:
Kινητήρας 993 cc 3κύλινδρος 12βάλβιδος με turbo-intercooler, βγάζει 101 PS/6500rpm (κόφτης 7600 rpm!)και 13,5 kgm/3500rpm
Βάρος 810 kg άδειο...
Δισκόφρενα μπρος-πίσω (μπροστά αεριζόμενα)
Ανεξάρτητη ανάρτηση μπρος-πίσω
0-100 σε 8.1'' (από δοκιμή)Το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται τίποτα.
Φυσικά δεκτός κάθε έλεγχος.
Τιμή: 2500 ευρώ
Περισσότερα εδώ: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2232449/ -
Λες να ναι το 1000ο ποστ γούρικο
-
Καλοπούλητο. Φανταστικό είναι, δεν πίστευα ότι θα υπήρχε τόσο καλοδιατηρημένο Charade στην ελληνική αγορά. Κράτα το και σε 7 χρόνια, θα του βγάλεις πινακίδες ιστορικού/κλασικού αυτοκινήτου.
-
Ευχαριστώ φίλε. Ιστορικό γίνεται σε 12 πάντως (στα 30 χρόνια πλέον). Αλλά άσχετα απ αυτό θα το κράταγα αν δεν είχα περάσει σε άλλα μονοπάτια...
Κάποιες νέες φωτό.
Να προσθέσω ότι λειτουργούν άψογα όλα (πρόσφατα καθαρίστηκαν και γρασαρίστηκαν οι μηχανισμοί των παραθύρων), κεντρ. κλείδωμα, καλοριφέρ, λαμπάκια κλπ ....και με πολύ προσεκτική χρήση του turbo πάντα (ρελαντί πριν το σβήσιμο κλπ)
Περισσότερα εδώ: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2232449/ -
πολυ ωραιο το αυτοκινητο σου φιλε μου,παντα το γουσταρα κ μακαρι να μπορουσα να το αποκτησω για δευτερο
τι καταναλωσεις εχει,αν μπορεις να μας πεις?
-
Από 9,5 με ελαφρύ πόδι ως 13 με σκίσιμο. Μόνο πόλη γύρω στο 10-11 πάει. Το αυτοκίνητο δεν έχει πειραχθεί οπότε μην περιμένεις να δεις παραπάνω...
-
θα περιμενα κατι καλυτερο σαν χιλιαρι ειναι η αληθεια..
-
Ο χρήστης blade_ έγραψε:
θα περιμενα κατι καλυτερο σαν χιλιαρι ειναι η αληθεια..Τρικυλινδρο τουρμπο κάμποσων ετων ;Μια χαρα ειναι .
Ενα αμαξι ,το συγκεκριμμενο ,που θα ηταν στις αμεσες επιλογες μου αν κοιταζα για αγορα.
-
εκφραζω τον θαυμασμο μου για το μοντελο αλλα και για την κατασταση του!
-
Ο χρήστης takinennn έγραψε:
εκφραζω τον θαυμασμο μου για το μοντελο αλλα και για την κατασταση του!+1
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
θα περιμενα κατι καλυτερο σαν χιλιαρι ειναι η αληθεια..
Τρικυλινδρο τουρμπο κάμποσων ετων ;Μια χαρα ειναι .
Ενα αμαξι ,το συγκεκριμμενο ,που θα ηταν στις αμεσες επιλογες μου αν κοιταζα για αγορα.
Και μενα πολυ το παω!οσο για την καταναλωση το λεω απο το γεγονος οτι το δικο μου (del sol vti) καιει κοντα στα 8 γενικα
-
το 1ο μου αμάξι ήταν αυτό... ίσως από τους πιο μεγάλους μου έρωτες.... όσο για την κατανάλωση εμένα μου ήταν σταθερά κάτω από 7lt/100 μιας και είμαι πολύ ελαφροπόδαρος... και στο ταξίδι έπαιζε κοντά στα 5.5 με 120-140χλμαω.... έχω δει ΠΟΛΛΆ charade από τότε αλλά κανένα σε τέτοια κατάσταση... ΕΎΓΕ...
-
Τέλος εποχής. Επωλήθη!
Να κλειδωθεί παρακαλώ.
Πωλείται Charade GTti '94