Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    χιλια κιλα ροδακινα =ενα κλειδι αυτοκινητου
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. χιλια κιλα ροδακινα =ενα κλειδι αυτοκινητου
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    16
    21
    47
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kingstonian last edited by

      http://aposerres.gr/index.php?page=arti ... 04&print=1

      Όταν αποφάσισα να αποχωριστώ μετά από 33 χρόνια το πρώτο μου αυτοκίνητο, ένα Οπελ Καντέτ μοντέλο του 1974, πόνεσε η ψυχή μου.

      Πριν το αγοράσω ρωτούσα τους ταξιτζήδες που είχαν το ίδιο αυτοκίνητο, να μου πουν τη γνώμη τους, αν δηλαδή ήταν γερό για τη δουλειά που το ήθελα. Η γνώμη τους ήταν, ότι ναι μεν καλό ήταν αλλά όχι σαν το προηγούμενο μοντέλο. «Τώρα τα φτιάχνουν ψεύτικα» μου έλεγαν.

      Πού να ήξεραν οι άνθρωποι τι θα ακολουθήσει. Με αυτό το «ψεύτικο» λοιπόν αυτοκίνητο πέρασα 33 χρόνια. Σ’ αυτό μάθαμε να οδηγούμε όλη η οικογένεια, έκαναν πρακτική εξάσκηση διάφορα μαστόρια-μηχανικοί, λαμαρινάδες και μαζί με αυτούς έμαθα να κάνω κάποιες μικροεπισκευές. Τα ανταλλακτικά τα έπαιρνα σχεδόν τζάμπα από τα παλιατζίδικα. Από το αυτοκίνητο αυτό, έφαγαν ψωμί ένα σωρό άνθρωποι.

      Πριν αποχωριστώ το Καντέτ απέσυρα ένα άλλο, δύο δεκαετίες νεότερο, νέας τεχνολογίας, που γέρασε πρόωρα. Όταν παρουσίαζε προβλήματα, με άφηνε στο δρόμο και το μόνο που μπορούσε να κάνει η οδική βοήθεια, ήταν να το μεταφέρει στο συνεργείο. Ευτυχώς είχα το παλιό Καντέτ και έκανα τη δουλειά μου.

      Η εξάρτηση από την αντιπροσωπεία στο νεότερο αυτοκίνητο, δεν ήταν απόλυτη και μπορούσα να το πάω σε κάποιο συνεργείο εκτός της αντιπροσωπείας, έβρισκα κάποια ανταλλακτικά στα παλιατζίδικα και έφτιαχνα κλειδιά με 3 €.
      Το έδωσα λοιπόν και πήρα ένα ΟΠΕΛ αυτοκίνητο τελευταίας τεχνολογίας. Ήταν γεμάτο κουμπιά, μπροστά, κάτω, στα πλάγια. Με τα δάχτυλα μπορούσες να ελέγχεις τα πάντα. Ο πωλητής μού έκανε μία επίδειξη τι κάνει το κάθε κουμπί, αλλά πού να τα θυμάσαι. Μού έδωσε και ένα χοντρό βιβλίο με τις οδηγίες, αλλά πού να διαβάσεις όλα αυτά.
      Αυτό που μου επισήμανε ο πωλητής ήταν, ότι στο αυτοκίνητο δεν βάζει χέρι κανείς εκτός από το συνεργείο της αντιπροσωπείας. Μου το είπε πολλές φορές για να το εμπεδώσω. Έτσι λοιπόν το πήγαινα για τα προβλεπόμενα σέρβις και ό,τι άλλο χρειαζότανε.
      Κάποια στιγμή νόμιζα ότι έχασα το ένα από τα δύο κλειδιά που μου είχαν δώσει. Απευθύνθηκα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν, ότι το κλειδί πρέπει να το παραγγείλουν στη Γερμανία και θα στοιχίσει 135 €!

      Όταν άκουσα την τιμή τινάχτηκα μέχρι πάνω. Επειδή φοβόμουνα να μείνω με ένα κλειδί αποφάσισα να το παραγγείλω, μέχρι πού μου είπαν για ένα κλειδαρά που φτιάχνει κάθε είδους κλειδί, immobilizer...
      -Θέλω ένα απλό κλειδί, του λέω, να ανοίγω την πόρτα και να βάζω μπρος τη μηχανή.
      -Αφήστε το αυτοκίνητο με το κλειδί και περάστε σε μισή ώρα να το πάρετε, πληρώνοντας 60 €.
      Έφυγα και γύρισα μετά από μία ώρα και είδα τον κλειδαρά αναμαλλιασμένο να προσπαθεί να βάλει μπρος το αυτοκίνητο.
      -Τι έγινε ρε μάστορα ; του λέω.
      -Είμαστε σε καλό δρόμο. Ανοίγει η πόρτα αλλά δεν παίρνει μπρος η μηχανή, κάνε μια βόλτα και ξαναέλα μετά μισή ώρα.
      Στις επόμενες δύο ώρες, έκανα πολλές βόλτες και ξαναπήγα πολλές φορές, αλλά τίποτα. Μου είπε να το πάω την άλλη μέρα να βγάλουμε την κλειδαριά.
      -Άστο ρε μάστορα μη του βγάλουμε τα μάτια και μείνω χωρίς αυτοκίνητο.
      Όταν πήγα στην αντιπροσωπεία και τους είπα για τον κλειδαρά, αφού με μάλωσαν, μου είπαν ότι για λόγους ασφαλείας, για να μην μπορούν να το κλέψουν, τα κλειδιά αυτά δεν αντιγράφονται.
      Τότε αναρωτήθηκα: Εφ’ όσον ενδιαφέρονται τόσο πολύ για το καλό μας και δεν το κάνουν για να μας τα παίρνουν, γιατί δεν δίνουν με την αγορά του αυτοκινήτου τουλάχιστον 3 κλειδιά ;
      Το να χάσεις ένα κλειδί ή να νομίζεις ότι το έχασες είναι πανεύκολο.
      Όταν είπα σε ένα φίλο που είχε Γερμανικό αυτοκίνητο διαφορετικής μάρκας πόσα έδωσα για ένα κλειδί, του φάνηκαν λίγα.
      -Μην το πεις ούτε του παπά, εμένα για το δικό μου αυτοκίνητο, μου ζήτησαν 280 € !!!
      Το ίδιο μου είπε και κάποιος άλλος, με Γερμανικό αυτοκίνητο άλλης μάρκας. Όπως φαίνεται είχαν κομμένη ταρίφα.
      Δίκαιη συναλλαγή. Πρέπει να στέλνουμε στη Γερμανία ένα τόνο ροδάκινα για να μας στείλουν ένα κλειδί, που τα ροδάκινα για να γίνουν έχουν ένα σωρό έξοδα και το κέρδος που αφήνουν είναι μικρό. Άντε μετά να γίνεις ανταγωνιστικός και να ξεχρεωθείς.
      Εντάξει ρε παιδιά είπαμε να μας πουλάτε μυαλό αλλά όχι και σε τέτοια τιμή.
      Μαζί με το κλειδί ας μας στέλνουν και μία φωτογραφία της Μέρκελ με το δάχτυλο προς τα πάνω, όπως ακριβώς έδειχναν τη θεά Αφροδίτη.

      Χριστόφορος Παλαμίδης

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kingstonian last edited by

        http://aposerres.gr/index.php?page=arti ... 04&print=1

        Όταν αποφάσισα να αποχωριστώ μετά από 33 χρόνια το πρώτο μου αυτοκίνητο, ένα Οπελ Καντέτ μοντέλο του 1974, πόνεσε η ψυχή μου.

        Πριν το αγοράσω ρωτούσα τους ταξιτζήδες που είχαν το ίδιο αυτοκίνητο, να μου πουν τη γνώμη τους, αν δηλαδή ήταν γερό για τη δουλειά που το ήθελα. Η γνώμη τους ήταν, ότι ναι μεν καλό ήταν αλλά όχι σαν το προηγούμενο μοντέλο. «Τώρα τα φτιάχνουν ψεύτικα» μου έλεγαν.

        Πού να ήξεραν οι άνθρωποι τι θα ακολουθήσει. Με αυτό το «ψεύτικο» λοιπόν αυτοκίνητο πέρασα 33 χρόνια. Σ’ αυτό μάθαμε να οδηγούμε όλη η οικογένεια, έκαναν πρακτική εξάσκηση διάφορα μαστόρια-μηχανικοί, λαμαρινάδες και μαζί με αυτούς έμαθα να κάνω κάποιες μικροεπισκευές. Τα ανταλλακτικά τα έπαιρνα σχεδόν τζάμπα από τα παλιατζίδικα. Από το αυτοκίνητο αυτό, έφαγαν ψωμί ένα σωρό άνθρωποι.

        Πριν αποχωριστώ το Καντέτ απέσυρα ένα άλλο, δύο δεκαετίες νεότερο, νέας τεχνολογίας, που γέρασε πρόωρα. Όταν παρουσίαζε προβλήματα, με άφηνε στο δρόμο και το μόνο που μπορούσε να κάνει η οδική βοήθεια, ήταν να το μεταφέρει στο συνεργείο. Ευτυχώς είχα το παλιό Καντέτ και έκανα τη δουλειά μου.

        Η εξάρτηση από την αντιπροσωπεία στο νεότερο αυτοκίνητο, δεν ήταν απόλυτη και μπορούσα να το πάω σε κάποιο συνεργείο εκτός της αντιπροσωπείας, έβρισκα κάποια ανταλλακτικά στα παλιατζίδικα και έφτιαχνα κλειδιά με 3 €.
        Το έδωσα λοιπόν και πήρα ένα ΟΠΕΛ αυτοκίνητο τελευταίας τεχνολογίας. Ήταν γεμάτο κουμπιά, μπροστά, κάτω, στα πλάγια. Με τα δάχτυλα μπορούσες να ελέγχεις τα πάντα. Ο πωλητής μού έκανε μία επίδειξη τι κάνει το κάθε κουμπί, αλλά πού να τα θυμάσαι. Μού έδωσε και ένα χοντρό βιβλίο με τις οδηγίες, αλλά πού να διαβάσεις όλα αυτά.
        Αυτό που μου επισήμανε ο πωλητής ήταν, ότι στο αυτοκίνητο δεν βάζει χέρι κανείς εκτός από το συνεργείο της αντιπροσωπείας. Μου το είπε πολλές φορές για να το εμπεδώσω. Έτσι λοιπόν το πήγαινα για τα προβλεπόμενα σέρβις και ό,τι άλλο χρειαζότανε.
        Κάποια στιγμή νόμιζα ότι έχασα το ένα από τα δύο κλειδιά που μου είχαν δώσει. Απευθύνθηκα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν, ότι το κλειδί πρέπει να το παραγγείλουν στη Γερμανία και θα στοιχίσει 135 €!

        Όταν άκουσα την τιμή τινάχτηκα μέχρι πάνω. Επειδή φοβόμουνα να μείνω με ένα κλειδί αποφάσισα να το παραγγείλω, μέχρι πού μου είπαν για ένα κλειδαρά που φτιάχνει κάθε είδους κλειδί, immobilizer...
        -Θέλω ένα απλό κλειδί, του λέω, να ανοίγω την πόρτα και να βάζω μπρος τη μηχανή.
        -Αφήστε το αυτοκίνητο με το κλειδί και περάστε σε μισή ώρα να το πάρετε, πληρώνοντας 60 €.
        Έφυγα και γύρισα μετά από μία ώρα και είδα τον κλειδαρά αναμαλλιασμένο να προσπαθεί να βάλει μπρος το αυτοκίνητο.
        -Τι έγινε ρε μάστορα ; του λέω.
        -Είμαστε σε καλό δρόμο. Ανοίγει η πόρτα αλλά δεν παίρνει μπρος η μηχανή, κάνε μια βόλτα και ξαναέλα μετά μισή ώρα.
        Στις επόμενες δύο ώρες, έκανα πολλές βόλτες και ξαναπήγα πολλές φορές, αλλά τίποτα. Μου είπε να το πάω την άλλη μέρα να βγάλουμε την κλειδαριά.
        -Άστο ρε μάστορα μη του βγάλουμε τα μάτια και μείνω χωρίς αυτοκίνητο.
        Όταν πήγα στην αντιπροσωπεία και τους είπα για τον κλειδαρά, αφού με μάλωσαν, μου είπαν ότι για λόγους ασφαλείας, για να μην μπορούν να το κλέψουν, τα κλειδιά αυτά δεν αντιγράφονται.
        Τότε αναρωτήθηκα: Εφ’ όσον ενδιαφέρονται τόσο πολύ για το καλό μας και δεν το κάνουν για να μας τα παίρνουν, γιατί δεν δίνουν με την αγορά του αυτοκινήτου τουλάχιστον 3 κλειδιά ;
        Το να χάσεις ένα κλειδί ή να νομίζεις ότι το έχασες είναι πανεύκολο.
        Όταν είπα σε ένα φίλο που είχε Γερμανικό αυτοκίνητο διαφορετικής μάρκας πόσα έδωσα για ένα κλειδί, του φάνηκαν λίγα.
        -Μην το πεις ούτε του παπά, εμένα για το δικό μου αυτοκίνητο, μου ζήτησαν 280 € !!!
        Το ίδιο μου είπε και κάποιος άλλος, με Γερμανικό αυτοκίνητο άλλης μάρκας. Όπως φαίνεται είχαν κομμένη ταρίφα.
        Δίκαιη συναλλαγή. Πρέπει να στέλνουμε στη Γερμανία ένα τόνο ροδάκινα για να μας στείλουν ένα κλειδί, που τα ροδάκινα για να γίνουν έχουν ένα σωρό έξοδα και το κέρδος που αφήνουν είναι μικρό. Άντε μετά να γίνεις ανταγωνιστικός και να ξεχρεωθείς.
        Εντάξει ρε παιδιά είπαμε να μας πουλάτε μυαλό αλλά όχι και σε τέτοια τιμή.
        Μαζί με το κλειδί ας μας στέλνουν και μία φωτογραφία της Μέρκελ με το δάχτυλο προς τα πάνω, όπως ακριβώς έδειχναν τη θεά Αφροδίτη.

        Χριστόφορος Παλαμίδης

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kingstonian last edited by

          http://aposerres.gr/index.php?page=arti ... 04&print=1

          Όταν αποφάσισα να αποχωριστώ μετά από 33 χρόνια το πρώτο μου αυτοκίνητο, ένα Οπελ Καντέτ μοντέλο του 1974, πόνεσε η ψυχή μου.

          Πριν το αγοράσω ρωτούσα τους ταξιτζήδες που είχαν το ίδιο αυτοκίνητο, να μου πουν τη γνώμη τους, αν δηλαδή ήταν γερό για τη δουλειά που το ήθελα. Η γνώμη τους ήταν, ότι ναι μεν καλό ήταν αλλά όχι σαν το προηγούμενο μοντέλο. «Τώρα τα φτιάχνουν ψεύτικα» μου έλεγαν.

          Πού να ήξεραν οι άνθρωποι τι θα ακολουθήσει. Με αυτό το «ψεύτικο» λοιπόν αυτοκίνητο πέρασα 33 χρόνια. Σ’ αυτό μάθαμε να οδηγούμε όλη η οικογένεια, έκαναν πρακτική εξάσκηση διάφορα μαστόρια-μηχανικοί, λαμαρινάδες και μαζί με αυτούς έμαθα να κάνω κάποιες μικροεπισκευές. Τα ανταλλακτικά τα έπαιρνα σχεδόν τζάμπα από τα παλιατζίδικα. Από το αυτοκίνητο αυτό, έφαγαν ψωμί ένα σωρό άνθρωποι.

          Πριν αποχωριστώ το Καντέτ απέσυρα ένα άλλο, δύο δεκαετίες νεότερο, νέας τεχνολογίας, που γέρασε πρόωρα. Όταν παρουσίαζε προβλήματα, με άφηνε στο δρόμο και το μόνο που μπορούσε να κάνει η οδική βοήθεια, ήταν να το μεταφέρει στο συνεργείο. Ευτυχώς είχα το παλιό Καντέτ και έκανα τη δουλειά μου.

          Η εξάρτηση από την αντιπροσωπεία στο νεότερο αυτοκίνητο, δεν ήταν απόλυτη και μπορούσα να το πάω σε κάποιο συνεργείο εκτός της αντιπροσωπείας, έβρισκα κάποια ανταλλακτικά στα παλιατζίδικα και έφτιαχνα κλειδιά με 3 €.
          Το έδωσα λοιπόν και πήρα ένα ΟΠΕΛ αυτοκίνητο τελευταίας τεχνολογίας. Ήταν γεμάτο κουμπιά, μπροστά, κάτω, στα πλάγια. Με τα δάχτυλα μπορούσες να ελέγχεις τα πάντα. Ο πωλητής μού έκανε μία επίδειξη τι κάνει το κάθε κουμπί, αλλά πού να τα θυμάσαι. Μού έδωσε και ένα χοντρό βιβλίο με τις οδηγίες, αλλά πού να διαβάσεις όλα αυτά.
          Αυτό που μου επισήμανε ο πωλητής ήταν, ότι στο αυτοκίνητο δεν βάζει χέρι κανείς εκτός από το συνεργείο της αντιπροσωπείας. Μου το είπε πολλές φορές για να το εμπεδώσω. Έτσι λοιπόν το πήγαινα για τα προβλεπόμενα σέρβις και ό,τι άλλο χρειαζότανε.
          Κάποια στιγμή νόμιζα ότι έχασα το ένα από τα δύο κλειδιά που μου είχαν δώσει. Απευθύνθηκα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν, ότι το κλειδί πρέπει να το παραγγείλουν στη Γερμανία και θα στοιχίσει 135 €!

          Όταν άκουσα την τιμή τινάχτηκα μέχρι πάνω. Επειδή φοβόμουνα να μείνω με ένα κλειδί αποφάσισα να το παραγγείλω, μέχρι πού μου είπαν για ένα κλειδαρά που φτιάχνει κάθε είδους κλειδί, immobilizer...
          -Θέλω ένα απλό κλειδί, του λέω, να ανοίγω την πόρτα και να βάζω μπρος τη μηχανή.
          -Αφήστε το αυτοκίνητο με το κλειδί και περάστε σε μισή ώρα να το πάρετε, πληρώνοντας 60 €.
          Έφυγα και γύρισα μετά από μία ώρα και είδα τον κλειδαρά αναμαλλιασμένο να προσπαθεί να βάλει μπρος το αυτοκίνητο.
          -Τι έγινε ρε μάστορα ; του λέω.
          -Είμαστε σε καλό δρόμο. Ανοίγει η πόρτα αλλά δεν παίρνει μπρος η μηχανή, κάνε μια βόλτα και ξαναέλα μετά μισή ώρα.
          Στις επόμενες δύο ώρες, έκανα πολλές βόλτες και ξαναπήγα πολλές φορές, αλλά τίποτα. Μου είπε να το πάω την άλλη μέρα να βγάλουμε την κλειδαριά.
          -Άστο ρε μάστορα μη του βγάλουμε τα μάτια και μείνω χωρίς αυτοκίνητο.
          Όταν πήγα στην αντιπροσωπεία και τους είπα για τον κλειδαρά, αφού με μάλωσαν, μου είπαν ότι για λόγους ασφαλείας, για να μην μπορούν να το κλέψουν, τα κλειδιά αυτά δεν αντιγράφονται.
          Τότε αναρωτήθηκα: Εφ’ όσον ενδιαφέρονται τόσο πολύ για το καλό μας και δεν το κάνουν για να μας τα παίρνουν, γιατί δεν δίνουν με την αγορά του αυτοκινήτου τουλάχιστον 3 κλειδιά ;
          Το να χάσεις ένα κλειδί ή να νομίζεις ότι το έχασες είναι πανεύκολο.
          Όταν είπα σε ένα φίλο που είχε Γερμανικό αυτοκίνητο διαφορετικής μάρκας πόσα έδωσα για ένα κλειδί, του φάνηκαν λίγα.
          -Μην το πεις ούτε του παπά, εμένα για το δικό μου αυτοκίνητο, μου ζήτησαν 280 € !!!
          Το ίδιο μου είπε και κάποιος άλλος, με Γερμανικό αυτοκίνητο άλλης μάρκας. Όπως φαίνεται είχαν κομμένη ταρίφα.
          Δίκαιη συναλλαγή. Πρέπει να στέλνουμε στη Γερμανία ένα τόνο ροδάκινα για να μας στείλουν ένα κλειδί, που τα ροδάκινα για να γίνουν έχουν ένα σωρό έξοδα και το κέρδος που αφήνουν είναι μικρό. Άντε μετά να γίνεις ανταγωνιστικός και να ξεχρεωθείς.
          Εντάξει ρε παιδιά είπαμε να μας πουλάτε μυαλό αλλά όχι και σε τέτοια τιμή.
          Μαζί με το κλειδί ας μας στέλνουν και μία φωτογραφία της Μέρκελ με το δάχτυλο προς τα πάνω, όπως ακριβώς έδειχναν τη θεά Αφροδίτη.

          Χριστόφορος Παλαμίδης

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            markvag last edited by

            Η Shitroen μου ζήτησε 55 ευρώ πάντως... πολλά μου ακούγονται τα 135 και ιδίως τα 280, εκτός κι αν ήταν premium κλειδί με μαλακά πλαστικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              akiskev last edited by

              cool story bro

              Είναι γνωστή η τακτική πολλών εταιρειών να προσπαθούν να τα πάρουν χοντρά από τα ανταλλακτικά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                arrowsfa1 last edited by

                Πάντως απ' ό,τι θυμάμαι, τα 'premium' ( ) κλειδιά της VW κοστίζουν 35-50 €.

                135 €;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  mikegr last edited by

                  ε κοιτα απ το κλειδι μονο δεν μπορεισ να κρινεις το αυτοκινητο...
                  καλα αμα παμε σε σοβαρες γερμανικες φιρμες, εκει χανεται η μπαλα με τον εξοπλισμο και το κοστος...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Τα ροδακινα που κολλανε στην ιστορια;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kingstonian last edited by

                      Δίκαιη συναλλαγή. Πρέπει να στέλνουμε στη Γερμανία ένα τόνο ροδάκινα για να μας στείλουν ένα κλειδί, που τα ροδάκινα για να γίνουν έχουν ένα σωρό έξοδα και το κέρδος που αφήνουν είναι μικρό. Άντε μετά να γίνεις ανταγωνιστικός και να ξεχρεωθείς.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        govus last edited by

                        Και γιατί πιστεύεις, πως το ισάξιο του 'τόννου ροδάκινων' το καρπώνεται εξ' ολοκλήρου ο γερμανός ;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
                          Δίκαιη συναλλαγή. Πρέπει να στέλνουμε στη Γερμανία ένα τόνο ροδάκινα για να μας στείλουν ένα κλειδί, που τα ροδάκινα για να γίνουν έχουν ένα σωρό έξοδα και το κέρδος που αφήνουν είναι μικρό. Άντε μετά να γίνεις ανταγωνιστικός και να ξεχρεωθείς.

                          Μπορει παλι να τα στελνουμε στις χωματερες .

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jtblaster last edited by

                            183 χωρίς την χάραξη του κλειδιού έδωσα πριν απο ένα μήνα για κλειδί του V50

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              καλά πως καταφέρνετε και τα χάνετε ;;

                              λίγη προσοχή δεν βλάπτει, δεν μιλάμε για το κλειδί του λουκέτου του ποδηλάτου....

                              κοινώς αφού την έκανες την μαλ.... μην κλαίγεσαι μετά για το τίμημα. (γενικό σχόλιο χωρίς παρεξήγηση)

                              ΥΓ. 135€ = 68 πιτόγυρα επίσης

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                meco last edited by

                                Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
                                Δίκαιη συναλλαγή. Πρέπει να στέλνουμε στη Γερμανία ένα τόνο ροδάκινα για να μας στείλουν ένα κλειδί, που τα ροδάκινα για να γίνουν έχουν ένα σωρό έξοδα και το κέρδος που αφήνουν είναι μικρό. Άντε μετά να γίνεις ανταγωνιστικός και να ξεχρεωθείς.

                                Το θέμα πλέον δεν είναι το κλειδί. Το θέμα είναι το παραπάνω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  cruzakias last edited by

                                  Πιστεύω οτι εξ αρχής ειναι άστοχος ο συλλογισμός να συγκριθούν τα ροδάκινα με το κλειδί.Με την ίδια λογική ειναι σαν να λέμε οτι ένα αυτοκίνητο ισούται με 20 βούγια .
                                  Στο κλειδί αυτό που πληρώνεις ειναι η τεχνολογία, και όχι μόνο τα υλικά κατασκευής του, που ειναι μικρής αξίας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    Έχω την διακεκριμένη τιμή να έχω το αυτοκίνητο με το πιο ακριβό κλειδί που υπάρχει, σίγουρα από αυτά της μαζικής παραγωγής τουλάχιστον.
                                    Το κλειδί του Ρόβερ 75 κάνει 350 ευρώ. Παραδίδεται κατόπιν παραγγελίας, είναι άκοπο και μαζί με αυτό έρχεται και το απαραίτητο ταμπελλάκι με τον γραμμωτό κώδικα. Όταν έρθει, η αντιπροσωπεία το στέλνει με έξτρα χρέωση σε κλειδαρά για να το κόψει, και εν συνεχεία του περνάει και το γραμμωτό κώδικα. Σε σύνολο πρέπει να πηγαίνει περί τα 400+ γιούργια.
                                    Προσπάθησα να βρω άφτερ κλειδιά (σε Σιτροέν π.χ. κάνουν 35 ευρώ με ίμμο), επικοινώνησα με τον μεγαλύτερο κλειδαρά της Βρεττανίας (πάνω από 550 υποκαταστήματα), απευθύνθηκα στην Βαλεό που το έχει φτιάξει, αλλά τζίφος. Ενώ σε άφτερ υπάρχουν κλειδιά μέχρι και για Ρολς Ρόυς και Μπέντλει , αυτό το κλειδί δεν έχει αντιγραφεί μέχρι στιγμής σε ιμιτασιόν. Μονόδρομος το γνήσιο, αλλά ευτυχώς υπάρχει και το ιμπέι και κερδίζεις κάτι στο σύνολο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      πέτα το καλύτερα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                        Έχω την διακεκριμένη τιμή να έχω το αυτοκίνητο με το πιο ακριβό κλειδί που υπάρχει, σίγουρα από αυτά της μαζικής παραγωγής τουλάχιστον.
                                        Το κλειδί του Ρόβερ 75 κάνει 350 ευρώ. Παραδίδεται κατόπιν παραγγελίας, είναι άκοπο και μαζί με αυτό έρχεται και το απαραίτητο ταμπελλάκι με τον γραμμωτό κώδικα. Όταν έρθει, η αντιπροσωπεία το στέλνει με έξτρα χρέωση σε κλειδαρά για να το κόψει, και εν συνεχεία του περνάει και το γραμμωτό κώδικα. Σε σύνολο πρέπει να πηγαίνει περί τα 400+ γιούργια.
                                        Προσπάθησα να βρω άφτερ κλειδιά (σε Σιτροέν π.χ. κάνουν 35 ευρώ με ίμμο), επικοινώνησα με τον μεγαλύτερο κλειδαρά της Βρεττανίας (πάνω από 550 υποκαταστήματα), απευθύνθηκα στην Βαλεό που το έχει φτιάξει, αλλά τζίφος. Ενώ σε άφτερ υπάρχουν κλειδιά μέχρι και για Ρολς Ρόυς και Μπέντλει , αυτό το κλειδί δεν έχει αντιγραφεί μέχρι στιγμής σε ιμιτασιόν. Μονόδρομος το γνήσιο, αλλά ευτυχώς υπάρχει και το ιμπέι και κερδίζεις κάτι στο σύνολο.

                                        πιο πολύ από το ίδιο το αυτοκίνητο;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          teris3 last edited by

                                          Δεν είμαι σίγουρος ότι έχω καταλάβει τον τίτλο του θέματος.
                                          Σε πείραξε η ακριβή τιμή του καινούριου κλειδιού;;;
                                          Οκ, δεκτό, αλλά αυτές οι ποιητικές παρομοιώσεις για χίλια κιλά ροδάκινα και συγκρίσεις με ανταλλακτικά από παλιατζίδικα μου κάνουν λίγο μελό....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kingstonian last edited by

                                            ρε φιλε η ιδεα ειναι ακριβως αυτη...

                                            οτι το μελλον που μας προετοιμαζουν ως χαρουμενοι καρπουζοπαραγωγοι δεν προκειται να μας σωσει σαν εθνος...

                                            αν δεν βρουμε τομεις τεχνολογιας και υπηρεσιων την εχουμε βαψει...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr