-
Καλησπέρα. Ελπίζω να βάζω το θέμα στο σωστό σημείο.
Σκέφτομαι να πάρω ένα νέο αυτοκίνητο.
Τα δεδομένα. Είμαι περίπου 25 χρονών, αυτοσυντηρούμενος, ελεύθερος επαγγελματίας. Προς το παρόν αρραβωνιασμένος, αν και μάλλον αυτό θα αλλάξει προς το ελεύθερος παρά στο παντρεμένος (άρα sedan, wagon, πολυμορφικά δεν μας χρειάζονται ακόμα ευτυχώς ). Μου αρέσει η γρήγορη οδήγηση, χωρίς ακρότητες.
Λόγω επαγγέλματος, ιδιαίτερο πρόβλημα τώρα στην αγορά δεν υπάρχει (σκέφτομαι κάτι μέχρι 25000 άντε 30000. παραπάνω θεωρώ ότι πετάω χρήματα και ξεφέυγει) όμως, επειδή λόγω κατάστασης δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για το μελλοντικό εισόδημα θα ήθελα κάτι που να μην είναι πάνω από 2λιτρο καθώς αφενός δεν θέλω να δίνω χωρίς λόγο χρήματα (αυξημένα τέλη, έκτακτες εισφορές ή ότι άλλο σκεφτούν) και αφετέρου δεν ξέρω σε τι οικονομική κατάσταση θα είμαι του χρόνου. Μην βγω στη γύρα να το πουλήσω.
Χιλιόμετρα γύρω στα 15 με 20 χιλιάδες το χρόνο. Το αυτοκίνητο θα κυκλοφορεί παντού, στο κέντρο της Αθήνας, σε εθνικές οδούς, σε βουνά και σε νησιά. Όχι offroad, όπου υπάρχει άσφαλτος. Σκέφτομαι και τα πετρελαιοκίνητα, δεν ξέρω αν τα χλμ είναι αρκετά για να συμφέρει σε κάθε περίπτωση.
Αν και δεν απορρίπτω τα 3θυρα θα προτιμούσα 5θυρο, γιατί τυχαίνει να βάζω μέσα άτομα στη δουλειά. Για τον ίδιο λόγο δεν θέλω ανοιχτό αυτοκίνητο 2θεσιο και μάλλον γενικότερα ανοιχτό αυτοκίνητο.
Επειδή σκέφτηκα για 2 αυτοκίνητα κάποια στιγμή, όμως αυτό αυξάνει πολύ το κόστος (2πλασία τέλη, ασφάλειες, σέρβις κλπ και μισά χιλιόμετρα στο κάθε ένα) απορρίπτεται.
Τώρα έχω ένα golf tsi 140hp 5 χρονών, βασικό μοντέλο. Θα ήθελα κάτι τουλάχιστον γρήγορο όσο αυτό. Πόσο πιάνει αυτό στην αγορά; Ένα 10άρι το δίνω;Έχω από το 2007 να ασχοληθώ με τα αυτοκίνητα, οπότε τι προτείνετε στην κατάσταση μου?
Όχι τζιπ, sedan, wagon, πολυμορφικά, ανοιχτά, μέχρι 25-30χιλιάδες, κατά προτίμηση 1,4 ή 1,6 και όχι πάνω από 1,8? πετρέλαιο ή βενζίνη; -
Καλησπέρα. Ελπίζω να βάζω το θέμα στο σωστό σημείο.
Σκέφτομαι να πάρω ένα νέο αυτοκίνητο.
Τα δεδομένα. Είμαι περίπου 25 χρονών, αυτοσυντηρούμενος, ελεύθερος επαγγελματίας. Προς το παρόν αρραβωνιασμένος, αν και μάλλον αυτό θα αλλάξει προς το ελεύθερος παρά στο παντρεμένος (άρα sedan, wagon, πολυμορφικά δεν μας χρειάζονται ακόμα ευτυχώς ). Μου αρέσει η γρήγορη οδήγηση, χωρίς ακρότητες.
Λόγω επαγγέλματος, ιδιαίτερο πρόβλημα τώρα στην αγορά δεν υπάρχει (σκέφτομαι κάτι μέχρι 25000 άντε 30000. παραπάνω θεωρώ ότι πετάω χρήματα και ξεφέυγει) όμως, επειδή λόγω κατάστασης δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για το μελλοντικό εισόδημα θα ήθελα κάτι που να μην είναι πάνω από 2λιτρο καθώς αφενός δεν θέλω να δίνω χωρίς λόγο χρήματα (αυξημένα τέλη, έκτακτες εισφορές ή ότι άλλο σκεφτούν) και αφετέρου δεν ξέρω σε τι οικονομική κατάσταση θα είμαι του χρόνου. Μην βγω στη γύρα να το πουλήσω.
Χιλιόμετρα γύρω στα 15 με 20 χιλιάδες το χρόνο. Το αυτοκίνητο θα κυκλοφορεί παντού, στο κέντρο της Αθήνας, σε εθνικές οδούς, σε βουνά και σε νησιά. Όχι offroad, όπου υπάρχει άσφαλτος. Σκέφτομαι και τα πετρελαιοκίνητα, δεν ξέρω αν τα χλμ είναι αρκετά για να συμφέρει σε κάθε περίπτωση.
Αν και δεν απορρίπτω τα 3θυρα θα προτιμούσα 5θυρο, γιατί τυχαίνει να βάζω μέσα άτομα στη δουλειά. Για τον ίδιο λόγο δεν θέλω ανοιχτό αυτοκίνητο 2θεσιο και μάλλον γενικότερα ανοιχτό αυτοκίνητο.
Επειδή σκέφτηκα για 2 αυτοκίνητα κάποια στιγμή, όμως αυτό αυξάνει πολύ το κόστος (2πλασία τέλη, ασφάλειες, σέρβις κλπ και μισά χιλιόμετρα στο κάθε ένα) απορρίπτεται.
Τώρα έχω ένα golf tsi 140hp 5 χρονών, βασικό μοντέλο. Θα ήθελα κάτι τουλάχιστον γρήγορο όσο αυτό. Πόσο πιάνει αυτό στην αγορά; Ένα 10άρι το δίνω;Έχω από το 2007 να ασχοληθώ με τα αυτοκίνητα, οπότε τι προτείνετε στην κατάσταση μου?
Όχι τζιπ, sedan, wagon, πολυμορφικά, ανοιχτά, μέχρι 25-30χιλιάδες, κατά προτίμηση 1,4 ή 1,6 και όχι πάνω από 1,8? πετρέλαιο ή βενζίνη; -
Καλησπέρα. Ελπίζω να βάζω το θέμα στο σωστό σημείο.
Σκέφτομαι να πάρω ένα νέο αυτοκίνητο.
Τα δεδομένα. Είμαι περίπου 25 χρονών, αυτοσυντηρούμενος, ελεύθερος επαγγελματίας. Προς το παρόν αρραβωνιασμένος, αν και μάλλον αυτό θα αλλάξει προς το ελεύθερος παρά στο παντρεμένος (άρα sedan, wagon, πολυμορφικά δεν μας χρειάζονται ακόμα ευτυχώς ). Μου αρέσει η γρήγορη οδήγηση, χωρίς ακρότητες.
Λόγω επαγγέλματος, ιδιαίτερο πρόβλημα τώρα στην αγορά δεν υπάρχει (σκέφτομαι κάτι μέχρι 25000 άντε 30000. παραπάνω θεωρώ ότι πετάω χρήματα και ξεφέυγει) όμως, επειδή λόγω κατάστασης δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για το μελλοντικό εισόδημα θα ήθελα κάτι που να μην είναι πάνω από 2λιτρο καθώς αφενός δεν θέλω να δίνω χωρίς λόγο χρήματα (αυξημένα τέλη, έκτακτες εισφορές ή ότι άλλο σκεφτούν) και αφετέρου δεν ξέρω σε τι οικονομική κατάσταση θα είμαι του χρόνου. Μην βγω στη γύρα να το πουλήσω.
Χιλιόμετρα γύρω στα 15 με 20 χιλιάδες το χρόνο. Το αυτοκίνητο θα κυκλοφορεί παντού, στο κέντρο της Αθήνας, σε εθνικές οδούς, σε βουνά και σε νησιά. Όχι offroad, όπου υπάρχει άσφαλτος. Σκέφτομαι και τα πετρελαιοκίνητα, δεν ξέρω αν τα χλμ είναι αρκετά για να συμφέρει σε κάθε περίπτωση.
Αν και δεν απορρίπτω τα 3θυρα θα προτιμούσα 5θυρο, γιατί τυχαίνει να βάζω μέσα άτομα στη δουλειά. Για τον ίδιο λόγο δεν θέλω ανοιχτό αυτοκίνητο 2θεσιο και μάλλον γενικότερα ανοιχτό αυτοκίνητο.
Επειδή σκέφτηκα για 2 αυτοκίνητα κάποια στιγμή, όμως αυτό αυξάνει πολύ το κόστος (2πλασία τέλη, ασφάλειες, σέρβις κλπ και μισά χιλιόμετρα στο κάθε ένα) απορρίπτεται.
Τώρα έχω ένα golf tsi 140hp 5 χρονών, βασικό μοντέλο. Θα ήθελα κάτι τουλάχιστον γρήγορο όσο αυτό. Πόσο πιάνει αυτό στην αγορά; Ένα 10άρι το δίνω;Έχω από το 2007 να ασχοληθώ με τα αυτοκίνητα, οπότε τι προτείνετε στην κατάσταση μου?
Όχι τζιπ, sedan, wagon, πολυμορφικά, ανοιχτά, μέχρι 25-30χιλιάδες, κατά προτίμηση 1,4 ή 1,6 και όχι πάνω από 1,8? πετρέλαιο ή βενζίνη; -
Καλώς ήρθες στο forum!
Έτσι πως μας τα λες για Alfa Romeo Giulietta Mair 170 ή BMW 116-118 σε βλέπω.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Καλώς ήρθες στο forum!Έτσι πως μας τα λες για Alfa Romeo Giulietta Mair 170 ή BMW 116-118 σε βλέπω.
+1 σε αυτά.Επίσης golf 1.4 tsi 160 r-line dsg,volvo s60 t4 180 ps kinetic,focus 1.6 ecoboost 180 ps titanium,peugeot 308 thp 200 gt,ds4 1.6 thp 200(αυτό θα έπαιρνα μάλλον δες το οπωσδήποτε το 200άρι) .Aν θες κάτι σε suv δες και qashqai 1.6 diesel 130 ps-300 ροπή 4χ4 acenta s & vw tiguan tsi 160ps 4motion sport.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Καλώς ήρθες στο forum!Έτσι πως μας τα λες για Alfa Romeo Giulietta Mair 170 ή BMW 116-118 σε βλέπω.
+10000
Προσωπικά, μάλλον για την 116 θα έκλεινα, αλλά δεν θα απέκλεια και την Ιουλία, σε καμία περίπτωση. Και τα δύο εξαιρετικά αυτοκίνητα, απλά προσωπικά κλίνω πιο πολύ προς την μπέμπα και πιστεύω ότι η 116 με τον 1,6Τ κινητήρα, είναι απλά εξαιρετική!
Πιστεύω με περίπου 30Κ μπορείς να πάρεις και ένα καλό πακέτο εξοπλισμού (μην ξεχνάς ότι όλα είναι έξτρα στην BMW... ), είναι 1600 έχει χαμηλά τέλη και κατανάλωση (το test drive 118 είχε 8,6 και δεν πιστεύω να το οδήγησε κανείς ιδιαίτερα οικονομικά) και είναι και πισωκίνητο. Μειονεκτήματα; Πιο ακριβό από την Ιουλία, πιο ακριβά σέρβις - ανταλλακτικά, μέτριος επιλογέας, μέτριοι χώροι.
Από την άλλη η Giulietta είναι απλά ερωτεύσιμη (για εμένα όχι εξαιτίας της εμφάνισής της, αλλά παρά αυτήν), στρίβει ωραία, κοπανάει παραπάνω (με το sport πακέτο), το μοτέρ είναι πιο 'turbo' (lag χαμηλά, αλλά πάνω από τις 3000σαλ κεντάει), αλλά απλά στο στρίψιμο δεν είναι πισωκίνητη, όσο κι αν στρίβει ωραία και εν τέλει δεν σ' ενοχλεί το μη απενεργοποιούμενο ESP. Α, και πρέπει να καίει παραπάνω. Το test drive έδειχνε 11+. Δεν είναι σοβαρή εικόνα κατανάλωσης, απλά μία μικρή και όχι ιδιαίτερα αξιόπιστη ένδειξη...
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Καλώς ήρθες στο forum!
Έτσι πως μας τα λες για Alfa Romeo Giulietta 170 ή BMW 116-118 σε βλέπω.
+1 σε αυτά. Volvo s60 t4 180 ps , 308 thp 200 gt.
Aν θες κάτι σε suv δες και qashqai 1.6 diesel 130 ps+1 και από εμένα στα προαναφερθέντα.
-
Με βάση όλα τα δεδομένα που έθεσες +1 από εμένα στη Giulietta με τα 170!
Αν δεν σε ενοχλεί ότι μέσα στο 2012 θα έρθει νέο μοντέλο παίρνεις επίσης A3 1.8 TFSi είτε Quattro είτε S-Tronic με πολύ έξτρα εξοπλισμό.
H BMW 1 προσωπικά την βρίσκω επιεικώς άσχημη. Αλλά δεν λέω ότι δεν είναι ένα καλό αυτοκίνητο.
-
308 και 116-118 δε μου αρέσουν. Επισης η BMW θα έχει ακριβά σέρβις.
τζιπ/suv δεν χρειάζεται να πάρω, οπότε απορρίπτονται.
Το s60 νομίζω είναι μεγάλο και αποπνέει ένα 'αέρα γαμπρού' . Εγώ εδώ σκέφτομαι να κοιτάξω στη μικρότερη κατηγορία για το A1 με τα 180 ή το polo με τα 180 άλογα. Από την άλλη με 20.000+ που κοστίζουν αυτά πλησιάζουν στην τιμή τα αυτοκίνητα της επόμενης κατηγορίας. Έχουμε κάποια αξιόλογη πρόταση εδώ; η μιτο δεν μου αρέσει.
Το golf r-line το κοίταξα και εγώ. Όμως αφενός είναι πάλι golf, αφετέρου δεν μπόρεσα να βρω αν βγαίνει χειροκίνητο. Δεν βγαίνει;
focus, ds4 στα υπόψη. Και φυσικά η giulietta. Βλέπω στις προδιαγραφές μου υπάρχει και η πετρελαιοκίνητη giulietta 1,6 με 105 άλογα και 32,5 ροπή στα 24.600. Θα άξιζε κάτι τέτοιο σε σύγκριση με την 170άρα βενζίνης;
Το Α3 το σκέφτομαι αλλά δεν μου αρέσει που είτε θα πέσω σε κινητήρα (βλέπω βγαίνει μόνο με 125 άλογα στα 1,4) είτε θα ανέβω σε κυβικά. Ποιο μήνα το 12 κυκλοφορεί τοκαινούριο; Μήπως αξίζει να το περιμένω;
Τι λέτε για αστρα (3θυρο, 5θυρο κυριως) και megane (βλέπω πετρέλαιο και βενζίνη λίγο πάνω από 20κ)?ΥΓ παίζουν τίποτα προσφορές?? Για παράδειγμα, μπορώ να βρω τη giulietta των 235 που βλέπω αρχική τιμή στα 31200, κάτω από τα 30?
-
Υπάρχουν 2-3 μεταχειρισμένες με ελάχιστα χιλιόμετρα Giulietta QV 235hp που με λίγο παζάρι πέφτουν στα 27-28.000€.
πχ
Εάν δεν έχεις πρόβλημα με το 'ελαφρώς μεταχειρισμένο' του πράγματος, τότε μιλάμε για μια εξαιρετική επιλογή.
-
Giulietta σκεφτηκα και γω μολις διαβασα την περιγραφη σου...
-
Είναι δημοσιογραφικά ?
-
Ο χρήστης arrow12 έγραψε:
308 και 116-118 δε μου αρέσουν. Επισης η BMW θα έχει ακριβά σέρβις.
τζιπ/suv δεν χρειάζεται να πάρω, οπότε απορρίπτονται.
