Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Bonus-Malus
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Bonus-Malus
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    5
    6
    22
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kalmik last edited by

      Ενας προβληματισμός περί ασφαλίστρων και bonus/malus
      Eίμαι ένας τυπικός οδηγός, και οδεύω προς τη μέση ηλικία. Συμπλήρωσα τα 50 (γκρρρ…) οδηγώ από 19 ετών και ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΑΤΥΧΗΜΑ.
      Αυτή τη (δύσκολη για τα οικονομικά μας) στιγμή συνειδητοποιώ ότι πληρώνω 1000 ευρώ και βάλε το χρόνο ασφάλιστρα για τα δύο αυτοκίνητά μου, το ένα 1,300cc Υaris 2002 και ένα νεώτερο Ceed 1,4 του 2008 δηλ. πάνω από 500 ευρώ για το καθένα ετησίως..Συνολικά χλμ. και με τα δύο αυτοκίνητα το χρόνο 20.000-25.000χλμ. Το ασφάλιστρο έχει τις βασικές καλύψεις συν ολική/μερική κλοπή, πυρκαίά, σεισμούς, καταποντισμούς δηλ. το πακέτο εκείνο που δεν είναι μεικτή αλλά έχει όλα τα υπόλοιπα, και το κρινω αναγκαίο για να αισθάνομαι κάπως ασφαλής.
      Τα ασφάλιστρα είναι στην κατώτατη κατηγορία Βοnus/Malus 01 δηλ. πιο κάτω δεν γίνεται, όπως μου είπε και ο ασφαλιστής. Εγώ όμως καταλαβαίνω ότι οδηγώντας ως σσφαλισμένος πάνω από 30 χρόνια, το μόνο που κάνω είναι ότι επιδοτώ τους άσχετους και επικίνδυνους οδηγούς.
      Ξάδελφός μου ίδιας ηλικίας και οδηγικού προφίλ που ζει στην Βρετανία πληρώνει για Audi 2,0T ετήσιο ασφάλιστρο 200 λίρες Αγγλίας, περίπου 230 ευρώ για αντίστοιχες καλύψεις. Εκεί όμως αν έχεις «προβληματικό» ιστορικό ως οδηγός μπορείς να πληρώνεις χαλαρά και 3.000 λίρες!!
      Και ρωτάω:
      Τι έχει γίνει για την δίκαιη κατανομή του bonus/malus ανάμεσα σε αθώους και πάλλευκους οδηγούς από την μία και τους επικίνδυνους, με ένα σωρό δηλώσεις ατυχημάτων οδηγούς από την άλλη;
      Γιατί δεν λαμβάνονται υπόψη τα χλμ. που διανύει ο καθένας; Αν εγώ κάνω 10.000 χλμ. το χρόνο και εσύ 50.000χλμ. με όλες τις άλλες παραμέτρους σταθερές, έχεις πενταπλάσιες πιθανότητες ατυχήματος; Γιατί η εξίσωση;
      Γιατί δεν γίνεται κάτι να υπάρχει μητρώο οδηγών με βάση το δίπλωμα και το ΑΦΜ που να φαίνονται όλα τα ατυχήματα που προκάλεσε ο καθένας σε όλο τον οδηγικό του βίο καθώς και το ύψος της κάθε ζημιάς; Δεν μπορεί να χρεώνεται ως ίδια πρόκληση ζημίας το ραγισμένο φανάρι και η διάλυση αυτοκινήτου με τραυματισμό…
      Γιατί οι σσφαλιστικές βάζουν ελαφρά τη καρδία «Προστασία Β/Μ» στο συμβόλαιο και το χρεώνουν ως επασφάλιστρο καθαρίζοντας έτσι τους κακούς και επιβαρύνοντας ακόμη περισσότερο τους προσεκτικούς;
      Γιατί η κλιμάκωση του ΒΜ δεν είναι με περισσότερα «σκαλοπάτια» ώστε να είμαι στο -30 μετά από 30 χρόνια ασφαλούς και χωρίς ατυχήματα οδήγησης και να πληρώνω έστω 100 ευρώ; Και αυτά τα 100 ευρώ χάρισμα θα ήταν αφού ποτέ δεν επιβάρυνα το σύστημα, έτσι;
      Παρακαλώ για τις απόψεις σας εφόσον στο θέμα των ασφαλίστρων η άδικη κατανομή τους είναι παραπάνω από φανερή….

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kalmik last edited by

        Ενας προβληματισμός περί ασφαλίστρων και bonus/malus
        Eίμαι ένας τυπικός οδηγός, και οδεύω προς τη μέση ηλικία. Συμπλήρωσα τα 50 (γκρρρ…) οδηγώ από 19 ετών και ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΑΤΥΧΗΜΑ.
        Αυτή τη (δύσκολη για τα οικονομικά μας) στιγμή συνειδητοποιώ ότι πληρώνω 1000 ευρώ και βάλε το χρόνο ασφάλιστρα για τα δύο αυτοκίνητά μου, το ένα 1,300cc Υaris 2002 και ένα νεώτερο Ceed 1,4 του 2008 δηλ. πάνω από 500 ευρώ για το καθένα ετησίως..Συνολικά χλμ. και με τα δύο αυτοκίνητα το χρόνο 20.000-25.000χλμ. Το ασφάλιστρο έχει τις βασικές καλύψεις συν ολική/μερική κλοπή, πυρκαίά, σεισμούς, καταποντισμούς δηλ. το πακέτο εκείνο που δεν είναι μεικτή αλλά έχει όλα τα υπόλοιπα, και το κρινω αναγκαίο για να αισθάνομαι κάπως ασφαλής.
        Τα ασφάλιστρα είναι στην κατώτατη κατηγορία Βοnus/Malus 01 δηλ. πιο κάτω δεν γίνεται, όπως μου είπε και ο ασφαλιστής. Εγώ όμως καταλαβαίνω ότι οδηγώντας ως σσφαλισμένος πάνω από 30 χρόνια, το μόνο που κάνω είναι ότι επιδοτώ τους άσχετους και επικίνδυνους οδηγούς.
        Ξάδελφός μου ίδιας ηλικίας και οδηγικού προφίλ που ζει στην Βρετανία πληρώνει για Audi 2,0T ετήσιο ασφάλιστρο 200 λίρες Αγγλίας, περίπου 230 ευρώ για αντίστοιχες καλύψεις. Εκεί όμως αν έχεις «προβληματικό» ιστορικό ως οδηγός μπορείς να πληρώνεις χαλαρά και 3.000 λίρες!!
        Και ρωτάω:
        Τι έχει γίνει για την δίκαιη κατανομή του bonus/malus ανάμεσα σε αθώους και πάλλευκους οδηγούς από την μία και τους επικίνδυνους, με ένα σωρό δηλώσεις ατυχημάτων οδηγούς από την άλλη;
        Γιατί δεν λαμβάνονται υπόψη τα χλμ. που διανύει ο καθένας; Αν εγώ κάνω 10.000 χλμ. το χρόνο και εσύ 50.000χλμ. με όλες τις άλλες παραμέτρους σταθερές, έχεις πενταπλάσιες πιθανότητες ατυχήματος; Γιατί η εξίσωση;
        Γιατί δεν γίνεται κάτι να υπάρχει μητρώο οδηγών με βάση το δίπλωμα και το ΑΦΜ που να φαίνονται όλα τα ατυχήματα που προκάλεσε ο καθένας σε όλο τον οδηγικό του βίο καθώς και το ύψος της κάθε ζημιάς; Δεν μπορεί να χρεώνεται ως ίδια πρόκληση ζημίας το ραγισμένο φανάρι και η διάλυση αυτοκινήτου με τραυματισμό…
        Γιατί οι σσφαλιστικές βάζουν ελαφρά τη καρδία «Προστασία Β/Μ» στο συμβόλαιο και το χρεώνουν ως επασφάλιστρο καθαρίζοντας έτσι τους κακούς και επιβαρύνοντας ακόμη περισσότερο τους προσεκτικούς;
        Γιατί η κλιμάκωση του ΒΜ δεν είναι με περισσότερα «σκαλοπάτια» ώστε να είμαι στο -30 μετά από 30 χρόνια ασφαλούς και χωρίς ατυχήματα οδήγησης και να πληρώνω έστω 100 ευρώ; Και αυτά τα 100 ευρώ χάρισμα θα ήταν αφού ποτέ δεν επιβάρυνα το σύστημα, έτσι;
        Παρακαλώ για τις απόψεις σας εφόσον στο θέμα των ασφαλίστρων η άδικη κατανομή τους είναι παραπάνω από φανερή….

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kalmik last edited by

          Ενας προβληματισμός περί ασφαλίστρων και bonus/malus
          Eίμαι ένας τυπικός οδηγός, και οδεύω προς τη μέση ηλικία. Συμπλήρωσα τα 50 (γκρρρ…) οδηγώ από 19 ετών και ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΑΤΥΧΗΜΑ.
          Αυτή τη (δύσκολη για τα οικονομικά μας) στιγμή συνειδητοποιώ ότι πληρώνω 1000 ευρώ και βάλε το χρόνο ασφάλιστρα για τα δύο αυτοκίνητά μου, το ένα 1,300cc Υaris 2002 και ένα νεώτερο Ceed 1,4 του 2008 δηλ. πάνω από 500 ευρώ για το καθένα ετησίως..Συνολικά χλμ. και με τα δύο αυτοκίνητα το χρόνο 20.000-25.000χλμ. Το ασφάλιστρο έχει τις βασικές καλύψεις συν ολική/μερική κλοπή, πυρκαίά, σεισμούς, καταποντισμούς δηλ. το πακέτο εκείνο που δεν είναι μεικτή αλλά έχει όλα τα υπόλοιπα, και το κρινω αναγκαίο για να αισθάνομαι κάπως ασφαλής.
          Τα ασφάλιστρα είναι στην κατώτατη κατηγορία Βοnus/Malus 01 δηλ. πιο κάτω δεν γίνεται, όπως μου είπε και ο ασφαλιστής. Εγώ όμως καταλαβαίνω ότι οδηγώντας ως σσφαλισμένος πάνω από 30 χρόνια, το μόνο που κάνω είναι ότι επιδοτώ τους άσχετους και επικίνδυνους οδηγούς.
          Ξάδελφός μου ίδιας ηλικίας και οδηγικού προφίλ που ζει στην Βρετανία πληρώνει για Audi 2,0T ετήσιο ασφάλιστρο 200 λίρες Αγγλίας, περίπου 230 ευρώ για αντίστοιχες καλύψεις. Εκεί όμως αν έχεις «προβληματικό» ιστορικό ως οδηγός μπορείς να πληρώνεις χαλαρά και 3.000 λίρες!!
          Και ρωτάω:
          Τι έχει γίνει για την δίκαιη κατανομή του bonus/malus ανάμεσα σε αθώους και πάλλευκους οδηγούς από την μία και τους επικίνδυνους, με ένα σωρό δηλώσεις ατυχημάτων οδηγούς από την άλλη;
          Γιατί δεν λαμβάνονται υπόψη τα χλμ. που διανύει ο καθένας; Αν εγώ κάνω 10.000 χλμ. το χρόνο και εσύ 50.000χλμ. με όλες τις άλλες παραμέτρους σταθερές, έχεις πενταπλάσιες πιθανότητες ατυχήματος; Γιατί η εξίσωση;
          Γιατί δεν γίνεται κάτι να υπάρχει μητρώο οδηγών με βάση το δίπλωμα και το ΑΦΜ που να φαίνονται όλα τα ατυχήματα που προκάλεσε ο καθένας σε όλο τον οδηγικό του βίο καθώς και το ύψος της κάθε ζημιάς; Δεν μπορεί να χρεώνεται ως ίδια πρόκληση ζημίας το ραγισμένο φανάρι και η διάλυση αυτοκινήτου με τραυματισμό…
          Γιατί οι σσφαλιστικές βάζουν ελαφρά τη καρδία «Προστασία Β/Μ» στο συμβόλαιο και το χρεώνουν ως επασφάλιστρο καθαρίζοντας έτσι τους κακούς και επιβαρύνοντας ακόμη περισσότερο τους προσεκτικούς;
          Γιατί η κλιμάκωση του ΒΜ δεν είναι με περισσότερα «σκαλοπάτια» ώστε να είμαι στο -30 μετά από 30 χρόνια ασφαλούς και χωρίς ατυχήματα οδήγησης και να πληρώνω έστω 100 ευρώ; Και αυτά τα 100 ευρώ χάρισμα θα ήταν αφού ποτέ δεν επιβάρυνα το σύστημα, έτσι;
          Παρακαλώ για τις απόψεις σας εφόσον στο θέμα των ασφαλίστρων η άδικη κατανομή τους είναι παραπάνω από φανερή….

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            postruck last edited by

            Ο πατερας μου ειναι 62 χρονών οδηγεί και εχει αυτοκίνητο απο τα 20,ιδια περίπτωση με την δική σου,ποτε ουτε γρατσουνια. Ο λογος για το συστημα και την αδικία ειναι απλός,ειμαστε στο Ελλαδισταν.Πιστευω να διάβασες για τις καινούργιες αυξησεις που μας ετοιμάζουν, οι ασφαλιστικές-λιστρικές εταιριες,40-60% ,γιατι εχουν προβλημα με το επικουρικο κεφάλαιο λενε...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              octavia699 last edited by

              Γενικώς η συντήρηση 2 αυτοκινήτων έχει γίνει πολύ δύσκολή. Εγώ 2 έχω άλλα τα συντηρώ μαζί με τον πατερα μου και για αυτό γίνεται. Άλλωστε ούτε εγώ έχω τρακάρει ούτε ο πατέρας μου ποτέ κανέναν άλλα δίνουμε μια περιούσια καθώς το Toledo έχει 1600 κυβικά και αυτό μετράει αρνητικά στις μέρες μας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                travelman last edited by

                Ο χρήστης kalmik έγραψε:

                Γιατί δεν λαμβάνονται υπόψη τα χλμ. που διανύει ο καθένας; Αν εγώ κάνω 10.000 χλμ. το χρόνο και εσύ 50.000χλμ. με όλες τις άλλες παραμέτρους σταθερές, έχεις πενταπλάσιες πιθανότητες ατυχήματος; Γιατί η εξίσωση;

                Πως θα τα μέτράνε? Βάσει κοντέρ ή με κάποια συσκευή εντοπισμού?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dpolal last edited by

                  Ο χρήστης kalmik έγραψε:
                  1- Τι έχει γίνει για την δίκαιη κατανομή του bonus/malus ανάμεσα σε αθώους και πάλλευκους οδηγούς από την μία και τους επικίνδυνους, με ένα σωρό δηλώσεις ατυχημάτων οδηγούς από την άλλη;

                  2- Γιατί δεν λαμβάνονται υπόψη τα χλμ. που διανύει ο καθένας; Αν εγώ κάνω 10.000 χλμ. το χρόνο και εσύ 50.000χλμ. με όλες τις άλλες παραμέτρους σταθερές, έχεις πενταπλάσιες πιθανότητες ατυχήματος; Γιατί η εξίσωση;

                  3- Γιατί δεν γίνεται κάτι να υπάρχει μητρώο οδηγών με βάση το δίπλωμα και το ΑΦΜ που να φαίνονται όλα τα ατυχήματα που προκάλεσε ο καθένας σε όλο τον οδηγικό του βίο καθώς και το ύψος της κάθε ζημιάς; Δεν μπορεί να χρεώνεται ως ίδια πρόκληση ζημίας το ραγισμένο φανάρι και η διάλυση αυτοκινήτου με τραυματισμό…

                  4- Γιατί οι σσφαλιστικές βάζουν ελαφρά τη καρδία «Προστασία Β/Μ» στο συμβόλαιο και το χρεώνουν ως επασφάλιστρο καθαρίζοντας έτσι τους κακούς και επιβαρύνοντας ακόμη περισσότερο τους προσεκτικούς;

                  5- Γιατί η κλιμάκωση του ΒΜ δεν είναι με περισσότερα «σκαλοπάτια» ώστε να είμαι στο -30 μετά από 30 χρόνια ασφαλούς και χωρίς ατυχήματα οδήγησης και να πληρώνω έστω 100 ευρώ; Και αυτά τα 100 ευρώ χάρισμα θα ήταν αφού ποτέ δεν επιβάρυνα το σύστημα, έτσι;

                  Παρακαλώ για τις απόψεις σας εφόσον στο θέμα των ασφαλίστρων η άδικη κατανομή τους είναι παραπάνω από φανερή….

                  1- Υπάρχει πλεόν μητρώο ατυχημάτων και όλες οι ασφαλιστικές συνδέονται σε αυτό. Δυστυχώς πολλές «μικρές» εταιρείες προτιμούν απλώς να πέρνουν πελάτες και δεν το λαμβάνουν υπόψιν.

                  2- Χρειάζεται σύστημα καταγραφής. Αφού δεν υπάρχει κάτι τέτοιο η εξίσωση μεταξύ εσένα (10.000χλμ/έτος - 0 ατύχημα) και στον άλλο (50.000χλμ/έτος - 0 ατύχημα) είναι αναγκαία.
                  Η Allianz έχει από πέρσι ένα τέτοιο σύστημα τηλεματικής, βασικά κάνει πολλές άλλες δουλειές αυτήν την στιγμή, αλλά είναι στις προθέσεις της να το χρησιμοποιήσει κάποια στιγμή μελλοντικά για να καθορίζει το ύψος των ασφαλίστρων ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύεις.
                  Φυσικά ένα τέτοιο σύστημα δεν μετράει απλώς τα χλμ αλλά μπορεί να καταγράφει και τις περιοχές όπου κινήθηκες, την ταχύτητα με την οποία κινήθηκες, την μέγιστη ταχύτητα που ανέπτυξες κλπ., όσο νά 'ναι υπάρχουν ενδοιασμοί σχετικά με το αν θέλεις να γνωρίζει κάποιος ανά πάσα στιγμή το πού βρίσκεσαι και πώς οδηγάς.

                  3-βλέπε 1.

                  4- η προστασία ΒΜ είναι μια προσφορά των εταιρειών, το ότι την χρεώνουν έξτρα με το ανάλογο επασφάλιστρο είναι απόδειξη ότι δεν αδικούν τους υπόλοιπους, το αντίθετο (να μην χρεώνεται) θα ήταν αδικία.
                  Δυστυχώς όμως δεν είναι αυτό που χαλάει τη σούπα αλλά το 1.5εκ ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν αυτήν την στιγμή και το γεγονώς ότι ο κακός πελάτης θα ψάξει να πάει αλλού αμέσως μόλις κάνει το ατύχημα όπου και δεν θα ελεγθεί. (βλέπε πάλι 1)

                  5- Μπερδεύεις την έννοια της ασφάλισης με το ότι δεν είχες ποτέ σου ατύχημα.
                  Ασφαλίζεσαι επειδή υπάρχει έστω και σε ποσοστό 0.000001% η πιθανότητα να εμπλακείς σε ατύχημα.
                  Το ύψος των ασφαλίστρων δεν καθορίζεται μόνο από το λευκό παρελθόν σου αλλά λαμβάνονται υπόψιν και άλλοι παράγοντες.
                  Π.Χ.

                  • 1.000.000€ αποζημίωση ανά θύμα και 1.000.000€ σε υλικές ζημιές έτσι και τυχόν πέσεις σε αυτό το 0.000001%,
                  • η περιοχή στην οποία κινείσαι (ποιό ακριβά ασφάλιστρα στην Αθήνα π.χ. από ότι στην επαρχία),
                  • η ηλικία του οχήματος σου που αντανακλά στην κατάσταση του και στα ηλεκτρονικά μέτρα προστασίας που τυχόν έχει (abs, ebd κλπ) και για αυτό το λόγο έκαναν υποχρεωτική την κάρτα ΚΤΕΟ για να το ασφαλίσης,
                  • η ηλικία του οδηγού (π.χ. άλλο ο 18άρης άνδρας, άλλο η 40άρα γυναίκα οδηγός άλλο όμως και ο 70άρης συνταξιούχος καρδιακός).

                  Και φυσικά ο κοινωνικός περίγυρος μέσα στον οποίο κινήσαι δηλαδή το επίπεδο εκπαίδευσης των οδηγών (ανέκδοτο νο.1), η οδηγική τους παιδεία (ανέκδοτο νο.2) και γενικότερα η κυκλοφοριακή μας αγωγή σαν λαός (ανέκδοτο νο.3) καθώς και η «μαγκιά» μας αφού όλοι είμαστε τουλάχστον σε επίπεδο Σούμι και επιπλέον 1.5 εκατομύρια από εμάς θεωρούμε την ασφάλεια πεταμένα λεφτά...
                  (Για αυτά και μόνο μην περιμένεις επιπεδα τιμών Αγγλίας ποτέ των ποτών )

                  Το να πληρώνεις δηλαδή 100€ συμβολικά επειδή ποτέ σου δεν ενεπλάκεις σε ατύχημα δεν στέκει.
                  Η πιθανότητα να συμβεί λαμβάνωντας υπόψιν τους ποιό πάνω παράγοντας υπάρχει, σε μικρότερο βαθμό ίσως αλλά είναι εκεί. Άρα τα ασφάλιστρα καθορίζονται ή θα έπρεπε έστω να καθορίζωνται βάση αυτών.

                  Όλα όσα ανέφερα σχετικά με τον υπολογισμό των ασφαλίστρων αφορούν εταιρείες με παραμετρικά τιμολόγια και όχι κάτι άλλες με προσφορές του τύπου 10ίπποι από 156€ το χρόνο και δεν κοιτάμε τίποτα άλλο...

                  Ελπίζω να σε βοήθησα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr