-
Πωλείται το Daihatsu Charade GTti του '94-'95 (1η άδεια-1η κυκλοφορία) της φωτογραφίας (θα ακολουθήσουν κι άλλες καλύτερες).
993 cc, 3κύλινδρο, 12βάλβιδο, 2 ΕΕΚ, turbo intercooler, 101 PS, 810 kg άδειο = 0-100 σε 8,1'' (δοκιμή Autocar Αγγλίας)
Είναι εντελώς απείραχτο κομμάτι (πράγμα σπάνιο για Charade) σε σχεδόν τέλεια κατάσταση με 92000 πραγματικά χλμ. χωρίς φθορές μέσα-έξω.
Όλα τα service του γίνονται σχολαστικά και δεν χρειάζεται τίποτα. Τα τελευταία χρόνια μόνιμα σε κλειστό γκαράζ και με κουκούλα αλλά 'βγαίνει' τακτικά για συντήρηση.
Φυσικά έχει τις πινακίδες του κανονικά, πληρωμένα τέλη καθώς και ισχύον ΚΤΕΟ (ως το Οκτώβριο).
...και βέβαια λόγω μικρού κινητήρα έχει χαμηλά πάγια: τέλη κυκλοφορίας 120 ευρώ και τεκμήριο χρήσης 1500 ευρώ.2000 ευρώ
Αφήστε πμ
-
Πωλείται το Daihatsu Charade GTti του '94-'95 (1η άδεια-1η κυκλοφορία) της φωτογραφίας (θα ακολουθήσουν κι άλλες καλύτερες).
993 cc, 3κύλινδρο, 12βάλβιδο, 2 ΕΕΚ, turbo intercooler, 101 PS, 810 kg άδειο = 0-100 σε 8,1'' (δοκιμή Autocar Αγγλίας)
Είναι εντελώς απείραχτο κομμάτι (πράγμα σπάνιο για Charade) σε σχεδόν τέλεια κατάσταση με 92000 πραγματικά χλμ. χωρίς φθορές μέσα-έξω.
Όλα τα service του γίνονται σχολαστικά και δεν χρειάζεται τίποτα. Τα τελευταία χρόνια μόνιμα σε κλειστό γκαράζ και με κουκούλα αλλά 'βγαίνει' τακτικά για συντήρηση.
Φυσικά έχει τις πινακίδες του κανονικά, πληρωμένα τέλη καθώς και ισχύον ΚΤΕΟ (ως το Οκτώβριο).
...και βέβαια λόγω μικρού κινητήρα έχει χαμηλά πάγια: τέλη κυκλοφορίας 120 ευρώ και τεκμήριο χρήσης 1500 ευρώ.2000 ευρώ
Αφήστε πμ
-
Πωλείται το Daihatsu Charade GTti του '94-'95 (1η άδεια-1η κυκλοφορία) της φωτογραφίας (θα ακολουθήσουν κι άλλες καλύτερες).
993 cc, 3κύλινδρο, 12βάλβιδο, 2 ΕΕΚ, turbo intercooler, 101 PS, 810 kg άδειο = 0-100 σε 8,1'' (δοκιμή Autocar Αγγλίας)
Είναι εντελώς απείραχτο κομμάτι (πράγμα σπάνιο για Charade) σε σχεδόν τέλεια κατάσταση με 92000 πραγματικά χλμ. χωρίς φθορές μέσα-έξω.
Όλα τα service του γίνονται σχολαστικά και δεν χρειάζεται τίποτα. Τα τελευταία χρόνια μόνιμα σε κλειστό γκαράζ και με κουκούλα αλλά 'βγαίνει' τακτικά για συντήρηση.
Φυσικά έχει τις πινακίδες του κανονικά, πληρωμένα τέλη καθώς και ισχύον ΚΤΕΟ (ως το Οκτώβριο).
...και βέβαια λόγω μικρού κινητήρα έχει χαμηλά πάγια: τέλη κυκλοφορίας 120 ευρώ και τεκμήριο χρήσης 1500 ευρώ.2000 ευρώ
Αφήστε πμ
-
υπαρχει το αμαξι? που μπορω να το δω?
Charade GTti '95 εντελώς εργοστασιακό