Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μετατροπή Peugeot 307
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μετατροπή Peugeot 307
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    9
    146
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zan_gr last edited by

      Παιδια καλησπέρα. Έχω ενα peugeot 307 1,4 και έχω σκεφτεί να το κάνω μετατροπή σε ντίζελ βάζοντας τον αντίστοιχο ντίζελ κινητήρα του 307. Γίνεται; Θα έχει επιτυχία; Παρακαλώ τα φώτα σας!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zan_gr last edited by

        Παιδια καλησπέρα. Έχω ενα peugeot 307 1,4 και έχω σκεφτεί να το κάνω μετατροπή σε ντίζελ βάζοντας τον αντίστοιχο ντίζελ κινητήρα του 307. Γίνεται; Θα έχει επιτυχία; Παρακαλώ τα φώτα σας!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zan_gr last edited by

          Παιδια καλησπέρα. Έχω ενα peugeot 307 1,4 και έχω σκεφτεί να το κάνω μετατροπή σε ντίζελ βάζοντας τον αντίστοιχο ντίζελ κινητήρα του 307. Γίνεται; Θα έχει επιτυχία; Παρακαλώ τα φώτα σας!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            carfanatic last edited by

            Aκόμα και να είναι τεχνικά εφικτό, απαγορεύεται από το νόμο η αλλαγή καυσίμου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              postruck last edited by

              Κατα αρχήν δεν σε συμφέρει οικονομικά,γιατι χρειάζεσαι πλήρη τροπέτο εμπρός και το τεπόζιτο με ολόκληρη την εξάτμιση.Επίσης οπως αναφέρθηκε μετατροπή απο βενζίνη σε ντίζελ απαγορεύται,ενω απο ντίζελ σε βενζίνη επιτρέπεται,γιατι άραγε? Αν ψάξεις λίγο, θα βρείς σε μαντράδες στη Λαρισα και στην Θεσσαλονίκη κυρίως, ντίζελ 307 εισαγωγής οπότε κάνεις ανταλλαγή το δικό σου με το ντίζελ.Α! αν βρείς ντίζελ κοίτα να είναι με τα 110 PS.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Z
                zan_gr last edited by

                Το θέμα δεν είναι να αλλάξω αυτοκίνητο, απλά επειδή έχουμε δικό μας μάστορα θα ήτα ευξολο και φτηνό και μηχανή να βρει και να την βάλλει. Τώρα σχετικά με το θέμα με το πετρέλαιο δεν το ήξερα και μου φένεται απόλυτα παράλογο. Τι να πω.. Αν το κάνω παράνομα υπάρχει περίπτωση να με πιάσουν;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cson last edited by

                  Δεν νομιζω να πετας μια ντιζελ μηχανη επανω και εγινε η μετατροπη, σε ποιες βασεις θα κατσει?...θες σασμαν αλλο, μηπως εχει και αλλες αναρτησεις, ημιαξονια κτλ? Αρα μηπως μιλαμε για τροπετο? Μηπως διαλυσεις το αμαξι διχως λογο και αιτια?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mad_max_geo last edited by

                    Αυτο που σε συμφερει ειναι να παρεις ενα πετρελαιο μεταχειρισμενο.Τα πετρελαια σε σχεση με τη βενζινη εχουν περισσοτερο βαρος στον μπροστινο αξονα οποτε σιγουρα θα εχει αλλες αναρτησεις σε σχεση με το δικο σου που ειναι απλο αλλα μπορει και αλλα ιμιαξονια.Επισης αλλο τεποζιτο μαλλον αλλες βασεις κινητηρα κλπ κλπ.Οποτε μπορει να χρειαστεις γυρω στα 5 χιλιαρικα μαστορας και ανταλακτικα και μπορει και περισσοτερα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      highfidelity last edited by

                      Υγραέριο αν κάνεις χιλιόμετρα και τίποτε άλλο. Απλώς πρόσεχε ποιος θα κάνει την μετατροπή.

                      Το βάρεσα με το Defy μου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        postruck last edited by

                        Ο χρήστης Zan_Gr έγραψε:
                        Το θέμα δεν είναι να αλλάξω αυτοκίνητο, απλά επειδή έχουμε δικό μας μάστορα θα ήτα ευξολο και φτηνό και μηχανή να βρει και να την βάλλει. Τώρα σχετικά με το θέμα με το πετρέλαιο δεν το ήξερα και μου φένεται απόλυτα παράλογο. Τι να πω.. Αν το κάνω παράνομα υπάρχει περίπτωση να με πιάσουν;

                        Μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα ακριβώς.Πρώτον και κυριότερο,ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η μετατροπη απο βενζίνη σε ντίζελ,ο μηχανικός σου δεν το ξέρει αυτό?? Δεύτερον και να επιτρεπόταν,σου έγραψα οτι θέλεις ΠΛΗΡΕΣ εμπρός τροπέτο, μαζί με τα υπόλοιπα που έχω γράψει.Αν ο μηχανικός σου λεει οτι,'κατεβάζουμε το 1,4 και ρίχνουμε το 1,6 hdi και έφυγες' είναι προφανως άσχετος.Κιβώτιο δεν θα αλλαξεις? ημιαξόνια,φρένα,ανάρτηση,εξάτμιση,πλεξούδα,εγκέφαλο,καντράν,τεπόζιτο,ψυγείο,ιντερκούλερ,βάσεις κινητήρα-σασμάν??? Μπορεί να έχω ξεχάσει και κάτι.Α! σίγουρα και ενα καλό σερβις στον κινητήρα πρίν την τοποθέτηση.Όλα αυτα τα έχεις υπολογίσει με χαρτί και μολύβι?? Αν οχι και δεν θες να αλλάξεις το αυτοκίνητο που έχεις τώρα, τότε,το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι μετατροπή σε υγραέριο.Αλήθεια,πόσα χλμ,κάνεις το χρόνο??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr