-
Καλησπέρα και χρόνια πολλά.
Να διευκρινίσω πως με ενδιαφέρει με σειρά πρωτεραιότητας
-- να είναι αυτόματο
-- να είναι άνετο (με απασχολεί πολύ η καλή απορρόφηση κραδασμών πολύ περισσότερο από τις επιδόσεις)
-- τιμή μέχρι 18.000 (max) θα προτιμούσα να πέσω λίγο παρακάτω
-- Κοιτάω και μεταχειρισμένα μέχρι 3ετίας με max 50.000 km
-- Προτιμώ κάτι οικονομικό σε κατανάλωση επομένως πάμε σε max 1.600 cc (δεν θα είχα πρόβλημα και για λιγότερα κυβικά)Κατηγορία:
-- μου αρέσουν περισσότερο τα suv (vw tiguan το αγαπημένο μου) αλλά δυστυχώς δεν βρίσκω κάτι αξιοπρεπές σε αυτόματο στην τιμή που ψάχνω (το yeti το έχω αποκλείσει)
-- η επόμενη κατηγορία mpv μικρά πολυμορφικά (jazz και roomster τα έχω αποκλείσει). Τα venga, meriva, c3 picasso δεν βγάζουν αυτόματο. Το Toyota verso-s το βρίσκω συμπαθητικό
-- Κατηγορία auris/golf (ωραία αλλά δεν με τρελαίνουν. η λογική λέει ναι η καρδιά λέει όχι)Σιγά σιγά μπήκαν στο παιχνίδι A class και bmw 116 σε καλό μεταχειρσιμένο ~17.000 ευρώ.
Μήπως έχουν μεγάλο κόστος συντήρησης? μήπως είναι λίγο υπερεκτιμημένα?Θα περιμένω με αγωνία τις προτάσεις σας
-
Καλησπέρα και χρόνια πολλά.
Να διευκρινίσω πως με ενδιαφέρει με σειρά πρωτεραιότητας
-- να είναι αυτόματο
-- να είναι άνετο (με απασχολεί πολύ η καλή απορρόφηση κραδασμών πολύ περισσότερο από τις επιδόσεις)
-- τιμή μέχρι 18.000 (max) θα προτιμούσα να πέσω λίγο παρακάτω
-- Κοιτάω και μεταχειρισμένα μέχρι 3ετίας με max 50.000 km
-- Προτιμώ κάτι οικονομικό σε κατανάλωση επομένως πάμε σε max 1.600 cc (δεν θα είχα πρόβλημα και για λιγότερα κυβικά)Κατηγορία:
-- μου αρέσουν περισσότερο τα suv (vw tiguan το αγαπημένο μου) αλλά δυστυχώς δεν βρίσκω κάτι αξιοπρεπές σε αυτόματο στην τιμή που ψάχνω (το yeti το έχω αποκλείσει)
-- η επόμενη κατηγορία mpv μικρά πολυμορφικά (jazz και roomster τα έχω αποκλείσει). Τα venga, meriva, c3 picasso δεν βγάζουν αυτόματο. Το Toyota verso-s το βρίσκω συμπαθητικό
-- Κατηγορία auris/golf (ωραία αλλά δεν με τρελαίνουν. η λογική λέει ναι η καρδιά λέει όχι)Σιγά σιγά μπήκαν στο παιχνίδι A class και bmw 116 σε καλό μεταχειρσιμένο ~17.000 ευρώ.
Μήπως έχουν μεγάλο κόστος συντήρησης? μήπως είναι λίγο υπερεκτιμημένα?Θα περιμένω με αγωνία τις προτάσεις σας
-
Καλησπέρα και χρόνια πολλά.
Να διευκρινίσω πως με ενδιαφέρει με σειρά πρωτεραιότητας
-- να είναι αυτόματο
-- να είναι άνετο (με απασχολεί πολύ η καλή απορρόφηση κραδασμών πολύ περισσότερο από τις επιδόσεις)
-- τιμή μέχρι 18.000 (max) θα προτιμούσα να πέσω λίγο παρακάτω
-- Κοιτάω και μεταχειρισμένα μέχρι 3ετίας με max 50.000 km
-- Προτιμώ κάτι οικονομικό σε κατανάλωση επομένως πάμε σε max 1.600 cc (δεν θα είχα πρόβλημα και για λιγότερα κυβικά)Κατηγορία:
-- μου αρέσουν περισσότερο τα suv (vw tiguan το αγαπημένο μου) αλλά δυστυχώς δεν βρίσκω κάτι αξιοπρεπές σε αυτόματο στην τιμή που ψάχνω (το yeti το έχω αποκλείσει)
-- η επόμενη κατηγορία mpv μικρά πολυμορφικά (jazz και roomster τα έχω αποκλείσει). Τα venga, meriva, c3 picasso δεν βγάζουν αυτόματο. Το Toyota verso-s το βρίσκω συμπαθητικό
-- Κατηγορία auris/golf (ωραία αλλά δεν με τρελαίνουν. η λογική λέει ναι η καρδιά λέει όχι)Σιγά σιγά μπήκαν στο παιχνίδι A class και bmw 116 σε καλό μεταχειρσιμένο ~17.000 ευρώ.
Μήπως έχουν μεγάλο κόστος συντήρησης? μήπως είναι λίγο υπερεκτιμημένα?Θα περιμένω με αγωνία τις προτάσεις σας
-
Με την ελπίδα να μην πάρεις το DSG στο χέρι...
-
-
Δεν το ειχα σκεφτει το prius, thanks
Δεν ειναι πολυ το στυλ μου εμφανισιακα αλλα εχει πολλα +++Φανταζομαι το dsg το αναφερατε για καλο, σωστα;
Ειναι παντως πολυ κακο που στην Ελλάδα ερχονται πολυ λιγα αυτοματα μοντέλα. -
Καλό είναι το DSG...μέχρι να χαλάσει.
-
Ο χρήστης sreak έγραψε:
...........να είναι αυτόματο............Aμερικανάκι; Αμερικανάκι;
Χρόνια Πολλά ~~~~~~~~
-
Ο χρήστης sreak έγραψε:
Να διευκρινίσω πως με ενδιαφέρει με σειρά πρωτεραιότητας
-- να είναι αυτόματο
-- να είναι άνετο (με απασχολεί πολύ η καλή απορρόφηση κραδασμών πολύ περισσότερο από τις επιδόσεις)
-- τιμή μέχρι 18.000 (max) θα προτιμούσα να πέσω λίγο παρακάτω
-- Κοιτάω και μεταχειρισμένα μέχρι 3ετίας με max 50.000 km
-- Προτιμώ κάτι οικονομικό σε κατανάλωση επομένως πάμε σε max 1.600 cc (δεν θα είχα πρόβλημα και για λιγότερα κυβικά)http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2051151/
Επειδή θα προταθούν όλα τα υπόλοιπα , ρίξε και μια ματιά σε αυτό μήπως σου ταιριάζει. Πληροί μεν τα 4 πρώτα κριήτρια που έθεσες σε προτεραιότητα (αυτόματο αν και όχι τύπου DSG, ευρύχωρο άνετο πιστεύω και η μεταλλική ανάρτηση θα είναι αρκετά άνετη συγκριτικά με άλλα αυτοκίνητα, 15.000 ευρώ, 2ετίας με 19.000 km με μοντέρνες γραμμές), αποτυγχάνει όμως στο τελευταίο κριτήριο (1.800 cc 127 bhp ) και μάλλον είναι πιο μεγάλο από αυτό που θες - ναι το ξέρω επίσης πως κιβώτιο-κινητήρας θεωρούνται παρωχημένα οπότε κάνεις συμβιβασμό για το συνολικό πακέτο που παίρνεις.ΥΓ: Μου άρεσε αυτό το , πώς φαίνεται ότι χεις δει εδώ μέσα διάφορα...
-
Τσεκαρε τα πμ σου
-
Τι πουλάς?
-
Χωρίς να παίρνω όρκο και με κάθε επιφύλαξη, έχω την εντύπωση ότι η C5 έβγαινε στα 2.000 κ.ε. με αυτόματο κιβώτιο (και μάλιστα 4άρι) και όχι στα 1.800 κ.ε. Τώρα η καινούργια 1.600 τούρμπο βγαίνει με αυτόματο κιβώτιο (6άρι, κλασσικό όχι διπλού συμπλέκτη)
-
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.
όντως είναι λίγο μεγάλα για μένα τα συγκεκριμένα (βλέπε citroen, prius)
Στην πραγματικότητα θα προτιμούσα κάτι λίγο μικρότερο για ευελιξία του parking.
Επίσης μου αρέσουν τα λίγο ψηλότερα αυτοκίνητα.Δεν είμαι εντελώς αρνητικός απλά αναφέρω μερικές προτιμήσεις μου για να αρχίσω να αποκλύω μερικά αυτοκίνητα
-
Ο χρήστης sreak έγραψε:
Στην πραγματικότητα θα προτιμούσα κάτι λίγο μικρότερο για ευελιξία του parking.
Επίσης μου αρέσουν τα λίγο ψηλότερα αυτοκίνητα.Αν θυμαμαι καλά γυρω στα 19.000€ βγαίνει το Juke 1,6 (117 ΗΡ) με το CVT κιβώτιο. Σαν να μου 'φωτογραφησες' αυτο με τα λεγόμενα σου.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Καλό είναι το DSG...μέχρι να χαλάσει.¨
στεφαν147
ΧΜΜΜΜΜ...εχω ντι ες τζι (dsg) εξαρι σε ΤΤ 3.2 απ το 2004..νο προμπλεμο αλλαααα θελει λαδια και σερβις στο κιβωτιο καθε 60000
χλμ στην αντιπροσωπεια διοτι ειναι λεπτη δουλεια..ειδικα λαδια και εργαλεια. (κανα 300αρι παει). Ειχα διαβασει και εγω διαφορα και ανησυχουσα. Ολα καλα ως τωρα. Προληπτικα δεν το σκιζω αν δεν κανει λιγα χιλιομετρα να ψιλοζεσταθει (αυτο ειναι δικη μου ιδεα). Ειμαι πολυ ευχαριστημενος με 250 αλογακια και στο S πεταει, παταει και καιει.Προς τον φιλο που ψαχνεται
Η κορη μου (νεα οδηγος 2-ετιας) εχει ενα ημι-αυτοματο του 2008 C3 XTR 1.4 90 bhp. (50000 χλμ). Επισης κανενα προβλημα.Το αμαξακι για καθημερινο ειναι τελειο και οικονομικο και ανετο...χωρις να σε φτιαχνει ομως. Οι αλλαγες ταχυτητων ειναι καπως...σε κρεμαει και θελει μια τεχνικη για να γινονται αλλαγες ομαλα. η μικρη το γουσταρει και δεν το αλλαζει με τιποτα. Εγω δεν εχω βρει ακομα το στυλ του και με αιφνιδιαζει σ4 αποτομο πατημα του γκαζιου. Συμπερασμα ¨οδηγησε το και βγαλε συμπερασμα. Αν σου παει μικρο και αυτοματο-σωθηκες. Αν δεν σου παει καθε μερα θα γκρινιαζεις.' -
To DSG του Stefan147 όμως χάλασε...
-
επειδή τώρα οδηγώ ένα picanto 1.100 νομίζω πως οτιδήποτε και να πάρω θα μου φανεί πιο δυνατό
Το juke όντως με φωτογραφίζει αλλά νομίζω πάει πάνω από 20.000 (cvt)
Eπίσης έχει λίγο μικρό/άβολο πορτ μπακάζ δεδομένου πως θα υπάρχει και 1 παιδί στην οικογένειαΗ citroen είναι στα + λόγο άνεσης αλλά δεν υπάρχει μοντέλο που να μου ταιριάζει (νομίζω)
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
To DSG του Stefan147 όμως χάλασε...Και μακάρι να ήταν μόνο το δικό μου που έχει χαλάσει.
-
stefan147 εχεις τσεκαρει δυνατοτητα τοποθετησησ χειροκινητου στη θεση του ημι-αυτοματου../? σε κατι φορα αγλικα ειδα κατι σχετικο και θα το ψαξω οταν-εαν εχω θεμα με το ημιαυτοματο. Αν ομως εσυ η καποιοσ αλλος ξερει ας μας δωσει πληροφοριες ειτε με πμ ειτε σε κοινη θεα (αν δεν ειναι εντελως εκτος θεματοσ)...η λεω μηπως
-
Γιατί να κάνω κάτι τέτοιο φίλε μου? To χουμε πληρώσει έξτρα και μάλιστα αδρά αυτό το κιβώτιο. Άσε που για κάποιους το εν λόγω κιβωτιο είναι βασικό κριτήριο επιλογής των αυτοκινήτων που το φέρουν.
Αγορά αυτόματου αυτοκινήτου