Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Maverick 2.0 125ps check engine
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Maverick 2.0 125ps check engine
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    8
    45
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      socratesn last edited by

      Λοιπον,εχω τις εξης ερωτησεις
      Μπουζοκαλωδια και πιπες μπουζι καθε ποτε αλλαζουμε?
      Ειναι νορμαλ στις 168000 χιλιομετρα να μην εχει αλλαξει μπουζοκαλωδια?
      Ρεταρει ο πρωτος κυλινδρος μας ειπαν εδειξε το διαγνωστικο,τι μπορει να φταιει?Αλλαξαν μπουζι και πολ/στη αλλα παλι σημερα πεταξε check engine.Επομενο βημα αλλαγη μπουζοκαλωδια-πιπες.
      Γενικα το αμαξι δουλευει κανονικα,αλλα σταθερα κατω απο τις 4000 στροφες.Για αυτο ισως δε φαινεται ξεκαθαρα το οποιο προβλημα?Γενικα οποιος ξερει να δωσει τα φοντα του
      A σε ελεγχο στη μια πιπα βρηκαν σκουρια που λογικα προκληθηκε απο υγρασια

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        socratesn last edited by

        Λοιπον,εχω τις εξης ερωτησεις
        Μπουζοκαλωδια και πιπες μπουζι καθε ποτε αλλαζουμε?
        Ειναι νορμαλ στις 168000 χιλιομετρα να μην εχει αλλαξει μπουζοκαλωδια?
        Ρεταρει ο πρωτος κυλινδρος μας ειπαν εδειξε το διαγνωστικο,τι μπορει να φταιει?Αλλαξαν μπουζι και πολ/στη αλλα παλι σημερα πεταξε check engine.Επομενο βημα αλλαγη μπουζοκαλωδια-πιπες.
        Γενικα το αμαξι δουλευει κανονικα,αλλα σταθερα κατω απο τις 4000 στροφες.Για αυτο ισως δε φαινεται ξεκαθαρα το οποιο προβλημα?Γενικα οποιος ξερει να δωσει τα φοντα του
        A σε ελεγχο στη μια πιπα βρηκαν σκουρια που λογικα προκληθηκε απο υγρασια

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          socratesn last edited by

          Λοιπον,εχω τις εξης ερωτησεις
          Μπουζοκαλωδια και πιπες μπουζι καθε ποτε αλλαζουμε?
          Ειναι νορμαλ στις 168000 χιλιομετρα να μην εχει αλλαξει μπουζοκαλωδια?
          Ρεταρει ο πρωτος κυλινδρος μας ειπαν εδειξε το διαγνωστικο,τι μπορει να φταιει?Αλλαξαν μπουζι και πολ/στη αλλα παλι σημερα πεταξε check engine.Επομενο βημα αλλαγη μπουζοκαλωδια-πιπες.
          Γενικα το αμαξι δουλευει κανονικα,αλλα σταθερα κατω απο τις 4000 στροφες.Για αυτο ισως δε φαινεται ξεκαθαρα το οποιο προβλημα?Γενικα οποιος ξερει να δωσει τα φοντα του
          A σε ελεγχο στη μια πιπα βρηκαν σκουρια που λογικα προκληθηκε απο υγρασια

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • ?
            A Former User last edited by

            Αν δεν απατωμαι ειχες γραψει οτι βαλατε υγραεριο..... περαστικα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              socratesn last edited by

              Εχεις πολυ δικιο

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                leonp last edited by

                Το αμάξι μπορεί να δουλεύει (σχεδόν) κανονικά με χαμηλές στροφές και λίγο γκάζι αλλά όταν πατήσεις το γκάζι στο πάτωμα να εμφανίζονται προβλήματα.
                Αυτό μπορεί να το κάνει ΚΑΙ γιατί τα μπουζοκαλώδια χρειάζονται αλλαγή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  socratesn last edited by

                  Mε νεκρα και χωρις γκαζι εκει που εχει ρελαντι καπου στις 800 στροφες,ανεβαζει στις 1200 μονο του και ξαναπεφτει...Δε μπορω να καταλαβω τι γινεται

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • A
                    astrakitcar last edited by

                    τα μπουζωκαλωδια καλο ειναι να αλλαχτουν.σε αυτα τα χμ που εχεις σιγοθρα εχουν ξεραθει και εχεις απωλειες σε ρευμα-σπινθηρα...

                    χωρις αυτο να σημαινει οτι απο εκει εχεις το προβλημα.επιβεβαιωσε τους διπλα πολλ/στες οτι ειναι οκ..

                    τα μπουζωκαλωδια ισως μπερδευουν το διαγνωστικο στο να εξακριβωσει αν φταινε αυτα ή οι πολλ/τες.κοιτα αν βιδωθηκαν καλα τα μπουζι και οι ακιδες ειναι στις θεσεις τους και στο προβλεπωμενο διακενο!

                    εχω δει και ακουσει αρκετα..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • P
                      puntofato last edited by

                      Δες μήπως τραβάς αέρα από μια βαλβίδα αναθυμιάσεων κρυμένη που έχει ή από κάποιο άλλο σωληνάκι.
                      Μιας και είπες αέριο πάρε μια συμπίεση από τους κυλίνδρους. Μου έχει έρθει mondeo από κακορυθμισμένο αέριο να έχει φθορά σε βαλβίδες. Συμπίεση τελειωμένη σε 2κυλίνδρους και οι άλλοι δυο μέση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr