-
Όπως όλοι μας ξέρουμε, παλιοί και νέοι, εδω μέσα ο καθένας λέει το μακρύ και τον κοντό του. Ας κάνω λοιπόν κι εγώ το ίδιο.
Γελάτε με τον τίτλο? Κι όμως δεν θα έπρεπε. Το δίλημμα αν και είναι - προς το παρόν - σε εντελός φιλολογικό επίπεδο, υφίσταται και με προβληματίζει!!!Το μεν πρώτο είναι στο όνομα του πατέρα μου ενώ το δεύτερο είναι δικό μου. Μια μέρα συζητούσαμε πίνοντας καφέ οπότε γυρίζει ο πατέρας μου και μου λέει 'Δεν πουλάς το αμάξι σου να σου μεταβιβάσω το αγροτικό να φύγει ένα βάρος από πάνω μου?' εννοώντας προφανώς βάρος φορολογικό αλλά και βάρος απο το κόστος συντήρησης.
Απο τότε που μου το είπε μαύρα φίδια σαν αυτά του ΟΦΗ με έχουν ζώσει!!!Το L200 αγοράστηκε τον Αύγουστο του 2006 - αν θυμάμαι καλά - απο τους γονείς μου καθότι αγροτικές δουλειές υπάρχουν δεκάδες στην οικογένεια και δεν μπορούσαμε να παρακαλάμε και να πληρώνουμε ξένους για να κάνουμε τη δουλειά μας. Το φορτηγάκι αυτό έχει αυτή τη στιγμή 46000χλμ τα μισα απο τα οποία - για να μην πω παραπάνω - τα έχω κάνει εγώ. Το αμάξι όμως το παίρνει ο άντρας της αδερφής μου, το παίρνει ο αδερφός μου, οι γονείς μου, χαμός γίνεται, το κακόμοιρο δεν ξέρει που ανοίκει τελικά.
Το Megane απο την άλλη το πήρα Μάρτιο του 2005 και έχει 107000 χλμ. Είμαι πολύ ευχαριστημένος, μου αρέσουν οι χώροι του που ακόμα και τώρα ανταγωνίζονται αυτοκίνητα ίδιας ή και μεγαλύτερης κατηγορίας. Μου αρέσει η συμπεριφορά του στο δρόμο, γενικά μου αρέσει πολύ. Ανταλλακτικά βρίσκω πανεύκολα και σε λογικές τιμές καινούργια ή και μεταχειρισμένα. Μεγάλο μείον για μένα - ΤΕΡΑΣΤΙΟ να πω καλύτερα - είναι ότι αν το πουλούσα αυτή τη στιγμή θα μου το έπαιρναν για ένα κομμάτι ψωμί. Μπορεί όντως η αξία του να είναι χαμηλή - υπάρχουν άπειρες γρατζουνιές και διάφορα άλλα που βαριέμαι να γράφω τα οποία ρίχνουν την αξία του ακόμα περισότερο απο όσο αν ήταν σε άριστη ας πούμε κατάσταση. Εμένα όμως με ενοχλεί αυτό. Γιατί να το δώσω το αμαξάκι μου τσάμπα και να κάνω μάγκα τον Χ, Ψ μαντρά? Στο κάτω κάτω δεν είναι σε καμμία περίπτωση για πέταμα το αμάξι, έχει ακόμα πολλά χρόνια ζωής!!!
Το αγροτικό είναι 1,5 καμπίνα, αν αφαιρέσουμε τις λάσπες που το έχουν περικυκλώσει αυτή τη στιγμή, είναι σε άριστη κατάσταση. Σε εξοπλισμό υπερτερεί καθώς έχει clima, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρεύτες, ζάντες, οθόνη πολλαπλών ενδείξεων κλπ κλπ. Το Meganακι έχει μόνο 2 ηλεκτρικά παράθυρα. Έχει όμως και 8 αερόσακους. Σίγουρα το αγροτικό θα έχει μεγάλο θέμα στο παρκάρισμα, έχει και θέμα στην οδηγική συμπεριφορά. Δεν συγχωρεί τα λάθη το ίδιο εύκολα όπως το Megane αν και στο ταξίδι με λογικές ταχύτητες - μέχρι 120-130 είναι μια χαρά και δεν κουράζει. Παίρνει κι αυτό 2 άτομα, άντε και κανένα μικρό παιδί στο πίσω κάθισμα αλλά δεν έχουν την άνεση του Megane. Μου αρέσει που πάω με 140-150 με το 4Χ4 και παρόλο που έχει αναρτήσεις μαλακές σαν την πλαστελίνη, αν δεν το φοβηθείς το αμάξι στρίβει πολύ καλά και με ασφάλεια. Eπίσης θέμα θα υπάρχει και με τις αγροτικές δουλειές. Τώρα το παίρνει όποιος θέλει. Αν το πάρω εγώ δεν υπάρχει περίπτωση να μην πρέπει να το παίρνουν οι ίδιοι που το παίρνουν και σήμερα. Οκ σίγουρα δεν θα μου το ζητάνε με την ίδια ευκολία όπως τώρα αλλά όσο να ναι ένα θέμα υπάρχει!!!
Τέλη κυκλοφορίας δεν το συζητάω το αγροτικό συμφέρει περισσότερο, κατανάλωση δεν το έχω ψάξει τρομερά το θέμα, γύρω στο 8 το Megane, κάπου στο 10 το L200, θα δω νομίζω μικρές διαφορές στη τσέπη μου στο αν και κατά πόσο θα είναι + ή -.
Τί θα απαντούσατε εσείς σε ένα τέτοιο πρόβλημα?
-
Όπως όλοι μας ξέρουμε, παλιοί και νέοι, εδω μέσα ο καθένας λέει το μακρύ και τον κοντό του. Ας κάνω λοιπόν κι εγώ το ίδιο.
Γελάτε με τον τίτλο? Κι όμως δεν θα έπρεπε. Το δίλημμα αν και είναι - προς το παρόν - σε εντελός φιλολογικό επίπεδο, υφίσταται και με προβληματίζει!!!Το μεν πρώτο είναι στο όνομα του πατέρα μου ενώ το δεύτερο είναι δικό μου. Μια μέρα συζητούσαμε πίνοντας καφέ οπότε γυρίζει ο πατέρας μου και μου λέει 'Δεν πουλάς το αμάξι σου να σου μεταβιβάσω το αγροτικό να φύγει ένα βάρος από πάνω μου?' εννοώντας προφανώς βάρος φορολογικό αλλά και βάρος απο το κόστος συντήρησης.
Απο τότε που μου το είπε μαύρα φίδια σαν αυτά του ΟΦΗ με έχουν ζώσει!!!Το L200 αγοράστηκε τον Αύγουστο του 2006 - αν θυμάμαι καλά - απο τους γονείς μου καθότι αγροτικές δουλειές υπάρχουν δεκάδες στην οικογένεια και δεν μπορούσαμε να παρακαλάμε και να πληρώνουμε ξένους για να κάνουμε τη δουλειά μας. Το φορτηγάκι αυτό έχει αυτή τη στιγμή 46000χλμ τα μισα απο τα οποία - για να μην πω παραπάνω - τα έχω κάνει εγώ. Το αμάξι όμως το παίρνει ο άντρας της αδερφής μου, το παίρνει ο αδερφός μου, οι γονείς μου, χαμός γίνεται, το κακόμοιρο δεν ξέρει που ανοίκει τελικά.
Το Megane απο την άλλη το πήρα Μάρτιο του 2005 και έχει 107000 χλμ. Είμαι πολύ ευχαριστημένος, μου αρέσουν οι χώροι του που ακόμα και τώρα ανταγωνίζονται αυτοκίνητα ίδιας ή και μεγαλύτερης κατηγορίας. Μου αρέσει η συμπεριφορά του στο δρόμο, γενικά μου αρέσει πολύ. Ανταλλακτικά βρίσκω πανεύκολα και σε λογικές τιμές καινούργια ή και μεταχειρισμένα. Μεγάλο μείον για μένα - ΤΕΡΑΣΤΙΟ να πω καλύτερα - είναι ότι αν το πουλούσα αυτή τη στιγμή θα μου το έπαιρναν για ένα κομμάτι ψωμί. Μπορεί όντως η αξία του να είναι χαμηλή - υπάρχουν άπειρες γρατζουνιές και διάφορα άλλα που βαριέμαι να γράφω τα οποία ρίχνουν την αξία του ακόμα περισότερο απο όσο αν ήταν σε άριστη ας πούμε κατάσταση. Εμένα όμως με ενοχλεί αυτό. Γιατί να το δώσω το αμαξάκι μου τσάμπα και να κάνω μάγκα τον Χ, Ψ μαντρά? Στο κάτω κάτω δεν είναι σε καμμία περίπτωση για πέταμα το αμάξι, έχει ακόμα πολλά χρόνια ζωής!!!
Το αγροτικό είναι 1,5 καμπίνα, αν αφαιρέσουμε τις λάσπες που το έχουν περικυκλώσει αυτή τη στιγμή, είναι σε άριστη κατάσταση. Σε εξοπλισμό υπερτερεί καθώς έχει clima, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρεύτες, ζάντες, οθόνη πολλαπλών ενδείξεων κλπ κλπ. Το Meganακι έχει μόνο 2 ηλεκτρικά παράθυρα. Έχει όμως και 8 αερόσακους. Σίγουρα το αγροτικό θα έχει μεγάλο θέμα στο παρκάρισμα, έχει και θέμα στην οδηγική συμπεριφορά. Δεν συγχωρεί τα λάθη το ίδιο εύκολα όπως το Megane αν και στο ταξίδι με λογικές ταχύτητες - μέχρι 120-130 είναι μια χαρά και δεν κουράζει. Παίρνει κι αυτό 2 άτομα, άντε και κανένα μικρό παιδί στο πίσω κάθισμα αλλά δεν έχουν την άνεση του Megane. Μου αρέσει που πάω με 140-150 με το 4Χ4 και παρόλο που έχει αναρτήσεις μαλακές σαν την πλαστελίνη, αν δεν το φοβηθείς το αμάξι στρίβει πολύ καλά και με ασφάλεια. Eπίσης θέμα θα υπάρχει και με τις αγροτικές δουλειές. Τώρα το παίρνει όποιος θέλει. Αν το πάρω εγώ δεν υπάρχει περίπτωση να μην πρέπει να το παίρνουν οι ίδιοι που το παίρνουν και σήμερα. Οκ σίγουρα δεν θα μου το ζητάνε με την ίδια ευκολία όπως τώρα αλλά όσο να ναι ένα θέμα υπάρχει!!!
Τέλη κυκλοφορίας δεν το συζητάω το αγροτικό συμφέρει περισσότερο, κατανάλωση δεν το έχω ψάξει τρομερά το θέμα, γύρω στο 8 το Megane, κάπου στο 10 το L200, θα δω νομίζω μικρές διαφορές στη τσέπη μου στο αν και κατά πόσο θα είναι + ή -.
Τί θα απαντούσατε εσείς σε ένα τέτοιο πρόβλημα?
-
Όπως όλοι μας ξέρουμε, παλιοί και νέοι, εδω μέσα ο καθένας λέει το μακρύ και τον κοντό του. Ας κάνω λοιπόν κι εγώ το ίδιο.
Γελάτε με τον τίτλο? Κι όμως δεν θα έπρεπε. Το δίλημμα αν και είναι - προς το παρόν - σε εντελός φιλολογικό επίπεδο, υφίσταται και με προβληματίζει!!!Το μεν πρώτο είναι στο όνομα του πατέρα μου ενώ το δεύτερο είναι δικό μου. Μια μέρα συζητούσαμε πίνοντας καφέ οπότε γυρίζει ο πατέρας μου και μου λέει 'Δεν πουλάς το αμάξι σου να σου μεταβιβάσω το αγροτικό να φύγει ένα βάρος από πάνω μου?' εννοώντας προφανώς βάρος φορολογικό αλλά και βάρος απο το κόστος συντήρησης.
Απο τότε που μου το είπε μαύρα φίδια σαν αυτά του ΟΦΗ με έχουν ζώσει!!!Το L200 αγοράστηκε τον Αύγουστο του 2006 - αν θυμάμαι καλά - απο τους γονείς μου καθότι αγροτικές δουλειές υπάρχουν δεκάδες στην οικογένεια και δεν μπορούσαμε να παρακαλάμε και να πληρώνουμε ξένους για να κάνουμε τη δουλειά μας. Το φορτηγάκι αυτό έχει αυτή τη στιγμή 46000χλμ τα μισα απο τα οποία - για να μην πω παραπάνω - τα έχω κάνει εγώ. Το αμάξι όμως το παίρνει ο άντρας της αδερφής μου, το παίρνει ο αδερφός μου, οι γονείς μου, χαμός γίνεται, το κακόμοιρο δεν ξέρει που ανοίκει τελικά.
Το Megane απο την άλλη το πήρα Μάρτιο του 2005 και έχει 107000 χλμ. Είμαι πολύ ευχαριστημένος, μου αρέσουν οι χώροι του που ακόμα και τώρα ανταγωνίζονται αυτοκίνητα ίδιας ή και μεγαλύτερης κατηγορίας. Μου αρέσει η συμπεριφορά του στο δρόμο, γενικά μου αρέσει πολύ. Ανταλλακτικά βρίσκω πανεύκολα και σε λογικές τιμές καινούργια ή και μεταχειρισμένα. Μεγάλο μείον για μένα - ΤΕΡΑΣΤΙΟ να πω καλύτερα - είναι ότι αν το πουλούσα αυτή τη στιγμή θα μου το έπαιρναν για ένα κομμάτι ψωμί. Μπορεί όντως η αξία του να είναι χαμηλή - υπάρχουν άπειρες γρατζουνιές και διάφορα άλλα που βαριέμαι να γράφω τα οποία ρίχνουν την αξία του ακόμα περισότερο απο όσο αν ήταν σε άριστη ας πούμε κατάσταση. Εμένα όμως με ενοχλεί αυτό. Γιατί να το δώσω το αμαξάκι μου τσάμπα και να κάνω μάγκα τον Χ, Ψ μαντρά? Στο κάτω κάτω δεν είναι σε καμμία περίπτωση για πέταμα το αμάξι, έχει ακόμα πολλά χρόνια ζωής!!!
Το αγροτικό είναι 1,5 καμπίνα, αν αφαιρέσουμε τις λάσπες που το έχουν περικυκλώσει αυτή τη στιγμή, είναι σε άριστη κατάσταση. Σε εξοπλισμό υπερτερεί καθώς έχει clima, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρεύτες, ζάντες, οθόνη πολλαπλών ενδείξεων κλπ κλπ. Το Meganακι έχει μόνο 2 ηλεκτρικά παράθυρα. Έχει όμως και 8 αερόσακους. Σίγουρα το αγροτικό θα έχει μεγάλο θέμα στο παρκάρισμα, έχει και θέμα στην οδηγική συμπεριφορά. Δεν συγχωρεί τα λάθη το ίδιο εύκολα όπως το Megane αν και στο ταξίδι με λογικές ταχύτητες - μέχρι 120-130 είναι μια χαρά και δεν κουράζει. Παίρνει κι αυτό 2 άτομα, άντε και κανένα μικρό παιδί στο πίσω κάθισμα αλλά δεν έχουν την άνεση του Megane. Μου αρέσει που πάω με 140-150 με το 4Χ4 και παρόλο που έχει αναρτήσεις μαλακές σαν την πλαστελίνη, αν δεν το φοβηθείς το αμάξι στρίβει πολύ καλά και με ασφάλεια. Eπίσης θέμα θα υπάρχει και με τις αγροτικές δουλειές. Τώρα το παίρνει όποιος θέλει. Αν το πάρω εγώ δεν υπάρχει περίπτωση να μην πρέπει να το παίρνουν οι ίδιοι που το παίρνουν και σήμερα. Οκ σίγουρα δεν θα μου το ζητάνε με την ίδια ευκολία όπως τώρα αλλά όσο να ναι ένα θέμα υπάρχει!!!
Τέλη κυκλοφορίας δεν το συζητάω το αγροτικό συμφέρει περισσότερο, κατανάλωση δεν το έχω ψάξει τρομερά το θέμα, γύρω στο 8 το Megane, κάπου στο 10 το L200, θα δω νομίζω μικρές διαφορές στη τσέπη μου στο αν και κατά πόσο θα είναι + ή -.
Τί θα απαντούσατε εσείς σε ένα τέτοιο πρόβλημα?
-
Μόνο με το αγροτικό δεν μπορείς. Ειδικά αν δεν είναι αποκλειστικά δικό σου.
Αλλά και να ήταν, χρειάζεσαι και κάποιο άλλο ιχ.
Μιλάω εκ πείρας, και χωρίς να έχω παιδιά. Το αγροτικό το είχα και 6 μήνες στην Θεσ/νίκη. Δεν ήθελα να το πάρω, γιατί δεν ήξερα που θα το παρκάρω. -
Δεδομένου ότι:
- το αγροτικό δεν (θα) είναι αποκλειστικά δικό σου και είναι ογκώδες για μέσα στην πόλη
- το επιβατικό δεν έχει μεγάλο κόστος τελών (1,4), δεν έχει μεγάλο κόστος συντήρησης/σερβις/ανταλλακτικών κατά δήλωση σου και αν το πουλήσεις δεν θα πάρεις κάποιο αξιόλογο ποσό
θα πρότεινα και εγώ να κρατήσεις και τα 2.
Επίσης, με τη βενζίνη στο 1,80€ και το πετρέλαιο στο 1,60€ και τις καταναλώσεις που δίνεις, το αγροτικό βγαίνει τελικά ακριβότερο στην καθημερινή χρήση.
-
Δεν γνωρίζω κατά πόσο είναι εφικτό αυτό, αλλά γιατί δεν μοιράζετε την ιδιοκτησία και το όποιο κόστος του αγροτικού όλοι όσοι το χρησιμοποιείτε και να κρατήσεις εσύ το megane ?
Mε το ένα μόνο από τα 2 είναι φανερό πως δεν καλύπτεσαι. -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Μόνο με το αγροτικό δεν μπορείς. Ειδικά αν δεν είναι αποκλειστικά δικό σου.
Αλλά και να ήταν, χρειάζεσαι και κάποιο άλλο ιχ.
Μιλάω εκ πείρας, και χωρίς να έχω παιδιά. Το αγροτικό το είχα και 6 μήνες στην Θεσ/νίκη. Δεν ήθελα να το πάρω, γιατί δεν ήξερα που θα το παρκάρω.+1
Επιπλεον σκεψου οτι αν δωσεις το μεγκαν, θα χρειαστεις και καινουργιο username
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
Δεν γνωρίζω κατά πόσο είναι εφικτό αυτό, αλλά γιατί δεν μοιράζετε την ιδιοκτησία και το όποιο κόστος του αγροτικού όλοι όσοι το χρησιμοποιείτε και να κρατήσεις εσύ το megane ?
Mε το ένα μόνο από τα 2 είναι φανερό πως δεν καλύπτεσαι.Δεν είναι εφικτό αυτό γιατί όλοι όσοι το παίρνουν έχουν ήδη απο 2 αυτοκίνητα τα οποία κι αυτά δυσκολεύονται να συντήρισουν.
Να συμπληρώσω και σε κάτι που είπε ο Vespas. Με το L200 πάω με 130-140 στην εθνική και πάνε όλοι στη δεξιά λωρίδα να περάσω. Μέχρι και Μ3 έχει κάνει στην άκρη. Με την ίδια ταχύτητα με το Megane δεν κάνει στην άκρη ούτε Seicento!!!
-
Κοίτα, και εγώ όταν στα στενά της Θεσσαλονίκης έβγαζα τη μούρη του αγρότη για να δω, ήταν σαν να είχαν όλοι οι άλλοι stop. Αλλά αυτό δεν είναι επιχείρημα.....
Δηλαδή θες αμάξι, που να το βλέπουν οι αλλοι οδηγοί, και να κάνουν δεξιά;;; -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Κοίτα, και εγώ όταν στα στενά της Θεσσαλονίκης έβγαζα τη μούρη του αγρότη για να δω, ήταν σαν να είχαν όλοι οι άλλοι stop. Αλλά αυτό δεν είναι επιχείρημα.....
Δηλαδή θες αμάξι, που να το βλέπουν οι αλλοι οδηγοί, και να κάνουν δεξιά;;;Όχι ρε φίλε, προς Θεού, τι λες, πλάκα κάνω επειδή είπε ο Vespas ότι θα πρέπει να αλλάξω και nick.
Το φοβάμαι πολύ το κόστος συντήρησης του αγροτικού, φοβάμαι πολύ και τον όγκο του και το ότι θα πρέπει να το παίρνουν κι άλλοι. Μου έκανε εντύπωση όμως που το είπα σε 1-2 φίλους μου και μου έλεγαν 'ΠΑΡΕ ΤΟ L200 ρε μην είσαι κορόιδο καινούργιο αμάξι' -
Το αγροτικό είναι εργαλείο. Είτε είναι τα navara,tornado,safari. Που απλά είναι πιο 'κυριλέ' αγροτικά. Αν δεν χρησιμοποιείται ως επαγγελματικό όχημα= βγάζει λεφτά, τότε το κόστος συντήρησης δεν αξίζει. Και μπορεί να υπάρχει η παγίδα των χαμηλών τελών, αλλά ακόμα βουίζουν τα αυτιά μου από την αλλαγή αμορτισερ....
Ειδικά αν γνωστοί και φίλοι γνωρίζουν ότι δεν το χρησιμοποιείς για τη δουλειά σου, αλλά για τη βόλτα, θα γίνει το πουτ@νάκι ολονών. Γιατί σε χωριό δύσκολα θα αρνηθείς.
Η μοναδική περίπτωση που καταλαβαίνω την χρήση φ.ι.χ.(γιατί φορτηγό θεωρείται), αντί για ε.ι.χ. είναι αυτουνού που θα αγόραζε τζιπ. Οπότε τα έξοδα θα ήταν αυξημένα ούτως ή άλλως.
Αλλά επειδή είμαι παθών, αγροτικό π@ρτούζα= χρέπι... -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Δεν γνωρίζω κατά πόσο είναι εφικτό αυτό, αλλά γιατί δεν μοιράζετε την ιδιοκτησία και το όποιο κόστος του αγροτικού όλοι όσοι το χρησιμοποιείτε και να κρατήσεις εσύ το megane ?
Mε το ένα μόνο από τα 2 είναι φανερό πως δεν καλύπτεσαι.Δεν είναι εφικτό αυτό γιατί όλοι όσοι το παίρνουν έχουν ήδη απο 2 αυτοκίνητα τα οποία κι αυτά δυσκολεύονται να συντήρισουν.
Sorry αν επεμβαίνω στα οικογενεικά σου, αλλά μου φαίνεται ολίγον άδικο, να χρεωθείς εσύ ένα αυτοκίνητο που χρησιμοποιούν κι άλλοι και ταυτόχρονα να δώσεις το ένα και μοναδικό που είναι αποκλειστικά δικό σου.
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
Δεν γνωρίζω κατά πόσο είναι εφικτό αυτό, αλλά γιατί δεν μοιράζετε την ιδιοκτησία και το όποιο κόστος του αγροτικού όλοι όσοι το χρησιμοποιείτε και να κρατήσεις εσύ το megane ?
Mε το ένα μόνο από τα 2 είναι φανερό πως δεν καλύπτεσαι.Δεν είναι εφικτό αυτό γιατί όλοι όσοι το παίρνουν έχουν ήδη απο 2 αυτοκίνητα τα οποία κι αυτά δυσκολεύονται να συντήρισουν.
Sorry αν επεμβαίνω στα οικογενεικά σου, αλλά μου φαίνεται ολίγον άδικο, να χρεωθείς εσύ ένα αυτοκίνητο που χρησιμοποιούν κι άλλοι και ταυτόχρονα να δώσεις το ένα και μοναδικό που είναι αποκλειστικά δικό σου.
Μα, νομίζω ότι ήδη το είπα ότι ούτε κι εμένα μου αρέσει σαν ιδέα. Αλλά και να μην το έπαιρναν κι άλλοι πάλι το βλέπω δύσκολο. Εδώ δυσκολεύομαι να συντηρώ ένα αμάξι. Ακρόμπαρα άλλαξα στο Megane τις προάλλες και μαζί με την ευθυγράμιση έδωσα κάπου 80- 90 ευρώ και ακόμα με πονάει.
-
Στη θεση σου θα κραταγα το αγροτικο.Αλλα μονο και μονο αν το χρησιμοποιουσα αποκλειστικα εγω.Επισης θα σου ελεγα αμα ηταν να το ανταλασες με ενα διπλοκαμπινο να εχεις παραπανω χωρους και να αγοραζες και μια κουκουλα να εχεις για να βαζεις τα παγκαζια σου στα ταξιδια.Τα καινουρια αγροτικα ειναι πολυ αξιοπρεπη και ησυχα αυτοκινητα απο οτι εχω ακουσει.Η μονη εμπειρια που εχω ειναι με ενα ranger απο του 2006 και ειναι αρκετα καλο στον δρομο.Η αλλη εμπειρια και πολυ συχνη ειναι με ενα navara d21 που εχω ταξιδεψει με αυτο μεχρι την Αθηνα και ηταν μια αρκετα κουραστικη εμπειρια.
-
Νομίζω πως, εφόσον οι ανάγκες σου είναι μοιρασμένες, η καλύτερη λύση είναι ένα διπλοκάμπινο αγροτικό. Έτσι εξασφαλίζεις και χώρους για την οικογένεια (αν και προφανώς λιγότερο πρακτικούς) και έχεις και τη δυνατότητα μεταφορών. Επιπλέον αν είναι το μοναδικό σου αυτοκίνητο, θα πάψουν να στο ζητούν όλοι.
Στο μοναδικό σοβαρό θέμα που υστερούν τα πάσης φύσεως αγροτικά είναι στην ασφάλεια (ενεργητική και παθητική). -
Μόνο που δεν έχει διπλοκάμπινο. Και για να ρωτάει πως θα εξοικονομήσει χρήματα, μάλλον δεν θέλει και να αγοράσει....
Το αμάξι είναι στο όνομα του πατέρα σου, και εκεί να μείνει... Εφόσον το χρησιμοποιούνε και 4 οικογένειες(εσύ-γαμπρός-αδερφός-πατέρας) δε βλέπω κανένα λόγο, για να γίνεις το θύμα...
Αν ο πατέρας σου είναι σε τόσο άσχημη οικονομική κατάσταση, διαιρείτε τα έξοδα σε όσους το χρησιμοποιούν. Όποιος δεν συμφωνεί, παύει να το χρησιμοποιεί. Ο τζάμπας πέθανε -
Οπως τα λεει ο Κυριακος, με το μεγκαν εισαι σε μια σειρα απο αποψη συντηρησης, το ξερεις απο καινουριο κλπ. Το αγροτικο καλο χρυσο, αλλα εφοσον χρησιμοποιειται για δουλειες αν φορτωθει και τα δικα σου ετησια χιλιομετρα η αναγκη συντηρησης θα αυξηθει (τετρακινητο + πετρελαιο= ακριβουτσικη συντηρηση απο τη δικη μου εμπειρια). Επισης απ'οσο ξερω τα αγροτικα (για μη επαγγελματιες σιγουρα) δεν εχουν τεκμηριο.
-
Πολύ ενδιαφέρον οι απόψεις σας. Ειδικά του kyr80, Εννοείται φυσικά ότι ανταλλαγή ή αγορά φορτηγάκι τετράπορτο δεν πρόκειται να 'παίξει' όχι μόνο λόγο κόστους αλλά επειδή έχουν καρότσα για γέλια (Όχι μόνο το L200 για όλα τα 4πορτα μιλάω). Για να μεταφέρω 3 τόνους ξύλα κάνω 2 βόλτες αν θέλω να το ζορίσω τώρα, με το 4πορτο θα πηγαίνω πάνω κάτω 3 μέρες!!!
-
Ηρακλειο δεν εισαι πατριωτη?Ουδεν προβλημα με το αγροτικο,βαλτου και ενα φυμε κοτσαρε και ενα καγκελακι στην καροτσα αγορασε και ενα λυκοσκυλο κατα προτιμηση μαυρο και δεν θα χεις ποτε προβλημα στο παρκαρισμα...χαχαχα..
Περα απο την πλακα,κρατα το megane γιατι ειναι αμαρτια να το δωσεις τσαμπα και το l200 απλα για να κανεις την δουλεια σου και μονο. -
Αφού λες ότι το megane είναι μια χαρά γιατί να το δώσεις; Επιπλέον τι βάρος θα φύγει από τον πατέρα σου; Τα επαγγελματικά αυτοκίνητα ούτε τεκμήριο έχουν, ούτε υψηλά τέλη κυκλοφορίας. Αν εννοείς τα έξοδά του, ασφάλιστρα, service κ.λ.π. τότε από τη στιγμή που χρησιμοποιείτε όλοι το αυτοκίνητο το σωστό είναι να τα μοιράζετε στα τρία ώστε να μην τα επιβαρύνετε όλα ο πατέρας σου.
L200 2500TD 136hp ή Megane Sedan 1400 100hp