-
καλησπέρα παιδιά είμαι νέος στο forum και στα αυτοκίνητα αγόρασα ένα fiat cinquecento και έχει χαλασμένο καλοριφέρ
όταν το αγόρασα είχε καμένη ασφάλεια του καλοριφέρ έτσι εγώ αποφάσισα να του βάλω μια καινούρια μόλις την έβαλα άρχισε να βγάζει καπνούς άσπρους και μύριζε καμένο πλαστικό πάω να βγάλω την ασφάλεια που δυστυχώς δεν την έκαψε αλλα την έλιωσε και θέλω να πιάσω μονος μου να το φτιάξω το θέμα είναι ότι δεν ξέρω από που πρέπει να λύνω και τι για να βρω το πρόβλημα από μέσα από το αμάξι η από το καπό του αυτοκινητου περιμένω καμια βοήθειαα και εύχομαι να έχετε πολλές ορέξεις γιατί αυτό το αυτοκίνητο είναι γεμάτο προβληματάκια αλλα ας ξεκινήσουμε από αυτό σας ευχαριστώ και περιμένω την βοήθεια σας σε ότι ξέρετε.... -
καλησπέρα παιδιά είμαι νέος στο forum και στα αυτοκίνητα αγόρασα ένα fiat cinquecento και έχει χαλασμένο καλοριφέρ
όταν το αγόρασα είχε καμένη ασφάλεια του καλοριφέρ έτσι εγώ αποφάσισα να του βάλω μια καινούρια μόλις την έβαλα άρχισε να βγάζει καπνούς άσπρους και μύριζε καμένο πλαστικό πάω να βγάλω την ασφάλεια που δυστυχώς δεν την έκαψε αλλα την έλιωσε και θέλω να πιάσω μονος μου να το φτιάξω το θέμα είναι ότι δεν ξέρω από που πρέπει να λύνω και τι για να βρω το πρόβλημα από μέσα από το αμάξι η από το καπό του αυτοκινητου περιμένω καμια βοήθειαα και εύχομαι να έχετε πολλές ορέξεις γιατί αυτό το αυτοκίνητο είναι γεμάτο προβληματάκια αλλα ας ξεκινήσουμε από αυτό σας ευχαριστώ και περιμένω την βοήθεια σας σε ότι ξέρετε.... -
καλησπέρα παιδιά είμαι νέος στο forum και στα αυτοκίνητα αγόρασα ένα fiat cinquecento και έχει χαλασμένο καλοριφέρ
όταν το αγόρασα είχε καμένη ασφάλεια του καλοριφέρ έτσι εγώ αποφάσισα να του βάλω μια καινούρια μόλις την έβαλα άρχισε να βγάζει καπνούς άσπρους και μύριζε καμένο πλαστικό πάω να βγάλω την ασφάλεια που δυστυχώς δεν την έκαψε αλλα την έλιωσε και θέλω να πιάσω μονος μου να το φτιάξω το θέμα είναι ότι δεν ξέρω από που πρέπει να λύνω και τι για να βρω το πρόβλημα από μέσα από το αμάξι η από το καπό του αυτοκινητου περιμένω καμια βοήθειαα και εύχομαι να έχετε πολλές ορέξεις γιατί αυτό το αυτοκίνητο είναι γεμάτο προβληματάκια αλλα ας ξεκινήσουμε από αυτό σας ευχαριστώ και περιμένω την βοήθεια σας σε ότι ξέρετε.... -
Οταν λες καλοριφερ εννοεις φανταζομαι το ανεμηστηρακι του καλοριφερ;Εβαλες την προβλεπομενη σε αμπερ ασφαλεια;Δες απο το βιβλιο του αυτοκινητου η απο την ασφαλειοθηκη(αν γραφει) το τι ασφαλεια παει.Αν βασιστηκες στην καμενη που ηδη φορουσε σου λεω οτι ο προηγουμενος που την περασε ισως εχει κανει λαθος στα αμπερ και να εβαλε μικροτερη απο την προβλεπομενη.Μην δοκιμασεις ανευθυνα μεγαλυτερη σε αμπερ ασφαλεια γιατι δεν θα κανει την δουλεια της και θα αρπαξεις καμια φωτια.
-
πραγματικά αν σου πω ότι ξέρω πως δουλεύει το καλοριφέρ θα σου έλεγα ψέματα αλλα για να λες ανεμιστηράκι μπορεί να κόλλησε αυτό και να μύρισε καμένο μπορεί να έφταιγε η ασφάλεια μα τώρα σίγουρα κακίε κάτι μέσα και έβαλα από 5 ασφάλεια ως 75 μόλις τις βάζω κανει ένα τσαφ και τις καίει συνήθως για να έρθεις επαφή με αυτό το ανεμιστηράκι γδύνεις πράγματα από καπό η από την κονσόλα μπροστά? ευχαριστώ που απάντησες
-
Ο χρήστης perifteraki έγραψε:
πραγματικά αν σου πω ότι ξέρω πως δουλεύει το καλοριφέρ θα σου έλεγα ψέματα αλλα για να λες ανεμιστηράκι μπορεί να κόλλησε αυτό και να μύρισε καμένο μπορεί να έφταιγε η ασφάλεια μα τώρα σίγουρα κακίε κάτι μέσα και έβαλα από 5 ασφάλεια ως 75 μόλις τις βάζω κανει ένα τσαφ και τις καίει συνήθως για να έρθεις επαφή με αυτό το ανεμιστηράκι γδύνεις πράγματα από καπό η από την κονσόλα μπροστά? ευχαριστώ που απάντησεςΤοτε εισαι κατευθειαν για ηλεκτρολογο
-
Το καλοριφέρ βγαίνει όλο από την πλευρά της μηχανής, αφού όμως λύσεις και 4 βίδες από την μεριά του ταμπλώ. Μετά μπορείς να ελέγξεις τις αντιστάσεις και το μοτέρ (μάλλον το δεύτερο είναι).
-
ωραία παιδιά το πρωί που έχω ρεπό θα ξεκινήσω το γδύσιμο
και θα σας πω τα νέα μου ευχαριστώ -
για να σου καιγεται η ασφαλεια σημαινει οτι γινεται βραχυκυκλωμα και για να αποφευχθει η φωτια καιγεται η ασφαλεια
τωρα ειπες οτι τοποθετησες μια ασφαλεια μεγαλυτερου αμπερ και αρχισε να βγαζει καπνους,καποιο-α καλωδια ειναι φθαρμενα και κανουν βραχυκυκλωμα οταν θα το λυσεις θα φανει κατευθειαν το προβλημα,θα ειναι λιωμενα 1-2 καλωδια
μια ερωτηση οταν αντικαθιστουσες την ασφαλεια ανοιγες το διακοπτη του καλοριφερ και καιγονταν η προτου ανοιξεις το καλοριφερ καιγονταν; -
Ενα συνηθες προβλημα ειναι η αντισταση που ριχνει τις στροφες του μοτερ για να υπαρχουν οι διαβαθμισεις.Οταν χαλασει δουλευει μονο στο πολυ δυνατο,ισως εχει βραχυκλωσει τοσο ασχημα που κανει παντου προβλημα.
-
για ακομη μια φορα συμβαινει ο αγραφος νομος της αγορας οτι πληρωνεις παιρνεις
αν ειναι τοσο χοντρο θα του κοστισει οσο το αγορασε,αυτα τα fiat ρε παιδια ειναι το κατι οσο περνανε τα χρονια και το τελευταιο πραγμα ηλεκτρικο που υπαρχει απο μηχανικο μεχρι ανεσης χαλαει τι ειναι αυτο το κακο; δηλαδη ενα sunny του '94 με 300.000χλμ 26 χρονια σε σκληρη χρηση καθε μερα πρωι βραδυ τετοιο πραγμα δεν χαλασε μονο το ψυγειο νερου και το βετιλατερ,φθηνα πραγματα και προσβασιμα
ελπιζω του φιλου να ειναι απλα καποιο καλωδιο σχισμενο που ακουμπανει σε μεταλλο και βραχυκυκλωνει και να μη μπλεξει με χοντρα πραγματα -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
για ακομη μια φορα συμβαινει ο αγραφος νομος της αγορας οτι πληρωνεις παιρνεις
αν ειναι τοσο χοντρο θα του κοστισει οσο το αγορασε,αυτα τα fiat ρε παιδια ειναι το κατι αλλο οσο περνανε τα χρονια και το τελευταιο ηλεκτρικο που υπαρχει στα μηχανικα μεχρι ανεσης χαλαει τι ειναι αυτο το κακο; δηλαδη ενα sunny του '94 με 300.000χλμ 26 χρονια σε σκληρη χρηση καθε μερα πρωι βραδυ τετοιο πραγμα δεν χαλασε μονο το ψυγειο νερου και το βετιλατερ,φθηνα πραγματα και προσβασιμα
ελπιζω του φιλου να ειναι απλα καποιο καλωδιο σχισμενο που ακουμπανει σε μεταλλο και βραχυκυκλωνει και να μη μπλεξει με χοντρα πραγματα
fiat cinquecento πρόβλημα με το καλοριφέρ