-
Φίλοι αναγνώστες των 4τροχών γεια σας. Έχω ένα Ibiza 2003 1400cc 101hp. Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Μερικές φορές το αυτοκίνητο δεν παίρνει μπροστά. Αναλυτικότερα: γυρίζει η μίζα κανονικά, βγάζει καπνούς από την εξάτμιση, μυρίζει πολύ έντονα άκαυστη βενζίνη και δεν παίρνει μπροστά. Για να πάρει πρέπει να σταματήσω να μιζάρω, και να επαναλάβω μερικές φορές. Όταν τελικά πάρει μπροστά ξεκινάει από πολύ λίγες στροφές (300 - 400) και σε 10 δεύτερα περίπου έχει καθαρίσει και δουλεύει ρολόι. Δεν ανάβει λαμπάκι ‘check’ και στον δρόμο δεν έχει το παραμικρό πρόβλημα όσο και αν το πιέσω. Ούτε ρετάρει ούτε τίποτα. Το σβήνω το ξαναβάζω μπροστά χωρίς κανένα πρόβλημα. Μπορεί να περάσουν εβδομάδες μέχρι να το ξανακάνει. Επίσης τα καυσαέριά του είναι κανονικά. Στον εγκέφαλο του συνεργείου (μη εξουσιοδοτημένου) απλά δείχνει παρατήρηση ότι πέρασε από τον αισθητήρα άκαυστη βενζίνη. Έχω αλλάξει κατόπιν οδηγιών του ηλεκτρολόγου τους πολλαπλασιατές, τα μπουζί, έχω καθαρίσει πεταλούδα εισαγωγής, έχω δοκιμάσει να χρησιμοποιώ το δεύτερο κλειδί, αλλά τίποτα. Η συχνότητα του προβλήματος είναι μια φορά κάθε 700 – 800 km. Έχω παρατηρήσει πως όταν συμβαίνει αν δεν επιμείνω να μιζάρω, αλλά το διακόψω σύντομα, βγάλω κλειδί, ξαναβάλω και μιζάρω πάλι, παίρνει χωρίς να με παιδέψει πολύ. Μάλλον αποφεύγω το πολύ μπούκωμα έτσι. Υποθέτω πως την δεδομένη στιγμή του προβλήματος είτε τα μπουζί δεν σπινθυρίζουν, είτε στέλνει υπερβολικά πλούσιο μίγμα και δε μπορεί να το κάψει. Σε παρόμοια προβλήματα που διάβασα στο φόρουμ κάπου αναφέρθηκε και ο αισθητήρας στροφάλου. Τα συμπτώματα που περιγράφω δικαιολογούν τέτοια βλάβη; Ο εγκέφαλος αποθηκευει βλάβες από τον αισθητήρα στροφάλου; Το πρόβλημα συνεχίζει εδώ κι ενάμιση χρόνο περίπου (12.000km). Επόμενο βήμα είναι να το πάω στην αντιπροσωπεία που όμως ανησυχώ πως δύσκολα θα το βρουν αφού το αμάξι κατά τα άλλα δουλεύει μια χαρά. Κάθε γνώμη σας θα με διευκόλυνε.
-
Φίλοι αναγνώστες των 4τροχών γεια σας. Έχω ένα Ibiza 2003 1400cc 101hp. Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Μερικές φορές το αυτοκίνητο δεν παίρνει μπροστά. Αναλυτικότερα: γυρίζει η μίζα κανονικά, βγάζει καπνούς από την εξάτμιση, μυρίζει πολύ έντονα άκαυστη βενζίνη και δεν παίρνει μπροστά. Για να πάρει πρέπει να σταματήσω να μιζάρω, και να επαναλάβω μερικές φορές. Όταν τελικά πάρει μπροστά ξεκινάει από πολύ λίγες στροφές (300 - 400) και σε 10 δεύτερα περίπου έχει καθαρίσει και δουλεύει ρολόι. Δεν ανάβει λαμπάκι ‘check’ και στον δρόμο δεν έχει το παραμικρό πρόβλημα όσο και αν το πιέσω. Ούτε ρετάρει ούτε τίποτα. Το σβήνω το ξαναβάζω μπροστά χωρίς κανένα πρόβλημα. Μπορεί να περάσουν εβδομάδες μέχρι να το ξανακάνει. Επίσης τα καυσαέριά του είναι κανονικά. Στον εγκέφαλο του συνεργείου (μη εξουσιοδοτημένου) απλά δείχνει παρατήρηση ότι πέρασε από τον αισθητήρα άκαυστη βενζίνη. Έχω αλλάξει κατόπιν οδηγιών του ηλεκτρολόγου τους πολλαπλασιατές, τα μπουζί, έχω καθαρίσει πεταλούδα εισαγωγής, έχω δοκιμάσει να χρησιμοποιώ το δεύτερο κλειδί, αλλά τίποτα. Η συχνότητα του προβλήματος είναι μια φορά κάθε 700 – 800 km. Έχω παρατηρήσει πως όταν συμβαίνει αν δεν επιμείνω να μιζάρω, αλλά το διακόψω σύντομα, βγάλω κλειδί, ξαναβάλω και μιζάρω πάλι, παίρνει χωρίς να με παιδέψει πολύ. Μάλλον αποφεύγω το πολύ μπούκωμα έτσι. Υποθέτω πως την δεδομένη στιγμή του προβλήματος είτε τα μπουζί δεν σπινθυρίζουν, είτε στέλνει υπερβολικά πλούσιο μίγμα και δε μπορεί να το κάψει. Σε παρόμοια προβλήματα που διάβασα στο φόρουμ κάπου αναφέρθηκε και ο αισθητήρας στροφάλου. Τα συμπτώματα που περιγράφω δικαιολογούν τέτοια βλάβη; Ο εγκέφαλος αποθηκευει βλάβες από τον αισθητήρα στροφάλου; Το πρόβλημα συνεχίζει εδώ κι ενάμιση χρόνο περίπου (12.000km). Επόμενο βήμα είναι να το πάω στην αντιπροσωπεία που όμως ανησυχώ πως δύσκολα θα το βρουν αφού το αμάξι κατά τα άλλα δουλεύει μια χαρά. Κάθε γνώμη σας θα με διευκόλυνε.
-
Φίλοι αναγνώστες των 4τροχών γεια σας. Έχω ένα Ibiza 2003 1400cc 101hp. Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Μερικές φορές το αυτοκίνητο δεν παίρνει μπροστά. Αναλυτικότερα: γυρίζει η μίζα κανονικά, βγάζει καπνούς από την εξάτμιση, μυρίζει πολύ έντονα άκαυστη βενζίνη και δεν παίρνει μπροστά. Για να πάρει πρέπει να σταματήσω να μιζάρω, και να επαναλάβω μερικές φορές. Όταν τελικά πάρει μπροστά ξεκινάει από πολύ λίγες στροφές (300 - 400) και σε 10 δεύτερα περίπου έχει καθαρίσει και δουλεύει ρολόι. Δεν ανάβει λαμπάκι ‘check’ και στον δρόμο δεν έχει το παραμικρό πρόβλημα όσο και αν το πιέσω. Ούτε ρετάρει ούτε τίποτα. Το σβήνω το ξαναβάζω μπροστά χωρίς κανένα πρόβλημα. Μπορεί να περάσουν εβδομάδες μέχρι να το ξανακάνει. Επίσης τα καυσαέριά του είναι κανονικά. Στον εγκέφαλο του συνεργείου (μη εξουσιοδοτημένου) απλά δείχνει παρατήρηση ότι πέρασε από τον αισθητήρα άκαυστη βενζίνη. Έχω αλλάξει κατόπιν οδηγιών του ηλεκτρολόγου τους πολλαπλασιατές, τα μπουζί, έχω καθαρίσει πεταλούδα εισαγωγής, έχω δοκιμάσει να χρησιμοποιώ το δεύτερο κλειδί, αλλά τίποτα. Η συχνότητα του προβλήματος είναι μια φορά κάθε 700 – 800 km. Έχω παρατηρήσει πως όταν συμβαίνει αν δεν επιμείνω να μιζάρω, αλλά το διακόψω σύντομα, βγάλω κλειδί, ξαναβάλω και μιζάρω πάλι, παίρνει χωρίς να με παιδέψει πολύ. Μάλλον αποφεύγω το πολύ μπούκωμα έτσι. Υποθέτω πως την δεδομένη στιγμή του προβλήματος είτε τα μπουζί δεν σπινθυρίζουν, είτε στέλνει υπερβολικά πλούσιο μίγμα και δε μπορεί να το κάψει. Σε παρόμοια προβλήματα που διάβασα στο φόρουμ κάπου αναφέρθηκε και ο αισθητήρας στροφάλου. Τα συμπτώματα που περιγράφω δικαιολογούν τέτοια βλάβη; Ο εγκέφαλος αποθηκευει βλάβες από τον αισθητήρα στροφάλου; Το πρόβλημα συνεχίζει εδώ κι ενάμιση χρόνο περίπου (12.000km). Επόμενο βήμα είναι να το πάω στην αντιπροσωπεία που όμως ανησυχώ πως δύσκολα θα το βρουν αφού το αμάξι κατά τα άλλα δουλεύει μια χαρά. Κάθε γνώμη σας θα με διευκόλυνε.
-
Τον αισθητήρα στροφάλου τον άλλαξες ? μάλλον από εκεί είναι το πρόβλημα.
-
Ο αισθητήρας στροφάλου σε hyundai που είχα δει και όπως είχε αναφέρει ο bill33, παρουσίαζε πρόβλημα όταν ήταν ζεστός.
Στο αυτοκίνητό σου πολύ πιθανόν αυτό να μην ισχύει.
Πρόβλημα στο immo(2ο κλειδί) δεν νομίζω να υπάρχει από την στιγμή που ξεκινάει με χαμηλές στροφές για λίγο ο κινητήρας.Στην αντιπροσωπεία, αν το πας ενώ λειτουργεί κανονικά, κατά την γνώμη μου δεν θα μπορέσουν να εντοπίσουν κάτι.
Όταν το ξανακάνει βρες κάποιο μάστορα να ελέγξει επιτόπου που υπάρχει βλάβη, αλλιώς ζεις με αυτό μέχρι να αλλάξει κάτι... -
Αισθητήρας κρύου ξεκινήματος?
-
Τι ειναι ο αισθητηρας κρύου ξεκινήματος;
Όσες φορές έχει παρουσιάσει το προβλημα ήταν απο ακινησία τουλάχιστον 4 ωρών (δηλαδή κρύα μηχανή).
Ενάμιση χρόνο τώρα το αφήνω μπας και του περάσει ή βγάλει κάτι ποιο συγκεκριμένο, αλλά τίποτα. Τελευταία νομίζω ότι το κάνει ποιο συχνα. Ελπίζω να μην με αφησει κάποια στιγμή... -
Βαλβιδα ψυχρης(αυτη που δινει εντολη για κρυα νερα και κραταει ψηλα τις στροφες), ή αισθητηρας στροφαλου.Αν το πας σε εναν εμπειρο μηχανικο ειναι μιση ωρα διαδικασια να το διαγνωσει και να το αλλαξει. Τι αλλο περιμενεις τοσο καιρο? Ξελιγωνεις και την μιζα με την παρατεταμενη λειτουργια της και την μπαταρια σου + οτι περναει ακαυτη βενζινη στον καταλυτη απο τις προσπαθειες.
-
Ο αισθητήρας θερμοκρασίας είναι αυτός εδώ και πολλά χρόνια.
-
εγω πάντως σαν άσχετος θα αλλάζα τις μπαταρίες στα χειριστήρια των κλειδιών,έτσι για να έχω αποκλείσει αυτή την πιθανότητα.
-
Ο χρήστης typhoonx έγραψε:
εγω πάντως σαν άσχετος θα αλλάζα τις μπαταρίες στα χειριστήρια των κλειδιών,έτσι για να έχω αποκλείσει αυτή την πιθανότητα.Το αμάξι πέρνει μπροστά ακόμα και αν δεν υπάρχει καθόλου η μπαταρία στο κλειδί, η μπαταρία εξυπηρετεί μόνο τον τηλεχειρισμό.
Τώρα για το πρόβλημα ο αισθητήρας στροφάλου έχει μεγάλες πιθανότητες...
-
Αισθητήρα μίζας; Είχα παρόμοιο πρόβλημα πριν πολύ καιρό.
-
Μόλις άλλαξα βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης. 37€ + αντιψυκτικο υγρό + εργασια σύνολο 60€. Εαν δεν φτιάξει επόμενο βήμα είναι αισθητήρας στροφάλου και μετά αισθητήρας εκκεντροφόρου. Ελπίζω να τα αποφύγω διότι ο αισθητήρας στροφάλου είναι λίγο μανίκι να αλλάχτεί αφού πρέπει να κατέβει η πολλαπλή.
-
Σήμερα το πρωί πάλι τα ίδια. Από Δευτέρα στον μηχανικό ξανά....
-
Αντί να αλλάξεις όλο το κινητήρα μέχρι να βρει ο μηχανικός τι φταίει, πάρε ένα σπρέι αιθέρα και μη ξοδεύεσαι.
-
Εχω ακουσει οτι μπορει να κανει ζημια αυτο.
-
Χτυπάει λιιιίγο πιράκια μέχρι να φύγει ο αιθέρας.
Αν η μηχανή είναι ζεστή μπορεί να δουλέψει με το σπρέι και χωρίς μπουζοκαλώδια.Δεν είναι ότι καλύτερο για τον κινητήρα αλλά αν δεν παίρνει μπρος τι να κάνεις;
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εχω ακουσει οτι μπορει να κανει ζημια αυτο.Ζημιά ΚΑΛΗ θα κάνει αν σκάσει η εισαγωγή. Θέλει προσοχή στις οδηγίες.
-
Δεν είναι τόσο έντονο το πρόβλημα, με 10 - 15 μιζιές παίρνει. Άλλωστε το κάνει μια φορά κάθε μία ή δύο εβδομάδες. Το θέμα είναι ότι χαλάω τον καταλύτη με την άκαυστη, μπαταρία μίζα κλπ...
-
Όταν ο καταλύτης είναι κρύος δεν χαλάει με την άκαυτη βενζίνη. Περνάει από μέσα χωρίς πρόβλημα.
Όταν είναι ζεστός, τότε υπάρχει πρόβλημα.
Αν μπουκώσει το αμάξι τότε πατάς το γκάζι στο τέρμα και το σύστημα τρφοδοσίας μιμούμενο την λειτουργία των καρμπιρατέρ δεν ψεκάζει βενζίνη και ξεμπουκώνει ο κινητήρας.
-
Μόλις άλλαξα αισθητήρα στροφάλου, με την ευκαρία καθάρισα και μπεκ αφού έτσι και αλλιως βγήκαν, συνεπώς άλλαξα και φίλτρο βενζίνης, καθάρισμα πεταλούδας και reset. (το ένα μπεκ δεν ξαναδούλεψε και επομένως το άλλαξα κι αυτό). 350€ το μαλλί. Ελπίζω τουλάχιστον να έλυσα το πρόβλημα.....
Δεν παιρνει μπροστα...