-
Το σκεφτομουν τοσες μερες, αλλα δεν το ελεγα. Επεσαν ομως οι 4Τ Δεκεμβριου στα χερια μου σημερα το πρωι και αφου τους ξεφυλλισα ειδα οτι εχει καποιες σελιδες γραμμενες για το VW Up. Διαβαζοντας εμενα με το στομα ανοιχτο: 'Τι τελειο αυτοκινητο;!;!'.
Εχουμε και λεμε λοιπον... Χωρους μπροστα ανετα και πισω σχεδον ανετα απο το μικρο των γερμανων, αρα σουπερ γιατι εγω που δεν βρισκω στο C4 Coupe μπρος και πισω που απο χωρους δεν παει και τοσο καλα, θα ειμαι μια χαρα.
240καμποσο, αν θυμαμαι καλα, λιτρα πορτ μπαγκαζ που ειναι υπεραρκετα για εναν ανθρωπο 22 ετων.
Το κυριοτερο, ομως, που διαβασα και με χαροποιησε ηταν τα σχολια για τον κινητηρα. Ο μικρος 3κυλινδρος 1000αρης τραβαει απο χαμηλα (σε αντιθεση με τον THP που χαμηλα ειναι λιγο αδυναμος) και εκπλησσει τους συντακτες, ενω φτανει εως ψηλα χωρις να αγκομαχαει και πολυ (σε αντιθεση με τον THP παλι που γυρω στις 4.800-5.000rpm αρχιζει και λαχανιαζει, που να παει και παραπανω δηλαδη), οπως καταλαβαινω απο το γραπτο. Τι καλυτερο να ζητησει ενας ανθρωπος;
Στον δρομο παει σφαιρα, κινειται με 140-160 χλμ/ωρα και καιει, με το ποδι στο πατωμα και χωρις εννοια για το κοστος της βενζινης, περι τα 7λ/100χλμ, ελαχιστα παραπανω απο τα ~5λ/100χλμ που καιει οταν κινειται σε χαλαρους ρυθμους. Με λιγα λογια...Pedal to the Metal!
Βεβαια το τρομερο ειναι οτι προσπερνωντας νταλικες το θεμα δεν ειναι η ωρα που κανεις για να τις περασεις (καθως οπως ειπαμε βγαζει φωτια το μοτερ) αλλα οτι νιωθεις ετσι ελαφρια οτι περνας διπλα απο μεγαλο οχημα, λογω του μικρου μεταξονιου το αυτοκινητου. Πταισμα θα μου πειτε.
Προφανως η ποιοτητα ειναι VW, κατι που υπογραμμιζεται στο αρθρο. Αρα δεν χαλαει, δεν μενει. Οχι σαν κατι αλλες βλακειες.Μετα απο αυτα λοιπον, εγω ειμαι ετοιμος να το παραγγειλω. Και οχι μονο αυτο. Με τετοιο σοκ που εχω παθει με αυτο το αυτοκινητο, σκεφτομαι να χαρισω την γαλλικουμπα μου και να δωσω και 3.000 ευρω σε οποιον το παρει γιατι χαλαει συνεχεια... Ο κινητηρας ειδικα, γιατι οπως εχουμε διαβασει ο THP ειναι BMW, αλλα στο δικο μου αυτοκινητο ειναι PSA και χαλαει καθε μερα, μονο τις μερες που βρισκομαστε με τους 4Τ δεν ειναι χαλασμενο.
ΥΓ. Ημουν τοσο χαρουμενος που ηθελα να το μοιραστω μαζι σας.
ΥΓ2. Το περιοδικο τελικα οντως το αγοραζουμε για ιστορικους και μονο λογους στο σπιτι...
ΥΓ3. Τελευταιο ποστ για φετος, καλη χρονια να εχουμε ολοι μας!
ΥΓ4. Τα λεμε απο το νεο ετος, πιθανοτατα την 2η βδομαδα του Γεναρη ή την πρωτη του Φλεβαρη. -
Το σκεφτομουν τοσες μερες, αλλα δεν το ελεγα. Επεσαν ομως οι 4Τ Δεκεμβριου στα χερια μου σημερα το πρωι και αφου τους ξεφυλλισα ειδα οτι εχει καποιες σελιδες γραμμενες για το VW Up. Διαβαζοντας εμενα με το στομα ανοιχτο: 'Τι τελειο αυτοκινητο;!;!'.
Εχουμε και λεμε λοιπον... Χωρους μπροστα ανετα και πισω σχεδον ανετα απο το μικρο των γερμανων, αρα σουπερ γιατι εγω που δεν βρισκω στο C4 Coupe μπρος και πισω που απο χωρους δεν παει και τοσο καλα, θα ειμαι μια χαρα.
240καμποσο, αν θυμαμαι καλα, λιτρα πορτ μπαγκαζ που ειναι υπεραρκετα για εναν ανθρωπο 22 ετων.
