Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διαφορα Νεα - Ιαν/ Φεβ / Mάρτιος 2012
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Διαφορα Νεα - Ιαν/ Φεβ / Mάρτιος 2012
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 29
    • 30
    • 1 / 30
    Formula 1
    53
    582
    284
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      st-devote last edited by

      ... Διευκρινήσεις επί του κανονισμού 'defensive-driving' που θα ισχύσει το 2012

      'More than one change of direction to defend a position is not permitted. Any driver moving back towards the racing line, having earlier defended his position off-line, should leave at least one car width between his own car and the edge of the track on the approach to the corner,'

      ... και η μετάφραση από το F1Grip ...

      'Παραπάνω από μία αλλαγή κατεύθυνσης προς υπεράσπιση της θέσης δεν επιτρέπεται. Όποιος οδηγός κινείται πίσω προς την αγωνιστική γραμμή, αφού πριν έχει υπερασπιστεί τη θέση του κινούμενος εκτός γραμμής, θα πρέπει να αφήνει πλάτος τουλάχιστον ενός μονοθεσίου μεταξύ του δικού του μονοθεσίου και του ορίου της πίστας κατά την προσέγγιση στην στροφή.'

      ... όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ , **μπορεί **να επιστρέψει - και - στην αγωνιστική γραμμή **αρκεί **να αφήνει χώρο ενός μονθεσίου από την άκρη της πίστας. Προφανώς εννοεί από την πλευρά της αγωνιστικής γραμμής γιατί από την άλλη πλευρά έχει όσο ΄χωρο θέλει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        st-devote last edited by

        ... Διευκρινήσεις επί του κανονισμού 'defensive-driving' που θα ισχύσει το 2012

        'More than one change of direction to defend a position is not permitted. Any driver moving back towards the racing line, having earlier defended his position off-line, should leave at least one car width between his own car and the edge of the track on the approach to the corner,'

        ... και η μετάφραση από το F1Grip ...

        'Παραπάνω από μία αλλαγή κατεύθυνσης προς υπεράσπιση της θέσης δεν επιτρέπεται. Όποιος οδηγός κινείται πίσω προς την αγωνιστική γραμμή, αφού πριν έχει υπερασπιστεί τη θέση του κινούμενος εκτός γραμμής, θα πρέπει να αφήνει πλάτος τουλάχιστον ενός μονοθεσίου μεταξύ του δικού του μονοθεσίου και του ορίου της πίστας κατά την προσέγγιση στην στροφή.'

        ... όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ , **μπορεί **να επιστρέψει - και - στην αγωνιστική γραμμή **αρκεί **να αφήνει χώρο ενός μονθεσίου από την άκρη της πίστας. Προφανώς εννοεί από την πλευρά της αγωνιστικής γραμμής γιατί από την άλλη πλευρά έχει όσο ΄χωρο θέλει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          st-devote last edited by

          ... Διευκρινήσεις επί του κανονισμού 'defensive-driving' που θα ισχύσει το 2012

          'More than one change of direction to defend a position is not permitted. Any driver moving back towards the racing line, having earlier defended his position off-line, should leave at least one car width between his own car and the edge of the track on the approach to the corner,'

          ... και η μετάφραση από το F1Grip ...

          'Παραπάνω από μία αλλαγή κατεύθυνσης προς υπεράσπιση της θέσης δεν επιτρέπεται. Όποιος οδηγός κινείται πίσω προς την αγωνιστική γραμμή, αφού πριν έχει υπερασπιστεί τη θέση του κινούμενος εκτός γραμμής, θα πρέπει να αφήνει πλάτος τουλάχιστον ενός μονοθεσίου μεταξύ του δικού του μονοθεσίου και του ορίου της πίστας κατά την προσέγγιση στην στροφή.'

          ... όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ , **μπορεί **να επιστρέψει - και - στην αγωνιστική γραμμή **αρκεί **να αφήνει χώρο ενός μονθεσίου από την άκρη της πίστας. Προφανώς εννοεί από την πλευρά της αγωνιστικής γραμμής γιατί από την άλλη πλευρά έχει όσο ΄χωρο θέλει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • N
            nikos last edited by

            Ναι, ακριβώς.

            Στην ουσία δεν μπορεί να γυρίσει πίσω στη γραμμή του. Πρέπει να προνοήσει να αφήσει χώρο για ένα μονοθέσιο.

            Nikos @ YouTube

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • S
              st-devote last edited by

              Αν όμως η αγωνιστική γραμμή απέχει ήδη 1 πλάτος μονοθεσίου από την άκρη της πίστας τότε ο κανονισμός δεν προσφέρει τίποτα πέρα την εξασφάλησης μιας - ήδη υπάρχουσας - ασφαλούς διεξόδου εντός πίστας.

              Εκτιμώ ότι δεν θα δούμε κάτι εξαιρετικό από αυτόν τον κανονισμό ( ίσως κάτι στις στενές πίστες ... χμ πόσες έχουν μείνει ? ) ... πέρα ατέρμονων διαφωνιών εάν ήταν επιτρεπόμενη ή όχι η επιστροφή στην αγωνιστική γραμμή.

              υγ #1 ... πλάτος μονοθεσίου '...180 cm wide...'

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                techadmin admin last edited by

                Με άλλους τεχνικούς κανονισμούς για τα μονοθέσια όλες αυτές οι μπούρδες θα ήταν εκτός από αστείες και περιττές.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • P
                  phaethon last edited by

                  Νομίζω είναι ακριβώς ό,τι χρειαζόμασταν. Καλύπτει την περίπτωση της κίνησης πάνω στη ζώνη φρεναρίσματος (μερικές φορές επικίνδυνο, μερικές όχι, αλλά ας ξεκαθαριστεί έτσι) και δίνει τη δυνατότητα στους οδηγούς που 'νιώθουν' να παίξουν με την αξιοποίηση του ελεύθερου χώρου.
                  Πρακτικά αν δει κάποιος τη Monza (ή αντίστοιχη περίπτωση στον Καναδά) υπάρχουν άπειρα παραδείγματα που π.χ. ο Schumacher άφηνε ακριβώς ένα πλάτος μονοθεσίου, όταν υπήρχε η υποψία ότι έστω και η πτέρυγα του Hamilton έφτανε στον πίσω τροχό. Μερικές φορές που εξασφάλιζε ότι ήταν εντελώς μπροστά άνοιγε λίγο παραπάνω. Αυτό το τελευταίο πλέον απαγορεύεται και υποχρεώνεσαι να αφήνεις ένα πλάτος μέχρι και την στροφή.

                  Υ.Γ. Ευχαριστώ για την αναφορά της μετάφρασης Εννοείται ότι πάντα τις κάνουμε in house και δεν εμπιστευόμαστε άλλα sites. (κι εννοείται παίρνουμε και την ευθύνη για τις όποιες ανακρίβειες...)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • C
                    ckastam last edited by

                    εμένα ο κανονισμός μου θυμίζει το ατύχημα Σιαγόνα-Βέττελ στην τουρκια το 2010 όπου ο σιαγόνας κινούνταν στην μέση της διαδρομής κ έκλεινε προς την αριστερή στροφή με αποτέλεσμα να μην υπάρχει αρκετος χώρος (space) για τον Φέττελ. αν σκεφτομαι κανονικά - αν ίσχυε ο κανονισμός, εφόσον ο Φέττελ είχε κάνει κίνηση για προσπέρασμα ο Σιαγόνας θα έπρεπε να κάνει αρκετά δεξιά ώστε αφησει αρκετό χώρο (180 εκ) για τον Φέττελ.

                    επίσης μου θυμίζει κάτι απο Μάσσα-Χάμιλτον

                    Youtube Video

                    όπότε ο κανονισμός ωφελέι τους επιτιθέμενους, που τους δίνει το δικαιωμα του 'ζωτικού χώρου' σε περίπτωση που Χαμιλτόνιανλυ χώσουνε την μπροστινή πτέρυγα δίπλα απο το μονοθέσιο του αμυνόμενου.
                    Τα είπα σωστά?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • N
                      nikos last edited by

                      Μια καλή μεταγραφή στη Ferrari: o Hirohide Hamashima head of tire development.

                      Και ο Steve Clark head of race engineers.

                      Nikos @ YouTube

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        'Reports coming out of Italy suggest that Robert Kubica has broken his leg after falling over on ice. Am chasing up confirmation.'

                        http://twitter.com/NobleF1/status/157154239355944962

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Από ότι διαβάζω ξανασπασε το δεξί του πόδι. Μάλλον αυτό θα είναι το τέλος της καριέρας του...

                          Sent from my Neo V using Tapatalk.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • N
                            nikos last edited by

                            Ναι, λένε ότι άνοιξε πάλι τη πληγή του.

                            Nikos @ YouTube

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • B
                              billopoulos last edited by

                              Εεε, ελεος πλεον...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • V
                                vengas last edited by

                                Ας περάσουμε κ σε ευχάριστη είδηση
                                που είσαι βρε geoF1 να καμαρώσεις το καμάρι?
                                ο Νάντος άργησε, αλλά ανακάλυψε ποιες είναι οι καλύτερες γκόμενες του πλανήτη
                                http://topsportracing.com/xenia-tchoumi ... ndo-alonso

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  karagounis last edited by

                                  εναντιον

                                  fair trade, nando

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • Z
                                    zorz last edited by

                                    Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
                                    fair trade, nando

                                    Μπορείτε να ξεγράψετε το φετεινό πρωτάθλημα από τώρα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Ο χρήστης zorz έγραψε:

                                      fair trade, nando

                                      Μπορείτε να ξεγράψετε το φετεινό πρωτάθλημα από τώρα...

                                      έως το 2016 θα έλεγα εγώ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • V
                                        vengas last edited by

                                        Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                        fair trade, nando

                                        Μπορείτε να ξεγράψετε το φετεινό πρωτάθλημα από τώρα...

                                        έως το 2016 θα έλεγα εγώ...

                                        τότε θα πάρει σύνταξη ο Newey?
                                        μια χαρά γκόμενα είναι, θα τα βλέπει όλα πολύ καλύτερα τώρα
                                        από το 2007 κ μετά άλλαξε χαρακτήρα, εμείς θέλουμε Αλόνσο του 2003-04-05 κ 06
                                        εκείνα τα χρόνια είχε ωραίες γκόμενες που του εφτιαχναν την ψυχολογία

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • K
                                          karagounis last edited by

                                          Ο χρήστης zorz έγραψε:

                                          fair trade, nando

                                          Μπορείτε να ξεγράψετε το φετεινό πρωτάθλημα από τώρα...

                                          αν η Φερραρι φανει εξυπνη, θα πριμοδοτησει στα κρυφα την δεσποινιδα για να λεει στον ναντο πως θα του δινει 'δωρα' μονο εαν κερδιζει τους αγωνες . Και τοτε να δεις σερι νικες μεχρι το απειρο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            kantoniou last edited by

                                            Ποια ειναι αυτη η Τσουλιτσεβα ρε παιδια; Ειναι τουλαχιστον καλη κοπελλα;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 1 / 30
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr