-
Τι μπορεί να πάθει ένας κινητήρας που λειτουργεί για μία ώρα χωρίς φίλτρο αέρα σε ασφάλτινη διαδρομή ?
-
Τι μπορεί να πάθει ένας κινητήρας που λειτουργεί για μία ώρα χωρίς φίλτρο αέρα σε ασφάλτινη διαδρομή ?
-
Τι μπορεί να πάθει ένας κινητήρας που λειτουργεί για μία ώρα χωρίς φίλτρο αέρα σε ασφάλτινη διαδρομή ?
-
Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
Τι μπορεί να πάθει ένας κινητήρας που λειτουργεί για μία ώρα χωρίς φίλτρο αέρα σε ασφάλτινη διαδρομή ?- λειτουργεί λάθος γιατί τραβάει πολύ αέρα (φτωχό μείγμα)
- τραβάει οτιδήποτε ακαθαρσία (μύγες, σκόνη κτλ) με αποτέλεσμα να σε βάθος χρόνου να προκαλέσουν γραμμές στον θάλαμο καύσης και να αρχίσει να 'τσιμπάει' λάδι (τόσο τελοσπάντων που να φαίνεται στη βέργα μέτρησης).
Τώρα...στην πράξη, νομίζω πως κανείς δεν μπορεί να σου απαντήσει για το αν θα είναι εμφανές το αποτέλεσμα του 'πειράματος' ( ) στη μηχανή σου.
Καλό είναι πάντως να αποφεύγονται πάση θυσία.
Φαντάσου να σου πετούσε ο μπροστά σου νερό (πάτησε σε λακκούβα - δε λέω να το έκανε επίτηδες ) και να το ρουφούσε η μηχανή σου (έστω και με πιθανότητα 1 στις 100 ) -
Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
Τι μπορεί να πάθει ένας κινητήρας που λειτουργεί για μία ώρα χωρίς φίλτρο αέρα σε ασφάλτινη διαδρομή ?Υπάρχει τουλάχιστον μια αναφορά εδώ στο φόρουμ (δύσκολο έως αδύνατο να τη βρω) όπου ο κινητήρας δούλεψε έτσι για μέρες. Είχε όμως όλο το σύστημα εισαγωγής, απλά χωρίς το φίλτρο. Το βασικό πρόβλημα είναι το να μπει ένα πετραδάκι και πιθανώς να σου καταστρέψει τον κινητήρα. Το πιο χρόνιο πρόβλημα είναι από το μη φιλτράρισμα του αέρα από τις ακαθαρσίες, το οποίο όμως ίσως να μπορείς να το αντισταθμίσεις με συχνές αλλαγές λαδιών.
Ίσως μια πυκνή σίτα να παρείχε επαρκή προστασία και βέβαια να προσέφερε απλόχερα τον ήχο και τα μικρά (αν υπάρχουν) οφέλη από μια τελείως ελεύθερη εισαγωγή!
-
Καλά, το νερό μπορεί να περάσει και κανονικά, με φίλτρο...
Κατά τα λοιπά, όπως είπε και ο Κάβουρας, δεν το κάνουμε, απλά.
-
Tο σιγουροτατο ειναι οτι θα πας για καθαρισμα του αισθητηρα που διαβαζει την ποσοτητα αερα που περνα απο την πεταλούδα γκαζιού.Σκουπιδάκια,σκονη δηλ,που ουσιαστικα ουτε που φαινεται με γυμνο ματι.Μην αφήνεις ποτέ χωρις φιλτρο την εισαγωγή σου.
-
Σκρουτζ, θα σου πω ένα μικρό παραδειγματάκι. Φίλος όταν άνοιξε φιλτροκούτι να καθαρίσει το φίλτρο, μεταξύ άλλων νορμάλ αντικειμένων, όπως τα προαναφερθέντα, βρήκε και ένα ... πουλί. Σκέψου, λοιπόν, τι μπορεί να γίνει όταν είσαι χωρίς. νομίζω ήμασταν σαφείς. Neeext.
-
τραβάει οτιδήποτε ακαθαρσία (μύγες, σκόνη κτλ) με αποτέλεσμα να σε βάθος χρόνου να προκαλέσουν γραμμές στον θάλαμο καύσης και να αρχίσει να 'τσιμπάει' λάδι (τόσο τελοσπάντων που να φαίνεται στη βέργα μέτρησης).
O Θάλαμος κάυσης δεν παθαίνει τίποτα, οι κύλινδροι μπορεί να κάνουν γραμμές, τα έμβολα και τα ελατήρια τους.
Για να καταστραφεί ένας κινητήρας χωρίς φίλτρο αέρα χρειάζεται 25-40.000 χλμ, με μια ώρα λειτουργίας δεν παθαίνει τίποτα που να φαίνεται άμεσα, εκτός και αν προηγείτε αυτοκίνητο που οδηγείται γρήγορα σε χωματόδρομο και το άφιλτρο ακολουθεί, αλλά ακόμα και τότε έχει πιθανότητες να επιζήσει.
Δεν τα λέω θεωρητικά, έχω προσωπικές αποδείξεις από 2 κινητήρες δοκιμών.
-
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν ρώτησα γιατί σκέφτομαι να βγάλω το φίλτρο!
Απλώς ήθελα να μάθω τι μπορεί να πάθει ένας κινητήρας που ρουφά αφιλτράριστο αέρα.
Η απορία μου γεννήθηκε όταν σε συνεργείο είδα να καθαρίζουν το φιλτροκούτι με πεπιεσμένο αέρα (αφού είχε αφαιρεθεί το φίλτρο αέρα) με αποτέλεσμα η λίγη σκόνη που είχε μαζευτεί στο κουτί να εισέλθει ανενόχλητη στην εισαγωγή.
Πάντως, από όσα διάβασα παραπάνω, να υποθέσω ότι αυτό δεν αποτελεί μεγάλο έγκλημα ? -
Όταν καθαρίζεις το χάρτινο φίλτρο αέρα με πίεση, ΧΑΛΑΕΙ.
Δεν θα φιλτράρει καλά γιατί θα έχει μικροσκισίματα και τρυπούλες από την μεγάλη πίεση. -
Σε λίγο που δεν θα 'χουμε να φάμε, το φίλτρο αέρα θα είναι είδος πολυτελείας, όλοι άφιλτροι θα κυκλοφοράμε.
Οι πιο ευκατάστατοι θα βάζουν τα νάυλον καλτσόν που θα στέλνουν οι ΗΠΑ εδώ, φυσικά με τρύπες και σκισίματα καθώς οι γυναίκες μας πρώτα θα τα λιώνουν στην σουλάτσα... Και ο νοών νοείτω, ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα! -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Όταν καθαρίζεις το χάρτινο φίλτρο αέρα με πίεση, ΧΑΛΑΕΙ.Μίλησα για καθαρισμό του κουτιού με πίεση, όχι του φίλτρου.
-
Το πιο χρόνιο πρόβλημα είναι από το μη φιλτράρισμα του αέρα από τις ακαθαρσίες, το οποίο όμως ίσως να μπορείς να το αντισταθμίσεις με συχνές αλλαγές λαδιών.
Μια χαρά τα λένε τα παιδιά απο πάνω, οκ καλό είναι να έχουμε κανονικά φίλτρο στην εισαγωγή, αλλά αν τύχει και χρειαστεί να δουλέψει χωρίς δε θα πάθε κάτι άμεσα. Σε πολύ πολύ βάθος χρόνου.
Αλλά αυτό με τις αλλαγές λαδιών που κολλάει, τι βάση έχει, πως εξηγείται με την απλή λογική (και βασικές μηχανολογικές γνώσεις τελοσπάντων)?
Εκτός κι αν εννοεί ότι θα περάσουν οι σκόνες ακαθαρσίες απο τις αναθυμιάσεις του λαδιού που βγαίνουν στον παπά, αλλά μιλάμε για σχεδόν αδύνατη περίπτωση! -
Η λογική είναι οτι με τις συχνες αλλαγες λαδιών καταφερνεις και έχεις πάντα ένα προστατευτικο φιλμ αποτελούμενο από φρέσκο λαδάκι που έχει ακομα να προσφερει στον κινητήρα. Οπότε, ότι μικροκακό κανει η σκονη ατμοσφαιρας που μπαίνει χωρις φίλτρο, ειναι λιγότερο απο οτι να ειχες μεσα τηγανελαιο. Επίσης αλλαζοντας λαδι συχνά (όχι όπως εγώ παλιότερα ) οτι μικροσκόνες τις έχει παρει το λάδι τις διώχνεις γρηγορότερα απο το περιβάλλον του κινητήρα.
Εγκώ έτζι γκατάλαβα.
