Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το σασμάν του 308 1,6 e-HDI pilotee
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Το σασμάν του 308 1,6 e-HDI pilotee
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    5
    17
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      michalhs last edited by

      Γεία σας. Εχει οδηγήσει κανείς το peugeot 308 1,6 e- HDI pilotee ;; Πως είναι το ημιαυτόματο κιβώτιο ;; Είναι αλήθεια ότι ο κινητήρας 1,6 πετρέλαιο πνίγεται από τίς πολύ μακριές σχέσεις; Εχει ικανοποιητικό τράβηγμα και μπορείς να προσπεράσεις με ασφάλεια ; Zητησα για το μοντέλο test drive από την Lion Hellas αλλά μου είπαν ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα αυτοκίνητα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        michalhs last edited by

        Γεία σας. Εχει οδηγήσει κανείς το peugeot 308 1,6 e- HDI pilotee ;; Πως είναι το ημιαυτόματο κιβώτιο ;; Είναι αλήθεια ότι ο κινητήρας 1,6 πετρέλαιο πνίγεται από τίς πολύ μακριές σχέσεις; Εχει ικανοποιητικό τράβηγμα και μπορείς να προσπεράσεις με ασφάλεια ; Zητησα για το μοντέλο test drive από την Lion Hellas αλλά μου είπαν ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα αυτοκίνητα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          michalhs last edited by

          Γεία σας. Εχει οδηγήσει κανείς το peugeot 308 1,6 e- HDI pilotee ;; Πως είναι το ημιαυτόματο κιβώτιο ;; Είναι αλήθεια ότι ο κινητήρας 1,6 πετρέλαιο πνίγεται από τίς πολύ μακριές σχέσεις; Εχει ικανοποιητικό τράβηγμα και μπορείς να προσπεράσεις με ασφάλεια ; Zητησα για το μοντέλο test drive από την Lion Hellas αλλά μου είπαν ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα αυτοκίνητα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Γιατί να έχει κοντές σχέσεις;
            Μήπως είναι πολύστροφος με τη μέγιστη ιπποδύναμη στις 3.600 στροφές;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Γενικά οι ντίζελ έχουν πολύ μακριές σχέσεις επειδή έχουν τη ροπή που απαιτείται για να τις υποστηρίξουν. Όπως πχ κι ένας κινητήρας αμερικάνικος πολλών χιλιάδων κυβικών. Δε σε νοιάζει πόσο μακριές είναι οι σχέσεις ή αν ανεβαίνει αργά το στροφόμετρο αλλά τι κάνουν τα χλμ. Αν τραβάει κι επιταχύνει όλα καλά. Οπότε μην κολλάς εκεί, πρέπει να το δοκιμάσεις στην πράξη και βέβαια να ξέρεις με τι θα το συγκρίνεις. Μην ακούς τον καθένα, μπορεί να το συγκρίνει με τελείως λάθος αυτοκίνητο πολύ ισχυρότερο. Μέγα λάθος, κοίτα τα χλμ στο κοντέρ και τα χρονόμετρα στις ρεπρίζ!
              Δεν έχεις την εκρηκτικότητα της βενζίνης στις ~4000 στροφές που αλλάζει ο χρονισμός και μπορεί να σου φανεί βαρετό άρα υποσυνείδητα αργό. Για αυτό ίσως θέλει λίγο διαφορετικό τρόπο καθημερινής οδήγησης από ένα ατμοσφαιρικό βενζινοκίνητο, θέλει να κρατάς πιο χαμηλά τις στροφές και να αλλάζεις σχετικά νωρίς ταχύτητες. Τότε θα νιώσεις τι εστί ντίζελ, στους περισσότερους αρέσει!
              Δοκίμασε το αυτοκίνητο σε χειροκίνητη έκδοση, πάλι μακριές σχέσεις θα έχει και θα πάρεις μια πολύ καλή ιδέα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostis20 last edited by

                Αν το ημιαυτοματο κιβωτιο εχει σχεση,αν λεω,με αυτο που εμπεινει στι picaso αστο !Εχει πολυ αργες αλλαγες.Δεν ειμαι σιγουρος αν εχει ομοιοτητες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr