-
Επειδή έχω κέφια βραδιάτικα-αν και πολύ φοβάμαι πως θα μου τα καταστρέψουν οι mods -ανοίγω ένα topic όπου ο καθένας θα γράφει οι οπαδοί ποιάς μάρκας του είναι περισσότερο αντιπαθείς και γιατί. Δεν αναφερόμαστε προσωπικά σε συγκεκριμένους οπαδούς, ούτε γενικεύουμε. Απλά αναφερόμαστε στη νοοτροπία του μέσου οπαδού μιας μάρκας.
Κάνω την αρχή με 2 ομάδες, από τις οποίες δεν μπορώ να ξεχωρίσω ποιά με ενοχλεί περισσότερο...
-Οι alfisti που αναφέρουν τον όρο καρδιά. Πέραν του ότι η χρήση του είναι άτοπη και λανθασμένη, γιατί χρησιμοποιείται για να δηλώσει μια μη λογική επιλογή με βάση το βλακώδες δίπολο λογική-καρδιά, είχε νόημα σε κάποιες άλλες εποχές, όταν οι Alfa είχαν εμφανή μειονεκτήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Σήμερα, που οι Alfa είναι στην κορυφή των κατηγοριών τους από κάθε άποψη, η επιλογή τους είναι εξίσου λογική με αυτή ενός Golf. Πολύ περισσότερο θα κολλούσε ο όρος καρδιά στην επιλογή π.χ. του αναιμικού Mazda 3 1.6.-Οι fans της BMW που τις λατρεύουν για το τιμόνι ξυράφι τους(sic), ενώ δεν μπορούν να το ξεχωρίσουν από αυτό ενός Yaris και στην απόλαυση της πίσω κίνησηςς, ενώ ξέρουν να την χρησιμοποιούν μόνο για να κάνουν καγκουριές με τα χειρόφρενα.
Σειρά σας
-
Επειδή έχω κέφια βραδιάτικα-αν και πολύ φοβάμαι πως θα μου τα καταστρέψουν οι mods -ανοίγω ένα topic όπου ο καθένας θα γράφει οι οπαδοί ποιάς μάρκας του είναι περισσότερο αντιπαθείς και γιατί. Δεν αναφερόμαστε προσωπικά σε συγκεκριμένους οπαδούς, ούτε γενικεύουμε. Απλά αναφερόμαστε στη νοοτροπία του μέσου οπαδού μιας μάρκας.
Κάνω την αρχή με 2 ομάδες, από τις οποίες δεν μπορώ να ξεχωρίσω ποιά με ενοχλεί περισσότερο...
-Οι alfisti που αναφέρουν τον όρο καρδιά. Πέραν του ότι η χρήση του είναι άτοπη και λανθασμένη, γιατί χρησιμοποιείται για να δηλώσει μια μη λογική επιλογή με βάση το βλακώδες δίπολο λογική-καρδιά, είχε νόημα σε κάποιες άλλες εποχές, όταν οι Alfa είχαν εμφανή μειονεκτήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Σήμερα, που οι Alfa είναι στην κορυφή των κατηγοριών τους από κάθε άποψη, η επιλογή τους είναι εξίσου λογική με αυτή ενός Golf. Πολύ περισσότερο θα κολλούσε ο όρος καρδιά στην επιλογή π.χ. του αναιμικού Mazda 3 1.6.-Οι fans της BMW που τις λατρεύουν για το τιμόνι ξυράφι τους(sic), ενώ δεν μπορούν να το ξεχωρίσουν από αυτό ενός Yaris και στην απόλαυση της πίσω κίνησηςς, ενώ ξέρουν να την χρησιμοποιούν μόνο για να κάνουν καγκουριές με τα χειρόφρενα.
Σειρά σας
-
Επειδή έχω κέφια βραδιάτικα-αν και πολύ φοβάμαι πως θα μου τα καταστρέψουν οι mods -ανοίγω ένα topic όπου ο καθένας θα γράφει οι οπαδοί ποιάς μάρκας του είναι περισσότερο αντιπαθείς και γιατί. Δεν αναφερόμαστε προσωπικά σε συγκεκριμένους οπαδούς, ούτε γενικεύουμε. Απλά αναφερόμαστε στη νοοτροπία του μέσου οπαδού μιας μάρκας.
Κάνω την αρχή με 2 ομάδες, από τις οποίες δεν μπορώ να ξεχωρίσω ποιά με ενοχλεί περισσότερο...
-Οι alfisti που αναφέρουν τον όρο καρδιά. Πέραν του ότι η χρήση του είναι άτοπη και λανθασμένη, γιατί χρησιμοποιείται για να δηλώσει μια μη λογική επιλογή με βάση το βλακώδες δίπολο λογική-καρδιά, είχε νόημα σε κάποιες άλλες εποχές, όταν οι Alfa είχαν εμφανή μειονεκτήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Σήμερα, που οι Alfa είναι στην κορυφή των κατηγοριών τους από κάθε άποψη, η επιλογή τους είναι εξίσου λογική με αυτή ενός Golf. Πολύ περισσότερο θα κολλούσε ο όρος καρδιά στην επιλογή π.χ. του αναιμικού Mazda 3 1.6.-Οι fans της BMW που τις λατρεύουν για το τιμόνι ξυράφι τους(sic), ενώ δεν μπορούν να το ξεχωρίσουν από αυτό ενός Yaris και στην απόλαυση της πίσω κίνησηςς, ενώ ξέρουν να την χρησιμοποιούν μόνο για να κάνουν καγκουριές με τα χειρόφρενα.
Σειρά σας
-
Με εξίσου ανάλαφρη διάθεση και χωρίς να το περιορίσω σε αντιπαλότητες για 'μάρκες', θα ήθελα να στηλιτεύσω (sic) τους περισσότερους από τους 'σχεδόν' 40ρηδες (σαν και του λόγου μου ) και πάνω, που επειδή πρόλαβαν κι οδήγησαν μικρά, ελαφρά, ατμοσφαιρικά, χωρίς πίσω 'ημιάκαμπτο' και χωρίς την παρεμβάσεις του 'Μεγάλου Αδελφού' (κάποτε το ABS- -, σήμερα το ESP και δεν ξέρω τι άλλο...), θεωρούν πως τα 'σημερινά' αυτοκίνητα είναι αδιάφορα και ...τηλεκατευθυνόμενα !
-
Οι φανατικοί, αυτοί που έχουν παρωπίδες.
Είναι οι μεγαλύτεροι σπασ-@@ ό,τι και να υποστηρίζουν...
Και ο κυριότερος λόγος που αποφεύγω να διαβάζω νήματα
κατασκευαστών/μαρκών._
-
Οι έλληνες οδηγοί και συνοδηγοί αγώνων.
-
Aυτοί που στην Ελλάδα κάνουν κλαμπ για το οτιδήποτε.
Έχει μια φίρμα 10 μοντέλα ε, δεν είναι απίθανο να δεις 11 κλαμπ (αυτό που περισσεύει, προήλθε από τη διάσπαση του πολυπληθέστερου)
Όλοι κατέχουν τη μία και μοναδική αλήθεια, η μόνη συμπάθεια που δείχνουν είναι για τα άλλα μοντέλα της φίρμας και φυσικά, το δικό τους μοντέλο και κλαμπ μαμάει τα πάντα.Τεχνικώς αγράμματοι στη συντριπτική τους πλειοψηφία, φέρουν υπερήφανα το αυτοκόλλητο της κλίκας σε παρμπρίζ, αεροτομές, φτερά, καπώ κλπ κλπ αλλά αν μείνουν με κατεβασμένο παράθυρο λόγω ασφάλειας φλεβάρη με ξεροβόρι, το πιθανότερο είναι να τους βρουν χαμογελαστούς την επόμενη μέρα.
Αν δε καταφέρουν και αλλάξουν ασφάλεια χωρίς απώλειες, το ποστάρουν την άλλη μέρα στο φόρουμ της κλίκας και γεμίζουν 10 σελίδες με συχαρίκια και συμβουλές στους άλλους.
Σε περίπτωση που κάποιος από δαύτους καταφέρει και αλλάξει μπουζί χωρίς να χάσει κάνα δάχτυλο, διοργανώνουν track day με κοψίδια για να γιορτάσουν το γεγονός
Απαράδεκτοι all the way -
Μου σπάνε τα νεύρα και θέλω να ρίξω μπουνιές στους ανθρώπους που αναφέρουν τις εξής φράσεις:
-Τα ιαπωνικά είναι αξιόπιστα
-Αν πάρεις γάλλο ακόμα και 1000άρι να είναι θα στρίβει τον κώλο του
-Τα αμερικάνικα καίνε τον άμπακο
-Τα γερμανικά είναι ποιοτικά
-Τα τούρμπο σκάνε και καίνε λάδι και σε πιτσιλάνε στη μούρη με 5-30 και σου αφήνουν σημάδια
-Εγώ μόνο ατμόσφαιρα θα οδηγάω, προτιμώ 1300άρι sunny του '85 με 50 άλογα από golf gti
-Τα ιταλικά έχουν ψυχή
-Skoda θα πάρεις; Μα είναι μάρκα αυτή, skoda; Τέτοιο είχε ο μπακάλης μας στο χωριό το 80
-Άν οδηγήσεις BMW δεν αλλάζεις μάρκα
-Τα μπροστοκίνητα είναι για το γκρεμό μόνο
-Μόνο η πίσω κίνηση είναι για πραγματική οδήγηση
-Η τετρακίνηση είναι για κουλομαρίες
-Τα κορεάτικα είναι αντιγραφή ιαπωνικών του '50
-Θα ήθελα μηχανικό τιμόνι για να έχω αίσθηση κι ας έκανα 90 μανούβρες για να παρκάρω σε 7 μέτρα θέση
-Το αμάξι πρέπει να το φτιάχνεις να σε αντιπροσωπεύει, τα μαμίσια είναι για ξενέρωτους
-Ο εγκέφαλος θέλει πρόγραμμα για να δώσει, το εργοστάσιο τον πνίγει το κινητήρα
-Σε 1.400άρι ατμοσφαιρικό από 17άρες και πάνωκαι πάρα πολλά ακόμα, γενικά τα τσουβαλιάσματα και οι retarted βαρύγδουπες δηλώσεις!
-
Οι παπάρες δεν ανοίκουν κάπου συγκεκριμένα , είναι και γάλλοι και γερμανοί και ιάπωνες και ιταλοί , γενικά κλειστά μυαλά που δεν έχουν πολλές εμπειρίες από αμάξια επιμένουν για το δικό τους
-
Έχω συγκινηθεί. Keep burying
-
Εμενα μου την δινουν γενικα τα κολλημενα μυαλα ΟΛΩΝ των κατηγοριων. Οπως αναφερθηκε και πιο πανω, ''τα ιαπωνικα δε χαλανε'' κλπ. Δηλωνω alfista αλλα εχω ματια να δω τι καλο εχουν και οι αλλοι.
Για παραδειγμα θελω πολυ μια alfa gt για την ομορφια της και το στυλ της, αλλο τοσο θα ηθελα ενα clio rs για το στησιμο του,ενα subaru impreza sti για την μηχανολογικη του αρτιοτητα , μια Μ3 Ε92 για την οδικη συμπεριφορα της και τον κινητηρα της!!
Γιατρε θα γινω καλα????? -
Ολοι οι πιτσιροκαγκουρες που κανουν Θεους κατι τυπους με κατι starlet και κατι 106.
-
Κάθε λογής κολλημένος. Με οτιδήποτε.
-
Οι VAGεληδες που κρύβουν ότι τα αυτοκινητάκια τους έχουν ένα κάρο βλάβες, λες και έχουν καμιά Ferrari που χάλασε και ντρέπονται να το πουν!
-
Αυτοί που νομίζουν οτι τα ξέρουν όλα και κάνουν τους έξυπνους σ' εμάς που τα ξέρουμε.
-
ολοι οι παραπανω που εκνευριζονται για καποια αμαξια,εχουμε σοβαροτερα πραγματα να εκνευριστουμε!
οπως πχ,το κεμπαπ που εφαγα δεν ηταν τοσο καλο,συν το γεγονος οτι ειχε κακο ζυγισμα και δεν καθοταν καλα στο χερι μου... -
Αυτοι που με εκνευριζουν περισσοτερο ειναι φυσικα οι VAGελιδες οι οποιοι κατεχουν την πρωτια κολλημενων αυτοκινητοφιλων.Εχουν golf η ibiza και νομιζουν πως ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει σε 4 ροδες.
Απο την αλλη εκνευριστικοι ειναι οι αυτοδιδακτοι μηχανολογοι/μηχανικοι oι οποιοι νομιζουν πως με μια εξατμιση περνουν 78,25 αλογα τροχο και χαμηλωνοντας το αυτοκινητο αγγιζουν τα πατηματα Ferrrari. -
Κανείς
-
Εσύ, Γιώργο, κάτι έχεις κάνει. Δε σε νοιάζει που είναι η κίνηση, δε σε νοιάζει το χρώμα, δε σε εκνευρίζει κανείς...
Ιδιαίτερα με το Δαλάι Λάμα έχεις κάνει;
-
Κανένας δεν με εκνευρίζει και εμένα! Ο καθένας χαίρεται και θαυμάζει ότι έχει ή ότι θα ήθελε να έχει!
Ενα θεματακι είχα κάποτε με την οπαδική αποδοχή ως κορυφαίου αυτοκινήτου στην παγκόσμια ιστορία του 'ZX έκδοσης Break' ... αλλά ευτυχώς ξεπεράστηκε!
Ποιοί αυτοκινητόφιλοι σας εκνευρίζουν περισσότερο;