-
Τώρα που τα πετρελαιοκίνητα με προδιαγραφές Euro 5 κυκλοφορούν ελεύθερα στην Αθήνα, λέω να πουλήσω το παλιό και να πάρω ένα πετρελαιοκίνητο 4x4 με τέτοιες προδιαγραφές. Αλλά λόγω τεκμηρίων τελών και κατανάλωσης θέλω να μείνω στους μικρούς κυβισμούς, μέχρι 2000 κυβικά. Βγάζει ένα ωραίο η VW (passat tdi station) με Euro 5 αλλά λείπει η τετρακίνηση στα άμεσα διαθέσιμα και θέλει παραγγελία και 5-6 μήνες αναμονή.
Ποια είναι τα καλύτερα πετρελαιοκίνητα 4x4 με Euro 5;
Ενδιαφέρουν και τα μεταχειρισμένα. Δε θα είναι παλιά φαντάζομαι γιατί η προδιαγραφή Euro 5 είναι πρόσφατη.
-
Τώρα που τα πετρελαιοκίνητα με προδιαγραφές Euro 5 κυκλοφορούν ελεύθερα στην Αθήνα, λέω να πουλήσω το παλιό και να πάρω ένα πετρελαιοκίνητο 4x4 με τέτοιες προδιαγραφές. Αλλά λόγω τεκμηρίων τελών και κατανάλωσης θέλω να μείνω στους μικρούς κυβισμούς, μέχρι 2000 κυβικά. Βγάζει ένα ωραίο η VW (passat tdi station) με Euro 5 αλλά λείπει η τετρακίνηση στα άμεσα διαθέσιμα και θέλει παραγγελία και 5-6 μήνες αναμονή.
Ποια είναι τα καλύτερα πετρελαιοκίνητα 4x4 με Euro 5;
Ενδιαφέρουν και τα μεταχειρισμένα. Δε θα είναι παλιά φαντάζομαι γιατί η προδιαγραφή Euro 5 είναι πρόσφατη.
-
Τώρα που τα πετρελαιοκίνητα με προδιαγραφές Euro 5 κυκλοφορούν ελεύθερα στην Αθήνα, λέω να πουλήσω το παλιό και να πάρω ένα πετρελαιοκίνητο 4x4 με τέτοιες προδιαγραφές. Αλλά λόγω τεκμηρίων τελών και κατανάλωσης θέλω να μείνω στους μικρούς κυβισμούς, μέχρι 2000 κυβικά. Βγάζει ένα ωραίο η VW (passat tdi station) με Euro 5 αλλά λείπει η τετρακίνηση στα άμεσα διαθέσιμα και θέλει παραγγελία και 5-6 μήνες αναμονή.
Ποια είναι τα καλύτερα πετρελαιοκίνητα 4x4 με Euro 5;
Ενδιαφέρουν και τα μεταχειρισμένα. Δε θα είναι παλιά φαντάζομαι γιατί η προδιαγραφή Euro 5 είναι πρόσφατη.
-
Ο χρήστης Mihalis_ έγραψε:
Βγάζει ένα ωραίο η VW (passat tdi station)Δεν το λες και ωραίο...
-
άσε που τώρα που τα λόμπι θα μας κόψουν την βενζίνη θα μπορείς να κυκλοφορείς κύριος με την ντιζελιά σου...
-
nissan qashqai 1.6 dci 130 ps 4χ4 acenta s roof (τιμή με εκπτωση κάτω από 27000€),320 ροπή,χαμηλα τέλη,πλούσιο εξοπλισμό και 6 χρόνια εγγύηση.Εναλλακτικά mitsubishi asx 1.8 diesel invite 150 ps 4x4. Μείνε κάτω από τα 2.000 κυβικά αν δεν θες να σε πηδάει το κράτος,με έκτακτες εισφορές,φόρους πολυτελείας,τεκμήρια...Τι λες για τα 2 που σου προτείνω?
-
το νισσαν το αγοράζει και σε επταθέσιο νομίζω
-
Ελκυστικά είναι και τα δύο και αναρωτιέμαι τι χωρητικότητα πορτμπαγκάζ έχουν. Γράφει ο κατάλογός σου;
Ωραίο είπα το passat station (variant) με την έννοια του ελκυστικού από τεχνικά χαρακτηριστικά. Σαν εμφάνιση μπορεί να υστερεί. Αλλά και το octavia που έχω κάποτε δεν μου άρεσε εξωτερικά αλλά τώρα το συνήθισα και μου αρέσει. Αλλάζουν τα γούστα μας επειδή μας προγραμματίζουν οι βιομηχανίες γεμίζοντας τους δρόμους με τα δικά τους γούστα και ενίοτε με τις ασχήμιες τους. Εγώ βρίσκω πολύ όμορφο το αυτοκίνητο από τις ταινίες back to the future, ειδικά αν βαφτεί με κάποιο περλέ χρώμα, αλλά δε νομίζω να υπάρχει τίποτα σαν αυτό και αναγκαστικά βολευόμαστε με ότι μας προσφέρεται και ότι σηκώνει και η τσέπη μας εννοείται.
-
Ο χρήστης Mihalis_ έγραψε:
Ελκυστικά είναι και τα δύο και αναρωτιέμαι τι χωρητικότητα πορτμπαγκάζ έχουν. Γράφει ο κατάλογός σου;Ωραίο είπα το passat station (variant) με την έννοια του ελκυστικού από τεχνικά χαρακτηριστικά. Σαν εμφάνιση μπορεί να υστερεί. Αλλά και το octavia που έχω κάποτε δεν μου άρεσε εξωτερικά αλλά τώρα το συνήθισα και μου αρέσει. Αλλάζουν τα γούστα μας επειδή μας προγραμματίζουν οι βιομηχανίες γεμίζοντας τους δρόμους με τα δικά τους γούστα και ενίοτε τις ασχήμιες τους. Εγώ βρίσκω πολύ όμορφο το αυτοκίνητο από τις ταινίες back to the future, ειδικά αν βαφτεί με κάποιο περλέ χρώμα, αλλά δε νομίζω να υπάρχει τίποτα σαν αυτό και αναγκαστικά βολευόμαστε με ότι μας προσφέρεται (και ότι σηκώνει και η τσέπη μας εννοείται).
To delorian έβγαινε και σε 4κίνητο station diesel πάντα σε περλέ και επίσης έπαιρνε μπρος και με σπρώξιμο ...
-
Εγώ πάλι απορώ πως σε αφήνουν να τρολάρεις στις συζητήσεις των ενηλίκων. Μάλλον θα αισθάνεσαι πολύ ασφαλής πίσω από το πληκτρολόγιο, ε ψυχάκια;
-
Εγώ ψυχάκιας ? Γιατί το λες αυτό ? Και ναι ως γνωστόν there is no place like 127.0.0.1 αισθάνομαι απόλυτα ασφαλής ...
-
Ο χρήστης jtblaster έγραψε:
Ελκυστικά είναι και τα δύο και αναρωτιέμαι τι χωρητικότητα πορτμπαγκάζ έχουν. Γράφει ο κατάλογός σου;
Ωραίο είπα το passat station (variant) με την έννοια του ελκυστικού από τεχνικά χαρακτηριστικά. Σαν εμφάνιση μπορεί να υστερεί. Αλλά και το octavia που έχω κάποτε δεν μου άρεσε εξωτερικά αλλά τώρα το συνήθισα και μου αρέσει. Αλλάζουν τα γούστα μας επειδή μας προγραμματίζουν οι βιομηχανίες γεμίζοντας τους δρόμους με τα δικά τους γούστα και ενίοτε τις ασχήμιες τους. Εγώ βρίσκω πολύ όμορφο το αυτοκίνητο από τις ταινίες back to the future, ειδικά αν βαφτεί με κάποιο περλέ χρώμα, αλλά δε νομίζω να υπάρχει τίποτα σαν αυτό και αναγκαστικά βολευόμαστε με ότι μας προσφέρεται (και ότι σηκώνει και η τσέπη μας εννοείται).
To delorian έβγαινε και σε 4κίνητο station diesel πάντα σε περλέ και επίσης έπαιρνε μπρος και με σπρώξιμο ...
Υπόψιν, το περλέ ήταν μόνο ασημί, ενώ το diesel μοτέρ ήταν κι αυτό της Renault.
Όταν έβαζες εμπρός με σπρώξιμο όμως, χρειαζόσουν περισσότερα μέτρα για να ταξιδέψεις στο χρόνο , σαφώς πιο οικονομικά από το - και καλά πιο σπορ- βενζινοκίνητο.Γι' αυτό, ας μην βαρεθούμε να λέμε, diesel rulezzz!
Εγώ ψυχάκιας ? Γιατί το λες αυτό ? Και ναι ως γνωστόν there is no place like 127.0.0.1 αισθάνομαι απόλυτα ασφαλής ...
Αυτός εδώ είσαι, ψυχάκια;
Η συγκεκριμένη φωτό θα τοιχοκοληθεί παντού, θα σε βρούμε, να μάθεις να κοροϊδεύεις!
-
Ο χρήστης jtblaster έγραψε:
Εγώ ψυχάκιας ? Γιατί το λες αυτό ? Και ναι ως γνωστόν there is no place like 127.0.0.1 αισθάνομαι απόλυτα ασφαλής ...Άκου ψυχάκιας! Καμμένος είναι ο άνθρωπος.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εγώ ψυχάκιας ? Γιατί το λες αυτό ? Και ναι ως γνωστόν there is no place like 127.0.0.1 αισθάνομαι απόλυτα ασφαλής ...
Αυτός εδώ είσαι, ψυχάκια;
Η συγκεκριμένη φωτό θα τοιχοκοληθεί παντού, θα σε βρούμε, να μάθεις να κοροϊδεύεις!
Έχεις παλιά φωτογραφία!
Από την τελευταία έξοδό του περί ου ο λόγος σε καραόκε...
-
Εγώ θα πήγαινα στο κασκάι πάντως με τον 1,6 dci 130. Ποιος ο λόγος να πας σε δίλιτρο την σήμερον ημέρα; Σε δίλιτρο υπάρχουν τα Yeti και Tiguan 2.0 TDi ενώ ο twinturbo diesel της ΒΜW φαίνεται εξαιρετική πρόταση, αλλά δε ξέρω αν στην Χ1 που μπαίνει είναι τετρακίνητη ή προσθιοκίνητη. Πες μας και μέχρι πόσα χρήματα ενδιαφέρεσαι να δώσεις.
-
Μέχρι 30.000. Κοιτάμε και μεταχειρισμένα στα ίδια πλαίσια.
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Εγώ θα πήγαινα στο κασκάι πάντως με τον 1,6 dci 130.Αυτό μοιάζει να έχει πολύ μικρό πορτ μπαγκάζ. Υπάρχει κάπου κατάλογος με όλα τα αυτοκίνητα (εκτός από το περιοδικό που δεν έχω πρόσφατο τεύχος); Το tiguan το είχα κοιτάξει παλιά. Αν θυμάμαι καλά έκαιγε πολλά για τις επιδόσεις του, δεν ξέρω τι παίζει σήμερα.
Η X1 είναι κορυφή αλλά μάλλον περιοριζόμαστε σε μεταχειρισμένα και ίσως τα ανταλλακτικά θα είναι ακριβά. Έχει μελετήσει κανείς ποια μοντέλα έχουν τα ακριβότερα ανταλλακτικά και άρα κόστος κατοχής;
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Άκου ψυχάκιας! Καμμένος είναι ο άνθρωπος.
Στα καλά καθούμενα επιτίθεται σε αγνώστους στο internet και μετά αυτοχαριεντίζεται πόσο βλάκες είναι αυτοί και πόσο έξυπνος είναι αυτός. Ναρκισιστικό σύνδρομο λέγεται.
Σε μικρή ηλικία το συγχωρούμε ως παιδικότητα, από μια ηλικία και πάνω είναι ψυχοπάθεια. Αν βρεθούν και ανήλικοι να χειροκροτήσουν το τρολλ νομίζει ότι η συμπεριφορά του είναι νορμάλ. Αν δεν βρεθούν οι χειροκροτητές που το ναρκισιστικό τρολ έχει τόσο ανάγκη, το τρολλ ανοίγει καμιά δεκαριά λογαριασμούς και χειροκροτεί μόνο του.
-
Ο χρήστης Mihalis_ έγραψε:
Εγώ θα πήγαινα στο κασκάι πάντως με τον 1,6 dci 130.
Αυτό μοιάζει να έχει πολύ μικρό πορτ μπαγκάζ.
Πολύ μικρό δεν το λες με τίποτα, δεν θυμάμαι πόσα λιτρα είναι αλλά θυμάμαι οτι χωραει 4μελη οικογένεια με 1 μωρό και 1 παιδάκι στις διακοπές τους (προφανώς με προσεκτικό φόρτωμα - όχι όπως να 'ναι...)
Επίσης υπάρχει και το Qashqai +2 με περισότερους χώρους.
Και με εξαιρετική 4κίνηση!
-
Το QQ το κοντό έχει 410 λίτρα αποσκευών και το +2 (σε 5θεσια όμως διαταξη) 550 λίτρα (με ρεζερβα αναγκης).
4x4 πετρελαιοκίνητα Euro 5 μέχρι 2000cc