-
OT
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σε λίγο που δεν θα 'χουμε να φάμε, το φίλτρο αέρα θα είναι είδος πολυτελείας, όλοι άφιλτροι θα κυκλοφοράμε.
Οι πιο ευκατάστατοι θα βάζουν τα νάυλον καλτσόν που θα στέλνουν οι ΗΠΑ εδώ, φυσικά με τρύπες και σκισίματα καθώς οι γυναίκες μας πρώτα θα τα λιώνουν στην σουλάτσα... Και ο νοών νοείτω, ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα!Πολύ παλιά έβαζα καλτσόν πάνω από καρμπυρατέρ και τρυπούσαν αμέσως από τη βενζίνη.
Τότε δεν ήξερα ότι οι παλμοί της εισαγωγής ανεβάζουν το μείγμα αέρα-βενζίνης αρκετά πιο ψηλά από το καρμπιρατέρ και δεν μπορούσα να καταλάβω πως τρυπούσαν τα καλτσόν.Δες πόσο πιο ψηλά από το καρμπιρατέρ σηκώνεται στήλη μείγματος λόγω παλμών στην εισαγωγή σ' αυτόν τον κινητήρα Φ1.
-
Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
Τι μπορεί να πάθει ένας κινητήρας που λειτουργεί για μία ώρα χωρίς φίλτρο αέρα σε ασφάλτινη διαδρομή ?
Βασικά τίποτα κραυγαλέο.
Βεβαία ο φίλος κάβουρας, ακριβολογώντας γράφει τα πιθανά έως και δύσκολα. Διάβασε τον. Βεβαία το να γράψεις μάρκα και μοντέλο, θα έπαιρνες καλύτερη απάντηση.
Α. -
Όταν 'κληρονόμησα' το πατρικό Sunny B11, ήταν σε τέτοια κατάσταση μη συντήρησης που δεν ασχολήθηκα με κάτι παραπάνω πλην των υγρών. Κάποια στιγμή μετά από πολλά χιλιόμετρα άνοιξα τον χαρακτηριστικό μπλε 'παπά' των Sunny και αντί για φίλτρο αέρα βρήκα μέσα μύγες και στάχυα. Το ξανά έκλεισα και απέσυρα το Sunny καμία 100στη χιλιαδες χλμ μετά, με 450.000χλμ στο οδόμετρο.
ΥΓ.1. Ο πατέρας μου δεν θυμόταν πότε ακριβώς προέβη σε αυτήν την βελτίωση
ΥΓ 2. Η κατανάλωση λαδιού κυμαινόταν σε λογικά για την ηλικία του μοτέρ επίπεδα περίπου 500ml στα 5.000
ΥΓ3. Προφανώς και υπήρξε πολύ τυχερός κινητήρας. -
Το σίγουρο είναι όταν είσαι συνειδητά πελάτης ενός συνεργείου, του λες να στο βάλει και να τον πληρώσεις στο τέλος του μήνα…..
Είναι παράλογο να αφήνεις χωρίς φίλτρο το φιλτροκούτι.
Α. -
Ο χρήστης soutzoukis έγραψε:
Όταν 'κληρονόμησα' το πατρικό Sunny B11, ήταν σε τέτοια κατάσταση μη συντήρησης που δεν ασχολήθηκα με κάτι παραπάνω πλην των υγρών. Κάποια στιγμή μετά από πολλά χιλιόμετρα άνοιξα τον χαρακτηριστικό μπλε 'παπά' των Sunny και αντί για φίλτρο αέρα βρήκα μέσα μύγες και στάχυα. Το ξανά έκλεισα και απέσυρα το Sunny καμία 100στη χιλιαδες χλμ μετά, με 450.000χλμ στο οδόμετρο.ΥΓ.1. Ο πατέρας μου δεν θυμόταν πότε ακριβώς προέβη σε αυτήν την βελτίωση
ΥΓ 2. Η κατανάλωση λαδιού κυμαινόταν σε λογικά για την ηλικία του μοτέρ επίπεδα περίπου 500ml στα 5.000
ΥΓ3. Προφανώς και υπήρξε πολύ τυχερός κινητήρας.
Τυχερός 11880!!!!!!!....
Τα 500ml είναι ελάχιστα.
Μα τότε και τα καλά μέταλλα ήταν φτηνά, σήμερα?.
Α.
Χωρίς φίλτρο αέρα