Το s60 νομίζω είναι μεγάλο και αποπνέει ένα 'αέρα γαμπρού' . Εγώ εδώ σκέφτομαι να κοιτάξω στη μικρότερη κατηγορία για το A1 με τα 180 ή το polo με τα 180 άλογα. Από την άλλη με 20.000+ που κοστίζουν αυτά πλησιάζουν στην τιμή τα αυτοκίνητα της επόμενης κατηγορίας. Έχουμε κάποια αξιόλογη πρόταση εδώ; η μιτο δεν μου αρέσει.
Το golf r-line το κοίταξα και εγώ. Όμως αφενός είναι πάλι golf, αφετέρου δεν μπόρεσα να βρω αν βγαίνει χειροκίνητο. Δεν βγαίνει;
focus, ds4 στα υπόψη. Και φυσικά η giulietta. Βλέπω στις προδιαγραφές μου υπάρχει και η πετρελαιοκίνητη giulietta 1,6 με 105 άλογα και 32,5 ροπή στα 24.600. Θα άξιζε κάτι τέτοιο σε σύγκριση με την 170άρα βενζίνης;
Το Α3 το σκέφτομαι αλλά δεν μου αρέσει που είτε θα πέσω σε κινητήρα (βλέπω βγαίνει μόνο με 125 άλογα στα 1,4) είτε θα ανέβω σε κυβικά. Ποιο μήνα το 12 κυκλοφορεί τοκαινούριο; Μήπως αξίζει να το περιμένω;
Τι λέτε για αστρα (3θυρο, 5θυρο κυριως) και megane (βλέπω πετρέλαιο και βενζίνη λίγο πάνω από 20κ)?ΥΓ παίζουν τίποτα προσφορές?? Για παράδειγμα, μπορώ να βρω τη giulietta των 235 που βλέπω αρχική τιμή στα 31200, κάτω από τα 30?
Η qv καίει τα άντερά της,γύρω στα 13 λίτρα.Την alfa μόνο 170άρα dinstictive.Το astra δεν λέει,χειρότερο αμάξι από τα golf & focus.To 308 έκανε f/l και ομόρφυνε αρκετά και ιδίως με τα 200 άλογα και το πιο σπορ λούκ νομίζω λέει σαν gt.Εχει και πολύ βαρβάτο εξοπλισμό και τιμή-κανόνι 24000-25000€ με τις εκπτώσεις.Το ds4 200ps ακόμα καλύτερο αλλά και πιο ακριβό 27-28000€.Το golf 160 r-line βγαίνει και χειροκίνητο.Οσο για το focus 180 ecoboost sport βγαίνει 22000€ με τις εκπτώσεις .Το megane θα κάνει f/l και έρχεται σε 3 μήνες(δες ρεπορτάζ στο autobild.gr) και με νέους 1.5 & 1.6 dci(αυτό θα λέει πολύ 130 άλογα,320 ροπή και χαμηλή κατανάλωση,τιμή γύρω στα 22000€ υπολογίζω).Το τωρινό 1.5 dci κάνει 18390€ με τις εκπτώσεις.
-
Σε Α3 παίζει να βρίσκεις και 1.8 Tfsi κάτω από τα 30 με πακέτα S-line πάνω κλπ λόγω τέλους του μοντέλου.
Το νέο 3θυρο Α3 όχι νωρίτερα από Ιούνιο μάλλον. To Sportback μάλλον τέλη του έτους.
Στο Astra πανέμορφο το GTC αλλά κι εγώ θεωρώ ότι συνολικά σαν αυτοκίνητα είναι προτιμότερα άλλα πακέτα.
Στο Megane παίζουν πολύ καλές προσφορές. Μπορείς να βρεις τιμές ακόμη και 3.000 euro κάτω από τον κατάλογο αν σου κολλήσουν απόσυρση.
Δες πχ ένα coupe dynamic. 16.000 με το κλειδί στο χέρι.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1990413/Βέβαια έρχεται facelift (Ελλάδα μάλλον Μάιο), αλλά με πολύ μικρές αλλαγές. Μπορείς να το δεις στο αντίστοιχο θέμα στις τελευταίες σελίδες.
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Είναι δημοσιογραφικά ?Δεν νομίζω.
Η qv καίει τα άντερά της,γύρω στα 13 λίτρα.Την alfa μόνο 170άρα dinstictive.
Προφανώς και θα καίει. 235 άλογα έχει να ταϊσει. Για να την αναφέρει από μόνος του όμως ο άνθρωπος προφανώς το έχει υπολογίσει και το αντέχει οικονομικά. Και σιγά την κατανάλωση τα 13 λίτρα...
-
Ο χρήστης arrow12 έγραψε:
Βλέπω στις προδιαγραφές μου υπάρχει και η πετρελαιοκίνητη giulietta 1,6 με 105 άλογα και 32,5 ροπή στα 24.600. Θα άξιζε κάτι τέτοιο σε σύγκριση με την 170άρα βενζίνης;Όχι βέβαια!!!
-
Θα κοιτούσα τα εξής στη δικιά σου περίπτωση :
-
όπως είπαν και οι περισσότεροι, μια **Giuletta **στα 170 ή 235 (προσοχή στην κατανάλωση βέβαια) είναι
μάλλον αυτό που ψάχνεις. -
θα κοιτούσα και το εξής, καθόσον σε επιβαρύνει φορολογικά αλλά μάλλον σε εξοικονομεί
στον προυπολογισμό καυσίμου :
διάβασα που είπες για ακριβά service της BMW ,αλλά αν κοιτάς για AUDI τότε δεν βλέπω και διαφορά σε αυτό
-
-
Ευχαριστω για τις προτάσεις σας.
Ξέχασα να γράψω ότι το αυτοκίνητο πρέπει να είναι καινούριο. Με αυτά τα χρήματα αυτήν την εποχή αγοράζεις πολλά ενδιαφέροντα σε μεταχειρισμένα (και εγώ προς τα εκεί θα κινούμουν) αλλά επειδή θα αγοραστεί με ένα χρηματοδοτικό πρόγραμμα μέσω γνωστής τράπεζας, η τράπεζα δίνει ευνοϊκότερους όρους στο καινούριο. Άρα κοιτάω μόνο για καινούριο.
Όσον αφορά τα σέρβις τώρα με το golf πληρώνω γύρω στα 150-200 στα μικρά (πχ στα 15000) και γύρω στα 300-350 στα μεγάλα (πχ στα 30000). Δεν θα ήθελα να ξεφύγω από αυτά τα ποσά, λόγω των χιλιομέτρων που κάνω (μην πληρώνω πάνω από 400 ευρώ το χρόνο σε σέρβις/ανταλλακτικά σε καμία περίπτωση). Η audi και η BMW σε τι τιμές κυμαίνονται στα σέρβις; Θεωρούσα ότι η audi είναι περίπου στου γκολφ λόγω VW GROUP.
Για την 235 giulietta ίσως είναι υπερβολή γιατί κάνω καμιά 10000χλμ το χρόνο στην Αθήνα. Να καις 13 και να το απολαμβάνεις οκ αλλά αν καίω στην κίνηση στο κέντρο νομίζω είναι παρανοικό. Μάλλον η 170 με καλύπτει. Θα την οδηγήσω κάποια στιγμή. Ούτως ή άλλως δεν βλέπω να καταφέρνω να πάρω καινούρια giulietta 235 κάτω από 30χιλιάδες και δεν θέλω να ξεφύγω παραπάνω. Κάτι σχετικό - που ίσως είναι στερεότυπο - πως πάνε από βλάβες οι νέες alfa? Η αλήθεια είναι ότι με το golf δεν είμαι 100% ικανοποιημένος (σε 100.000χλμ το έχω πάει 2 φορές με οδική στην αντιπροσωπεία).
samatistas ποιο ειναι το θέμα με το νεο μεγκάν; επειδή δεν εχω χρόνο τώρα η αγορά θα γίνει μετά το πάσχα οπότε ότι έρχεται μέχρι το καλοκαίρι μπορώ να το περιμένω.
Για το golf μου πως βλέπετε τα 10000 ευρώ; Θα πιάσει τόσα με ανταλλαγή? το παίρνουν οι αντιπροσωπείες; 2007 μοντέλο, η βασική έκδοση σχεδόν 100000χλμ. Βλέπω στο car μέση τιμή 11300, άρα νομίζω ειμαι οκ αν μου το πάρουν 10.
-
Aν ήμουν στο ίδιο δίλημα με σένα θα έπερνα αυτό:
Σε αυτά τα χρώματα μάλιστα (περί ορέξεως βέβαια... ) ,με το πακέτο s-line και με τον 1.4Τ και κάποιο πρόγραμμα αργότερα για περισσότερα άλογα...
Φίλε, ειλικρινά ΔΕΝ αξίζει το ρίσκο να πάρεις μεγαλύτερα κυβικά σήμερα.
Έτσι όπως είναι τα πράγματα δεν το έχουν σε τίποτα αύριο-μεθαύριο να ρίξουν τρελά τέλη στα 1.6άρια και 1.8άρια επειδή αυτή την στιγμή είναι ένα πολύ μεγάλο κομμάτι του στόλου των οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους...
Τα δίλιτρα+πάνω έχουν αρχίσει ήδη να εξαφανίζονται και μπορεί να στραφούν στα αμέσως μικρότερα για να βρούν λεφτά. -
Ο χρήστης arrow12 έγραψε:
Όσον αφορά τα σέρβις τώρα με το golf πληρώνω γύρω στα 150-200 στα μικρά (πχ στα 15000) και γύρω στα 300-350 στα μεγάλα (πχ στα 30000). Δεν θα ήθελα να ξεφύγω από αυτά τα ποσά, λόγω των χιλιομέτρων που κάνω (μην πληρώνω πάνω από 400 ευρώ το χρόνο σε σέρβις/ανταλλακτικά σε καμία περίπτωση). Η audi και η BMW σε τι τιμές κυμαίνονται στα σέρβις; Θεωρούσα ότι η audi είναι περίπου στου γκολφ λόγω VW GROUP.
Σε προγραμματισμένες συντηρήσεις όλα αυτά λίγο πολύ το ίδιο είναι. Εκεί που μπορεί να υπάρξουν διαφορές είναι σε αναλώσιμα τύπου τακάκια, δίσκο-πλατό, καμιά τουρμπίνα κτλ.
Για την 235 giulietta ίσως είναι υπερβολή γιατί κάνω καμιά 10000χλμ το χρόνο στην Αθήνα. Να καις 13 και να το απολαμβάνεις οκ αλλά αν καίω στην κίνηση στο κέντρο νομίζω είναι παρανοικό. Μάλλον η 170 με καλύπτει. Θα την οδηγήσω κάποια στιγμή. Ούτως ή άλλως δεν βλέπω να καταφέρνω να πάρω καινούρια giulietta 235 κάτω από 30χιλιάδες και δεν θέλω να ξεφύγω παραπάνω. Κάτι σχετικό - που ίσως είναι στερεότυπο - πως πάνε από βλάβες οι νέες alfa? Η αλήθεια είναι ότι με το golf δεν είμαι 100% ικανοποιημένος (σε 100.000χλμ το έχω πάει 2 φορές με οδική στην αντιπροσωπεία).
Από εμπειρία 4άρων σύγχρονων Alfa Romeo (μοντέλα 1999-2001-2003-2006) καμία δεν έχει ανέβει ποτέ σε οδική. Βλάβες πολύ κάτω του μέσου όρου. Επίσης η 170αρα θα σε υπερκαλύψει εφόσον προέρχεσαι από τα 140hp του Golf απλά να είσαι προετοιμασμένος για ένα εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας όχημα.
Για το golf μου πως βλέπετε τα 10000 ευρώ; Θα πιάσει τόσα με ανταλλαγή? το παίρνουν οι αντιπροσωπείες; 2007 μοντέλο, η βασική έκδοση σχεδόν 100000χλμ. Βλέπω στο car μέση τιμή 11300, άρα νομίζω ειμαι οκ αν μου το πάρουν 10.
Μια ρεαλιστική τιμή για το Golf θα ήταν τα 8.500-9.000€. Αναλόγως, βέβαια, και την κατάστασή του.
Επιλογή αυτοκινήτου