-
Δεν σου ζητησα να το κανεις πιο λιανα. Αποψη είναι. Αξιωμα είναι η πολιτικη της εξυγίανσης της σταθεροτητας και των μεταρρυθμισεων που ξεβολευουν τους βολεμένους.
Α, ο τιτλος του αρθρου βασικα είναι 'Ο Δανος τζιτζικας και ο Ελληνας μερμηγκας'. Οι Δανοι τζιτζικες λοιπον, δουλευουν αυστηρα το 8ωρακι τους, τουλάχιστον σε τεχνικες εταιριες και αφηνουν τα 10ωρα+ αλλα και τις αργιες στους Ελληνες και τους Ιταλους πολιτικους μηχανικους (με τον ιδιο μισθο), τους οποιους εχουν κανει ρομποτακια, όπως διαπιστωσε μια καλη φιλη πολιτικος μηχανικος η οποια πηγε λιγο μετα το πασχα σε μια συναδελφο της στην Κοπενχαγη. Οι δανοι τζιτζικες...ΥΓ: Τωρα πως εγινε και οι βολεμένοι που επρεπε να ξεβολευτούμε μεχρι σημείου αφανισμου ειμαστε σχεδόν ολοι, άλλο θεμα.
ΥΓ2: http://newpost.gr/post/366496/meta-ta-a ... -twn-forwn Φατε αναπτυξη, από τον Χατζη κιολας... -
Γιατί συγκρίνετε το κωλοχανείο με οργανωμένα ΚΡΑΤΗ? Δεν βλέπετε γύρω σας?
Η χώρα χρειάζεται γκρέμισμα και φτιάξιμο από την αρχή, εάν και εφόσον επιθυμεί να λέγεται και να ανήκει στην Ευρώπη.
Με τέτοια σκατένια νοοτροπία σε όλα τα επίπεδα της καθημερινότητάς μας από την συντριπτική πλειοψηφία των Μαμελούκων που κυκλοφορούν ελεύθεροι εκεί έξω, δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο περίπτωση να δούμε άσπρη μέρα.Θέλω ευγένεια (έστω επιτηδευμένη), καθαριότητα, τάξη, ισονομία, δικαιοσύνη, πραγματική ελευθερία, καλόγουστες κατασκευές, προσεγμένα έργα, να μοιάζουν όλα και να είναι μελετημένα και εκτελεσμένα σωστά γαμώ το φελέκι μου και σεβασμό στην δημόσια και ιδιωτική περιουσία.
Ζητάω πολλά? Προσωπικά θεωρώ αυτά αυτονόητα και ελάχιστο δείγμα εξελιγμένου πολιτισμού. Εάν εσάς σας αρέσουν τα τσαντίρια, οι καλύβες, οι λακκούβες, ο ''επαγγελματισμός'' μας κ.ο.κ. τι να πω...
Μέχρι τότε θα είμαι πάντα απέναντι σε οποιονδήποτε στερεί από την χώρα τα αυτονόητα, δίχως εξαιρέσεις. Από τον πρωθυπουργό μέχρι τον ζητιάνο σε ό,τι αναλογεί στον καθένα.
Άι στο διάολο πια...
-
Ο χρήστης streetKa2 έγραψε:
...................
Θέλω ευγένεια (έστω επιτηδευμένη), καθαριότητα, τάξη, ισονομία, δικαιοσύνη, πραγματική ελευθερία, καλόγουστες κατασκευές, προσεγμένα έργα, να μοιάζουν όλα και να είναι μελετημένα και εκτελεσμένα σωστά γαμώ το φελέκι μου και σεβασμό στην δημόσια και ιδιωτική περιουσία....Ζητάω πολλά? .......
για πολλους θεωρουνται αυτονοητα.....αλλα αυτοματως η 'επιβολη' των παραπανω συνθηκων καθισταται αντιδημοκρατικη για το ποσοστο των πολιτων που αντιλαμβανονται την πραγματικοτητα με την μορφη που την εχουν δημιουργησει....
η οποια βεβαια ειναι απειρως πιο βελτιωμενη απο αυτην που ειχαν βρει....(Σημιτης said..)μια λυση θα ηταν να αποτεφρωθουν αυτοστιγμει ολοι οι ανω των 50...55...60...?...αλλα αυτο το μετρο θα παρεπεμπε σε ναζιστικες πρακτικες των 40s..
-
Προφανώς και η πλειοψηφία απλά βολεύετε ή της αρέσει αυτή η κατάσταση, γι' αυτό και την βιώνουμε.
Θεωρώ όμως πως οι περισσότεροι από αυτούς θα αναγνώριζαν το καλύτερο εάν το βίωναν. Το πρόβλημα είναι πως ζούνε στο σκοτάδι που επιβάλλει το ελληνικό ''ταπεραμέντο''.
-
ΓΕΡΜΑΝΟΨΥΧΟΙ
-
Με βλέπω στο απόσπασμα...
-
Ο χρήστης streetKa2 έγραψε:
Προφανώς και η πλειοψηφία απλά βολεύετε ή της αρέσει αυτή η κατάσταση, γι' αυτό και την βιώνουμε.Θεωρώ όμως πως οι περισσότεροι από αυτούς θα αναγνώριζαν το καλύτερο εάν το βίωναν. Το πρόβλημα είναι πως ζούνε στο σκοτάδι που επιβάλλει το ελληνικό ''ταπεραμέντο''.
Εγώ από την άλλη νομίζω ότι μετά την κατοχή ο έλληνας έχει γίνει κακομοίρης, πρόβατο και δέχεται αμάσητα τον όποιον τρόπο ζωής του σερβίρει το εκάστοτε πολιτικό/κομματικό σύστημα που παλουκώνεται στην εξουσία από την κατοχή και μετά. Στο οποίο πολιτικό/κομματικό σύστημα, τα έχουν βρει μεταξύ τους όλες οι παραδοσιακές κομματικές 'κοινοπραξίες', που εγώ πιστεύω ότι είναι αιρέσεις και τα γραμμένα μέλη τους πιστοί οπαδοί...
Ρε τι μου θυμίζει όλο αυτό; Τι μου θυμίζει; ....
α, ναι... την κου κλουξ κλαν...
-
Θεϊκό σημερινό άρθρο στην Καθημερινή, που καλύπτει όλο το φάσμα της σαπιλας χώρας που ζούμε.
Φανφάρες και λαμογιές πολιτικών, αβλεψίες υπαλλήλων του Κράτους που ασχολούνται με συμβάσεις, πολίτες επαναστάτες τσάμπα μάγκες, δικαιοσύνη τύφλα. Το αποτέλεσμα σκάει στα Ταμεία του Κράτους και αλυσιδωτά στους μακακες που πληρώνουν φόρους. Γουστάρω να δω ποσά τελικά θα πληρώσουμε για την υποθαλάσσια της Θεσσαλονίκης.ΞΕΦΤΥΛΕΣ!!!!
Αποζημίωση 9,5 εκατ. στον Μορέα θα καταβάλει το Δημόσιο
Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΛΙΑΛΙΟΥ
Η Καθημερινή - Οικονομία
3 Ιουλίου 2014«Χαμένο» βγήκε και πάλι, για πολλοστή φορά, το Δημόσιο από την παραπομπή σε διαιτησία διαφορών του με παραχωρησιούχο. Με τρεις αποφάσεις το διαιτητικό δικαστήριο επιδίκασε 9,5 εκατ. ευρώ στην κοινοπραξία Μορέας, το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων που διεκδίκησε ως διαφυγόντα έσοδα από διόδια. Ο τρόπος διεξαγωγής των διαιτησιών, πάντως, έχει αρκετά ζητήματα και μάλιστα διερευνήθηκε πρόσφατα από τον γενικό επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης. Σε κάθε περίπτωση, αξιοσημείωτο είναι ότι ακόμα και αυτή την εποχή, που γίνεται αγώνας για την εξασφάλιση πόρων, το Δημόσιο καθυστέρησε αρκετούς μήνες να εκτελέσει έγκαιρα την απόφαση του δικαστηρίου, με αποτέλεσμα να καταβάλει στον εργολάβο τόκο υπερημερίας 700.000 ευρώ!
Σύμφωνα με την απόφαση, που υπεγράφη πριν από μία εβδομάδα, η κοινοπραξία Μορέας (που κατασκευάζει τον άξονα Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας και Λεύκτρου - Σπάρτης) ζήτησε το 2012 - 2013 τη διενέργεια διαιτησίας, ζητώντας αποζημίωση από το Δημόσιο για διαφυγόντα έσοδα από διόδια:
• 1,47 εκατ. ευρώ για απώλεια εσόδων από τα διόδια Καλαμάτας, καθώς καθυστέρησε η κατασκευή τους και επιπλέον 1,2 εκατ. ευρώ επειδή καθυστέρησε η έναρξη λειτουργίας τους, από 3.3.12 έως 2.9.12 (αξιοσημείωτο είναι ότι, σύμφωνα με στοιχεία του Μορέα, ο σταθμός διοδίων της Καλαμάτας ξεκίνησε να λειτουργεί στις 24.7.12, δηλαδή ο Μορέας αποζημιώθηκε και για δύο μήνες που ο σταθμός λειτουργούσε). Το δικαστήριο επιδίκασε το σύνολο του ποσού.
• 2,3 εκατ. ευρώ για απώλεια εσόδων από τα διόδια Μάναρη το διάστημα 3.8.10-22.11.10. Τα διόδια ξεκίνησαν να λειτουργούν στις 23.11.10. Το δικαστήριο επιδίκασε 2,2 εκατ. ευρώ.
• 2,4 εκατ. ευρώ λόγω καθυστέρησης στην έναρξη λειτουργίας των διοδίων Βελιγοστής και Παραδεισίων από 3.3.11 έως 2.9.12. Προφανώς θα ακολουθήσει και νέο «πακέτο» αποζημίωσης, καθώς οι δύο σταθμοί ξεκίνησαν να λειτουργούν στις 7.1.13. Το δικαστήριο επιδίκασε 1,8 εκατ. ευρώ.
• 434.000 ευρώ για καθυστέρηση στην παράδοση του τμήματος Αθήναιου - Λεύκτρου το διάστημα 30.3.10-3.11.10. Το δικαστήριο επιδίκασε 311.000 ευρώ.
• 586.000 ευρώ για απώλεια εσόδων από καταλήψεις σταθμών διοδίων από την ημερομηνία έναρξης παραχώρησης έως την 26η Ιουλίου 2011. Το δικαστήριο επιδίκασε 410.000 ευρώ.
• Τέλος, 3,7 εκατομμύρια για απώλεια εσόδων από τα διόδια Σπαθοβουνίου (δεν διευκρινίζεται από ποια αιτία) από τις 3.3.10 έως τις 2.9.11. Το δικαστήριο επιδίκασε 1,7 εκατ. ευρώ.
Συνολικά, ο Μορέας διεκδίκησε 12,2 εκατ. ευρώ και θα λάβει 9,5 εκατ. ευρώ, ενώ το Δημόσιο θα καταβάλει ακόμα 174.800 ευρώ για έξοδα και αμοιβές της διαιτησίας. Αξιο απορίας είναι πάντως πώς (ή ενδεχομένως και γιατί) το Δημόσιο καθυστέρησε την καταβολή του ποσού που επιδικάστηκε πέρυσι στον Μορέα, με αποτέλεσμα να επιβαρυνθεί με τόκους 700.000 ευρώ! Ολα αυτά τη στιγμή που το Δημόσιο «ματώνει» για την εξοικονόμηση πόρων.
Πάντως ο τρόπος χειρισμού των διαιτησιών από το Δημόσιο έχει στο πρόσφατο παρελθόν απασχολήσει τον γενικό επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης. Ο έλεγχος διεξήχθη το 2012 ύστερα από αίτημα του προέδρου του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους με αφορμή διαιτησία με τον Μορέα και η έκθεση παραδόθηκε στις αρχές του 2013. Οι επιθεωρητές διαπίστωσαν ότι ο τρόπος επιλογής των διαιτητών εκ μέρους του Δημοσίου ήταν προβληματικός: το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους δεν ενημερωνόταν εγκαίρως όπως θα έπρεπε, ενώ σε όλες τις αποφάσεις διαιτησίας μέχρι το τέλος του 2011, που ο διαιτητής εκ μέρους του Δημοσίου οριζόταν με απόφαση του υπουργού Υποδομών «δεν προκύπτουν κριτήρια σχετικά με τον τρόπο ορισμού των διαιτητών, η επιλογή των οποίων διενεργούνταν κατά την αναιτιολόγητη κρίση του αποφασίζοντος οργάνου». Η υπόθεση παραπέμφθηκε στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους που πραγματοποίησε με τη σειρά του εσωτερικό έλεγχο για σειρά παραλείψεων υπαλλήλου.
Σε κάθε περίπτωση, αξιοσημείωτο είναι ότι μέχρι τα μέσα του 2012 ο Μορέας είχε υποβάλει επτά αιτήματα για διαιτησία, ζητώντας αποζημιώσεις, η Ολυμπία Οδός ένα, η Κεντρική Οδός ένα, η Νέα Οδός κανένα, ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου οκτώ, ενώ ακόμα 9 αιτήματα διαιτησίας είχαν υποβληθεί για την υποθαλάσσια αρτηρία Θεσσαλονίκης.2012 H KAΘHMEPINH Ολα τα δικαιώματα είναι κατοχυρωμένα.
-
Η απάντηση που έδωσε η έμπειρη πολιτικός μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1, στο ερώτημα γιατί το 2011 η ΝΔ υπερασπιζόταν το δημόσιο χαρακτήρα των δικτύων της ΔΕΗ, δημιουργεί απορίες για τους στόχους της εμφάνισής της… Η κυρία Βούλτεψη είπε πολύ απλά ότι «η ΝΔ το
2011 δεν ήταν κυβέρνηση, οι βουλευτές μπορούσαν να λένε ό,τι θέλουνε». Με μια τόσο απλή φράση, δωρικής λιτότητας, η εκπρόσωπος της Κυβέρνησης, δίνει άλλοθι σε κάθε πολέμιο του Κυβερνητικού έργου.
http://www.capital.gr/gmessages/showTop ... &OrderDir=
-
Πάλι καλά που πρόκειται για τη ΝΔ, που είναι η μόνη πολιτική παράταξη που είναι σοβαρή και μπορεί να βγάλει τη χώρα από το τέλμα (που την έριξε η ίδια σε συνεργασία με τον άλλο εταίρο στην κυβέρνηση). Πάλι καλά επίσης που ο Σαμαράς μας έσωσε στο παρά 1, γιατί αν δεν είχε βγει η μόνη υπεύθυνη πολιτική δύναμη στην κυβέρνηση μπορεί και να είχαμε 29% ανεργία και μέσο μισθό 600 ευρώ!
Να τους χαίρονται οι ψηφοφόροι τους...
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Η απάντηση που έδωσε η έμπειρη πολιτικός μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1, στο ερώτημα γιατί το 2011 η ΝΔ υπερασπιζόταν το δημόσιο χαρακτήρα των δικτύων της ΔΕΗ, δημιουργεί απορίες για τους στόχους της εμφάνισής της… Η κυρία Βούλτεψη είπε πολύ απλά ότι «η ΝΔ το 2011 δεν ήταν κυβέρνηση, οι βουλευτές μπορούσαν να λένε ό,τι θέλουνε». -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Θεϊκό σημερινό άρθρο στην Καθημερινή, που καλύπτει όλο το φάσμα της σαπιλας χώρας που ζούμε.
Φανφάρες και λαμογιές πολιτικών, αβλεψίες υπαλλήλων του Κράτους που ασχολούνται με συμβάσεις, πολίτες επαναστάτες τσάμπα μάγκες, δικαιοσύνη τύφλα. Το αποτέλεσμα σκάει στα Ταμεία του Κράτους και αλυσιδωτά στους μακακες που πληρώνουν φόρους. Γουστάρω να δω ποσά τελικά θα πληρώσουμε για την υποθαλάσσια της Θεσσαλονίκης.ΞΕΦΤΥΛΕΣ!!!!
Αποζημίωση 9,5 εκατ. στον Μορέα θα καταβάλει το Δημόσιο
Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΛΙΑΛΙΟΥ
Η Καθημερινή - Οικονομία
3 Ιουλίου 2014«Χαμένο» βγήκε και πάλι, για πολλοστή φορά, το Δημόσιο από την παραπομπή σε διαιτησία διαφορών του με παραχωρησιούχο. Με τρεις αποφάσεις το διαιτητικό δικαστήριο επιδίκασε 9,5 εκατ. ευρώ στην κοινοπραξία Μορέας, το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων που διεκδίκησε ως διαφυγόντα έσοδα από διόδια. Ο τρόπος διεξαγωγής των διαιτησιών, πάντως, έχει αρκετά ζητήματα και μάλιστα διερευνήθηκε πρόσφατα από τον γενικό επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης. Σε κάθε περίπτωση, αξιοσημείωτο είναι ότι ακόμα και αυτή την εποχή, που γίνεται αγώνας για την εξασφάλιση πόρων, το Δημόσιο καθυστέρησε αρκετούς μήνες να εκτελέσει έγκαιρα την απόφαση του δικαστηρίου, με αποτέλεσμα να καταβάλει στον εργολάβο τόκο υπερημερίας 700.000 ευρώ!
Σύμφωνα με την απόφαση, που υπεγράφη πριν από μία εβδομάδα, η κοινοπραξία Μορέας (που κατασκευάζει τον άξονα Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας και Λεύκτρου - Σπάρτης) ζήτησε το 2012 - 2013 τη διενέργεια διαιτησίας, ζητώντας αποζημίωση από το Δημόσιο για διαφυγόντα έσοδα από διόδια:
• 1,47 εκατ. ευρώ για απώλεια εσόδων από τα διόδια Καλαμάτας, καθώς καθυστέρησε η κατασκευή τους και επιπλέον 1,2 εκατ. ευρώ επειδή καθυστέρησε η έναρξη λειτουργίας τους, από 3.3.12 έως 2.9.12 (αξιοσημείωτο είναι ότι, σύμφωνα με στοιχεία του Μορέα, ο σταθμός διοδίων της Καλαμάτας ξεκίνησε να λειτουργεί στις 24.7.12, δηλαδή ο Μορέας αποζημιώθηκε και για δύο μήνες που ο σταθμός λειτουργούσε). Το δικαστήριο επιδίκασε το σύνολο του ποσού.
• 2,3 εκατ. ευρώ για απώλεια εσόδων από τα διόδια Μάναρη το διάστημα 3.8.10-22.11.10. Τα διόδια ξεκίνησαν να λειτουργούν στις 23.11.10. Το δικαστήριο επιδίκασε 2,2 εκατ. ευρώ.
• 2,4 εκατ. ευρώ λόγω καθυστέρησης στην έναρξη λειτουργίας των διοδίων Βελιγοστής και Παραδεισίων από 3.3.11 έως 2.9.12. Προφανώς θα ακολουθήσει και νέο «πακέτο» αποζημίωσης, καθώς οι δύο σταθμοί ξεκίνησαν να λειτουργούν στις 7.1.13. Το δικαστήριο επιδίκασε 1,8 εκατ. ευρώ.
• 434.000 ευρώ για καθυστέρηση στην παράδοση του τμήματος Αθήναιου - Λεύκτρου το διάστημα 30.3.10-3.11.10. Το δικαστήριο επιδίκασε 311.000 ευρώ.
• 586.000 ευρώ για απώλεια εσόδων από καταλήψεις σταθμών διοδίων από την ημερομηνία έναρξης παραχώρησης έως την 26η Ιουλίου 2011. Το δικαστήριο επιδίκασε 410.000 ευρώ.
• Τέλος, 3,7 εκατομμύρια για απώλεια εσόδων από τα διόδια Σπαθοβουνίου (δεν διευκρινίζεται από ποια αιτία) από τις 3.3.10 έως τις 2.9.11. Το δικαστήριο επιδίκασε 1,7 εκατ. ευρώ.
Συνολικά, ο Μορέας διεκδίκησε 12,2 εκατ. ευρώ και θα λάβει 9,5 εκατ. ευρώ, ενώ το Δημόσιο θα καταβάλει ακόμα 174.800 ευρώ για έξοδα και αμοιβές της διαιτησίας. Αξιο απορίας είναι πάντως πώς (ή ενδεχομένως και γιατί) το Δημόσιο καθυστέρησε την καταβολή του ποσού που επιδικάστηκε πέρυσι στον Μορέα, με αποτέλεσμα να επιβαρυνθεί με τόκους 700.000 ευρώ! Ολα αυτά τη στιγμή που το Δημόσιο «ματώνει» για την εξοικονόμηση πόρων.
Πάντως ο τρόπος χειρισμού των διαιτησιών από το Δημόσιο έχει στο πρόσφατο παρελθόν απασχολήσει τον γενικό επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης. Ο έλεγχος διεξήχθη το 2012 ύστερα από αίτημα του προέδρου του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους με αφορμή διαιτησία με τον Μορέα και η έκθεση παραδόθηκε στις αρχές του 2013. Οι επιθεωρητές διαπίστωσαν ότι ο τρόπος επιλογής των διαιτητών εκ μέρους του Δημοσίου ήταν προβληματικός: το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους δεν ενημερωνόταν εγκαίρως όπως θα έπρεπε, ενώ σε όλες τις αποφάσεις διαιτησίας μέχρι το τέλος του 2011, που ο διαιτητής εκ μέρους του Δημοσίου οριζόταν με απόφαση του υπουργού Υποδομών «δεν προκύπτουν κριτήρια σχετικά με τον τρόπο ορισμού των διαιτητών, η επιλογή των οποίων διενεργούνταν κατά την αναιτιολόγητη κρίση του αποφασίζοντος οργάνου». Η υπόθεση παραπέμφθηκε στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους που πραγματοποίησε με τη σειρά του εσωτερικό έλεγχο για σειρά παραλείψεων υπαλλήλου.
Σε κάθε περίπτωση, αξιοσημείωτο είναι ότι μέχρι τα μέσα του 2012 ο Μορέας είχε υποβάλει επτά αιτήματα για διαιτησία, ζητώντας αποζημιώσεις, η Ολυμπία Οδός ένα, η Κεντρική Οδός ένα, η Νέα Οδός κανένα, ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου οκτώ, ενώ ακόμα 9 αιτήματα διαιτησίας είχαν υποβληθεί για την υποθαλάσσια αρτηρία Θεσσαλονίκης.2012 H KAΘHMEPINH Ολα τα δικαιώματα είναι κατοχυρωμένα.
Να υποθέσω ότι για να θίγει ένα τέτοιο θέμα η Καθημερινή έχουμε πόλεμο μεταξύ Μορέα και Άκτωρα; Αλήθεια,εκείνος ο μέγας υπουργος των συμβάσεων,ο Σουφλιάς, τι απέγινε τελικά;Φαίνεται καθαρά πια πως όποιος πολιτικός εκτελεί σωστά το ρόλο του αποσύρεται με ελαφρά και δεν ξανασχολείται κανείς μαζί του.Γιατί εντελώς συμπτωματικά αυτοί που παίρνουν τα μεγάλα έργα ελέγχουν και τα ΜΜΕ.Κατά τα άλλα έχουμε κυβέρνηση που νοιάζεται για το καλό του λαού.
-
Έχει δυο μέρες που υπέπεσε στην αντίληψη μου αυτή η είδηση (?) ...σταδιακά βγαίνει και σε πιο προβεβλημένα sites αλλά σε κανένα καθεστωτικό μέχρι στιγμής...όχι πως μου κάνει εντύπωση!
http://www.iefimerida.gr/news/161904/%C ... E%B5%CF%82
-
Ο Iglesias στο Νammos στη Μυκονο με 335.000 γιουρια αμοιβη. 1000 γιουρια εισητηριο με σαμπανια σουιτα κτλ εως 40 ορθιος με ποτο. Ενδιαμεσα 600 χωρις σουιτα και 300 με σαμπανια χωρις φαι. Μολις ενημερωθηκα.
Μνημονιο? ..........Τι πως που!!!
http://www.protothema.gr/greece/article ... s-mukonou/ -
Πας να βρεις πλούσια χήρα για γάμο;
Sent from Corsair's brick
-
Θα παω.Τωρα τι θα βρω ..... ...Ισως τον Infinity. .Αυτος ξερει περισσοτερα εκει κατω.
-
http://newpost.gr/post/367233/tsima-tsi ... n-aygoysto
Tι εγινε ρε παιδια; Εδώ δεν πηγαίναμε καλα και βγαιναμε από την κριση χαρη στα σταθερα βηματα; Παλι ρέστοι; Παλι 'για να μας σωσει ένα ξεπούλημα;' (ΔΕΗ)
Μονο με πολεμο στρωνουμε, από τον οποιο να βγουμε και χοντρα χαμενοι. Μονο ετσι θα ξεκουνηθει το κλουβιο αρκετων (ακομη)... -
Ενδιαφέρον site...
Το παρακάτω πρέπει να τοιχοκολληθεί σε σχολεία, πανεπιστήμια, φροντιστήρια κλπ.
http://newpost.gr/post/367251/apofoitos ... ofoito-aei
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
http://newpost.gr/post/367233/tsima-tsima-ta-lefta-mexri-ton-aygoysto
Tι εγινε ρε παιδια; Εδώ δεν πηγαίναμε καλα και βγαιναμε από την κριση χαρη στα σταθερα βηματα; Παλι ρέστοι; Παλι 'για να μας σωσει ένα ξεπούλημα;' (ΔΕΗ)Δεν τρέχει και τίποτα, με 1-2 ισοδύναμα μέτρα θα λυθεί το πρόβλημα. Για καλό και για κακό πλύντε τον κώλο σας πρώτα...
μπορεί να παρουσιάζουμε πλεόνασμα στον προϋπολογισμό, αλλά αυτό είναι ένας καθαρά δημοσιονομικός τρόπος
Τι έγινε ρε παιδιά, άνθρακες το #successstory ; To #protogenespleonasma μήπως είναι τελικά δημιουργική λογιστική; Ο Αντωνάκης δεν ήταν που #skizotamnimonia
-
Με εντολή Σαμαρά το πλεόνασμα θα γίνει πραγματικό. Θα έχουν πεθάνει μερικά εκατομμύρια Έλληνες αλλά τι να γίνει. Αν δεν σπάσεις αυγά, δεν κάνεις ομελέτα!
ΔΝΤ - Η ζωή μετά... (το Μνημόνιο 3)