-
Progetto 330
Πρόκειται για την πρόταση της Fiat στην κατηγορία ενός όγκου του B segment (C3 Picasso-Meriva & similia).
Θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις:
ως 5 θέσιο (standard μεταξόνιο)αντικαθιστά τα Idea/Musa και θα πάει και στην βορειοαμερικάνικη αγορά....όπου συμπλρώνοντας τη γκάμα του 500 (ό,τι περίπου κάνει η Mini με το countryman), εκμεταλλευόμενο την αύρα του τελευταίου και με δεδομένο ότι για την αγορά αυτή δεν υπάρχουν αντίστοιχες προτάσεις από τον ανταγωνισμό .....μπορεί να δημιουργήσει μόδα και να έχει επιτυχία.
ως 7 θέσιο (μεγαλύτερο μεταξόνιο-διαστάσεις ανάλογες του Scenic) αντικαθιστά το Multipla ΙΙ και περιορίζεται στην ευρωπαϊκή αγορά.Bασίζεται στην τελευταία ανανέωση του δαπέδου small (GPunto/MiTo),χρησιμοποιώντας McP μπροστά και τον ημιάκαμπτο του Qubo/Fiorino πίσω.
Κινητήρες οι γνωστοί μικρομεσαίοι της FPT.Το εμπορικό του όνομα δεν έχει ακόμα αποφασισθεί .....αλλά δεν θα είναι προφανώς ellezero (εσωτερικός κωδικός του progetto).
To σχέδιο είναι τελειωμένο και οριστικό και το αυτοκίνητο είναι άσχημο (χωρίς μα και μου) ... και μάλιστα άσχημο χωρίς να προσφέρει τίποτα το ιδιαίτερο,νέο ή ενδιαφέρον όπως το Multipla II.
Eμφάνιση το 2012
Παραγωγή στο Kragujevac (ex Zastava).Oι 'κατασκοπευτικές' φωτο (οι δρόμοι γύρω από το Μirafiori είναι τίγκα από αυτά τα μουλάρια) δεν είναι τίποτα περισσότερο από τα μηχανικά μέρη του L0 με αμάξωμα από Qubo (ΔΕΝ πρόκειται για μουλάρι του subcompact suv της Jeep όπως πιθανολογεί ο τύπος)
http://carsspyphotos.net/wp-content/upl ... ct-SUV.jpg
http://carsspyphotos.net/wp-content/upl ... V-2013.jpg
http://carsspyphotos.net/wp-content/upl ... V-mule.jpg
http://carsspyphotos.net/wp-content/upl ... ep-SUV.jpg -
Progetto 330
Πρόκειται για την πρόταση της Fiat στην κατηγορία ενός όγκου του B segment (C3 Picasso-Meriva & similia).
Θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις:
ως 5 θέσιο (standard μεταξόνιο)αντικαθιστά τα Idea/Musa και θα πάει και στην βορειοαμερικάνικη αγορά....όπου συμπλρώνοντας τη γκάμα του 500 (ό,τι περίπου κάνει η Mini με το countryman), εκμεταλλευόμενο την αύρα του τελευταίου και με δεδομένο ότι για την αγορά αυτή δεν υπάρχουν αντίστοιχες προτάσεις από τον ανταγωνισμό .....μπορεί να δημιουργήσει μόδα και να έχει επιτυχία.
ως 7 θέσιο (μεγαλύτερο μεταξόνιο-διαστάσεις ανάλογες του Scenic) αντικαθιστά το Multipla ΙΙ και περιορίζεται στην ευρωπαϊκή αγορά.Bασίζεται στην τελευταία ανανέωση του δαπέδου small (GPunto/MiTo),χρησιμοποιώντας McP μπροστά και τον ημιάκαμπτο του Qubo/Fiorino πίσω.
Κινητήρες οι γνωστοί μικρομεσαίοι της FPT.Το εμπορικό του όνομα δεν έχει ακόμα αποφασισθεί .....αλλά δεν θα είναι προφανώς ellezero (εσωτερικός κωδικός του progetto).
To σχέδιο είναι τελειωμένο και οριστικό και το αυτοκίνητο είναι άσχημο (χωρίς μα και μου) ... και μάλιστα άσχημο χωρίς να προσφέρει τίποτα το ιδιαίτερο,νέο ή ενδιαφέρον όπως το Multipla II.
Eμφάνιση το 2012
Παραγωγή στο Kragujevac (ex Zastava).Oι 'κατασκοπευτικές' φωτο (οι δρόμοι γύρω από το Μirafiori είναι τίγκα από αυτά τα μουλάρια) δεν είναι τίποτα περισσότερο από τα μηχανικά μέρη του L0 με αμάξωμα από Qubo (ΔΕΝ πρόκειται για μουλάρι του subcompact suv της Jeep όπως πιθανολογεί ο τύπος)
http://carsspyphotos.net/wp-content/upl ... ct-SUV.jpg
http://carsspyphotos.net/wp-content/upl ... V-2013.jpg
http://carsspyphotos.net/wp-content/upl ... V-mule.jpg
http://carsspyphotos.net/wp-content/upl ... ep-SUV.jpg -
Progetto 330
Πρόκειται για την πρόταση της Fiat στην κατηγορία ενός όγκου του B segment (C3 Picasso-Meriva & similia).
Θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις:
ως 5 θέσιο (standard μεταξόνιο)αντικαθιστά τα Idea/Musa και θα πάει και στην βορειοαμερικάνικη αγορά....όπου συμπλρώνοντας τη γκάμα του 500 (ό,τι περίπου κάνει η Mini με το countryman), εκμεταλλευόμενο την αύρα του τελευταίου και με δεδομένο ότι για την αγορά αυτή δεν υπάρχουν αντίστοιχες προτάσεις από τον ανταγωνισμό .....μπορεί να δημιουργήσει μόδα και να έχει επιτυχία.
ως 7 θέσιο (μεγαλύτερο μεταξόνιο-διαστάσεις ανάλογες του Scenic) αντικαθιστά το Multipla ΙΙ και περιορίζεται στην ευρωπαϊκή αγορά.Bασίζεται στην τελευταία ανανέωση του δαπέδου small (GPunto/MiTo),χρησιμοποιώντας McP μπροστά και τον ημιάκαμπτο του Qubo/Fiorino πίσω.
Κινητήρες οι γνωστοί μικρομεσαίοι της FPT.Το εμπορικό του όνομα δεν έχει ακόμα αποφασισθεί .....αλλά δεν θα είναι προφανώς ellezero (εσωτερικός κωδικός του progetto).
To σχέδιο είναι τελειωμένο και οριστικό και το αυτοκίνητο είναι άσχημο (χωρίς μα και μου) ... και μάλιστα άσχημο χωρίς να προσφέρει τίποτα το ιδιαίτερο,νέο ή ενδιαφέρον όπως το Multipla II.
Eμφάνιση το 2012
Παραγωγή στο Kragujevac (ex Zastava).Oι 'κατασκοπευτικές' φωτο (οι δρόμοι γύρω από το Μirafiori είναι τίγκα από αυτά τα μουλάρια) δεν είναι τίποτα περισσότερο από τα μηχανικά μέρη του L0 με αμάξωμα από Qubo (ΔΕΝ πρόκειται για μουλάρι του subcompact suv της Jeep όπως πιθανολογεί ο τύπος)
http://carsspyphotos.net/wp-content/upl ... ct-SUV.jpg
http://carsspyphotos.net/wp-content/upl ... V-2013.jpg
http://carsspyphotos.net/wp-content/upl ... V-mule.jpg
http://carsspyphotos.net/wp-content/upl ... ep-SUV.jpg -
Κατι σαν Fiat Qubo μου φερνει
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
[...] Oι 'κατασκοπευτικές' φωτο (οι δρόμοι γύρω από το Μirafiori είναι τίγκα από αυτά τα μουλάρια) δεν είναι τίποτα περισσότερο από τα μηχανικά μέρη του L0 με αμάξωμα από Qubo [...] -
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
[...] Oι 'κατασκοπευτικές' φωτο (οι δρόμοι γύρω από το Μirafiori είναι τίγκα από αυτά τα μουλάρια) δεν είναι τίποτα περισσότερο από τα μηχανικά μέρη του L0 με αμάξωμα από Qubo [...]
Δεν το προσεξα
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
To σχέδιο είναι τελειωμένο και οριστικό και το αυτοκίνητο είναι άσχημο (χωρίς μα και μου) ... και μάλιστα άσχημο χωρίς να προσφέρει τίποτα το ιδιαίτερο,νέο ή ενδιαφέρον όπως το Multipla II.Γιατί τέτοια απαισιοδοξία, κατάφεραν να βάλουν τους προβολείς στους ...τροχούς αυτήν την φορά ;
Παρεμπιπτόντως, τα Musa/Idea τι νέο ή ενδιαφέρον προσέφεραν ;
Ας βάλουν τουλάχιστον 'σωστούς' κινητήρες (όχι τίποτα ατμοσφαιρικούς 1.4 για 1200 κιλά π.χ.) και κάτι θα πουλήσει, όπως και να δείχνει (εντάξει, δεν μιλάω για την Ελλάδα ) . -
Fiat 'L0'
Παρουσίαση στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης το 2012.
http://www.autontheweb.it/ -
Είναι το νέο 500 countryman αυτό;
-
Καλή φάμπρικα έβγαλε σου λέει Μίνι, άλλωστε πως θα την χτυπήσουμε στην Ούσα.
-
Στη φωτογραφία έχει πινακίδα Βελιγραδίου, μήπως θα είναι τα νέα φιατ που θα κατασκευάζονατι στο Κραγκούγεβατς, αντί των Yugo;
-
Η παραγωγή θα γίνεται στο εργοστάσιο του Κρακούγιεβατς (πρώην Zastava).
-
To 5θυρο 500αράκι που λένε ότι θα βγει είναι ή κάποιο χαμηλού κόστους Fiat?
-
Mάλλον πρέπει να γίνει συγχώνευση των θεμάτων. Υπάρχει προηγούμενη δημοσίευση http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=48385
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Είναι το νέο 500 countryman αυτό;Αυτό ακριβώς σκέφτηκα κι εγώ! Μάλιστα προσπαθούσα να θυμηθώ αν υπάρχει κάποια συνεργασία μεταξύ των εταιριών και μου διαφεύγει!
Κακάσχημο δείχνει κι αυτό γμτ.
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Ωραίο κατι τετοιο. Με Juke και Countryman απέναντι ... είναι και πιο όμορφο!
-
Στους τυφλους θα γίνει ανάρπαστο το συγκεκριμενο... αν ειναι ετσι τελος πάντων.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Στους τυφλους θα γίνει ανάρπαστο το συγκεκριμενο... αν ειναι ετσι τελος πάντων.Η αποδοχή του Juke, Coyntryman κλπ δείχνει ότι ή είναι πολλοί οι τυφλοί ή ότι πουλάει το lifestyle είτε ασχημο είτε όμορφο. Χρηστικά σε κάτι ιδιαίτερο δεν είναι αλλά 'τραβανε' τον κόσμο.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Στους τυφλους θα γίνει ανάρπαστο το συγκεκριμενο... αν ειναι ετσι τελος πάντων.
Η αποδοχή του Juke, Coyntryman κλπ δείχνει ότι ή είναι πολλοί οι τυφλοί ή ότι πουλάει το lifestyle είτε ασχημο είτε όμορφο. Χρηστικά σε κάτι ιδιαίτερο δεν είναι αλλά 'τραβανε' τον κόσμο.
η ποια?
-
Πάει ,χάλασε και το ''έγκλημα''!
Fiat 500L (πρώην Fiat Ellezero (L0))