-
Θυμηθηκα κι εγω, δε ξερω μετα απο ποσο καιρό που ειχε ληξει να βγαλω καρτα......
αμ δε
διοτι ναι μεν στο ρελαντι το Λ το εδειχνε σε ενα ωραιωτατο 1,08αλλα στις 2.500 στροφες η ενδειξη για Λ εκτοξευοταν στο 1,7...
Διαρροες στην εξατμιση δεν εχουμε
Μπουζι εχουν 20.000χλμ
Λαμπακι ΔΕΝ εχουμε
Το αυτοκινητο κινηται μια χαρα και ρελαντι και πορειαγια πειτε καμια ιδεα....
( απο την τσαντιλα μου δεν ειδα τις υπολοιπες ενδειξεις που ηταν ( Υδρογονανθρακες κ.λ.π.)
-
Θυμηθηκα κι εγω, δε ξερω μετα απο ποσο καιρό που ειχε ληξει να βγαλω καρτα......
αμ δε
διοτι ναι μεν στο ρελαντι το Λ το εδειχνε σε ενα ωραιωτατο 1,08αλλα στις 2.500 στροφες η ενδειξη για Λ εκτοξευοταν στο 1,7...
Διαρροες στην εξατμιση δεν εχουμε
Μπουζι εχουν 20.000χλμ
Λαμπακι ΔΕΝ εχουμε
Το αυτοκινητο κινηται μια χαρα και ρελαντι και πορειαγια πειτε καμια ιδεα....
( απο την τσαντιλα μου δεν ειδα τις υπολοιπες ενδειξεις που ηταν ( Υδρογονανθρακες κ.λ.π.)
-
Θυμηθηκα κι εγω, δε ξερω μετα απο ποσο καιρό που ειχε ληξει να βγαλω καρτα......
αμ δε
διοτι ναι μεν στο ρελαντι το Λ το εδειχνε σε ενα ωραιωτατο 1,08αλλα στις 2.500 στροφες η ενδειξη για Λ εκτοξευοταν στο 1,7...
Διαρροες στην εξατμιση δεν εχουμε
Μπουζι εχουν 20.000χλμ
Λαμπακι ΔΕΝ εχουμε
Το αυτοκινητο κινηται μια χαρα και ρελαντι και πορειαγια πειτε καμια ιδεα....
( απο την τσαντιλα μου δεν ειδα τις υπολοιπες ενδειξεις που ηταν ( Υδρογονανθρακες κ.λ.π.)
-
κι εμενα δεν βγαζει καρτα.απο οτι μου ειπαν οι μηχανικοι 2 πραγματα μπορει να συμβαινουν.πρωτον το αυτοκινητο το παω πολυ σιγα και καπνιζεται δευτερον το αυτοκινητο το παταω αλλα ο καταλυτης ειναι δηλητηριασμενος απο νοθευμενο καυσιμο,εννοειτε πως ολα τα αλλα ειναι ενταξει.
-
Το πρωτο γενικώς ισχυει
για το καταλυτη φανταζομαι οτι θα φαινωταν απο τα υπολοιπα νουμερα ( που δεν ειδα οπως ειπα) κι ο μηχανικός δεν θα ψαχνοταν
( ξεχασα να πω - εγινε στο συνεργειο μου κι οχι σε ΚΤΕΟ - δεν υπηρχε χρονος για εμπεριστατωμενη ερευνα.. -
Αν ο κινητήρας δουλεύει κανονικά όπως λες τότε σίγουρα τα καυσαέρια όπως βγαίνουν από την εξαγωγή δεν θα έχουν λ=1.7
Κάτι στην εξάτμισή σου πρέπει να έχει πρόβλημα, πχ από κάποιο σημείο να μπαίνει αέρας.
-
IKE κατα την γνωμη σου πριν ή μετα τον καταλυτη πχ ή τον αισθητηρα Λ ( λογικά μετα αφου δεν εχω λαμπακι )??
-
Αν η μέτρηση αυτή (1.08 και 1.7) την παίρνεις από τον αισθητήρα λ τότε η ρωγμή/τρύπα αν ισχύει αυτό που πιθανολογώ είναι μεταξύ εξαγωγής και αισθητήρα λ.
Γενικά η τιμή αυτή σημαίνει πως ο κινητήρας χρησιμοπιοιεί σχεδόν διπλάσιο αέρα στην καύση. Αν ίσχυε αυτό δεν θα λειτουργούσε καν. Άρα από την εξαγωγή μέχρι το σημείο που γίνεται η μέτρηση κάπου μπαίνει αέρας.
Άλλη εξήγηση είναι να έχει πρόβλημα ο αισθητήρας λ. Δεν ξέρω αν η μέτρηση γίνεται από αυτόν του αυτοκινήτου ή από ξεχωριστό μηχάνημα. Αν ισχύει το δεύτερο λίγο απίθανο να είναι αυτή η αιτία.
-
απο το μηχανημα που μετραγε για να βγαλει την καρτα ηταν η μετρηση
-
βασικα στην καρτα καυσαεριων σε κοβουνε αν εχεις υψηλους υδρογονανθρακες η μονοξειδιο του ανθρακα επειδη στο κτεο εβγαλα καρτα καυσαεριων περασε και μου ειπε πως ο λαμδα ηταν ψηλα στο λ=1.3 αλλα δεν με εκοψε, δηλαδη δηλωνει οτι δουλευει με φτωχο κινητηρα
τι μαρκα αυτοκινητο εχεις επειδη ξερω το mitsubishi pajero pinin 1.8 gdi to 2000 και επειτα ειχε αμεσο ψεκασμο και δουλευε με λαμδα εως και 1.8 απο τις ενδειξεις στο ταμπλω που εβλεπα ειχε και αυτη την ενδειξη -
Κατ' αρχάς δεν είναι υποχρεωτικό οτι θα ανάψει λαμπάκι με καμμένο τον λ, μου έχει τύχει να μην ανάψει.
Κατά 2ον, δούλεψες καθόλου στο παρελθόν το αυτοκίνητο με καμμένο λ? -
Δώσε μου και τις τιμές των υπόλοιπων αερίων καθώς και το οξυγόνο διαφορετικά σκέτη η τιμή λάμδα δε λέει τπτ.
Λογικά τις μετρήσεις τις έχεις στο χαρτί που σου εκτυπώσανε -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Κατ' αρχάς δεν είναι υποχρεωτικό οτι θα ανάψει λαμπάκι με καμμένο τον λ, μου έχει τύχει να μην ανάψει.
Κατά 2ον, δούλεψες καθόλου στο παρελθόν το αυτοκίνητο με καμμένο λ?Οχι. το sportage αναβει λαμπακι για πλακα οταν ο αισθητηρας δεν παει καλα
Δώσε μου και τις τιμές των υπόλοιπων αερίων καθώς και το οξυγόνο διαφορετικά σκέτη η τιμή λάμδα δε λέει τπτ.
Λογικά τις μετρήσεις τις έχεις στο χαρτί που σου εκτυπώσανεΔεν το πηρα.. Θα δω αν το φυλαξε.. Βεβαια δεν μου ειπε κατι, λογικά αν εβλεπε και κατι αλλο 'τρελλο' θα μου το ελεγε.. φανταζομαι..
Τελειωμενος καταλυτης παιζει να ειναι???? Καμια 100.000 χλμ τα εχει κανει πανω κατω, εχει ταλαιπωρηθει με λασπες ποταμια χιονια καροδρομους ( τρανταγματα δηλαδη - χτυπημα βουλιαγμα δεν εχει ουτε μειωμενη αποδοση λογω σπασιματος και μπουκωματος)
-
Eίναι δεν είναι καλές οι τιμές των υπόλοιπων αερίων χρειάζονται για να βγει μια ποιό εμπεριστατωμένη εικόνα.
-
πριν πας για καρτα δουλεψε καθολου το αυτοκινητο;κανε μια καλη βολτα και ανεβασε 2α,3η,4η αν μπορεις για λιγο στις 6000στρ/λ και ξαναβγαλε καρτα......
-
Δουλεψε κανα 10λεπτο αλλα οχι 'εντατικά'...
Οι τιμες των υπολοιπων αεριων ηταν τσιμπιμενες αλλα οχι τρελλά ( απο οτι θυμαται ) γιατι λογω του οτι δεν εβγαινε καρτα δεν τυπωσε χαρτι...Εδειχνε το μιγμα να ειναι πλουσιο σε ενα μοτερ που δεν μπορεις να ρυθμισεις μιγμα ( περαν του εγκεφαλου βεβαιως)
Μου περνανε απο το μυαολο τα ακολουθα
καταλυτης ( περιπου 100.000 χλμ) μεταλικός
κολλημενος ρυθμιστής πιεσης βενζινας ( χλωμο )
αναφλεξη - μικρή δυναμη σπινθιρα - αρα ακαυστο μιγμα - θα αλλαξουμε μπουζι σε πρωτη φαση μεσα στην εβδομαδα
ραγισμενη πολλ/πλη εξαγωγής ( το εχει θεμα το μοντελο - βαλε και τα πλατσα πλουτσα στις λασπες.. ) -
προσθεσε σε αυτα τα απλα πραγματα και το φιλτρο αερος που παιζει σημαντικο ρολο και μετα πας αν εχει διαρροη καποιο καζανι εξατμισης στην πανω μερια και δεν βγαζει πολυ θορυβο και επειτα πας σε λαμδα και καταλυτη
-
Φιλτρο αερος = Βαρελακι bmc χμ... δεν ειναι ασκημη ιδεα να το φυσιξω - λαδωσω
διαρροη απο σωληνα - καζανακι ... θα το κοιταξω αν και δεν ακουγεται κατι
λαμδα - αποκλειεται αναβει λαμπακι για πλακα αν ο Λ βγει εκτός ορίων..
καταλυτη - διαισθηση οτι κατα εδω ειμαστε - αν και μεταλικός και με 100.000 χλμ που υποτιθεται εχει ακομα -
Αν δεν κάνω λάθος η μέτρηση λ του ελέγχου καυσαερίου δεν είναι το ίδιο με το τι δίνει ο αισθητήρας λ.
-
ενας wideband λογικά ναι θα ηταν το ιδιο ( και βεβαιως αν ειχα στο αυτοκινητο και το αντιστοιχο οργανο να διαβασω το τι λεει, προσεχε το συγκεκριμενο ΚΙΑ ΔΕΝ ειναι OBDII, να βαλεις ενα scangauge πχ και να παρεις μετρησεις....
Κι αυτα αν το προβλημα ειναι ΠΡΙΝ τον Λ.... ( οπου βεβαια θα αναψει και λαμπακι ετσι???)
αν ειναι ομως μετα τον Λ... μονο το εργαλειο του συνεργειου που παει στην ακρη της εξατμισης μπορει να το δει...
Καρτα καυσαεριων γιοκ...