-
Λοιπον,εχω τις εξης ερωτησεις
Μπουζοκαλωδια και πιπες μπουζι καθε ποτε αλλαζουμε?
Ειναι νορμαλ στις 168000 χιλιομετρα να μην εχει αλλαξει μπουζοκαλωδια?
Ρεταρει ο πρωτος κυλινδρος μας ειπαν εδειξε το διαγνωστικο,τι μπορει να φταιει?Αλλαξαν μπουζι και πολ/στη αλλα παλι σημερα πεταξε check engine.Επομενο βημα αλλαγη μπουζοκαλωδια-πιπες.
Γενικα το αμαξι δουλευει κανονικα,αλλα σταθερα κατω απο τις 4000 στροφες.Για αυτο ισως δε φαινεται ξεκαθαρα το οποιο προβλημα?Γενικα οποιος ξερει να δωσει τα φοντα του
A σε ελεγχο στη μια πιπα βρηκαν σκουρια που λογικα προκληθηκε απο υγρασια -
Λοιπον,εχω τις εξης ερωτησεις
Μπουζοκαλωδια και πιπες μπουζι καθε ποτε αλλαζουμε?
Ειναι νορμαλ στις 168000 χιλιομετρα να μην εχει αλλαξει μπουζοκαλωδια?
Ρεταρει ο πρωτος κυλινδρος μας ειπαν εδειξε το διαγνωστικο,τι μπορει να φταιει?Αλλαξαν μπουζι και πολ/στη αλλα παλι σημερα πεταξε check engine.Επομενο βημα αλλαγη μπουζοκαλωδια-πιπες.
Γενικα το αμαξι δουλευει κανονικα,αλλα σταθερα κατω απο τις 4000 στροφες.Για αυτο ισως δε φαινεται ξεκαθαρα το οποιο προβλημα?Γενικα οποιος ξερει να δωσει τα φοντα του
A σε ελεγχο στη μια πιπα βρηκαν σκουρια που λογικα προκληθηκε απο υγρασια -
Λοιπον,εχω τις εξης ερωτησεις
Μπουζοκαλωδια και πιπες μπουζι καθε ποτε αλλαζουμε?
Ειναι νορμαλ στις 168000 χιλιομετρα να μην εχει αλλαξει μπουζοκαλωδια?
Ρεταρει ο πρωτος κυλινδρος μας ειπαν εδειξε το διαγνωστικο,τι μπορει να φταιει?Αλλαξαν μπουζι και πολ/στη αλλα παλι σημερα πεταξε check engine.Επομενο βημα αλλαγη μπουζοκαλωδια-πιπες.
Γενικα το αμαξι δουλευει κανονικα,αλλα σταθερα κατω απο τις 4000 στροφες.Για αυτο ισως δε φαινεται ξεκαθαρα το οποιο προβλημα?Γενικα οποιος ξερει να δωσει τα φοντα του
A σε ελεγχο στη μια πιπα βρηκαν σκουρια που λογικα προκληθηκε απο υγρασια -
Αν δεν απατωμαι ειχες γραψει οτι βαλατε υγραεριο..... περαστικα.
-
Εχεις πολυ δικιο
-
Το αμάξι μπορεί να δουλεύει (σχεδόν) κανονικά με χαμηλές στροφές και λίγο γκάζι αλλά όταν πατήσεις το γκάζι στο πάτωμα να εμφανίζονται προβλήματα.
Αυτό μπορεί να το κάνει ΚΑΙ γιατί τα μπουζοκαλώδια χρειάζονται αλλαγή. -
Mε νεκρα και χωρις γκαζι εκει που εχει ρελαντι καπου στις 800 στροφες,ανεβαζει στις 1200 μονο του και ξαναπεφτει...Δε μπορω να καταλαβω τι γινεται
-
τα μπουζωκαλωδια καλο ειναι να αλλαχτουν.σε αυτα τα χμ που εχεις σιγοθρα εχουν ξεραθει και εχεις απωλειες σε ρευμα-σπινθηρα...
χωρις αυτο να σημαινει οτι απο εκει εχεις το προβλημα.επιβεβαιωσε τους διπλα πολλ/στες οτι ειναι οκ..
τα μπουζωκαλωδια ισως μπερδευουν το διαγνωστικο στο να εξακριβωσει αν φταινε αυτα ή οι πολλ/τες.κοιτα αν βιδωθηκαν καλα τα μπουζι και οι ακιδες ειναι στις θεσεις τους και στο προβλεπωμενο διακενο!
εχω δει και ακουσει αρκετα..
-
Δες μήπως τραβάς αέρα από μια βαλβίδα αναθυμιάσεων κρυμένη που έχει ή από κάποιο άλλο σωληνάκι.
Μιας και είπες αέριο πάρε μια συμπίεση από τους κυλίνδρους. Μου έχει έρθει mondeo από κακορυθμισμένο αέριο να έχει φθορά σε βαλβίδες. Συμπίεση τελειωμένη σε 2κυλίνδρους και οι άλλοι δυο μέση.
Maverick 2.0 125ps check engine