Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ζέσταμα κινητήρα τις κρύες μέρες;;;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ζέσταμα κινητήρα τις κρύες μέρες;;;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 1 / 9
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    63
    176
    1243
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Αγαπητοί συνφορουμήτες.

      Μετά από προτροπή του taurus ανοίγω το παρόν θέμα να μου (και ίσως μας) λυθεί μια απορία περί προθέρμανσης κινητήρα.

      Όταν έξω έχει κρύο (κάτω απο 15 βαθμούς) περιμένω για 5 λεπτά στο ρελαντί μέχρι τα νερά (άρα και τα λάδια) να φτάσουν στους 35-40 βαθμούς πριν ξεκινήσω.

      Κάνω καλά;

      Σημείωση. Οι κυλινδροί μου είναι αλουμινένιοι και έχω διαβάσει μερικές περιπτώσεις στο εξωτερικό οι οποίοι ραγίζουν ενδεχομένως λόγω απότομης αλλαγής στη θερμοκρασία.

      Ακούω απόψεις.

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nikos last edited by

        Αγαπητοί συνφορουμήτες.

        Μετά από προτροπή του taurus ανοίγω το παρόν θέμα να μου (και ίσως μας) λυθεί μια απορία περί προθέρμανσης κινητήρα.

        Όταν έξω έχει κρύο (κάτω απο 15 βαθμούς) περιμένω για 5 λεπτά στο ρελαντί μέχρι τα νερά (άρα και τα λάδια) να φτάσουν στους 35-40 βαθμούς πριν ξεκινήσω.

        Κάνω καλά;

        Σημείωση. Οι κυλινδροί μου είναι αλουμινένιοι και έχω διαβάσει μερικές περιπτώσεις στο εξωτερικό οι οποίοι ραγίζουν ενδεχομένως λόγω απότομης αλλαγής στη θερμοκρασία.

        Ακούω απόψεις.

        Nikos @ YouTube

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Αγαπητοί συνφορουμήτες.

          Μετά από προτροπή του taurus ανοίγω το παρόν θέμα να μου (και ίσως μας) λυθεί μια απορία περί προθέρμανσης κινητήρα.

          Όταν έξω έχει κρύο (κάτω απο 15 βαθμούς) περιμένω για 5 λεπτά στο ρελαντί μέχρι τα νερά (άρα και τα λάδια) να φτάσουν στους 35-40 βαθμούς πριν ξεκινήσω.

          Κάνω καλά;

          Σημείωση. Οι κυλινδροί μου είναι αλουμινένιοι και έχω διαβάσει μερικές περιπτώσεις στο εξωτερικό οι οποίοι ραγίζουν ενδεχομένως λόγω απότομης αλλαγής στη θερμοκρασία.

          Ακούω απόψεις.

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            thanos last edited by

            Κανε ότι έκαναν παλιά στα ντίζελ φορτηγά.
            Στουπι και φωτιά κάτω απο το καρτερ!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Όχι δεν κάνεις καλά Νίκο. Στα σύγχρονα αυτοκίνητα βάζεις μπροστά και φεύγεις αμέσως, απλά με ήπιες επιταχύνσεις (μικρό σχετικά φορτίο στον κινητήρα) και όχι πολλές στροφές μέχρι να ζεσταθούν. Στο ρελαντί, το αυτοκίνητο αργεί περισσότερο να ζεσταθεί και έτσι οι φθορές που έχεις είναι περισσότερες καθώς λειτουργεί περισσότερη ώρα κρύο. Επίσης παράγεις περισσότερα καυσαέρια καθώς ο καταλύτης αργεί κι αυτός να ζεσταθεί. Για αυτούς τους λόγους τα μάνιουαλς των αυτοκινήτων λένε ότι βάζεις μπροστά και ξεκινάς αμέσως.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dstou last edited by

                Όταν έξω έχει κρύο (κάτω απο 15 βαθμούς)

                Kρύο είναι αυτό? Να αρχίσουμε να μιλάμε για κάτω από 5 βαθμούς, άιντε να το δεχτώ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nickolas last edited by

                  Κάνε ό,τι λέει το manual. (αποκλείεται βέβαια να λέει να το αφήνεις στο ρελαντί). Συνήθως λένε όχι υψηλές στροφές μέχρι να ζεσταθεί.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • bassstarlet
                    bassstarlet last edited by

                    Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                    Αγαπητοί συνφορουμήτες.
                    για 5 λεπτά στο ρελαντί μέχρι τα νερά (άρα και τα λάδια) να φτάσουν στους 35-40 βαθμούς πριν ξεκινήσω.

                    Είναι σίγουρο πως η θερμοκρασία αυτών των δύο, συμπίπτει;
                    Έχεις όργανο λαδιού;

                    «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • B
                      billopoulos last edited by

                      Τα νερα συνηθως ζεσταινονται πιο γρηγορα απο το λαδι.

                      Σε οσα αμαξια δεν εχουν θερμοκρασια λαδιου, θα ηταν προτιμοτερο να μην πιεζονται αμεσως μολις φτασει η θερμοκρασια νερου στο ιδανικο. Το λαδι δεν θα εχει ζεσταθει πιθανοτατα επαρκως εκεινη την στιγμη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Σε γενικές γραμμές το θερμόμετρο νερού είναι μια ένδειξη βέβαια. Σίγουρα όμως οι δύο θερμοκρασίες δεν συμπίπτουν αλλά μην φτάσουμε και σε υπερβολές και υποχόνδριες καταστάσεις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          drdino last edited by

                          Double post.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            drdino last edited by

                            Το λάδι αργεί κανένα δεκάλεπτο σε σχέση με το νερό.

                            Νίκος, είναι υπερβολή να μιλάμε για ζέσταμα με 15 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία. Εξάλλου το ζέσταμα στο αμάξι δεν αφορά μονό τον κινητήρα.

                            Sent from my GNex using smoke signals.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • G
                              govus last edited by

                              Έχεις 5 λεπτά ελεύθερο χρόνο πριν ξεκινήσεις ;
                              Αυτοκίνητο με ψεκασμό δεν θυμάμαι ποτέ να έχω 'ζεστάνει' πάνω από μερικά δευτερόλεπτα κι αυτό αν έχει θερμοκρασίες από 5 βαθμούς και κάτω, ενώ το μηχανάκι που είναι καρμπυρατεράτο, το αφήνω κανένα μισόλεπτο, ίσα για να μην σκορτσάρει στην εκκίνηση...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikos last edited by

                                Ωραία. Ενδιαφέρον όλα.

                                Τα λάδια δε συμπίπτουν με τη θερμοκρασία του νερού, αλλά είναι ένας μπούσουλας.

                                Τη προθέρμανση τη κάνω περισσότερο εκεί κοντά στους 8-10 βαθμούς.

                                Όταν εχει τόσο κρύο έξω, να μην το αφήνω να δουλεύει έστω 2-3 λεπτά;

                                Τι λέτε;

                                Με έχει αγχώσει λίγο το θέμα με τους κυλίνδρους.

                                Nikos @ YouTube

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thanos last edited by

                                  Ε τους έχεις και λίγους εσύ... λογικό...

                                  Συγγνωμη για το off topic αλλα με έτρωγε

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • scotch
                                    scotch last edited by

                                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                    Στα σύγχρονα αυτοκίνητα βάζεις μπροστά και φεύγεις αμέσως, απλά με ήπιες επιταχύνσεις (μικρό σχετικά φορτίο στον κινητήρα) και όχι πολλές στροφές μέχρι να ζεσταθούν.

                                    Εγώ απλά περιμένω να πέσουν οι στροφές πριν ξεκινήσω (λιγότερο από λεπτό στο audi, κάτι παραπάνω στο smart... στη Β δεν περιμένω καθόλου) και μετά δεξιά λωρίδα και αυγό στο πεντάλ - ειδικά στο smart που θεωρείται πιο ευαίσθητο (μέχρι να ζεσταθεί τουλάχιστον + κάποια λεπτά ακόμα για τα λάδια).
                                    Βέβαια, το 'τι κάνουμε' με το 'τι πρέπει να κάνουμε' διαφέρει οπότε πράγματι έχει ενδιαφέρον το θέμα ως προς το συμπέρασμα που θα βγει (αν βγει).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                                      Ωραία. Ενδιαφέρον όλα.

                                      Τα λάδια δε συμπίπτουν με τη θερμοκρασία του νερού, αλλά είναι ένας μπούσουλας.

                                      Τη προθέρμανση τη κάνω περισσότερο εκεί κοντά στους 8-10 βαθμούς.

                                      Όταν εχει τόσο κρύο έξω, να μην το αφήνω να δουλεύει έστω 2-3 λεπτά;

                                      Τι λέτε;

                                      Με έχει αγχώσει λίγο το θέμα με τους κυλίνδρους.

                                      Είσαι λίγο υπερβολικός ή μου φαίνεται; Ο κατασκευαστής τι λέει; Σε όλα τα δικά μου πάντως λέει αυτό που σου έγραψα. Κάτι παραπάνω θα ξέρει από τους 'σοφούς' οδηγούς...

                                      ΥΓ: 8-10 βαθμοί είναι ζέστη. Στην Γερμανία (μιας και είναι γερμανικό το αυτοκίνητό σου), τόσο έχει τον Μάιο... εκεί το κρύο από -5 και κάτω. Δεν είναι από ζάχαρη φτιαγμένα τα αυτοκίνητα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Υπερβολικός...προληπτικός είμαι θα έλεγα.

                                        Ο κατασκευαστής λογικά δε λέει για προθέρμανση...απ´την άλλη ο ίδιος λέει αλλαγή λαδιών κάθε 25.000κμ.

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nosferatu_gr last edited by

                                          Στη γερμανία απαγορεύεται να κάνεις ζεστάμα,και καλά για το περιβάλλον.Είχα βάλει μια μέρα μπρος το νοίκιαρικο και του φορτωνα κατι πράματα για να εκμεταλλευτώ το χρόνο γιατι έκανε απίστευτο κρύο και μου την είπαν οι περαστικοί!

                                          Sent from my E10i using Tapatalk

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            govus last edited by

                                            Ψιλά γράμματα ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 1 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr