Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    τι γνωμη βγαζετε απο την κατασταση των μπουζι;;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. τι γνωμη βγαζετε απο την κατασταση των μπουζι;;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    9
    25
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kingstonian last edited by

      η κατασταση των μπουζι ηταν ως εξης..

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kingstonian last edited by

        η κατασταση των μπουζι ηταν ως εξης..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kingstonian last edited by

          η κατασταση των μπουζι ηταν ως εξης..

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • U
            umaga last edited by

            το ενα ειδικα ειναι πολλη καπνισμενο
            καρμπυλατερ ειναι το αμαξι?

            παντος θελουν αλλαγη

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kingstonian last edited by

              σωστα...

              καντετ 1.0 του 83...

              επιπλεον λεπτομερειες...

              τα μπουζι ηταν σχεδον 2.5 και βαλε χρονια πανω.
              το αμαξι εκανε διαδρομες 1-2 την εβδομαδα για 4-5 χλμ το πολυ...εδω και ενα χρονο λογω ιδιατερων καταστασεων...

              εννοειται εχει γινει αλλαγη με φρεσκα μπουζι και μπουζοκαλωδια....

              το θεμα ειναι γιατι εγιναν ετσι...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                iceman_n last edited by

                1o και 4ο πολυ πλουσιο μειγμα, το 2ο στεγνο μειγμα και το 3ο ισως το πιο καλο απο ολα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kingstonian last edited by

                  και αυτο πως εγινε;;

                  ειναι θεμα ρυθμισης βαλβιδων, 'η κατι πιο 'σοβαρο'...;;;

                  λεω ως ασχετος ...προβλημα με τα πιστονια-ελατηρια....;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    greek last edited by

                    Βασικά σου έχουνκάτσει σχεδόν όλες οι δυνατές περιπτώσεις...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      puntofato last edited by

                      το 1 και το 4 καίνε λάδι που είναι απόλυτα φυσιολογικό για τόσο παλιό αυτοκίνητο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coupeas last edited by

                        Ενα καθαρισμα με ενα μετρημα στο καρμπυρατερ ισως να ηταν οτι καλυτερο.Αν εχει πολλες αναθυμιασεις (γυριζουν παλι στην εισαγωγή) το μοτερ το μαυρο πάνω στην αγκιδα και γυρω απο αυτη θα υπαρχει συνεχεια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr