-
ξεκάθαρο ειναι γιατί αγοράζεις 23349123009 περιοδικά μηνιαίως και γράφεις σε άλλα τοσα φόρα.
-
ξεκάθαρο ειναι γιατί αγοράζεις 23349123009 περιοδικά μηνιαίως και γράφεις σε άλλα τοσα φόρα.
-
ξεκάθαρο ειναι γιατί αγοράζεις 23349123009 περιοδικά μηνιαίως και γράφεις σε άλλα τοσα φόρα.
-
Ενταξει Γρηγορη.
Η νεα 3αρα ειναι η καλυτερη απο ολες τις Ε90 και ιδιαιτερα η νεα 316i (που δεν υπαρχει) με προγραμμα σνιτζερ (που ουτε κι αυτο υπαρχει) θα κοιταει στα ματια την si μου.
Μην αλληθωρισει μονο απο το πολυ κοιταγμα
Ολα αυτα, επειδη τα λενε οι δημοσιογραφοι που λεγανε οτι η si εχει ντιζα.
That's ok...you won!
Πραγματικα δεν με ενδιαφερει...
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ενταξει Γρηγορη.Η νεα 3αρα ειναι η καλυτερη απο ολες τις Ε90 και ιδιαιτερα η νεα 316i (που δεν υπαρχει) με προγραμμα σνιτζερ (που ουτε κι αυτο υπαρχει) θα κοιταει στα ματια την si μου.
Μην αλληθωρισει μονο απο το πολυ κοιταγμα
Ολα αυτα, επειδη τα λενε οι δημοσιογραφοι που λεγανε οτι η si εχει ντιζα.
That's ok...you won!
Πραγματικα δεν με ενδιαφερει...
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
Γνωστη ρε συ Νικο η τακτικη σου, απο ασπρο σε μαυρο, και σε μηδενισμο, μεσω ασχετων συνδεσεων, για διαφορετικα θεματα.
Τι σχεση εχει το γεγονος οτι μεχρι στιγμης δεν εχει τοποθετηθει ο 1600αρης κινητηρας? Θα αλλαξει κατι στο σασι του αυτοκινητου προς το χειροτερο, ή στην δυναμικη συπεριφορα του αντιστοιχα, παλι προς το χειροτερο? Οχι, απο την στιγμη που μιλαμε για το παραδειγμα των περιπου 200ιππων απο 1600κυβικα.
Τα ιδια στα της αναβαθμισης. Παρε τον Σπανο, και πες του, 'φιλε εισαι μ@λ@κας, λες π@π@ριες, τι schnitzer και αηδιες λες στον κοσμο, δεν υπαρχουν αυτα, ΝΑ, μπες στην ιστοσελιδα και ΔΕΣ! Δεν γραφει τιποτα! Συνεργαζεσαι με schnitzer και πρασιναλογα...'
Τι σχεση εχει το αρθρο των 4τροχων που γραφει για ενα χαρακτηριστικο, στο οποιο ετσι κι αλλιως, γριφο αποτελουσε μεχρι προσφατα και για εσενα που το εχεις το αμαξι, (σε περσινο Post ρωταγες για το βελτιωτικο π@π@ρακι που βελτιωνει την αποκριση στο γκαζι, και μετα ο ιδιος ανεφερες οτι δεν μπορεις να το βαλεις γιατι εχεις ντιζατο γκαζι...)
Λες και το ειδαμε καπου αλλου ξεκαθαρα να κανει μπαμ. Ο τεχνικος του Σφακιανακη δηλαδη αφου το ειπε, τελειωσε, αλλα
του Σπανου οι συνεργατες ειναι ΓΤΠ. Οτι να ναι δηλαδη...
Τελος Νικο, δεν το αναφερω σε στυλ ποιος νικησε, ποιος εχει δικιο, απλα απαντησα εξαρχης, στις δικες σου, με περισση σιγουρια τοποθετησεις περι της νεας 3αρας, οτι σε καμμια περιπτωση δεν θα συγκρινεται με την ευχαριστηση που δινει η si.
To ξερεις πολυ καλα, στα εχω πει και απο κοντα, η si γ@μαει, ειναι ενα καταπληκτικο αυτοκινητο, μεσα-εξω, οδηγικα, ποιοτικα, τα παντα-ολα. ΟΜΩΣ, χαλαρωσε λιγο με το θεμα της οδηγικης ευχαριστησης. Δεν μιλας για καποια CSL E46 Νικο.
Για ενα καλοστημενο με αγωνιστικα γονιδια Ε90 μιλαμε, με στησιμο, που 'ζηταει' επειγοντως αλλα 30αλογα το λιγοτερο.
Το οτι σε καποια σημεια εχει ανοθευτει αισθηση, δεν την κατατασει αυτοματως στην επιτομη της οδικης συμπεριφορας, στον βαθμο που γραφεις, και με την ισοπεδωτικη σιγουρια, λες και εσυ απο την αλλη, επειδη την οδηγεις καθε μερα, εχεις οδηγησει και την νεα 3αρα, και ξερεις στα σιγουρα.
Εκει ειναι το θεμα, και εμενα στην τελικη δεν με ενδιαφερει, και δεν εχω κατι μαζι σου, και μακαρι αυριο να γινει κατι, και να
παρεις μια 4πορτη Ε92 M3, πραγματικα, και να τα περνας ολα απο πανω, ή/και να την βολταρεις απλως με το τρειλερ απο πισω. Ενδιαφερει ομως οταν λες σε στυλ 'ασυζητητι' οτι σαν την si δεν θα, και αυτο, και εκεινο, και ελαφρωμενο βολαν, και υδραυλικο ετσι, και στησιμο αλλιως. Και σκαει τωρα η νεα 3αρα, και ενω εσυ ειδικα που παρακολουθεις τις Bmw ηδη θα επρεπε να αντιλαμβανεσαι το επιπεδο προσηλωσης και επιμονης στο να βγει ΣΑΦΩΣ καλυτερη σε ολα τα επιπεδα, ειδικα και στα μοτερ, ακομα και σε σχεση με το 'γαργαλημενο' εργοστασιακα δικο σου, ερχεσαι και την υποβαθμιζεις , οτι 'οκ, αλλα σαν την si...'
Σκεφτομαι να παω να χτυπησω μια Μ3 Ε30, και να σας ζαλιζω τ' @ρχιδια απο το πρωι μεχρι το βραδυ, με το ΤΕΛΕΙΟ-ΑΝΟΘΕΥΤΟ στησιμο της, την αμεση κρεμαγιερα της, και να κλεισω λεγοντας οτι 'τετοια εργαλεια, δεν φτιαχνονται πια'...
Να κανω ενα γλυκο αναποδο με 2α αντε στις αρχες 3ης, και να υποβαθμισω ταυτοχρονα πχ καποιον που θα με περασει απο πανω με μια Ε46 Μ3 με 3η γεματη, 'στραβωμενη' απο τα αναποδο και καπνους στα λαστιχα, με την δικαιολογια, οτι 'δεν νιωθει στο επακρο' οπως εγω, χωρις υδραυλικο, με πιο ελαφρυ σασι, μπλα, μπλα, μπλα...
Κατι τετοιο χοντρικα μας λες Νικο, και εσυ ειδικα θα επρεπε να ξερεις καλυτερα οτι ΔΕΝ ισχυει...
Καθε νεα γενια, ειδικα σειρας 3, Γ@ΜΕΙ και δερνει, οχι μονο σε σχεση με την προηγουμενη, αλλα γενικοτερα.
Το αυτο, ακομα και με το που επιβεβαιωθηκε, καποιοι δεν θελουν/μπορουν να το 'καταπιουν'. -
-
το ηξερα οτι 'εχανα' που δε παρακολουθουσα το συγκεκριμενο θεμα, αλλα τοσο πολυ δε το περιμενα!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σκεφτομαι να παω να χτυπησω μια Μ3 Ε30, και να σας ζαλιζω τ' @ρχιδια απο το πρωι μεχρι το βραδυ, με το ΤΕΛΕΙΟ-ΑΝΟΘΕΥΤΟ στησιμο της, την αμεση κρεμαγιερα της, και να κλεισω λεγοντας οτι 'τετοια εργαλεια, δεν φτιαχνονται πια'...
Να κανω ενα γλυκο αναποδο με 2α αντε στις αρχες 3ης, και να υποβαθμισω ταυτοχρονα πχ καποιον που θα με περασει απο πανω με μια Ε46 Μ3 με 3η γεματη, 'στραβωμενη' απο τα αναποδο και καπνους στα λαστιχα, με την δικαιολογια, οτι 'δεν νιωθει στο επακρο' οπως εγω, χωρις υδραυλικο, με πιο ελαφρυ σασι, μπλα, μπλα, μπλα... -
Ανατροπη σκηνικου τελικα για το scirocco...
-
Μονο μην ειναι κανενας τριγυρω οταν θα κανεις τα μαγικα με τη ντιζατη, δε χρωσταμε και τπτ
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Τι μου τα αφιερωνεις ρε Γρηγορη;
Ειπα οτι θα ειναι χρεπι;
Δεν το καταλαβαινω.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
Ειπαμε(?) οτι σαν την si, σε κρατηματα, καμμια... Συγκριση επισης...ουτε για πλακα. Σαν την si δεν προκειται
να υπαρξει αλλο τοσο συγκινητικο αυτοκινητο σε οδηγηση...πόσο κουραστικός?? πόσο???
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ανατροπη σκηνικου τελικα για το scirocco... -
Ποσο μ' αρεσει ΠΟΣΟ! , που επεστρεψαν 'αγαπημενα' troll monsters, μετα απο δικες μου τοποθετησεις...
Eιμαι ο Νο1 troll magnet, πως να το κανουμε! -
Το έχετε κάνει το φόρουμ οίκο ανοχής...
Μπαίνουμε να διαβάσουμε για την νέα 3άρα και διαβάζουμε κόντρες επί κοντρών που δεν αφορούν κανέναν.
Υπάρχουν και τα προσωπικά μηνύματα.
Διάσπαση: BMW 3-Series 2012 - F30/F32