Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    βλαβη σε τ4 vw
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. βλαβη σε τ4 vw
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    13
    53
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasilis54 last edited by

      [b]Γεια σας, και ευχαριστώ πολύ εκ των πρότερων.
      Έχω μια βλάβη στον μοτέρ του τ4 2.5l βενζινη 5κυλινδρο και ψάχνω να βρω που είναι.
      Όταν του δινω μιζα ξεκιναει το μοτέρ και μολις πεφτουν οι στροφες σβηνει.Οταν παιρνει μπρος το μοτέρ
      Στις 2.500 στροφες περιπου κανει διακοπες και βγαζει μαυρο καυσαεριο η εξατμιση.
      Του άλλαξα φίλτρο βενζίνης δεν άλλαξε κάτι. Μου είπαν να αλλάξω τρόμπα βενζινης,την αλλαξα,αλλα το προβλημα δεν λυθηκε. Εκανα καθαρισμο στα Μπεκ και δεν έγινε τιποτα.Αλλαξα μπουζι και καλωδια αλλά
      Το προβλημα παραμενει. μηπως φταιει ο αισθητηρας στροφαλου?Μηπως μπορει καποιος να με βοηθησει να το λύσω? ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • V
        vasilis54 last edited by

        [b]Γεια σας, και ευχαριστώ πολύ εκ των πρότερων.
        Έχω μια βλάβη στον μοτέρ του τ4 2.5l βενζινη 5κυλινδρο και ψάχνω να βρω που είναι.
        Όταν του δινω μιζα ξεκιναει το μοτέρ και μολις πεφτουν οι στροφες σβηνει.Οταν παιρνει μπρος το μοτέρ
        Στις 2.500 στροφες περιπου κανει διακοπες και βγαζει μαυρο καυσαεριο η εξατμιση.
        Του άλλαξα φίλτρο βενζίνης δεν άλλαξε κάτι. Μου είπαν να αλλάξω τρόμπα βενζινης,την αλλαξα,αλλα το προβλημα δεν λυθηκε. Εκανα καθαρισμο στα Μπεκ και δεν έγινε τιποτα.Αλλαξα μπουζι και καλωδια αλλά
        Το προβλημα παραμενει. μηπως φταιει ο αισθητηρας στροφαλου?Μηπως μπορει καποιος να με βοηθησει να το λύσω? ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasilis54 last edited by

          [b]Γεια σας, και ευχαριστώ πολύ εκ των πρότερων.
          Έχω μια βλάβη στον μοτέρ του τ4 2.5l βενζινη 5κυλινδρο και ψάχνω να βρω που είναι.
          Όταν του δινω μιζα ξεκιναει το μοτέρ και μολις πεφτουν οι στροφες σβηνει.Οταν παιρνει μπρος το μοτέρ
          Στις 2.500 στροφες περιπου κανει διακοπες και βγαζει μαυρο καυσαεριο η εξατμιση.
          Του άλλαξα φίλτρο βενζίνης δεν άλλαξε κάτι. Μου είπαν να αλλάξω τρόμπα βενζινης,την αλλαξα,αλλα το προβλημα δεν λυθηκε. Εκανα καθαρισμο στα Μπεκ και δεν έγινε τιποτα.Αλλαξα μπουζι και καλωδια αλλά
          Το προβλημα παραμενει. μηπως φταιει ο αισθητηρας στροφαλου?Μηπως μπορει καποιος να με βοηθησει να το λύσω? ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • O
            orestis-d last edited by

            Πολλαπλασιαστες? Αισθητηρας λ κλπ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              ggab last edited by

              βαλτο σε ενα διαγνωστικο να δεις τι ειναι αμεσως........απο εδω μονο υποθεσεις θα παρεις

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vasilis54 last edited by

                Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
                Πολλαπλασιαστες? Αισθητηρας λ κλπ?

                ευχαριστώ για την απαντηση Orestis.D Πολλαπλασιαστές και αισθητήρες οπως ,νερου και αερος τους
                εχω ελέγξει.Υπαρχει τροπος να ελέγξω τον αισθητηρα στροφάλου χωρις διαγνωστικο? Λόγω του οτι δεν
                εχω αυτη τη δυνατότητα. Ζω σε χωριό και το αυτοκίνητο δεν κινηται για να το πάω σε πόλη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • P
                  puntofato last edited by

                  Πάρε ένα πολύμετρο για αρχή.
                  Βγάλει τον εγκέφαλο από την πρίζα του ή τον αρνητικό για να μηδενίσει. Άστο για κανα λεπτό. Μετά ψάξε να βρεις το πριζάκι του Λ. Έχει 4 καλώδια. Δύο άσπρα που είναι η αντίσταση , ένα μαύρο και ένα γκρι. Εσύ πιάνεις μια γείωση με το πολύμετρο σταθερά. Κουμπώνεις τον εγκέφαλο ή τον πόλο και βάζεις μπροστά. Μετράς την τάση στο μαύρο καλώδιο. Μετά από ένα λεπτό το πολύ που θα πάρει μπρος η μηχανή πρέπει να αρχίσει να παίζει η τάση του. Την κλίμακα θα την βάλεις στο χαμηλό να μετράει από 0 εως 1 Volt. Ενδεικτικά αν το μαρσάρεις και αφήσεις το γκάζι στο κατέβασμα πρέπει να βγάζει κοντά στο 0 και με το μαρσάρισμα να βγάζει κοντά στο 0,8. Σε σταθερές στροφές ή στο ρελαντί να πηγαίνει μια πάνω μια κάτω. Αν είναι εγκεφαλογράφημα ξανθιάς τότε το είπε το ποιήμα. Θέλει ένα 22 για να βγει και τύχη.

                  Δοκίμασε και πες μας...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • V
                    vasilis54 last edited by

                    Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                    Πάρε ένα πολύμετρο για αρχή.
                    Βγάλει τον εγκέφαλο από την πρίζα του ή τον αρνητικό για να μηδενίσει. Άστο για κανα λεπτό. Μετά ψάξε να βρεις το πριζάκι του Λ. Έχει 4 καλώδια. Δύο άσπρα που είναι η αντίσταση , ένα μαύρο και ένα γκρι. Εσύ πιάνεις μια γείωση με το πολύμετρο σταθερά. Κουμπώνεις τον εγκέφαλο ή τον πόλο και βάζεις μπροστά. Μετράς την τάση στο μαύρο καλώδιο. Μετά από ένα λεπτό το πολύ που θα πάρει μπρος η μηχανή πρέπει να αρχίσει να παίζει η τάση του. Την κλίμακα θα την βάλεις στο χαμηλό να μετράει από 0 εως 1 Volt. Ενδεικτικά αν το μαρσάρεις και αφήσεις το γκάζι στο κατέβασμα πρέπει να βγάζει κοντά στο 0 και με το μαρσάρισμα να βγάζει κοντά στο 0,8. Σε σταθερές στροφές ή στο ρελαντί να πηγαίνει μια πάνω μια κάτω. Αν είναι εγκεφαλογράφημα ξανθιάς τότε το είπε το ποιήμα. Θέλει ένα 22 για να βγει και τύχη.

                    Δοκίμασε και πες μας...

                    Φίλε ευχαριστώ, το τεστάρισα αλλά δυστυχώς δεν είναι ξανθιά! Ακόμη στο ψάξιμο είμαι. Αν μπορείς να σκεφτείς κάτι άλλο περιμένω.Thanks...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • G
                      g60 last edited by

                      Οταν πατάς γκάζι αργεί να ανεβάσει στροφές?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • P
                        puntofato last edited by

                        θυμήθηκα...Στείλε μου pm και θα σου πω...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • V
                          vasilis54 last edited by

                          Ο χρήστης G60 έγραψε:
                          Οταν πατάς γκάζι αργεί να ανεβάσει στροφές?

                          αφου το καταφερω και παρει (μετα απο δυο -τρια reset) κραταει ρελαντι, δινοντας του γκαζι μπερδευει λιγο και ανεβαζει.
                          οταν δουλευει ψηλα του δινω αποτομες γκαζιες και ακουει κανονικα.οταν ομως το σβησω μετα παλι κανει τα ιδια.αν σκεφτεις
                          κατι μου λες.
                          ευχαριστω!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • V
                            vasilis54 last edited by

                            Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                            θυμήθηκα...Στείλε μου pm και θα σου πω...

                            Δεν καταλαβαινω τι ειναι το 'pm' αν μπορεις εξηγησε το μου. ευχαριστω!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ54 έγραψε:

                              θυμήθηκα...Στείλε μου pm και θα σου πω...

                              Δεν καταλαβαινω τι ειναι το 'pm' αν μπορεις εξηγησε το μου. ευχαριστω!

                              Προσωπικο μήνυμα .Πατα το κουμπι με το 'πμ' που ειναι κατω απο το

                              Ισως να δουλευει και το ucp.php?i=pm&mode=compose&action=quotepost&p=2400248 (πατα πανω στο λινκ)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                g60 last edited by

                                Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ54 έγραψε:

                                θυμήθηκα...Στείλε μου pm και θα σου πω...

                                Δεν καταλαβαινω τι ειναι το 'pm' αν μπορεις εξηγησε το μου. ευχαριστω!

                                Δες όταν δουλεύει ο κινητήρας αν στραβογυρίζει η τροχαλία του στροφάλου,αν ναι(που είναι και το ποιό πιθανό) έχει κόψει τη σφήνα του γραναζιού----->πίκρα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr