Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Aδυνατισμένη ζάντα - Ενίσχυση (;;)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Aδυνατισμένη ζάντα - Ενίσχυση (;;)
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    14
    579
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      matt21 last edited by

      Ό,τι λέει ο τίτλος.. είναι εφικτή η ενίσχυση ζάντας που έχει αδυνατίσει τόσο ώστε να 'χάνει' αέρα το λάστιχο; Πήγα σήμερα (είχα να το κινήσω από την Παρασκευή) και το βρήκα 'πίτα'.. Ξέρω ότι η λύση είναι καινούργιες αλλά δυστυχώς δεν παίζει σάλιο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        matt21 last edited by

        Ό,τι λέει ο τίτλος.. είναι εφικτή η ενίσχυση ζάντας που έχει αδυνατίσει τόσο ώστε να 'χάνει' αέρα το λάστιχο; Πήγα σήμερα (είχα να το κινήσω από την Παρασκευή) και το βρήκα 'πίτα'.. Ξέρω ότι η λύση είναι καινούργιες αλλά δυστυχώς δεν παίζει σάλιο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          matt21 last edited by

          Ό,τι λέει ο τίτλος.. είναι εφικτή η ενίσχυση ζάντας που έχει αδυνατίσει τόσο ώστε να 'χάνει' αέρα το λάστιχο; Πήγα σήμερα (είχα να το κινήσω από την Παρασκευή) και το βρήκα 'πίτα'.. Ξέρω ότι η λύση είναι καινούργιες αλλά δυστυχώς δεν παίζει σάλιο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Τι εννοείς με το 'αδυνατισμένη ζάντα';

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              matt21 last edited by

              Σαν να εχει φαγωθει απο τις ευθυγραμμισεις.. Τουλαχιστον ετσι μου ειπαν σε ενα βουλκανιζατερ..

              Edit: εχει φαει και τορνο απˊ οσο μου ειπαν...

              Sent from my Blade using Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dog80 last edited by

                Απο ποιό σημείο χάνει? Είναι ραγισμένη και κολημένη σε κάποιο σημείο και χάνει εκεί? Είναι στραβή και χάνει απο το σημείο που εφάπτεται με το λάστιχο?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  christoss8 last edited by

                  Ο χρήστης matt21 έγραψε:
                  Ό,τι λέει ο τίτλος.. είναι εφικτή η ενίσχυση ζάντας που έχει αδυνατίσει τόσο ώστε να 'χάνει' αέρα το λάστιχο; Πήγα σήμερα (είχα να το κινήσω από την Παρασκευή) και το βρήκα 'πίτα'.. Ξέρω ότι η λύση είναι καινούργιες αλλά δυστυχώς δεν παίζει σάλιο

                  Δεν ειναι πολυ συχνο φαινομενο αλλα συμβαινει.
                  Το μονο που μπορεις ειναι να βαλεις σιλικονη,οχι εσυ βεβαια τα μαστορια που πας,γυρω γυρω στο σημειο που πατει το λαστιχο στην ζαντα.
                  Αν συνεχισει και χανει μετα απαυτο,τοτε σαμπρελα.
                  Ο τορνος γενικα αδυνατιζει την ζαντα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • bassstarlet
                    bassstarlet last edited by

                    Ο χρήστης matt21 έγραψε:
                    Σαν να εχει φαγωθει απο τις ευθυγραμμισεις.. Τουλαχιστον ετσι μου ειπαν σε ενα βουλκανιζατερ..

                    Edit: εχει φαει και τορνο απˊ οσο μου ειπαν...

                    Τελικά, τόρνος, ή ευθυγράμμιση είναι η αιτία;
                    Και τι περιλαμβάνει το δεύτερο, και τρώει μέταλλο;

                    Μπορείς να επισκευάσεις και μία ζάντα.Δεν είναι απαραίτητο και τις τέσσερις.

                    «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      astrakitcar last edited by

                      η ευθυγραμμιση δεν εχει να κανει με την ζαντα..

                      μηπως εννοεις τα αντιβαρα της ζυγοσταθμισης?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:

                        Ό,τι λέει ο τίτλος.. είναι εφικτή η ενίσχυση ζάντας που έχει αδυνατίσει τόσο ώστε να 'χάνει' αέρα το λάστιχο; Πήγα σήμερα (είχα να το κινήσω από την Παρασκευή) και το βρήκα 'πίτα'.. Ξέρω ότι η λύση είναι καινούργιες αλλά δυστυχώς δεν παίζει σάλιο

                        Δεν ειναι πολυ συχνο φαινομενο αλλα συμβαινει.
                        Το μονο που μπορεις ειναι να βαλεις σιλικονη,οχι εσυ βεβαια τα μαστορια που πας,γυρω γυρω στο σημειο που πατει το λαστιχο στην ζαντα.
                        Αν συνεχισει και χανει μετα απαυτο,τοτε σαμπρελα.
                        Ο τορνος γενικα αδυνατιζει την ζαντα.

                        Συγνωμη αλλα συμφωνα με την υπογραφη σου εισαι στον χωρο των ελαστικων και προτεινεις σιλικονη και σαμπρελα;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christoss8 last edited by

                          Ερχεται ενας πελατης και παραπονιεται οτι το λαστιχο του χανει συνεχεια αερα.Το βγαζω το κοιταω να δω μην τυχων εχει πατησει προκα ή κατι αλλο.Αν δεν δω τιποτα ,θα το βαλω στο νερο και θα δω οτι χανει αναμεσα στην ζαντα και στο λαστιχο .
                          Υπαρχουν περιπωσεις οπου δεν φαινεται στο νερο τιποτα,τοτε τον βγαζω και τον ακουμπαω κατω.Ριχνω γυρω γυρω στην ζαντα νερο ανακατωμενο με σαπουνι ή απορυπαντικο και ξαφνικα σε ενα ή παραπανω σημεια το νερο αρχιζει και ασπριζει ,πολυ μικροι αφροι κανουν την εμφανιση τους.
                          Τοτε η μονη λυση ειναι η σιλικονη ή η αλλαγη ζαντας.Η σαμπρελα ειναι η εσχατη λυση σε περιπτωση που δεν εχει λεφτα ο πελατης για αγορα ζαντας,παντα ομως ενημερωνεται για τα μειονεκτηματα που εχει η σαμπρελα.
                          Υπαρχει βεβαια και αλλη λυση,οπως να μπει ο τροχος που χανει αερα με την σαμπρελα σαν ρεζερβα και η ρεζερβα ,αν ειναι κανονικος τροχος να μπει στην θεση του παλιου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            greek last edited by

                            Πώς έχει το θέμα....

                            Οταν πάει η ζάντα για ίσιωμα , πολλές φορές αν ειναι θεοστραβη , την περνάνει και από τόρνο για να την ισιώσουν . Σε αυτήν την διαδικάσία πάντα αφαιρείται κάτι με αποτέλεσμα να μειώνετε η διάμετρος στο δαχτυλίδι που σφραγίζει με το λάστιχο. Σε κάποιες περιπτώσεις την γλιτώνεις με το να βάλει ο λαστιχάς σιλικόνη πρίν φορέσει το λάστιχο αλλά αν εισαι κάφρος (με την καλή έννοια ) και μπάινεις με όσα σε στροφές να είσαι σίγουρος οτι από το ζόρι μπορει να χάσει και πάλι. Αν ο τόρνος εχει φάει πολύ , η σιλικόνη απλά θα σου καθυστερεί την απώλεια . Η σαμπρέλα μεν το διορθώνει αλλά αλλάζει και την συμπεριφορά στο λάστιχο , χώρια που σε ενα καρφί θα ξεφουσκώσει σχεδόν άμεσα.

                            Επίσης , ακόμα και αν με την σιλικόνη φτιάξει το πρόβλημα γιατί η οδηγήση είναι σε γεροντίστικους ρυθμούς , πάντα υπάρχει η πιθανότητα να ραγίσει η ζάντα (επειδή εχει 'αδυνατίσει' ) σε κάποια λακουβα η πεζοδρόμιο. Και φυσικά , η ρωγμή δεν θα φαίνεται , και πάλι θα βρίσκεις το λάστιχο ξεφούσκωτο σε ανυποπτο χρόνο ή ακόμα χειρότερα πάνω σε ταξίδι σε ΕΟ ή ΑΟ καθώς όσο θα ζεσταινεται η ζάντα , τοσο θα διαστέλεται η ρωγμή ......

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dog80 last edited by

                              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                              Συγνωμη αλλα συμφωνα με την υπογραφη σου εισαι στον χωρο των ελαστικων και προτεινεις σιλικονη και σαμπρελα;

                              Καταρχάς η 'σιλικόνη' (ουσιαστικά ένα μαύρο πηχτό κολλώδες υγρό) είναι κάτι που χρησιμοποιούμε συχνά γιατι στις ζάντες αλουμινίου πολλές φορές αρκεί ένα πολύ μικρό στράβωμα που ίσα ίσα φαίνεται με το μάτι για να χάνουν αέρα.

                              Επειδή πρίν μια 5ετία περίπου περασα και γώ απο το συγκεκριμένο χώρο έχω διαπιστώσει οτι ο μέσος οδηγός θα κάνει τα αδύνατα δυνατά για να αποφύγει να αλλάξει λάστιχα ή ότι σχετίζεται με αυτά. Νομίζω οτι στα λάστιχα βγαίνει όλη η καρμιριά, πρώτα θα κάνει όλη την άλλη συντήρηση και τελευταία θα αφήσει τα λάστιχα όταν η κατάσταση φτάσει στο απροχώρητο.

                              Έρχεται ο άλλος με λάστιχα δεκαετίας που έχουν γίνει σλίκ και επιμένει να του τα κάνω μπρός-πίσω γιατί τα πίσω έχουν 0,0001 χιλιοστά πέλματος ακόμα.

                              Ή μπορεί να έχει πέσει σε λακούβα-κρατήρα και να έχει 10 πόντους σκίσιμο στο πλάι και όταν του πείς οτι θέλει καινούριο λάστιχο θα σου πεί 'ρέ φιλαράκι δέν μπορείς να του κάνεις ένα μπάλωμα να το γλιτώσουμε?' Φυσικά το να του πείς οτι καλό θα ήταν να αλλάξει και το άλλο λάστιχο στον ίδιο άξονα ωστε να μην έχουν διαφορετική φθορά φαντάζει σαν ανέκδοτο.

                              Μετά απο λίγο καιρό στη δουλειά και αφού είδα οτι δέν καταφέρνω να πείσω κανέναν σταμάτησα να ασχολούμαι. Τους έλεγα μία φορά τί είναι το σωστό να γίνει και πιό είναι το κόστος και τέλος. Απο κεί και πέρα ότι θέλει ο πελάτης.

                              Τώρα με την κρίση δέν μπορώ καν να φανταστώ τί αρκουδιές θα ζητάνε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                matt21 last edited by

                                Ο χρήστης Greek έγραψε:
                                Πώς έχει το θέμα....

                                Οταν πάει η ζάντα για ίσιωμα , πολλές φορές αν ειναι θεοστραβη , την περνάνει και από τόρνο για να την ισιώσουν . Σε αυτήν την διαδικάσία πάντα αφαιρείται κάτι με αποτέλεσμα να μειώνετε η διάμετρος στο δαχτυλίδι που σφραγίζει με το λάστιχο. Σε κάποιες περιπτώσεις την γλιτώνεις με το να βάλει ο λαστιχάς σιλικόνη πρίν φορέσει το λάστιχο αλλά αν εισαι κάφρος (με την καλή έννοια ) και μπάινεις με όσα σε στροφές να είσαι σίγουρος οτι από το ζόρι μπορει να χάσει και πάλι. Αν ο τόρνος εχει φάει πολύ , η σιλικόνη απλά θα σου καθυστερεί την απώλεια . Η σαμπρέλα μεν το διορθώνει αλλά αλλάζει και την συμπεριφορά στο λάστιχο , χώρια που σε ενα καρφί θα ξεφουσκώσει σχεδόν άμεσα.

                                Επίσης , ακόμα και αν με την σιλικόνη φτιάξει το πρόβλημα γιατί η οδηγήση είναι σε γεροντίστικους ρυθμούς , πάντα υπάρχει η πιθανότητα να ραγίσει η ζάντα (επειδή εχει 'αδυνατίσει' ) σε κάποια λακουβα η πεζοδρόμιο. Και φυσικά , η ρωγμή δεν θα φαίνεται , και πάλι θα βρίσκεις το λάστιχο ξεφούσκωτο σε ανυποπτο χρόνο ή ακόμα χειρότερα πάνω σε ταξίδι σε ΕΟ ή ΑΟ καθώς όσο θα ζεσταινεται η ζάντα , τοσο θα διαστέλεται η ρωγμή ......

                                Mε έπιασε ο Greek Το στεφάνι που εφάπτεται με το λάστιχο έχει το πρόβλημα

                                Σήμερα το πήγα σε βουλκανιζατέρ, το 'μόνωσε' απ' ότι μου είπε (κάποιου είδους κόλλα έβαλε, σίγουρα όχι σιλικόνη, μπροστά ήμουν), και υποσχέθηκε ότι θα κρατήσει. Επειδή κρατάω μικρό καλάθι, θα κάνω δώρο στον εαυτό μου ένα σετάκι καινούργια ζαντολάστιχα τα Χριστούγεννα

                                Ας ελπίσουμε να με βγάλει μέχρι τότε, και να μη χρειαστεί να είμαι κάθε λίγο και λιγάκι σε βουλκανιζατέρ.. όχι τίποτε άλλο, αλλά το αμάξι κάνει πολλά χιλιόμετρα (από τον Αύγουστο έχω κάνει 6.000) και δεν πολυεμπιστεύομαι τη συγκεκριμένη ζάντα πλέον

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  harlek last edited by

                                  Ο χρήστης matt21 έγραψε:

                                  Επειδή κρατάω μικρό καλάθι, θα κάνω δώρο στον εαυτό μου ένα σετάκι καινούργια ζαντολάστιχα τα Χριστούγεννα

                                  Ας ελπίσουμε να με βγάλει μέχρι τότε, και να μη χρειαστεί να είμαι κάθε λίγο και λιγάκι σε βουλκανιζατέρ.. δεν πολυεμπιστεύομαι τη συγκεκριμένη ζάντα πλέον

                                  Γιατί δεν αλλάζεις μόνο τη στραβωμένη ζάντα με ίδια καινούργια;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr