-
Σαν νέο μέλος, χαιρετώ την μεγάλη κοινότητα των 4Τ. Είμαι αναγνώστης του περιοδικού από την δεκαετία του '70.
Εαν το επιτρέπει η διαχείριση, πάρτε μια, μικρή, γεύση από το πεντάστερο αφιέρωμα εδώ:
http://www.avsite.gr/vb/showthread.php? ... O-25-YEARS
Kαι ένα τεχνικό πέρασμα με την χρήση 'κοντής' και μπλοκέ διαφορικού και εμπρός και πίσω:
-
Σαν νέο μέλος, χαιρετώ την μεγάλη κοινότητα των 4Τ. Είμαι αναγνώστης του περιοδικού από την δεκαετία του '70.
Εαν το επιτρέπει η διαχείριση, πάρτε μια, μικρή, γεύση από το πεντάστερο αφιέρωμα εδώ:
http://www.avsite.gr/vb/showthread.php? ... O-25-YEARS
Kαι ένα τεχνικό πέρασμα με την χρήση 'κοντής' και μπλοκέ διαφορικού και εμπρός και πίσω:
-
Σαν νέο μέλος, χαιρετώ την μεγάλη κοινότητα των 4Τ. Είμαι αναγνώστης του περιοδικού από την δεκαετία του '70.
Εαν το επιτρέπει η διαχείριση, πάρτε μια, μικρή, γεύση από το πεντάστερο αφιέρωμα εδώ:
http://www.avsite.gr/vb/showthread.php? ... O-25-YEARS
Kαι ένα τεχνικό πέρασμα με την χρήση 'κοντής' και μπλοκέ διαφορικού και εμπρός και πίσω:
-
Aπό την απέναντι όχθη, με την τεράστια παράδοση στο 4x4, οι δημοσιογράφοι των εφημερίδων
συμφωνούν: SYNCRO T3 'ένα αυτοκίνητο για πάντα' (σε ελεύθερη απόδοση).
(Φυσικά η 'μαμά' όταν τα ακούει αυτά...'πετάει καντήλες').Kαταλήγει σχετικό άρθρο στην 'Τhe Washinghton Post':
**'Many of us won't give up our Vanagons until we or the van dies,' says Carrington, predicting that the list will get smaller over the next 10 years but appreciation for Vanagons will increase. 'At the end, there will just be a bunch of old crazy die-hards.'
**
Και στους 'Τhe New York Times':**'Like several owners at Hollister, he said flatly that he would never sell his Syncro.
I think I'll hang on to mine, too. '
**(Τα άρθρα αυτά είναι μακροσκελή. Ευχαρίστως να τα ποστάρω αν η διαχείριση το επιτρέπει).
-
Καλως ηλθες κατα αρχην.
Βαλε τα λινκ αν εχεις για τα αρθρα που λες. -
Η ομογενής, από την απέναντι όχθη, εμπνεύστηκε από το 'λεωφορειάκι' της και έγραψε ποίημα που μελοποιήθηκε και τραγουδήθηκε από τον Elton John.
**Bus Changed My Life Tonight
**by Jennifer Sarantites
Based on Someone Saved My Life Tonight, with music by Elton John and original lyrics by Bernie Taupin. Available on the album Love Songs (MCA, 1996). See the original lyricsthis link leaves vanagon.com.
When I think of those highway miles,
Long, calm whiles,
Falling asleep in the poptop room 'upstairs',
VW lovers, oh, you really should have been there,
Looking at the heavens perched up high in the perfect chair.And it's great out here,
There's no city lights anymore.
The comet's so bright lately,
Perfect night for dreaming
Of VWs and stars.refrain
And my bus changed my life tonight,
Way out here.
I almost fell to the big city,
It's better here.
Cities always make me so tired,
Commuting, hypnotized.
Sweet freedom whispered in my ear
I'm a Bus lover
And in my Bus I'm going to drive,
Drive away, far away, bye bye.I've had to spend those many dollars,
Tune up for hours,
Visions of that perfect Bus in my dreams.
I've got the engine dressed up nice and clean
But I've not yet fixed the rust in the seams.
I'm up till four in the morning -
Again!
But I'm doing good,
I've fixed the wiper speed tonight
Just in time, thank god my Bus is still alive.(refrain)
Yes, I know I've plunged headlong
Into the restoration river,
Clinging to Hoover and Muir,
But I feel I could do this forever.
I'm leaving in the morning,
With my Bus to take me home
(refrain)My Bus changed my life tonight
My Bus changed my life tonight
My Bus changed my life tonight
My Bus changed my life tonight
My Bus changed my life tonightSo spend your cash
And in your Bus you're not alone(refrain)
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Καλως ηλθες κατα αρχην.
Βαλε τα λινκ αν εχεις για τα αρθρα που λες.Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα. Καλώς σας βρήκα.
Να προσπαθήσω για τα link για τα οποία υπάρχει η εξής δυσκολία: η μεν μία εφημερίδα ζητάει να κάνω login, και έχω ξεχάσει τα σχετικά, η δε άλλη, νομίζω, δεν το έχει πλέον το άθρο, χωρίς να είμαι απόλυτος. Θα το κοιτάξω και θα ενημερώσω.
Πάντως τα άρθρα τα έχω στον υπολογιστή μου και μπορώ να τα περάσω και με pm η email σε κάθε ενδιαφερόμενο.
Περιλαμβάνονται βέβαια στο διπλό DVD που προσφέρω δωρεάν σε κάθε ενδιαφερόμενο.12:00 Mπα δεν γίνεται τίποτα! Τα άρθρα είτε τα ποστάρω είτε τα στέλνω με μήνυμα. Ότι μου πείτε.
Τώρα θυμήθηκα το 'photobucket'. Oπότε θα δώσω link από εκεί λίγο αργότερα.
-
Καλως μας ηρθες Vanagon!
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Καλως μας ηρθες Vanagon!Καλώς σας βρήκα!
-
Xωρίς φιλοδοξίες για ολοκληρωμένη παρουσίαση, σας δίνω έτσι, χωρίς πρόγραμμα, κάποια στοιχεία:
Eδώ μία όχι τόσο γνωστή φωτό:
Aπό την συμπαραγωγή στο GRAZ της Αυστρίας. (Σύστημα τετρακίνησης). Ναι είναι η γνωστή από τα στρατιωτικά οχήματα STEYR.
Graz: γραμμή παραγωγής
-
Eδώ η άγνωστη, στην Ελλάδα, έκδοση OETTINGER:
Aπό το σχετικό μακροσκελέστατο test επιλέγω ένα απόσπασμα με τις μετρήσεις:
TEST RESULTS: Oettinger Caravelle 3,2
MAXIMUM SPEED (km/h): ACCELERATION (seconds):
True speed ............ 172 0 - 60 ................ 4,22
Speedometer reading ... 183 0 - 80 ................ 7,06
(Average of runs both ways 0 - 100 ............... 10,47
on a level road) 0 - 120 ............... 15,28(Kαλούτσικες, αλλά στην έκδοση 3,7 l γίνονται καλύτερες).
Ο υπέροχος άγνωστος OETTINGER FLAT SIX 3,7 l, κατασκευασμένος ειδικά για το Τ3:
-
Kαλύτερες είναι και στην έκδοση Β32 (Porsche):
Flat six και πάσης Ελλάδος!
Bολτίτσα...
-
Πολύ καλό τόπικ!
-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Πολύ καλό τόπικ!Σε ευχαριστώ. Νάσαι καλά!
-
Με τις δυσκολίες της εποχής που περνάμε όλοι, στο σπίτι ίσως υποφέρουμε από το στρες.
Μήπως η λύση ε'ιναι να στρεσάρουμε το ίδιο το σπίτι; (Syncro camper, κοντή, μπλοκέ μπρος-πίσω):
Για όσους δεν το πρόσεξαν, αυτό ήταν ένα σοβαρό, syncroνο και γι αυτό διαχρονικό αστειάκι...
-
Ο 'μαμίσιος' κινητήρας 2,1 l, (112 hp), με τις πολλές αρετές, αλλά και τα ισοδύναμα, σοβαρά, ελαττώματα:
Kαι seethrough στην καταλυτική του έκδοση των 95 hp:
-
'Μαμίσιοι' είναι και οι κινητήρες που έβαζε VW στα αυτοκίνητα παραγωγής εργοστασίου Νότιας Αφρικής. Εκεί η παραγωγή σταμάτησε το 2002.
Παρουσίαση με τα 2,6 l:
To Νοτιοαφρικάνικο, μετά την διακοπή της παραγωγής στην Γερμανία το 1992, υπέστη ένα διακριτικό 'face lift' μέσα και έξω.
Εδώ διακρίνονται τα μεγαλύτερα πλαϊνά παράθυρα και οι εξελιγμένοι αεραγωγοί κινητήρα-εσωτερικού.
'The great indoors' με Νοτιαφρικάνικη αχλύ:
Kαι ο, συγκινητικός, αποχαιρετισμός με την διακοπή της παραγωγής. Από την ίδια την Νοτιοαφρικανή 'μαμμά' VW! Ασυνήθιστο ε;
http://syncrosa.co.za/forum/index.php?sid=d06d5ccc8ff20285fe1a560d9830d269
-
-
Επί της ουσίας...
'Έλα μωρέ...όλα καλά είναι...' #1
'Έλα μωρέ...όλα καλά είναι...' #2
'Έλα μωρέ...όλα καλά είναι...' #3
'Έλα μωρέ...όλα καλά είναι...' #4
'Έλα μωρέ...όλα καλά είναι...' #5
DISCO:'Άμα μεγαλώσω θέλω να γίνω...' #1
http://s361.photobucket.com/albums/oo57/hellenic_vanagon/?action=view¤t=VSDISCOVERY1.mp4
DISCO:'Άμα μεγαλώσω θέλω να γίνω...' #2
http://s361.photobucket.com/albums/oo57/hellenic_vanagon/?action=view¤t=VSDISCOVERY2.mp4
G WAGEN & SYNCRO: στα εκτός, γιατί στα εντός...
http://s361.photobucket.com/albums/oo57/hellenic_vanagon/?action=view¤t=VSGWAGEN.mp4
Mα καλά θα μου πείτε... Η αρίθμηση σταματάει στο Τ3; Τ4 δεν υπάρχει;
Πως, πως...
(χωρίς κοντή και μπλοκέ εμπρός)
'Το Τ5 είναι σίγουρα καλύτερο...'
Ε, χμ, ναι...
http://s361.photobucket.com/albums/oo57/hellenic_vanagon/?action=view¤t=t3vst5.mp4
Στο κόλλημα...
-
Άγριο...αυτοκινούμενο! Σίγουρα δεν υπάρχει κάτι άλλο παρόμοιο από σειρά παραγωγής!
http://s361.photobucket.com/albums/oo57/hellenic_vanagon/?action=view¤t=SAVAGE.mp4
Άγριο αυτοκινούμενο #2:
Άγριο αυτοκινούμενο #3:
SYNCRO T3 25 YEARS