Το κυριοτερο, ομως, που διαβασα και με χαροποιησε ηταν τα σχολια για τον κινητηρα. Ο μικρος 3κυλινδρος 1000αρης τραβαει απο χαμηλα (σε αντιθεση με τον THP που χαμηλα ειναι λιγο αδυναμος) και εκπλησσει τους συντακτες, ενω φτανει εως ψηλα χωρις να αγκομαχαει και πολυ (σε αντιθεση με τον THP παλι που γυρω στις 4.800-5.000rpm αρχιζει και λαχανιαζει, που να παει και παραπανω δηλαδη), οπως καταλαβαινω απο το γραπτο. Τι καλυτερο να ζητησει ενας ανθρωπος;
Στον δρομο παει σφαιρα, κινειται με 140-160 χλμ/ωρα και καιει, με το ποδι στο πατωμα και χωρις εννοια για το κοστος της βενζινης, περι τα 7λ/100χλμ, ελαχιστα παραπανω απο τα ~5λ/100χλμ που καιει οταν κινειται σε χαλαρους ρυθμους. Με λιγα λογια...Pedal to the Metal!
Βεβαια το τρομερο ειναι οτι προσπερνωντας νταλικες το θεμα δεν ειναι η ωρα που κανεις για να τις περασεις (καθως οπως ειπαμε βγαζει φωτια το μοτερ) αλλα οτι νιωθεις ετσι ελαφρια οτι περνας διπλα απο μεγαλο οχημα, λογω του μικρου μεταξονιου το αυτοκινητου. Πταισμα θα μου πειτε.
Προφανως η ποιοτητα ειναι VW, κατι που υπογραμμιζεται στο αρθρο. Αρα δεν χαλαει, δεν μενει. Οχι σαν κατι αλλες βλακειες.Μετα απο αυτα λοιπον, εγω ειμαι ετοιμος να το παραγγειλω. Και οχι μονο αυτο. Με τετοιο σοκ που εχω παθει με αυτο το αυτοκινητο, σκεφτομαι να χαρισω την γαλλικουμπα μου και να δωσω και 3.000 ευρω σε οποιον το παρει γιατι χαλαει συνεχεια... Ο κινητηρας ειδικα, γιατι οπως εχουμε διαβασει ο THP ειναι BMW, αλλα στο δικο μου αυτοκινητο ειναι PSA και χαλαει καθε μερα, μονο τις μερες που βρισκομαστε με τους 4Τ δεν ειναι χαλασμενο.
ΥΓ. Ημουν τοσο χαρουμενος που ηθελα να το μοιραστω μαζι σας.
ΥΓ2. Το περιοδικο τελικα οντως το αγοραζουμε για ιστορικους και μονο λογους στο σπιτι...
ΥΓ3. Τελευταιο ποστ για φετος, καλη χρονια να εχουμε ολοι μας!
ΥΓ4. Τα λεμε απο το νεο ετος, πιθανοτατα την 2η βδομαδα του Γεναρη ή την πρωτη του Φλεβαρη. -
Το σκεφτομουν τοσες μερες, αλλα δεν το ελεγα. Επεσαν ομως οι 4Τ Δεκεμβριου στα χερια μου σημερα το πρωι και αφου τους ξεφυλλισα ειδα οτι εχει καποιες σελιδες γραμμενες για το VW Up. Διαβαζοντας εμενα με το στομα ανοιχτο: 'Τι τελειο αυτοκινητο;!;!'.
Εχουμε και λεμε λοιπον... Χωρους μπροστα ανετα και πισω σχεδον ανετα απο το μικρο των γερμανων, αρα σουπερ γιατι εγω που δεν βρισκω στο C4 Coupe μπρος και πισω που απο χωρους δεν παει και τοσο καλα, θα ειμαι μια χαρα.
240καμποσο, αν θυμαμαι καλα, λιτρα πορτ μπαγκαζ που ειναι υπεραρκετα για εναν ανθρωπο 22 ετων.
Το κυριοτερο, ομως, που διαβασα και με χαροποιησε ηταν τα σχολια για τον κινητηρα. Ο μικρος 3κυλινδρος 1000αρης τραβαει απο χαμηλα (σε αντιθεση με τον THP που χαμηλα ειναι λιγο αδυναμος) και εκπλησσει τους συντακτες, ενω φτανει εως ψηλα χωρις να αγκομαχαει και πολυ (σε αντιθεση με τον THP παλι που γυρω στις 4.800-5.000rpm αρχιζει και λαχανιαζει, που να παει και παραπανω δηλαδη), οπως καταλαβαινω απο το γραπτο. Τι καλυτερο να ζητησει ενας ανθρωπος;
Στον δρομο παει σφαιρα, κινειται με 140-160 χλμ/ωρα και καιει, με το ποδι στο πατωμα και χωρις εννοια για το κοστος της βενζινης, περι τα 7λ/100χλμ, ελαχιστα παραπανω απο τα ~5λ/100χλμ που καιει οταν κινειται σε χαλαρους ρυθμους. Με λιγα λογια...Pedal to the Metal!
Βεβαια το τρομερο ειναι οτι προσπερνωντας νταλικες το θεμα δεν ειναι η ωρα που κανεις για να τις περασεις (καθως οπως ειπαμε βγαζει φωτια το μοτερ) αλλα οτι νιωθεις ετσι ελαφρια οτι περνας διπλα απο μεγαλο οχημα, λογω του μικρου μεταξονιου το αυτοκινητου. Πταισμα θα μου πειτε.
Προφανως η ποιοτητα ειναι VW, κατι που υπογραμμιζεται στο αρθρο. Αρα δεν χαλαει, δεν μενει. Οχι σαν κατι αλλες βλακειες.Μετα απο αυτα λοιπον, εγω ειμαι ετοιμος να το παραγγειλω. Και οχι μονο αυτο. Με τετοιο σοκ που εχω παθει με αυτο το αυτοκινητο, σκεφτομαι να χαρισω την γαλλικουμπα μου και να δωσω και 3.000 ευρω σε οποιον το παρει γιατι χαλαει συνεχεια... Ο κινητηρας ειδικα, γιατι οπως εχουμε διαβασει ο THP ειναι BMW, αλλα στο δικο μου αυτοκινητο ειναι PSA και χαλαει καθε μερα, μονο τις μερες που βρισκομαστε με τους 4Τ δεν ειναι χαλασμενο.
ΥΓ. Ημουν τοσο χαρουμενος που ηθελα να το μοιραστω μαζι σας.
ΥΓ2. Το περιοδικο τελικα οντως το αγοραζουμε για ιστορικους και μονο λογους στο σπιτι...
ΥΓ3. Τελευταιο ποστ για φετος, καλη χρονια να εχουμε ολοι μας!
ΥΓ4. Τα λεμε απο το νεο ετος, πιθανοτατα την 2η βδομαδα του Γεναρη ή την πρωτη του Φλεβαρη. -
Δεν είναι τίποτα, πάρε μια ασπιρίνη και ξάπλωσε λίγο, θα σου περάσει.
Να περιμένετε 2-3 μήνες για να δείτε και το νέο Panda κύριε
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Προφανως η ποιοτητα ειναι VW, κατι που υπογραμμιζεται στο αρθρο. Αρα δεν χαλαει, δεν μενει. Οχι σαν κατι αλλες βλακειες.
χαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχ
Best post for 2011.Voted.-
-
just kidding, nice try
-
Το ζήτησες από τον Άγιο Βασίλη;
-
Επιτέλους, κάποιος είχε τα ΠΑΠΑΚΙΑ να τα χώσει στο ΒΑΓΚ!!!!!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Προφανως η ποιοτητα ειναι VW, κατι που υπογραμμιζεται στο αρθρο. Αρα δεν χαλαει, δεν μενει. Οχι σαν κατι αλλες βλακειες.
χαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχ
Best post for 2011.Voted.-
-
Μη σου πω οτι με δαύτο θα στρίβεις καλύτερα απ' οτι με τη C4 και ισάξια με το DS3 της γυναίκας.
-
Φιλε Billopoule περιμενουμε με ανυπομονησια μετα τη χαρα της αποφασης σου για την αγορα του up και τη χαρα σου για την αξιοπιστια του.
ΥΓ: SOS>Μην το παρεις με ηλεκτρικα παραθυρα βαλε μονος σου μανιβελες αν δεν διατιθεται χωρις αυτα -
Έτσι να το παρεις
Είναι ποιοτικό, είναι στυλάτο, είναι αξιόπιστο, στρίβει γαμάτα, επιταχύνει γαμάτα (νταξ το DS3 όχι το έχεις, πλακα θα της κάνεις της γυναίκας ) , είναι όμορφο, είναι πολυτελές αλλα πάνω απ' όλα είναι VAG και δεν χαλάει δεν σκορπάει κι ότι παθαίνει είναι feature πάει και τέλειωσε
Και την THP πέτα τη (θα πάμε μαζί να τα ρίξουμε απο το Σούνιο μαζί με το Fluence και για να θυμηθείς την ανωτερότητα VAG θα επιστρέψουμε με τη Golfaρα μου )**ΒΟΥΡ ΣΤΟ ΨΗΤΟ ΒΑΣΙΛΗ**
-
Μόνο που είστε 3 μήνες εκτός εποχής
-
Πρωτοχρονια η Πρωταπριλια στα μερη σας??? :???:
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
-
Μεγάλη διάφορα ώρας έχουμε, σαν την αυστραλία ένα πράγμα : lol:
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Λες αν πάμε για group buy να έχουμε και έκπτωση;
-
Ξερω εναν (μια.. ) καλη ψυχολογο... κανει οντως και groups θεραπειας...
To αστειο ειναι οτι αυτο πια με τα σαπια τα φολκς δεν πιανεται ΚΑΝ για αστειο..
-
Μην ξεχάσεις με την παραγγελεία να ζητήσεις δώρο το ανεμιστηράκι για το ταμπλό γιατί κεντρικούς αεραγωγούς δεν έχει!Οχι σαν κάτι άλλες βλακίες!
-
δεν έχει βγει body kit ακόμα....
και τώρα τι θα κάνουμε με την ατίθαση δύναμη του TSi, πώς θα πάμε στο Nurburgring?
Τελικα το αποφασισα - VW Up!