Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mitsubishi 4D56 Ερωτηση
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Mitsubishi 4D56 Ερωτηση
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    5
    10
    431
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexomon last edited by

      Ενας φιλος εχει ενα mitsubishi 4d56 του 1999 diesel και θελει να μαθει μηπως(που δεν νομιζω) μπορει να γινει καποια μικρη βελτιωση στον κινητηρα για καποια μικρη αυξηση της ιπποδυναμης της ταξεως των 15 περιπου αλογων.Η βελτιωση θελει να γινει για πρακτικους λογους.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        alexomon last edited by

        Ενας φιλος εχει ενα mitsubishi 4d56 του 1999 diesel και θελει να μαθει μηπως(που δεν νομιζω) μπορει να γινει καποια μικρη βελτιωση στον κινητηρα για καποια μικρη αυξηση της ιπποδυναμης της ταξεως των 15 περιπου αλογων.Η βελτιωση θελει να γινει για πρακτικους λογους.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexomon last edited by

          Ενας φιλος εχει ενα mitsubishi 4d56 του 1999 diesel και θελει να μαθει μηπως(που δεν νομιζω) μπορει να γινει καποια μικρη βελτιωση στον κινητηρα για καποια μικρη αυξηση της ιπποδυναμης της ταξεως των 15 περιπου αλογων.Η βελτιωση θελει να γινει για πρακτικους λογους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • M
            megane98hp last edited by

            Τί είναι πάλι αυτό? Αυτοκίνητο, αγροτικό, αγροτικό/ σκαφτικό μηχάνημα?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              crektis last edited by

              Ο χρήστης alexomon έγραψε:
              Ενας φιλος εχει ενα mitsubishi 4d56 του 1999 diesel και θελει να μαθει μηπως(που δεν νομιζω) μπορει να γινει καποια μικρη βελτιωση στον κινητηρα για καποια μικρη αυξηση της ιπποδυναμης της ταξεως των 15 περιπου αλογων.Η βελτιωση θελει να γινει για πρακτικους λογους.

              Όλα γίνονται. Τι αμάξι είναι ακριβώς και κυρίως τι κινητήρα φοράει; Αν ο κινητήρας είναι turbo, με μια μεγαλύτερη τουρμπίνα θα πάρεις τα άλογα που ζητάς (που δεν είναι λίγα, γιατί δεν μιλάμε για στραγγάλιά!). Αν τώρα ο κινητήρας είναι ατμοσφαιρικός, το πράγμα αλλάζει πολύ, μιλώντας πάντα για ασφαλείς και οικονομικές μετατροπές. Από λίγο που έψαξα, πρέπει να πρόκειται για turbo κινητήρα, αν και δεν βρήκα κάτι ακριβές. Πάντως, αν είναι turbo το πράγμα είναι απλό, οικονομικό (σαν μετατροπή, γιατί εννοείται πως η μεγαλύτερη τουρμπίνα θα αυξήσει την κατανάλωση καυσίμου) και εύκολο. Ξέρω δύο περιπτώσεις φίλων μου, που αύξησαν την ιπποδύναμη 'πειράζοντας' την τουρμπίνα. Στη μια περίπτωση αυξήθηκε πίεση στην υπάρχουσα, ενώ στην άλλη αλλάχθηκε και μπήκε μεταγενέστερου μοντέλου. Και στις δυο περιπτώσεις ξέρω ότι η διαφορά ήταν παραπάνω απο αισθητή, πάντα για πρακτικούς λόγους, φόρτωμα κλπ, αν και δεν μετρήθηκε ιπποδύναμη...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                alexomon last edited by

                Ο χρήστης Crektis έγραψε:

                Ενας φιλος εχει ενα mitsubishi 4d56 του 1999 diesel και θελει να μαθει μηπως(που δεν νομιζω) μπορει να γινει καποια μικρη βελτιωση στον κινητηρα για καποια μικρη αυξηση της ιπποδυναμης της ταξεως των 15 περιπου αλογων.Η βελτιωση θελει να γινει για πρακτικους λογους.

                Όλα γίνονται. Τι αμάξι είναι ακριβώς και κυρίως τι κινητήρα φοράει; Αν ο κινητήρας είναι turbo, με μια μεγαλύτερη τουρμπίνα θα πάρεις τα άλογα που ζητάς (που δεν είναι λίγα, γιατί δεν μιλάμε για στραγγάλιά!). Αν τώρα ο κινητήρας είναι ατμοσφαιρικός, το πράγμα αλλάζει πολύ, μιλώντας πάντα για ασφαλείς και οικονομικές μετατροπές. Από λίγο που έψαξα, πρέπει να πρόκειται για turbo κινητήρα, αν και δεν βρήκα κάτι ακριβές. Πάντως, αν είναι turbo το πράγμα είναι απλό, οικονομικό (σαν μετατροπή, γιατί εννοείται πως η μεγαλύτερη τουρμπίνα θα αυξήσει την κατανάλωση καυσίμου) και εύκολο. Ξέρω δύο περιπτώσεις φίλων μου, που αύξησαν την ιπποδύναμη 'πειράζοντας' την τουρμπίνα. Στη μια περίπτωση αυξήθηκε πίεση στην υπάρχουσα, ενώ στην άλλη αλλάχθηκε και μπήκε μεταγενέστερου μοντέλου. Και στις δυο περιπτώσεις ξέρω ότι η διαφορά ήταν παραπάνω απο αισθητή, πάντα για πρακτικούς λόγους, φόρτωμα κλπ, αν και δεν μετρήθηκε ιπποδύναμη...

                Δυστυχως ειναι ατμοσφαιρικος ο κινητηρας

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  crektis last edited by

                  Ο χρήστης alexomon έγραψε:
                  Δυστυχώς είναι ατμοσφαιρικος ο κινητηρας

                  Τα πράγματα αλλάζουν. Το να διαλέξει τον εύκολο δρόμο της υπερτροφοδότησης θα είναι κάτι επισφαλές (τίποτα δεν είναι 'σαν τη μαμά...') και υψηλού κόστους, αφου θα πρέπει να αλλαχθούν και άλλα πράγματα (πιστόνια πχ), προκειμένου ο κινητήρας να αντέξει το 'φορτίο' της υπερτροφοδότησης. Από την άλλη πλευρά, δεν ξέρω κατά πόσο ένας ατμοσφαιρικός diesel (που φαντάζομαι δεν θα περνάει τα 90 άλογα, αν μιλάμε για αυτοκίνητο) έχει περιθώρια να πάρει άλογα (καλά για 15 δεν το συζητώ!!!). Επίσης, το κόστος μιας ατμοσφαιρικής μετατροπής θα είναι πολύ υψηλό, ενώ δεν θα έχει και το αντίστοιχο αντίκρυσμα σε δύναμη, με τα 'κέρδη' να είναι σε χαμηλά επίπεδα. Η υπερτροφοδότηση, λοιπόν, μου φαίνεται να είναι ο μόνος δρόμος για την απόκτηση της απαιτούμενης δύναμης. Της αξιοπιστίας όμως θα είναι; αν μετά τρέχει συνέχεια σε ένα συνεργείο; Επομένως ίσως να ήταν προτιμότερο να κρατήσει την εργοστασιακή αξιοπιστία και να μην την χάσει χάριν δύναμης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alexomon last edited by

                    Ο χρήστης Crektis έγραψε:

                    Δυστυχώς είναι ατμοσφαιρικος ο κινητηρας

                    Τα πράγματα αλλάζουν. Το να διαλέξει τον εύκολο δρόμο της υπερτροφοδότησης θα είναι κάτι επισφαλές (τίποτα δεν είναι 'σαν τη μαμά...') και υψηλού κόστους, αφου θα πρέπει να αλλαχθούν και άλλα πράγματα (πιστόνια πχ), προκειμένου ο κινητήρας να αντέξει το 'φορτίο' της υπερτροφοδότησης. Από την άλλη πλευρά, δεν ξέρω κατά πόσο ένας ατμοσφαιρικός diesel (που φαντάζομαι δεν θα περνάει τα 90 άλογα, αν μιλάμε για αυτοκίνητο) έχει περιθώρια να πάρει άλογα (καλά για 15 δεν το συζητώ!!!). Επίσης, το κόστος μιας ατμοσφαιρικής μετατροπής θα είναι πολύ υψηλό, ενώ δεν θα έχει και το αντίστοιχο αντίκρυσμα σε δύναμη, με τα 'κέρδη' να είναι σε χαμηλά επίπεδα. Η υπερτροφοδότηση, λοιπόν, μου φαίνεται να είναι ο μόνος δρόμος για την απόκτηση της απαιτούμενης δύναμης. Της αξιοπιστίας όμως θα είναι; αν μετά τρέχει συνέχεια σε ένα συνεργείο; Επομένως ίσως να ήταν προτιμότερο να κρατήσει την εργοστασιακή αξιοπιστία και να μην την χάσει χάριν δύναμης.

                    Εχεις δικιο φιλε μου ευχαριστω.Οπως το πες.Σαν τη μαμα δεν εχει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giorgos_krhth_91 last edited by

                      Ο χρήστης alexomon έγραψε:

                      Δυστυχώς είναι ατμοσφαιρικος ο κινητηρας

                      Τα πράγματα αλλάζουν. Το να διαλέξει τον εύκολο δρόμο της υπερτροφοδότησης θα είναι κάτι επισφαλές (τίποτα δεν είναι 'σαν τη μαμά...') και υψηλού κόστους, αφου θα πρέπει να αλλαχθούν και άλλα πράγματα (πιστόνια πχ), προκειμένου ο κινητήρας να αντέξει το 'φορτίο' της υπερτροφοδότησης. Από την άλλη πλευρά, δεν ξέρω κατά πόσο ένας ατμοσφαιρικός diesel (που φαντάζομαι δεν θα περνάει τα 90 άλογα, αν μιλάμε για αυτοκίνητο) έχει περιθώρια να πάρει άλογα (καλά για 15 δεν το συζητώ!!!). Επίσης, το κόστος μιας ατμοσφαιρικής μετατροπής θα είναι πολύ υψηλό, ενώ δεν θα έχει και το αντίστοιχο αντίκρυσμα σε δύναμη, με τα 'κέρδη' να είναι σε χαμηλά επίπεδα. Η υπερτροφοδότηση, λοιπόν, μου φαίνεται να είναι ο μόνος δρόμος για την απόκτηση της απαιτούμενης δύναμης. Της αξιοπιστίας όμως θα είναι; αν μετά τρέχει συνέχεια σε ένα συνεργείο; Επομένως ίσως να ήταν προτιμότερο να κρατήσει την εργοστασιακή αξιοπιστία και να μην την χάσει χάριν δύναμης.

                      Εχεις δικιο φιλε μου ευχαριστω.Οπως το πες.Σαν τη μαμα δεν εχει.

                      Τη λυση να αγορασει ενα μεγαλυτερο μοτερ την αποκλειεται?ισως να συμφερει καλυτερα σε σχεση με την βελτιωση του υπαρχοντος μοτερ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        crektis last edited by

                        [quote='giorgos_krhth_91'
                        Τη λυση να αγορασει ενα μεγαλυτερο μοτερ την αποκλειεται?ισως να συμφερει καλυτερα σε σχεση με την βελτιωση του υπαρχοντος μοτερ[/quote]

                        Ίσως αυτή να είναι η πλέον αποτελεσματική λύση για την περίπτωση. Αλλά δεν νομίζω ότι θα είναι και πολύ οικονομική...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • V
                          vlasis-b last edited by

                          ερωτηση το αμαξι ειναι σιγουρα του 1999 ? γιατι αυτος ο κινητηρας ειναι παλιος. ακομη τη mitsubishi ειναι ?αγροτικο ,κλουβα ή τζιπ ?
                          τωρα επειδη την αναβαθμηση πετρελαιοκινητηρα την εχω ψαξει αρκετα δεν μπορεις να κανεις πολλα πραγματα δηλαδη ξεχνα τα 15 αλογα σε ατμοσφαιρικη κατασταση το μονο που μπορεις ειναι να κανεις ενα καλο σερβις στην τρομπα γιατι εκει πονανε ολα τα πετρελαιοκινητα ή να βρεις αλλη πιο μεγαλη απο αλλο μοντελο που να ταιριαζει και να αλλαξεις τα μπεκ με καλα που να εχουν πιο πολλα ακροφυσια (παλι σε συνεργασια με το μηχανικο και να προσεξεις να τα ρυθμιση ολα μαζι) για περισσοτερα πχ βαλβιδες εκκεντρ μη το ψαξεις γιατι δεν προκειτε να βρεις (και αν θα ειναι πανακριβα)
                          τωρα υπαρχει και μια αλλη λυση του να βρεις ενα μτχ τουρμπο κιτ απο αλλο αμαξι, τοτε ναι θα βγαλει 15 αλογα και υπαρχει και προγραμα για τουρμπο πετρελαιο που με λιγα΄λεφτα βγαζει επιπλεον 10 αλογα (το προγραμα αυτο δεν δουλευει σε ατμοσφαιρα ) αλλα και παλι να το προσεξεις γιατι κρατανε τα diezel αλλα αν το μοτερ σου ειναι μαυρο χαλι τοτε πεταμενα λεφτα
                          υστ :μη ξεγελαστεις οπως αλλοι και βγαλεις το φιλτρο αερα με καποιο ελευθερο και προς θεου μη βαλεις καμια τεραστια μπουκα πισω

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr