-
θελουν να μας πεισουν οτι ετσι θα μειωθει κινηση;; και μολυνση;;
http://www.kerdos.gr/default.aspx?id=1615616&nt=103
Ελεύθερα θα κυκλοφορούν σύντομα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη τα πετρελαιοκίνητα οχήματα, καθώς τις προσεχείς μέρες αναμένεται να δημοσιευθεί το ΦΕΚ με το οποίο γίνεται η άρση της απαγόρευσης.
Παράλληλα, τα υπουργεία Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων θα εκδώσουν την κοινή υπουργική απόφαση για τον «πράσινο δακτύλιο» και τους ελέγχους στα καύσιμα.
Οπως δήλωσε χθες ο υπουργός ΠΕΚΑ κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, «η Βουλή ψήφισε, πριν από λίγες μέρες, την άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης, αφού η τεχνολογία έχει αλλάξει, και η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη δεν μπορούσαν να είναι οι μόνες δύο ευρωπαϊκές πόλεις, στις οποίες απαγορεύεται η πετρελαιοκίνηση».
ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ EURO V
**Οσον αφορά την ΚΥΑ για τον «πράσινο δακτύλιο», που θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Μαΐου 2012, θα επιτρέπει την κυκλοφορία όλων των οχημάτων τεχνολογίας Euro V ή μεταγενέστερης, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140g/km, καθώς και στα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, τα οποία θα φέρουν ειδικό πράσινο σήμα. Στον μικρό δακτύλιο τα οχήματα με ημερομηνία πρώτης άδειας κυκλοφορίας προ του 1990, δηλαδή τα παλαιάς τεχνολογίας, θα κυκλοφορούν μόνο τις μέρες και ώρες που δεν ισχύει, ενώ τα υπόλοιπα που δεν εμπίπτουν σε μία από τις δύο αυτές κατηγορίες θα εξακολουθήσουν να κινούνται με το σύστημα των μονών - ζυγών.
**
ΤΙ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ
Για τα φορτηγά, προβλέπεται απαγόρευση της κυκλοφορίας στον μεγάλο δακτύλιο για όσα είναι από 2,2 έως 12 τόνους, ημερομηνίας πρώτης άδειας κυκλοφορίας πριν από την 1/1/1992. Επίσης, θα απαγορευτεί η κυκλοφορία των φορτηγών άνω των 12 τόνων, ημερομηνίας πρώτης άδειας κυκλοφορίας πριν από την 1/1/1992, στην Αττική, πλην των Εθνικών οδών Αθηνών - Λαμίας και Αθηνών - Κορίνθου, της Αττικής Οδού και των κύριων οδών πρόσβασης στα λιμάνια Πειραιά, Λαυρίου, Ραφήνας και Ελευσίνας.Ακόμη, διατηρείται η απαγόρευση κυκλοφορίας για όσα πετρελαιοκίνητα φορτηγά μικτού βάρους κάτω των τεσσάρων τόνων και πετρελαιοκίνητα επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης δεν πληρούν τις προδιαγραφές EURO V.
«Με την ΚΥΑ θα τεθεί περιορισμός στην κυκλοφορία παλαιών οχημάτων και κυρίως φορτηγών στην Αθήνα, έτσι ώστε να είμαστε απολύτως σίγουροι ότι μαζί με τους ελέγχους για τη νοθεία των καυσίμων θα έχουμε μείωση της ρύπανσης και βελτίωση της ποιότητας της ατμόσφαιρας για τους πολίτες», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Παπακωνσταντίνου και εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι «η άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης, μαζί με τα συνοδευτικά μέτρα θα βελτιώσουν το περιβάλλον, θα διευκολύνουν τους πολίτες και την επιχειρηματικότητα».
κοινως θα γινεται χαμος με τα κουτσουμουρικα και τα ντηζελ...που λογω τεχνολογιας οντως εκπεμπουν κατι λιγοτερο....
αλλα τι προκαλει περισσοτερο προβλημα 50.000 αυτοκινητα με μεσο ορο εκπομπων 150!, ή 100.000 με μεσο ορο 120;;
και τι προκαλει κυκλοφοριακο χαος;;; -
θελουν να μας πεισουν οτι ετσι θα μειωθει κινηση;; και μολυνση;;
http://www.kerdos.gr/default.aspx?id=1615616&nt=103
Ελεύθερα θα κυκλοφορούν σύντομα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη τα πετρελαιοκίνητα οχήματα, καθώς τις προσεχείς μέρες αναμένεται να δημοσιευθεί το ΦΕΚ με το οποίο γίνεται η άρση της απαγόρευσης.
Παράλληλα, τα υπουργεία Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων θα εκδώσουν την κοινή υπουργική απόφαση για τον «πράσινο δακτύλιο» και τους ελέγχους στα καύσιμα.
Οπως δήλωσε χθες ο υπουργός ΠΕΚΑ κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, «η Βουλή ψήφισε, πριν από λίγες μέρες, την άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης, αφού η τεχνολογία έχει αλλάξει, και η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη δεν μπορούσαν να είναι οι μόνες δύο ευρωπαϊκές πόλεις, στις οποίες απαγορεύεται η πετρελαιοκίνηση».
ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ EURO V
**Οσον αφορά την ΚΥΑ για τον «πράσινο δακτύλιο», που θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Μαΐου 2012, θα επιτρέπει την κυκλοφορία όλων των οχημάτων τεχνολογίας Euro V ή μεταγενέστερης, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140g/km, καθώς και στα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, τα οποία θα φέρουν ειδικό πράσινο σήμα. Στον μικρό δακτύλιο τα οχήματα με ημερομηνία πρώτης άδειας κυκλοφορίας προ του 1990, δηλαδή τα παλαιάς τεχνολογίας, θα κυκλοφορούν μόνο τις μέρες και ώρες που δεν ισχύει, ενώ τα υπόλοιπα που δεν εμπίπτουν σε μία από τις δύο αυτές κατηγορίες θα εξακολουθήσουν να κινούνται με το σύστημα των μονών - ζυγών.
**
ΤΙ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ
Για τα φορτηγά, προβλέπεται απαγόρευση της κυκλοφορίας στον μεγάλο δακτύλιο για όσα είναι από 2,2 έως 12 τόνους, ημερομηνίας πρώτης άδειας κυκλοφορίας πριν από την 1/1/1992. Επίσης, θα απαγορευτεί η κυκλοφορία των φορτηγών άνω των 12 τόνων, ημερομηνίας πρώτης άδειας κυκλοφορίας πριν από την 1/1/1992, στην Αττική, πλην των Εθνικών οδών Αθηνών - Λαμίας και Αθηνών - Κορίνθου, της Αττικής Οδού και των κύριων οδών πρόσβασης στα λιμάνια Πειραιά, Λαυρίου, Ραφήνας και Ελευσίνας.Ακόμη, διατηρείται η απαγόρευση κυκλοφορίας για όσα πετρελαιοκίνητα φορτηγά μικτού βάρους κάτω των τεσσάρων τόνων και πετρελαιοκίνητα επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης δεν πληρούν τις προδιαγραφές EURO V.
«Με την ΚΥΑ θα τεθεί περιορισμός στην κυκλοφορία παλαιών οχημάτων και κυρίως φορτηγών στην Αθήνα, έτσι ώστε να είμαστε απολύτως σίγουροι ότι μαζί με τους ελέγχους για τη νοθεία των καυσίμων θα έχουμε μείωση της ρύπανσης και βελτίωση της ποιότητας της ατμόσφαιρας για τους πολίτες», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Παπακωνσταντίνου και εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι «η άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης, μαζί με τα συνοδευτικά μέτρα θα βελτιώσουν το περιβάλλον, θα διευκολύνουν τους πολίτες και την επιχειρηματικότητα».
κοινως θα γινεται χαμος με τα κουτσουμουρικα και τα ντηζελ...που λογω τεχνολογιας οντως εκπεμπουν κατι λιγοτερο....
αλλα τι προκαλει περισσοτερο προβλημα 50.000 αυτοκινητα με μεσο ορο εκπομπων 150!, ή 100.000 με μεσο ορο 120;;
και τι προκαλει κυκλοφοριακο χαος;;; -
θελουν να μας πεισουν οτι ετσι θα μειωθει κινηση;; και μολυνση;;
http://www.kerdos.gr/default.aspx?id=1615616&nt=103
Ελεύθερα θα κυκλοφορούν σύντομα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη τα πετρελαιοκίνητα οχήματα, καθώς τις προσεχείς μέρες αναμένεται να δημοσιευθεί το ΦΕΚ με το οποίο γίνεται η άρση της απαγόρευσης.
Παράλληλα, τα υπουργεία Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων θα εκδώσουν την κοινή υπουργική απόφαση για τον «πράσινο δακτύλιο» και τους ελέγχους στα καύσιμα.
Οπως δήλωσε χθες ο υπουργός ΠΕΚΑ κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, «η Βουλή ψήφισε, πριν από λίγες μέρες, την άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης, αφού η τεχνολογία έχει αλλάξει, και η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη δεν μπορούσαν να είναι οι μόνες δύο ευρωπαϊκές πόλεις, στις οποίες απαγορεύεται η πετρελαιοκίνηση».
ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ EURO V
**Οσον αφορά την ΚΥΑ για τον «πράσινο δακτύλιο», που θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Μαΐου 2012, θα επιτρέπει την κυκλοφορία όλων των οχημάτων τεχνολογίας Euro V ή μεταγενέστερης, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140g/km, καθώς και στα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, τα οποία θα φέρουν ειδικό πράσινο σήμα. Στον μικρό δακτύλιο τα οχήματα με ημερομηνία πρώτης άδειας κυκλοφορίας προ του 1990, δηλαδή τα παλαιάς τεχνολογίας, θα κυκλοφορούν μόνο τις μέρες και ώρες που δεν ισχύει, ενώ τα υπόλοιπα που δεν εμπίπτουν σε μία από τις δύο αυτές κατηγορίες θα εξακολουθήσουν να κινούνται με το σύστημα των μονών - ζυγών.
**
ΤΙ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ
Για τα φορτηγά, προβλέπεται απαγόρευση της κυκλοφορίας στον μεγάλο δακτύλιο για όσα είναι από 2,2 έως 12 τόνους, ημερομηνίας πρώτης άδειας κυκλοφορίας πριν από την 1/1/1992. Επίσης, θα απαγορευτεί η κυκλοφορία των φορτηγών άνω των 12 τόνων, ημερομηνίας πρώτης άδειας κυκλοφορίας πριν από την 1/1/1992, στην Αττική, πλην των Εθνικών οδών Αθηνών - Λαμίας και Αθηνών - Κορίνθου, της Αττικής Οδού και των κύριων οδών πρόσβασης στα λιμάνια Πειραιά, Λαυρίου, Ραφήνας και Ελευσίνας.Ακόμη, διατηρείται η απαγόρευση κυκλοφορίας για όσα πετρελαιοκίνητα φορτηγά μικτού βάρους κάτω των τεσσάρων τόνων και πετρελαιοκίνητα επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης δεν πληρούν τις προδιαγραφές EURO V.
«Με την ΚΥΑ θα τεθεί περιορισμός στην κυκλοφορία παλαιών οχημάτων και κυρίως φορτηγών στην Αθήνα, έτσι ώστε να είμαστε απολύτως σίγουροι ότι μαζί με τους ελέγχους για τη νοθεία των καυσίμων θα έχουμε μείωση της ρύπανσης και βελτίωση της ποιότητας της ατμόσφαιρας για τους πολίτες», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Παπακωνσταντίνου και εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι «η άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης, μαζί με τα συνοδευτικά μέτρα θα βελτιώσουν το περιβάλλον, θα διευκολύνουν τους πολίτες και την επιχειρηματικότητα».
κοινως θα γινεται χαμος με τα κουτσουμουρικα και τα ντηζελ...που λογω τεχνολογιας οντως εκπεμπουν κατι λιγοτερο....
αλλα τι προκαλει περισσοτερο προβλημα 50.000 αυτοκινητα με μεσο ορο εκπομπων 150!, ή 100.000 με μεσο ορο 120;;
και τι προκαλει κυκλοφοριακο χαος;;; -
Το μεγαλύτερο κυκλοφοριακό χάος το δημιουργεί ο ίδιος ο δακτύλιος και όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό είναι εκτός πραγματικότητας. Μια απλή ματιά στους δρόμους που τον οριοθετούν αρκεί.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Το μεγαλύτερο κυκλοφοριακό χάος το δημιουργεί ο ίδιος ο δακτύλιος και όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό είναι εκτός πραγματικότητας. Μια απλή ματιά στους δρόμους που τον οριοθετούν αρκεί.δεν ξερω την ηλικια σου, αλλα ηδη απο το 80, οπου δεν υπηρχε ακομα δακτυλιος και ΤΟΣΑ αυτοκινητα το κεντρο **ηταν ηδη **πνιγμενο...
τωρα εαν ο καθε γυφτουλας θελει να παει με το τουτου το πολυ 1 χλμ ως την σταση του μετρο....με συνεπεια να πηζουν οι γυρω δρομοι...τοτε παω πασο...
-
To '80 οι συγκοινωνίες ήταν ακόμα πιο αστείες απ' οτι είναι τώρα, οπότε δε με εκπλήσει.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
To '80 οι συγκοινωνίες ήταν ακόμα πιο αστείες απ' οτι είναι τώρα, οπότε δε με εκπλήσει.ακριβως...και σκεψου ωρες ωρες τι γινεται Κηφησιας...
και φαντασου τωρα μια κηφησιας ελευθερη στην κυκλοφορια τιγκα στα κουτσομουρικα οδηγουμενα απο κοριτσοπουλα που κατεβαινουν χαρουμενα για ψωνια!!
-
Συγγνώμη όλα αυτά γίνονται για καθαρότερο κέντρο ή για να αποσυμφοριστεί από το χάος και το μποτιλιάρισμα;
-
ελα ντε.....
η εξισωση ειναι απλη....
αμαξια πριν το 1990 > ή < απο καινουρια με λιγοτερο των 140γρ. CO2;;
τα μεν ως τωρα μισα-μισα αναλογα τον ληγοντα ημερας..(σαν λαχειο ακουγεται... ) τα δε απολυτως ελευθερα...
με να μπαινουν τωρα στην εξισωση και τα ντιζελ...σαν αριθμος οχι σαν ρυπος..
-
Είναι το πρώτο βήμα, μετά θα ακολουθήσουν τα πράσινα άλογα που θα φέρουν την πράσινη ανάπτυξη
-
Δεν μπαίνω στον κόπο να εξετάσω το μέτρο εάν είναι σωστό ή όχι σαν σωστός ελληνάρας, αλλά ιδού η σωστή απάντηση για τη μέρκελ, το σαρκοζί και τον ειδικό τύπο που προσπαθούν να μας πουλήσουν και άλλα αυτοκίνητα, γιατί και δακτύλιο έχουμε και πράσινος είναι...
Συμπέρασμα αυτό σε συνδυασμό με το δώρο της πετρελαιοκίνησης είναι άλλη μία αποτυχημένη πιστεύω απάντηση της κυβέρνησης να στηρίξει την συμπαθή (ή και όχι) κάστα των τουτουνοπωλητών.
-
Ο χρήστης elvet έγραψε:
Είναι το πρώτο βήμα, μετά θα ακολουθήσουν τα πράσινα άλογα που θα φέρουν την πράσινη ανάπτυξη
ερχεται ο πρασινος δαχτυλιος....