Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορα καινουριου και πρωτου αυτοκινητου!!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορα καινουριου και πρωτου αυτοκινητου!!
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    9
    18
    62
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      prokopis last edited by

      Καλησπερα κ χρονια πολλα πρωτο μου post στο forum . Εχω μπει στο τριπακι τις αγορας νεου αυτοκινητου και αυτα π με τραβιξαν ειναι: clio 1.2 tce , polo 1.2 tsi , ibiza 1.2 tsi .Στα λευτα κινουμαι γυρο στα 13κ το πολυ κ σιγουρα τα στανταρ μου ειναι 1300cc max τα 100 αλογακια τα θελω οπως βλεπετε απο τις επιλογες μου κ φυσικα χαμηλη καταναλωση!!. Το αμαξι προκειται να κανει τα χιλιομετρα σε διαδρομες του στυλ θεσσαλονικη-Κοζανη 2-3 φορες ανα βδομαδα και για καλοκαιρια ενα ταξιδι ευρωπη νομιζω πως θα το κανει .Απο αποψη αξιοπιστιας δεν εχω ιδεα τι παιζει και κοιταω μονο 3θυρα λογο υψους (αλλα και αισθιτικης).Χρειαζομαι τη βοηθεια σας γιατι απο τοτε που αρχησα να ψαχνω διαφορα forums εχω 'τρομοκρατιθει' με ολα αυτα που εχω διαβασει.. Επισης δεκτες κ αλλες επιλογες.( Για πετραιλεο δεν ενδιαφερομαι )

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        prokopis last edited by

        Καλησπερα κ χρονια πολλα πρωτο μου post στο forum . Εχω μπει στο τριπακι τις αγορας νεου αυτοκινητου και αυτα π με τραβιξαν ειναι: clio 1.2 tce , polo 1.2 tsi , ibiza 1.2 tsi .Στα λευτα κινουμαι γυρο στα 13κ το πολυ κ σιγουρα τα στανταρ μου ειναι 1300cc max τα 100 αλογακια τα θελω οπως βλεπετε απο τις επιλογες μου κ φυσικα χαμηλη καταναλωση!!. Το αμαξι προκειται να κανει τα χιλιομετρα σε διαδρομες του στυλ θεσσαλονικη-Κοζανη 2-3 φορες ανα βδομαδα και για καλοκαιρια ενα ταξιδι ευρωπη νομιζω πως θα το κανει .Απο αποψη αξιοπιστιας δεν εχω ιδεα τι παιζει και κοιταω μονο 3θυρα λογο υψους (αλλα και αισθιτικης).Χρειαζομαι τη βοηθεια σας γιατι απο τοτε που αρχησα να ψαχνω διαφορα forums εχω 'τρομοκρατιθει' με ολα αυτα που εχω διαβασει.. Επισης δεκτες κ αλλες επιλογες.( Για πετραιλεο δεν ενδιαφερομαι )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          prokopis last edited by

          Καλησπερα κ χρονια πολλα πρωτο μου post στο forum . Εχω μπει στο τριπακι τις αγορας νεου αυτοκινητου και αυτα π με τραβιξαν ειναι: clio 1.2 tce , polo 1.2 tsi , ibiza 1.2 tsi .Στα λευτα κινουμαι γυρο στα 13κ το πολυ κ σιγουρα τα στανταρ μου ειναι 1300cc max τα 100 αλογακια τα θελω οπως βλεπετε απο τις επιλογες μου κ φυσικα χαμηλη καταναλωση!!. Το αμαξι προκειται να κανει τα χιλιομετρα σε διαδρομες του στυλ θεσσαλονικη-Κοζανη 2-3 φορες ανα βδομαδα και για καλοκαιρια ενα ταξιδι ευρωπη νομιζω πως θα το κανει .Απο αποψη αξιοπιστιας δεν εχω ιδεα τι παιζει και κοιταω μονο 3θυρα λογο υψους (αλλα και αισθιτικης).Χρειαζομαι τη βοηθεια σας γιατι απο τοτε που αρχησα να ψαχνω διαφορα forums εχω 'τρομοκρατιθει' με ολα αυτα που εχω διαβασει.. Επισης δεκτες κ αλλες επιλογες.( Για πετραιλεο δεν ενδιαφερομαι )

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • F
            fiestaros last edited by

            Aφου δεν θες ντιζελιά,πάρε ένα από αυτά που λες.Το polo 1.2 tsi δεν το βρίσκεις με 13000€.Εκτός αν εννοείς το 90άρι tsi σε trendline που όμως έχει φτηνό εξοπλισμό.Πάρε ένα εκ των seat ibiza sc 1.2 tsi sport ή clio 1.2 tce 3d dynamic.Και τα 2 εξίσου πολύ καλά.Αν περιμένεις μέχρι το πάσχα περίπου θα βγει και το 1.0 ecoboost στο f/l του fiesta με 100 και 120 άλογα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ενα Renault Clio 1.2 tce ειναι οτι πρεπει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                manolis109 last edited by

                και εγω το κλιο θα επερνα στην θεση σου!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  ernani last edited by

                  Clio 1.2 tce κι από εμένα. Το οποίο είναι μια χαρά και από άποψη αξιοπιστίας.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    orestis-d last edited by

                    Το polo ξεχνα το παντως παει πανω απο 15 χιλιαρικα...
                    Ibiza θα βρεις την full εκδοση με 14 περιπου... Το ιδιο και το clio...
                    Τωρα οι πιο απλες εκδοσεις θα ναι γυρω στα 13 υποθετω... Για το clio δε ξερω, με το παλιο πακετο εξοπλισμου ειχα παρει προσφορα 12.800 με τα παντα ολα μεσα. Το θεμα ειναι οτι αλλαξε το πακετο εξοπλισμου εδω και 1-2 μηνες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      samatistas last edited by

                      Clio και από εμένα.
                      Dynamic με τα πάντα όλα με ημιδερματινα καθίσματα, δέρμα στο ταμπλό,ESP,όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες και τον εξοπλισμό ασφαλείας έχει 3θυρο 13.500 και αν θέλεις μεταλλικό ακόμη 460.
                      Αλλιώς Energy που του λείπει μόνο ESP και η χλίδα στο εσωτερικό και είναι 1.000 euro κάτω.
                      Αν σου κολλήσουν καμιά απόσυρση υπολόγιζε ακόμη 600-1.000 euro κάτω.

                      Polo σε αυτά τα λεφτά μόνο το καινούριο 1.2 TSi 90 στη βασική έκδοση και όχι το 105 και σε εξοπλισμό που δεν συγκρίνεται σε καμία περίπτωση με το Clio.

                      Το Ibiza εσωτερικά -προσωπικά- είναι απογοητευτικό. Ακόμη και το Energy Clio είναι πολύ μπροστά από το Ibiza. Με το Dynamic δεν υπάρχει σύγκριση.

                      Επιπλέον το Clio έχει 5 χρόνια εγγύηση νομίζω το μόνο από αυτά. Και δεν ξέρω αν ισχύει ακόμη η προσφορά για 2 χρόνια δωρεάν service.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • O
                        orestis-d last edited by

                        Ο χρήστης samatistas έγραψε:
                        Το Ibiza εσωτερικά -προσωπικά- είναι απογοητευτικό. Ακόμη και το Energy Clio είναι πολύ μπροστά από το Ibiza. Με το Dynamic δεν υπάρχει σύγκριση.

                        Παραξενο εγω διαλεξα το Ibiza γιατι το εσωτερικο του Clio το βρισκω απογοητευτικο. 3 facelift αλλαξαν και το Clio εχει το ιδιο εσωτερικο απο το 2005. Ημαρτον...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          samatistas last edited by

                          Φτάνει το Ibiza αυτό το εσωτερικό με τα δέρματα στο ταμπλό και το piano black στον πίνακα οργάνων και τα ημιδερμάτινα καθίσματα που έχει η νέα Dynamic; Προσωπικά πάντα όχι. Ειδικά με την τιμή που έχει αυτή τη στιγμή αυτή η έκδοση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dimitris72 last edited by

                            Με αυτα που μου περιγραφεις το clio ειναι μονοδρομος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • O
                              orestis-d last edited by

                              Ο χρήστης samatistas έγραψε:
                              Φτάνει το Ibiza αυτό το εσωτερικό με τα δέρματα στο ταμπλό και το piano black στον πίνακα οργάνων και τα ημιδερμάτινα καθίσματα που έχει η νέα Dynamic; Προσωπικά πάντα όχι. Ειδικά με την τιμή που έχει αυτή τη στιγμή αυτή η έκδοση.

                              Τα υλικα καλα ειναι συμφωνω. Επαναλαμβανω την αποψη μου οτι η σχεδιαση και η τοποθετηση ειναι φτωχη, και ειναι ακριβως η ιδια απο το 2005 μονο το ραδιο αλλαξε.
                              Με λιγο πιο ευρηματικη τοποθετηση θα ηταν απειρα εντυπωσιακο!

                              Επισης γουστα ειναι αυτα. Εγω πχ δε μπορω να χωνεψω την ιδιορυθμια του τιμουνιου, και του λεβιε... Δεν ειμαι γεννημενος για Ρενω!

                              Α επισης αν ο φιλος μας γουσταρει την πιο 'παιχνιδιαρικη οδηγηση' τοτε σιγουρα το Clio ειναι μονοδρομος. Το Ibiza ειναι πιο ουδετερο (αν και μισο κλικ πιο γρηγορο στις ρεπριζ κλπ).

                              Δε νομιζω να εχει μεινει τιποτα αλλο για αναλυση!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                prokopis last edited by

                                ενταξι παιδια το ελαβα το μυνημα >CLIO!!< ευχαριστω για τις γνωμες σας αυτο με το τιμονι με ανησιχει μονο αλλα δ μενει παρα να το οδηγισω για να το τσεκαρω κ μονος μου οσο για τα ταμπλο κ τις ιστοριες δεν νομιζω πως ειναι απαραιτητα σε πρωτο αμαξι το ESP μονο αλλα με τα χαρακτιριστικα του φενεται να μην ειναι και τοσο απαραιτητο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • O
                                  orestis-d last edited by

                                  Βασικα εξαρταται για το esp... Αν θες να παιζεις και να μαθεις πραγματικα να οδηγας δε μπορεις να το κανεις σε αμαξι με esp... Απο την αλλη αν εισαι απειρος το esp μπορει να σε σωσει στην 1 βλακεια που μπορει να κανεις...
                                  Εγω προσωπικα δε θα επαιρνα αμαξι χωρις esp εν ετει 2012... Ετσι κι αλλιως αν πας για Clio η εκδοση Dynamic που ειναι αυτη που αξιζει να παρεις το εχει μεσα. Οποτε εισαι καλυμμενος...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    Clio & Rio.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      samatistas last edited by

                                      Το τιμόνι στο facelift είναι ελαφρά βαρύτερο από τη 2η φάση,αλλά εξακολουθεί να έχει ηλεκτρική αίσθηση και ελαφρύ σε μεγάλες ταχύτητες. Στη πόλη κάνει τη ζωή σου εύκολη πάντως. Και όταν νιώσεις το πλαίσιο και διαπιστώσεις ότι λαμβάνεις την πληροφόρηση που πρέπει το ξεχνάς ή καλύτερα το συνηθίζεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        orestis-d last edited by

                                        Ο χρήστης samatistas έγραψε:
                                        Το τιμόνι στο facelift είναι ελαφρά βαρύτερο από τη 2η φάση,αλλά εξακολουθεί να έχει ηλεκτρική αίσθηση και ελαφρύ σε μεγάλες ταχύτητες. Στη πόλη κάνει τη ζωή σου εύκολη πάντως. Και όταν νιώσεις το πλαίσιο και διαπιστώσεις ότι λαμβάνεις την πληροφόρηση που πρέπει το ξεχνάς ή καλύτερα το συνηθίζεις.

                                        Την σχεδιαση του τιμονιου εννοουσα οχι την αισθηση του

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          samatistas last edited by

                                          Απλά αναφέρει ο Prokopis για το τιμόνι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr