-
Το πρωτότυπο MissionL είναι αυτό που κάνει την αρχή, αποκαλύπτοντας τις σχεδιαστικές τάσεις που θα ακολουθήσει η Skoda στο μέλλον αλλά και την πρόθεση δημιουργίας ενός προσιτού sedan, ικανού να ανταποκριθεί στις ανάγκες-απαιτήσεις αναπτυσσόμενων αγορών.
Η έκδοση παραγωγής του MissionL αναμένεται στις αρχές του 2013. Παράλληλα η Skoda εξελίσσει ένα αυθεντικό αυτοκίνητο πόλης που θα βασίζεται στην πλατφόρμα του VW up!, όπως άλλωστε και την τρίτη γενιά της Octavia.
http://www.youtube.com/watch?v=sRTtGzjQ ... page#t=65s
-
Το πρωτότυπο MissionL είναι αυτό που κάνει την αρχή, αποκαλύπτοντας τις σχεδιαστικές τάσεις που θα ακολουθήσει η Skoda στο μέλλον αλλά και την πρόθεση δημιουργίας ενός προσιτού sedan, ικανού να ανταποκριθεί στις ανάγκες-απαιτήσεις αναπτυσσόμενων αγορών.
Η έκδοση παραγωγής του MissionL αναμένεται στις αρχές του 2013. Παράλληλα η Skoda εξελίσσει ένα αυθεντικό αυτοκίνητο πόλης που θα βασίζεται στην πλατφόρμα του VW up!, όπως άλλωστε και την τρίτη γενιά της Octavia.
http://www.youtube.com/watch?v=sRTtGzjQ ... page#t=65s
-
Το πρωτότυπο MissionL είναι αυτό που κάνει την αρχή, αποκαλύπτοντας τις σχεδιαστικές τάσεις που θα ακολουθήσει η Skoda στο μέλλον αλλά και την πρόθεση δημιουργίας ενός προσιτού sedan, ικανού να ανταποκριθεί στις ανάγκες-απαιτήσεις αναπτυσσόμενων αγορών.
Η έκδοση παραγωγής του MissionL αναμένεται στις αρχές του 2013. Παράλληλα η Skoda εξελίσσει ένα αυθεντικό αυτοκίνητο πόλης που θα βασίζεται στην πλατφόρμα του VW up!, όπως άλλωστε και την τρίτη γενιά της Octavia.
http://www.youtube.com/watch?v=sRTtGzjQ ... page#t=65s
-
Πολύ έντονη η εταιρική ταυτότητα και δη η ομοιότητα με τα οχήματα που φέρουν το σήμα της VW
Κατά τα άλλα αναμένω με ανυπομονησία.
-
Ίσως στις φωτό να βλέπουμε το επόμενο Octavia, και όσο για το 'Παράλληλα η Skoda εξελίσσει ένα αυθεντικό αυτοκίνητο πόλης που θα βασίζεται στην πλατφόρμα του VW up' δεν έχει κάτι να εξελίξει η Skoda, η δουλειά έχει γίνει ήδη από την VW, θα του φορέσουν και το σήμα και είναι έτοιμο.
Το Mission πάντως είναι απλό και όμορφο.
-
Μια μιξη Passat και octi5.Πολυ ομορφο παντος!
-
Αντικαταστάτης της παλιάς Octavia είναι και όχι του 5αριού. Και μάλλον η πρώτη πετυχημένη προσπάθεια να βγάλουν μικρομεσαίο με ... διαστάσεις μικρομεσαίου!
Για αδερφάκι του Jetta το βλέπω. Θα μπορούσαν βεβαια να το βγάλουν σε 5θυρο που είναι πιο περιζήτητα στα μικρομεσαία. -
αν δεν γελιεμαι στα 4.20 μετρα που ειναι δεν το κοβω για αντικαταστατη της Οκταβια....
για Φαμπια ισως...αλλα και παλι...υπαρχει οντως χωρος για αυτο;; -
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
αν δεν γελιεμαι στα 4.20 μετρα που ειναι δεν το κοβω για αντικαταστατη της Οκταβια....
για Φαμπια ισως...αλλα και παλι...υπαρχει οντως χωρος για αυτο;;στο πάτωμα των πολο/φαμπια βασίζεται, δεν είναι αντικακαστατης της οκταβια ενώ θα βγει κ αντιστοιχο σεατ (με το όνομα τολεδο). στοχευουν την κινεζικη και ανατολικοευρωπαική αγορα, αλλά θα κυκλοφορήσουν κ στην δυτική ευρωπη
-
http://www.gocar.gr/news/new-models/686 ... eneyh.html
Κρίμα! Σαν Fabia έγινε μπροστά με φώτα από Golf Variant πίσω!
Σαν πρωτότυπο έδειχνε πολύ πιο ενδιαφέρον.
Πάντως αν επαληθευθεί η τιμή του θα είναι πολύ καλή. Τη Βιαμαρ φοβάμαι.Υ.γ: αν μας παρακολουθεί κάποιος mod ας αλλάξει το τίτλο σε Skoda Rapid αφού μάλλον αυτό θα είναι το όνομά του.
-
Ενδιαφέρον πρόταση νομίζω και καλά θα είναι να υπάρεχει και ένα μικρότερο sedan του Octavia 5 στην αγορά. Έτσι μεγαλώνει η γκάμα της Skoda άρα και το αγοραστικό κοινό της. Δεν είναι όμως σαφές από το κείμενο του Gocar ότι θα το δούμε και εδώ. Μπορεί να μην εισαχθεί ποτέ. Τίποτα δεν θα εισάγεται πια λόγω κρίσης. Για ανατολικές αγορές λέει.
-
Ωραίο εσωτερικό, συντηρητικό χωρίς εξάρσεις, απλή εξωτερική σχεδίαση συντηρητική. 1.200cc/105ps ... ενδιαφέρον...
Ωραίο.
Αν έρθει Ελλάδα ελπίζω να έχει και καλές τιμές και να μην είναι ποιο ακριβό από το Octavia5.
Και κυρίως ελπίζω οι κατά τόπου διανομείς να έχουν όρεξη να πουλήσουν και κανένα αυτοκίνητο γιατί μέχρι στιγμής μάλλον λίγο τους απασχολεί αυτό. Λες και έχουν από κάπου αλλού έσοδα... -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Και κυρίως ελπίζω οι κατά τόπου διανομείς να έχουν όρεξη να πουλήσουν και κανένα αυτοκίνητο γιατί μέχρι στιγμής μάλλον λίγο τους απασχολεί αυτό. Λες και έχουν από κάπου αλλού έσοδα...
Πως το συμπαιρένουμε αυτό;
-
Ειναι σαφεστατο οτι προοριζεται για τις αναπτυσομενες αγορες....παντοτε υπηρχαν Β-Seg sedan σε χωρες σαν την Ινδια ή αυτες της λατινικης Αμερικης..Στην ευρωπη ομως (πλην του πρωην ανατολικου μπλοκ ισως), δεν εχει νοημα τετοιο αυτοκινητο....Εξαλλου το Octavia δεν ειναι τοσο μεγαλο..
-
Στο άρθρο του gocar λέει για τιμή πώλησης στη Γερμανία άρα σε όλη την Ευρώπη θα εισαχθεί λογικά.
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Και κυρίως ελπίζω οι κατά τόπου διανομείς να έχουν όρεξη να πουλήσουν και κανένα αυτοκίνητο γιατί μέχρι στιγμής μάλλον λίγο τους απασχολεί αυτό. Λες και έχουν από κάπου αλλού έσοδα...
Πως το συμπαιρένουμε αυτό;
Δικό μου συμπέρασμα από την δική μου εμπειρία σε εμπορίες στην Αθήνα. Καμιά φιλικότητα, καμιά εξυπηρέτηση, καμιά διάθεση για να 'κερδίσουν' τον πελάτη. Ούτε προσφορά δεν είχαν όρεξη να δώσουν. Στο προφορικό και με απίστευτη βαρεμάρα.
Αυτό φυσικά το έχω δει και σε άλλους διανομείς άλλων κατασκευαστών π.χ. Fiat, Renault, VW, KIA, CHEVROLET, DAIHATSU, SUBARU, BMW, AUDI, ALFA ROMEO, LANCIA, HONDA.Ενώ αντίθετα σε άλλους διανομείς μου έδιναν μέχρι και κλειδιά για test drive εκείνη τη στιγμή.
Όσο να'ναι αν έχει σχηματίσει κάποιος αρνητική εντύπωση για ένα δίκτυο πωλήσεων δύσκολα θα ξαναμπεί σε διαδικασία να εκδηλώσει ενδιαφέρον.
-
Ναι άλλα λέει για ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ. Όσο χαζό και να ακούγεται ανήκουμε στην Δυτική Ευρώπη της ΕΕ οπότε αν πουληθεί Γερμανία μπορεί να πουληθεί και εδώ. Άλλιως Ξεχάστε το.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Και κυρίως ελπίζω οι κατά τόπου διανομείς να έχουν όρεξη να πουλήσουν και κανένα αυτοκίνητο γιατί μέχρι στιγμής μάλλον λίγο τους απασχολεί αυτό. Λες και έχουν από κάπου αλλού έσοδα...
Πως το συμπαιρένουμε αυτό;
Δικό μου συμπέρασμα από την δική μου εμπειρία σε εμπορίες στην Αθήνα. Καμιά φιλικότητα, καμιά εξυπηρέτηση, καμιά διάθεση για να 'κερδίσουν' τον πελάτη. Ούτε προσφορά δεν είχαν όρεξη να δώσουν. Στο προφορικό και με απίστευτη βαρεμάρα.
Αυτό φυσικά το έχω δει και σε άλλους διανομείς άλλων κατασκευαστών π.χ. Fiat, Renault, VW, KIA, CHEVROLET, DAIHATSU, SUBARU, BMW, AUDI, ALFA ROMEO, LANCIA, HONDA.Ενώ αντίθετα σε άλλους διανομείς μου έδιναν μέχρι και κλειδιά για test drive εκείνη τη στιγμή.
Όσο να'ναι αν έχει σχηματίσει κάποιος αρνητική εντύπωση για ένα δίκτυο πωλήσεων δύσκολα θα ξαναμπεί σε διαδικασία να εκδηλώσει ενδιαφέρον.
Λογικό αυτό που λες. Είχα αντιμετωπιστεί σαν σκουπίδι στη Hyundai στην Αθηνών άλλα οι πωλήσεις του Octavia τουλάχιστο είναι αρκετά καλές. Εμένα με είχαν αντιμετωπείσει κανονικά πάντως στη Skoda ούτε αδιαφορία ούτε και πολύ φιλικά.
-
Και εγώ στην Ηyundai στην Αθηνών δεν έχω καλή εμπειρία. Και η Hyundai έχει προβλήματα στο δίκτυο. Γενικά προβλήματα έχουν σχεδόν όλα τα δίκτυα.
Εγώ έχω ξεχωρίσει κάποιες φιλικές και πρόθυμες για εξυπηρέτηση εμπορίες (διαφόρων κατασκευαστών) κοντά στην περιοχή μου και από αυτές επιλέγω υποχρεωτικά αυτοκίνητα. Πρώτα βάζω αυτό ως δεδομένο και μετά ξεκινώ να αναζητώ τα μοντέλα που προσφέρουν.
-
γεια σε ολους επειδη εχω παθει πλακα με τη σχεδιαση της εν λογο skoda μπορειτε να μου πειτε οτιδηποτε ξερετε γ'άυτο ποτε θα μπει στην παραγωγη?,θα ειναι ο αντικαταστατης της octavia ? θα εχει κηνητηρες tfsi? κτλ
Skoda Mision L