-
η κατασταση των μπουζι ηταν ως εξης..
-
η κατασταση των μπουζι ηταν ως εξης..
-
η κατασταση των μπουζι ηταν ως εξης..
-
το ενα ειδικα ειναι πολλη καπνισμενο
καρμπυλατερ ειναι το αμαξι?παντος θελουν αλλαγη
-
σωστα...
καντετ 1.0 του 83...
επιπλεον λεπτομερειες...
τα μπουζι ηταν σχεδον 2.5 και βαλε χρονια πανω.
το αμαξι εκανε διαδρομες 1-2 την εβδομαδα για 4-5 χλμ το πολυ...εδω και ενα χρονο λογω ιδιατερων καταστασεων...εννοειται εχει γινει αλλαγη με φρεσκα μπουζι και μπουζοκαλωδια....
το θεμα ειναι γιατι εγιναν ετσι...
-
1o και 4ο πολυ πλουσιο μειγμα, το 2ο στεγνο μειγμα και το 3ο ισως το πιο καλο απο ολα...
-
και αυτο πως εγινε;;
ειναι θεμα ρυθμισης βαλβιδων, 'η κατι πιο 'σοβαρο'...;;;
λεω ως ασχετος ...προβλημα με τα πιστονια-ελατηρια....;;
-
Βασικά σου έχουνκάτσει σχεδόν όλες οι δυνατές περιπτώσεις...
-
το 1 και το 4 καίνε λάδι που είναι απόλυτα φυσιολογικό για τόσο παλιό αυτοκίνητο...
-
Ενα καθαρισμα με ενα μετρημα στο καρμπυρατερ ισως να ηταν οτι καλυτερο.Αν εχει πολλες αναθυμιασεις (γυριζουν παλι στην εισαγωγή) το μοτερ το μαυρο πάνω στην αγκιδα και γυρω απο αυτη θα υπαρχει συνεχεια.
τι γνωμη βγαζετε απο την κατασταση των μπουζι;;