-
Καλό μήνα ...
9 Οκτωβρίου - Japanese GP
Suzuka
Race Date: 09 Oct 2011
Number of Laps: 53
Circuit Length: 5.807 km
Race Distance: 307.471 km**16 Οκτωβρίου - Korean GP **
Yeongam
Race Date: 16 Oct 2011
Circuit Name: Korea International Circuit
Number of Laps: 55
Circuit Length: 5.615 km
Race Distance: 308.630 km30 Οκτωβρίου - GP Of India
New Delhi
Race Date: 30 Oct 2011
Circuit Name: Buddh International Circuit
Number of Laps: 60
Circuit Length: 5.137 km
Race Distance: TBC -
Καλό μήνα ...
9 Οκτωβρίου - Japanese GP
Suzuka
Race Date: 09 Oct 2011
Number of Laps: 53
Circuit Length: 5.807 km
Race Distance: 307.471 km**16 Οκτωβρίου - Korean GP **
Yeongam
Race Date: 16 Oct 2011
Circuit Name: Korea International Circuit
Number of Laps: 55
Circuit Length: 5.615 km
Race Distance: 308.630 km30 Οκτωβρίου - GP Of India
New Delhi
Race Date: 30 Oct 2011
Circuit Name: Buddh International Circuit
Number of Laps: 60
Circuit Length: 5.137 km
Race Distance: TBC -
Καλό μήνα ...
9 Οκτωβρίου - Japanese GP
Suzuka
Race Date: 09 Oct 2011
Number of Laps: 53
Circuit Length: 5.807 km
Race Distance: 307.471 km**16 Οκτωβρίου - Korean GP **
Yeongam
Race Date: 16 Oct 2011
Circuit Name: Korea International Circuit
Number of Laps: 55
Circuit Length: 5.615 km
Race Distance: 308.630 km30 Οκτωβρίου - GP Of India
New Delhi
Race Date: 30 Oct 2011
Circuit Name: Buddh International Circuit
Number of Laps: 60
Circuit Length: 5.137 km
Race Distance: TBC -
χαχαχαχα της κόρης η ζωγραφιά; Καλό μήνα!
-
3 αγώνες σε έναν μήνα... κρίμα βέβαια που το πρωτάθλημα έχει ήδη κριθεί.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
3 αγώνες σε έναν μήνα... κρίμα βέβαια που το πρωτάθλημα έχει ήδη κριθεί.Ίσως έχει πολλούς αγώνες μέσα σε μια χρονιά το πρωτάθλημα...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
3 αγώνες σε έναν μήνα... κρίμα βέβαια που το πρωτάθλημα έχει ήδη κριθεί.Συμφωνω αλλα τουλαχιστον ας απολαυσουμε την μαχη για την 2η θεση..!!
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
3 αγώνες σε έναν μήνα... κρίμα βέβαια που το πρωτάθλημα έχει ήδη κριθεί.
Συμφωνω αλλα τουλαχιστον ας απολαυσουμε την μαχη για την 2η θεση..!!
...ας είναι καλά ο Webber για αυτό ...
-
Massa vs Hamilton μέρος 2ο: http://www.msfree.gr/ms.php?id=23615
...Η ανασκόπηση του formula1.com έριξε λίγο ακόμα λάδι στη φωτιά καθώς έβγαλε στον αέρα τις εντολές του Rob Smedley, μηχανικού αγώνα του Massa προς τον οδηγό του. Ας δούμε τι του είπε: «Καθυστέρησε τον Hamilton όσο περισσότερο μπορείς. Κατέστρεψε του τον αγώνα όσο το δυνατόν περισσότερο, μπορείς, πάμε!». Οι εντολές αυτές δόθηκαν στον Βραζιλιάνο πριν από το συμβάν με τον Hamilton στο 12ο γύρο του Grand Prix Σιγκαπούρης. Προφανώς η ομάδα της Ferrari προσπαθούσε να προστατέψει τον Fernando Alonso, ο οποίος εκείνη τη στιγμή έδινε μάχη με τον Mark Webber, και αν ο Βρετανός προσπερνούσε τον Massa θα ήταν σε θέση να απειλήσει τον Ισπανό.
Βλέπω το μονοθέσιο του 2012 της Φερράρι να έχει βελτιώσεις αναχαίτισης αντιπάλου (πυραύλους, λάδια, καρφιά κτλ)
Έλεος. Μα τι είπε ο άνθρωπος στον ασύρματο. Απαράδεκτο κατ'εμέ.
-
Ο χρήστης UnicornF1 έγραψε:
Massa vs Hamilton μέρος 2ο: http://www.msfree.gr/ms.php?id=23615...Η ανασκόπηση του formula1.com έριξε λίγο ακόμα λάδι στη φωτιά καθώς έβγαλε στον αέρα τις εντολές του Rob Smedley, μηχανικού αγώνα του Massa προς τον οδηγό του. Ας δούμε τι του είπε: «Καθυστέρησε τον Hamilton όσο περισσότερο μπορείς. Κατέστρεψε του τον αγώνα όσο το δυνατόν περισσότερο, μπορείς, πάμε!». Οι εντολές αυτές δόθηκαν στον Βραζιλιάνο πριν από το συμβάν με τον Hamilton στο 12ο γύρο του Grand Prix Σιγκαπούρης. Προφανώς η ομάδα της Ferrari προσπαθούσε να προστατέψει τον Fernando Alonso, ο οποίος εκείνη τη στιγμή έδινε μάχη με τον Mark Webber, και αν ο Βρετανός προσπερνούσε τον Massa θα ήταν σε θέση να απειλήσει τον Ισπανό.
Βλέπω το μονοθέσιο του 2012 της Φερράρι να έχει βελτιώσεις αναχαίτισης αντιπάλου (πυραύλους, λάδια, καρφιά κτλ)
Έλεος. Μα τι είπε ο άνθρωπος στον ασύρματο. Απαράδεκτο κατ'εμέ.
Το ειχα βαλει και στο τοπικ της Σιγκαπουρης αλλα δεν ημουνα σιγουρος οτι υποθηκε αυτο ακριβως (καθοτι ειναι με μουσικη απο πισω και δεν ειναι ολοκληρη η επικοινωνια) και για αυτο δεν σχολιασα....
-
Νταξ, δεν του ειπε destroy hamilton, τον αγωνα του του ειπα να καταστρεψει... Το εχουμε ξαναδει αυτο το σκηνικο...
-
ε καλα το κερασακι στην τουρτα για τους απανταχουν italian haters..
-
Δεν ξέρω αν η λογική 'καθυστέρησέ τον' και 'κατέστρεψε τον αγώνα του' συνάδει με το πνεύμα του αθλήματος. Προσωπικά δε μου κάθεται καλά. Σαφώς λέγονται αυτά, αλλά άλλο το να ακούγονται κιόλας δημόσια κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Ο Μάσσα δε φταίει σε τίποτα για αυτά τα λεγόμενα, αλλά μια επίπληξη στην ομάδα ίσως θα έπρεπε να γίνει.
Επίσης, το γεγονός ότι μετά από λίγο έγινε και το ατύχημα να σημαίνει ότι ο Μάσσα προσπάθησε λιγότερο στο να το αποφύγει 'παγιδεύοντας' έτσι τον Χάμιλτον στα παιχνίδια των κόκκινων. -
Εγω πεφτω απο τα συννεφα. Δεν εχει ακουστει ποτε τετοια συνομιλια σε αγωνα F1
Sent from my MB525 using nuclear power
-
Μα πραγματικά, έχω συγκλονιστεί. Η συνομιλία είναι τελείως εκτός κομψότητας και σαβουάρ βιβρ. Προτείνω επιβολή σεμιναριακών μαθημάτων καλών τρόπων στο Massa και τον Smedley, ώστε να μην επαναληφθούν τέτοιες σκηνές βαρβαρότητας στον ελεύθερο αέρα των ασυρμάτων.
-
Μηδέν τρόποι... Που είναι ο Wagner, που είναι ο Puccini που έχουν πάει όλοι εκείνοι...
-
Όχι, πραγματικά... αν η κουβέντα περί της οδήγησης του Schumacher στη Monza ήταν μια ιστορία που τραβήχτηκε από τα μαλλιά από συγκεκριμένους κύκλους που δεν κατάφεραν καν να προκαλέσουν σοβαρή απάντηση, η φάση με το team radio του Massa είναι προσπάθεια για τράβηγμα από τα μαλλιά του Τζόρτζεβιτς. Ο ορισμός του 'δουλειά δεν είχαμε...'.
-
Καλά δεν τίθεται θέμα. Συμφωνώ απόλυτα... Και μιας και είμαι στον σωστό υπολογιστή ας σας δώσω και την άποψη του Massa για το όλο θέμα
-
Το ντοκουμέντο είναι επιπέδου κασσέτας σε εκπομπή Ταρζάν για στημένο ματς Λύκοι-Αναγέννηση Τραχανοπλαγιάς.
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Όχι, πραγματικά... αν η κουβέντα περί της οδήγησης του Schumacher στη Monza ήταν μια ιστορία που τραβήχτηκε από τα μαλλιά από συγκεκριμένους κύκλους που δεν κατάφεραν καν να προκαλέσουν σοβαρή απάντηση, η φάση με το team radio του Massa είναι προσπάθεια για τράβηγμα από τα μαλλιά του Τζόρτζεβιτς. Ο ορισμός του 'δουλειά δεν είχαμε...'.Συμφωνώ απολύτως. Επίσης να προσθέσω ότι όλες οι ομάδες τα ίδια κάνουν και πολλές φορές καταφεύγουν σε πολύ χειρότερες πρακτικές αν θυμηθούμε το σκάνδαλο Renault - Piquet. Αν και στις 2 περιπτώσεις ο Alonso ήταν ο επωφελούμενος μάλλον τυχαίο γεγονός (χωρίς δόση ειρωνείας). Το τι γίνεται στα παρασκήνια δεν θα μάθουμε ποτέ αλλά δεν χρειάζεται και πολύ φαντασία για να καταλάβουμε ότι αυτοί που κινούν τα νήματα θα κάνουν τα αδύνατα δυνατά για το καλύτερο αποτέλεσμα. Εγώ από την ιστορία μόνο τον Massa λυπάμαι. Είναι πάντα ο ρηγμένος (Alonso is faster than you κλπ ) μιας και το καθαρό Νο2 και αντί σε μια πρωτοκλασάτη ομάδα να παλεύει για πρωτάθλημα ο ρόλος του είναι να βοηθάει το No1 να το πάρει.
Διαφορα Νεα - Οκτωβριος / Νοεμβριος 2011