Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δεν παιρνει μπροστα...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Δεν παιρνει μπροστα...
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    32
    3851
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lak last edited by

      Φίλοι αναγνώστες των 4τροχών γεια σας. Έχω ένα Ibiza 2003 1400cc 101hp. Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Μερικές φορές το αυτοκίνητο δεν παίρνει μπροστά. Αναλυτικότερα: γυρίζει η μίζα κανονικά, βγάζει καπνούς από την εξάτμιση, μυρίζει πολύ έντονα άκαυστη βενζίνη και δεν παίρνει μπροστά. Για να πάρει πρέπει να σταματήσω να μιζάρω, και να επαναλάβω μερικές φορές. Όταν τελικά πάρει μπροστά ξεκινάει από πολύ λίγες στροφές (300 - 400) και σε 10 δεύτερα περίπου έχει καθαρίσει και δουλεύει ρολόι. Δεν ανάβει λαμπάκι ‘check’ και στον δρόμο δεν έχει το παραμικρό πρόβλημα όσο και αν το πιέσω. Ούτε ρετάρει ούτε τίποτα. Το σβήνω το ξαναβάζω μπροστά χωρίς κανένα πρόβλημα. Μπορεί να περάσουν εβδομάδες μέχρι να το ξανακάνει. Επίσης τα καυσαέριά του είναι κανονικά. Στον εγκέφαλο του συνεργείου (μη εξουσιοδοτημένου) απλά δείχνει παρατήρηση ότι πέρασε από τον αισθητήρα άκαυστη βενζίνη. Έχω αλλάξει κατόπιν οδηγιών του ηλεκτρολόγου τους πολλαπλασιατές, τα μπουζί, έχω καθαρίσει πεταλούδα εισαγωγής, έχω δοκιμάσει να χρησιμοποιώ το δεύτερο κλειδί, αλλά τίποτα. Η συχνότητα του προβλήματος είναι μια φορά κάθε 700 – 800 km. Έχω παρατηρήσει πως όταν συμβαίνει αν δεν επιμείνω να μιζάρω, αλλά το διακόψω σύντομα, βγάλω κλειδί, ξαναβάλω και μιζάρω πάλι, παίρνει χωρίς να με παιδέψει πολύ. Μάλλον αποφεύγω το πολύ μπούκωμα έτσι. Υποθέτω πως την δεδομένη στιγμή του προβλήματος είτε τα μπουζί δεν σπινθυρίζουν, είτε στέλνει υπερβολικά πλούσιο μίγμα και δε μπορεί να το κάψει. Σε παρόμοια προβλήματα που διάβασα στο φόρουμ κάπου αναφέρθηκε και ο αισθητήρας στροφάλου. Τα συμπτώματα που περιγράφω δικαιολογούν τέτοια βλάβη; Ο εγκέφαλος αποθηκευει βλάβες από τον αισθητήρα στροφάλου; Το πρόβλημα συνεχίζει εδώ κι ενάμιση χρόνο περίπου (12.000km). Επόμενο βήμα είναι να το πάω στην αντιπροσωπεία που όμως ανησυχώ πως δύσκολα θα το βρουν αφού το αμάξι κατά τα άλλα δουλεύει μια χαρά. Κάθε γνώμη σας θα με διευκόλυνε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lak last edited by

        Φίλοι αναγνώστες των 4τροχών γεια σας. Έχω ένα Ibiza 2003 1400cc 101hp. Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Μερικές φορές το αυτοκίνητο δεν παίρνει μπροστά. Αναλυτικότερα: γυρίζει η μίζα κανονικά, βγάζει καπνούς από την εξάτμιση, μυρίζει πολύ έντονα άκαυστη βενζίνη και δεν παίρνει μπροστά. Για να πάρει πρέπει να σταματήσω να μιζάρω, και να επαναλάβω μερικές φορές. Όταν τελικά πάρει μπροστά ξεκινάει από πολύ λίγες στροφές (300 - 400) και σε 10 δεύτερα περίπου έχει καθαρίσει και δουλεύει ρολόι. Δεν ανάβει λαμπάκι ‘check’ και στον δρόμο δεν έχει το παραμικρό πρόβλημα όσο και αν το πιέσω. Ούτε ρετάρει ούτε τίποτα. Το σβήνω το ξαναβάζω μπροστά χωρίς κανένα πρόβλημα. Μπορεί να περάσουν εβδομάδες μέχρι να το ξανακάνει. Επίσης τα καυσαέριά του είναι κανονικά. Στον εγκέφαλο του συνεργείου (μη εξουσιοδοτημένου) απλά δείχνει παρατήρηση ότι πέρασε από τον αισθητήρα άκαυστη βενζίνη. Έχω αλλάξει κατόπιν οδηγιών του ηλεκτρολόγου τους πολλαπλασιατές, τα μπουζί, έχω καθαρίσει πεταλούδα εισαγωγής, έχω δοκιμάσει να χρησιμοποιώ το δεύτερο κλειδί, αλλά τίποτα. Η συχνότητα του προβλήματος είναι μια φορά κάθε 700 – 800 km. Έχω παρατηρήσει πως όταν συμβαίνει αν δεν επιμείνω να μιζάρω, αλλά το διακόψω σύντομα, βγάλω κλειδί, ξαναβάλω και μιζάρω πάλι, παίρνει χωρίς να με παιδέψει πολύ. Μάλλον αποφεύγω το πολύ μπούκωμα έτσι. Υποθέτω πως την δεδομένη στιγμή του προβλήματος είτε τα μπουζί δεν σπινθυρίζουν, είτε στέλνει υπερβολικά πλούσιο μίγμα και δε μπορεί να το κάψει. Σε παρόμοια προβλήματα που διάβασα στο φόρουμ κάπου αναφέρθηκε και ο αισθητήρας στροφάλου. Τα συμπτώματα που περιγράφω δικαιολογούν τέτοια βλάβη; Ο εγκέφαλος αποθηκευει βλάβες από τον αισθητήρα στροφάλου; Το πρόβλημα συνεχίζει εδώ κι ενάμιση χρόνο περίπου (12.000km). Επόμενο βήμα είναι να το πάω στην αντιπροσωπεία που όμως ανησυχώ πως δύσκολα θα το βρουν αφού το αμάξι κατά τα άλλα δουλεύει μια χαρά. Κάθε γνώμη σας θα με διευκόλυνε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lak last edited by

          Φίλοι αναγνώστες των 4τροχών γεια σας. Έχω ένα Ibiza 2003 1400cc 101hp. Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Μερικές φορές το αυτοκίνητο δεν παίρνει μπροστά. Αναλυτικότερα: γυρίζει η μίζα κανονικά, βγάζει καπνούς από την εξάτμιση, μυρίζει πολύ έντονα άκαυστη βενζίνη και δεν παίρνει μπροστά. Για να πάρει πρέπει να σταματήσω να μιζάρω, και να επαναλάβω μερικές φορές. Όταν τελικά πάρει μπροστά ξεκινάει από πολύ λίγες στροφές (300 - 400) και σε 10 δεύτερα περίπου έχει καθαρίσει και δουλεύει ρολόι. Δεν ανάβει λαμπάκι ‘check’ και στον δρόμο δεν έχει το παραμικρό πρόβλημα όσο και αν το πιέσω. Ούτε ρετάρει ούτε τίποτα. Το σβήνω το ξαναβάζω μπροστά χωρίς κανένα πρόβλημα. Μπορεί να περάσουν εβδομάδες μέχρι να το ξανακάνει. Επίσης τα καυσαέριά του είναι κανονικά. Στον εγκέφαλο του συνεργείου (μη εξουσιοδοτημένου) απλά δείχνει παρατήρηση ότι πέρασε από τον αισθητήρα άκαυστη βενζίνη. Έχω αλλάξει κατόπιν οδηγιών του ηλεκτρολόγου τους πολλαπλασιατές, τα μπουζί, έχω καθαρίσει πεταλούδα εισαγωγής, έχω δοκιμάσει να χρησιμοποιώ το δεύτερο κλειδί, αλλά τίποτα. Η συχνότητα του προβλήματος είναι μια φορά κάθε 700 – 800 km. Έχω παρατηρήσει πως όταν συμβαίνει αν δεν επιμείνω να μιζάρω, αλλά το διακόψω σύντομα, βγάλω κλειδί, ξαναβάλω και μιζάρω πάλι, παίρνει χωρίς να με παιδέψει πολύ. Μάλλον αποφεύγω το πολύ μπούκωμα έτσι. Υποθέτω πως την δεδομένη στιγμή του προβλήματος είτε τα μπουζί δεν σπινθυρίζουν, είτε στέλνει υπερβολικά πλούσιο μίγμα και δε μπορεί να το κάψει. Σε παρόμοια προβλήματα που διάβασα στο φόρουμ κάπου αναφέρθηκε και ο αισθητήρας στροφάλου. Τα συμπτώματα που περιγράφω δικαιολογούν τέτοια βλάβη; Ο εγκέφαλος αποθηκευει βλάβες από τον αισθητήρα στροφάλου; Το πρόβλημα συνεχίζει εδώ κι ενάμιση χρόνο περίπου (12.000km). Επόμενο βήμα είναι να το πάω στην αντιπροσωπεία που όμως ανησυχώ πως δύσκολα θα το βρουν αφού το αμάξι κατά τα άλλα δουλεύει μια χαρά. Κάθε γνώμη σας θα με διευκόλυνε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 2
            21-quadra last edited by

            Τον αισθητήρα στροφάλου τον άλλαξες ? μάλλον από εκεί είναι το πρόβλημα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • P
              plokami last edited by

              Ο αισθητήρας στροφάλου σε hyundai που είχα δει και όπως είχε αναφέρει ο bill33, παρουσίαζε πρόβλημα όταν ήταν ζεστός.
              Στο αυτοκίνητό σου πολύ πιθανόν αυτό να μην ισχύει.
              Πρόβλημα στο immo(2ο κλειδί) δεν νομίζω να υπάρχει από την στιγμή που ξεκινάει με χαμηλές στροφές για λίγο ο κινητήρας.

              Στην αντιπροσωπεία, αν το πας ενώ λειτουργεί κανονικά, κατά την γνώμη μου δεν θα μπορέσουν να εντοπίσουν κάτι.
              Όταν το ξανακάνει βρες κάποιο μάστορα να ελέγξει επιτόπου που υπάρχει βλάβη, αλλιώς ζεις με αυτό μέχρι να αλλάξει κάτι...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kouk last edited by

                Αισθητήρας κρύου ξεκινήματος?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lak last edited by

                  Τι ειναι ο αισθητηρας κρύου ξεκινήματος;
                  Όσες φορές έχει παρουσιάσει το προβλημα ήταν απο ακινησία τουλάχιστον 4 ωρών (δηλαδή κρύα μηχανή).
                  Ενάμιση χρόνο τώρα το αφήνω μπας και του περάσει ή βγάλει κάτι ποιο συγκεκριμένο, αλλά τίποτα. Τελευταία νομίζω ότι το κάνει ποιο συχνα. Ελπίζω να μην με αφησει κάποια στιγμή...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    cson last edited by

                    Βαλβιδα ψυχρης(αυτη που δινει εντολη για κρυα νερα και κραταει ψηλα τις στροφες), ή αισθητηρας στροφαλου.Αν το πας σε εναν εμπειρο μηχανικο ειναι μιση ωρα διαδικασια να το διαγνωσει και να το αλλαξει. Τι αλλο περιμενεις τοσο καιρο? Ξελιγωνεις και την μιζα με την παρατεταμενη λειτουργια της και την μπαταρια σου + οτι περναει ακαυτη βενζινη στον καταλυτη απο τις προσπαθειες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      drdino last edited by

                      Ο αισθητήρας θερμοκρασίας είναι αυτός εδώ και πολλά χρόνια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • T
                        typhoonx last edited by

                        εγω πάντως σαν άσχετος θα αλλάζα τις μπαταρίες στα χειριστήρια των κλειδιών,έτσι για να έχω αποκλείσει αυτή την πιθανότητα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          somone last edited by

                          Ο χρήστης typhoonx έγραψε:
                          εγω πάντως σαν άσχετος θα αλλάζα τις μπαταρίες στα χειριστήρια των κλειδιών,έτσι για να έχω αποκλείσει αυτή την πιθανότητα.

                          Το αμάξι πέρνει μπροστά ακόμα και αν δεν υπάρχει καθόλου η μπαταρία στο κλειδί, η μπαταρία εξυπηρετεί μόνο τον τηλεχειρισμό.

                          Τώρα για το πρόβλημα ο αισθητήρας στροφάλου έχει μεγάλες πιθανότητες...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            manosk last edited by

                            Αισθητήρα μίζας; Είχα παρόμοιο πρόβλημα πριν πολύ καιρό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lak last edited by

                              Μόλις άλλαξα βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης. 37€ + αντιψυκτικο υγρό + εργασια σύνολο 60€. Εαν δεν φτιάξει επόμενο βήμα είναι αισθητήρας στροφάλου και μετά αισθητήρας εκκεντροφόρου. Ελπίζω να τα αποφύγω διότι ο αισθητήρας στροφάλου είναι λίγο μανίκι να αλλάχτεί αφού πρέπει να κατέβει η πολλαπλή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lak last edited by

                                Σήμερα το πρωί πάλι τα ίδια. Από Δευτέρα στον μηχανικό ξανά....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Αντί να αλλάξεις όλο το κινητήρα μέχρι να βρει ο μηχανικός τι φταίει, πάρε ένα σπρέι αιθέρα και μη ξοδεύεσαι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Εχω ακουσει οτι μπορει να κανει ζημια αυτο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Χτυπάει λιιιίγο πιράκια μέχρι να φύγει ο αιθέρας.
                                      Αν η μηχανή είναι ζεστή μπορεί να δουλέψει με το σπρέι και χωρίς μπουζοκαλώδια.

                                      Δεν είναι ότι καλύτερο για τον κινητήρα αλλά αν δεν παίρνει μπρος τι να κάνεις;

                                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                      Εχω ακουσει οτι μπορει να κανει ζημια αυτο.

                                      Ζημιά ΚΑΛΗ θα κάνει αν σκάσει η εισαγωγή. Θέλει προσοχή στις οδηγίες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lak last edited by

                                        Δεν είναι τόσο έντονο το πρόβλημα, με 10 - 15 μιζιές παίρνει. Άλλωστε το κάνει μια φορά κάθε μία ή δύο εβδομάδες. Το θέμα είναι ότι χαλάω τον καταλύτη με την άκαυστη, μπαταρία μίζα κλπ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Όταν ο καταλύτης είναι κρύος δεν χαλάει με την άκαυτη βενζίνη. Περνάει από μέσα χωρίς πρόβλημα.

                                          Όταν είναι ζεστός, τότε υπάρχει πρόβλημα.

                                          Αν μπουκώσει το αμάξι τότε πατάς το γκάζι στο τέρμα και το σύστημα τρφοδοσίας μιμούμενο την λειτουργία των καρμπιρατέρ δεν ψεκάζει βενζίνη και ξεμπουκώνει ο κινητήρας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lak last edited by

                                            Μόλις άλλαξα αισθητήρα στροφάλου, με την ευκαρία καθάρισα και μπεκ αφού έτσι και αλλιως βγήκαν, συνεπώς άλλαξα και φίλτρο βενζίνης, καθάρισμα πεταλούδας και reset. (το ένα μπεκ δεν ξαναδούλεψε και επομένως το άλλαξα κι αυτό). 350€ το μαλλί. Ελπίζω τουλάχιστον να έλυσα το πρόβλημα.....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr