Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    κυλινδροι
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. κυλινδροι
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    7
    143
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manolis109 last edited by

      καλησπερα,

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        manolis109 last edited by

        καλησπερα,

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manolis109 last edited by

          καλησπερα,

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            parhs last edited by

            Χωρις να ξερω πολλα τεχνικά.
            Πιστευω οτι ο ορος κυλινδρος ειναι λιγο λαθος γιατι μπερδευει αν δε ξερεις. Στην ουσια ειναι σαν να εχεις ενα κυβο και να βαλεις μεσα ενα κυλινδρο και να κανεις κυβος μειων κυλινδρος.

            Δε ξερω αν μπορει να χρησιμοποιειθει το αμαξι αλλα θα κουτσένει σιγουρα. Βεβαια τα αυτοκινητα εχουν πολλους κυλινδρους 4 και βαλε. Μπορει να μη δουλευει η καυση στο κυλινδρο για πολλους λογους. Μπορει να εχει προβλημα μπουζι, να εχει σπασει τπτ,βαλβιδες ,ωστηρια να χαλασει συγχρονισμος και πολλα που δε ξερω..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Ο χρήστης Parhs έγραψε:
              Χωρις να ξερω πολλα τεχνικά.
              Πιστευω οτι ο ορος κυλινδρος ειναι λιγο λαθος γιατι μπερδευει αν δε ξερεις. Στην ουσια ειναι σαν να εχεις ενα κυβο και να βαλεις μεσα ενα κυλινδρο και να κανεις κυβος μειων κυλινδρος.

              Ο όρος κύλινδρος είναι απόλυτα σωστός.

              Το να δουλεύεις με έναν κύλινδρο λιγότερο μπορεί να οφείλεται σε πολλούς παράγοντες. Πχ βραχυκυκλωμένο μπουζί, χαλασμένο μπουζοκαλώδιο, χαλασμένος πολλαπλασιαστής, απώλεια συμπίεσης στον κύλινδρο κλπ κλπ. Ανάλογα δε και με την αιτία μπορεί να δημιουργήσεις και μεγαλύτερο πρόβλημα από το ήδη υπάρχων.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                trident1971 last edited by

                Πως ακριβώς φτασαμε να ζητας ερμηνεια στη φράση 'προβλημα στον κυλινδρο δεν χρησιμοποιεί τον ένα' ? στο ειπε καποιος σε συνεργειο που το εξετασε, το φανταζεσαι, είναι εγκυκλοπαιδική απορία? Αν δεν πεις οτι και να σου πουν εδω θα ειναι γενικοτητες

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manolis109 last edited by

                  το ακουσα σε συζητηση, και ειχα την απορια,

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Το πρόβλημα μπορεί να είναι από τελείως αστείο πχ χαλάρωσε το μπουζί μέχρι πάρα πολύ σοβαρό. Οπότε η απλή αναφορά ότι δε λειτουργεί ο ένας κύλνδρος δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν περιγραφή του μεγέθους της βλάβης. Συνήθως όμως όταν αναφέρεται εννοείται ότι προβλέπεται αρκετό ψάξιμο για την αιτία, να ελπίζουμε το καλύτερο αλλά να προετοιμαζόμαστε για το χειρότερο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr