Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καρτα καυσαεριων γιοκ...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Καρτα καυσαεριων γιοκ...
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    19
    180
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fokion_sportage last edited by

      Θυμηθηκα κι εγω, δε ξερω μετα απο ποσο καιρό που ειχε ληξει να βγαλω καρτα......

      αμ δε
      διοτι ναι μεν στο ρελαντι το Λ το εδειχνε σε ενα ωραιωτατο 1,08

      αλλα στις 2.500 στροφες η ενδειξη για Λ εκτοξευοταν στο 1,7...

      Διαρροες στην εξατμιση δεν εχουμε
      Μπουζι εχουν 20.000χλμ
      Λαμπακι ΔΕΝ εχουμε
      Το αυτοκινητο κινηται μια χαρα και ρελαντι και πορεια

      για πειτε καμια ιδεα....

      ( απο την τσαντιλα μου δεν ειδα τις υπολοιπες ενδειξεις που ηταν ( Υδρογονανθρακες κ.λ.π.)

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • F
        fokion_sportage last edited by

        Θυμηθηκα κι εγω, δε ξερω μετα απο ποσο καιρό που ειχε ληξει να βγαλω καρτα......

        αμ δε
        διοτι ναι μεν στο ρελαντι το Λ το εδειχνε σε ενα ωραιωτατο 1,08

        αλλα στις 2.500 στροφες η ενδειξη για Λ εκτοξευοταν στο 1,7...

        Διαρροες στην εξατμιση δεν εχουμε
        Μπουζι εχουν 20.000χλμ
        Λαμπακι ΔΕΝ εχουμε
        Το αυτοκινητο κινηται μια χαρα και ρελαντι και πορεια

        για πειτε καμια ιδεα....

        ( απο την τσαντιλα μου δεν ειδα τις υπολοιπες ενδειξεις που ηταν ( Υδρογονανθρακες κ.λ.π.)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fokion_sportage last edited by

          Θυμηθηκα κι εγω, δε ξερω μετα απο ποσο καιρό που ειχε ληξει να βγαλω καρτα......

          αμ δε
          διοτι ναι μεν στο ρελαντι το Λ το εδειχνε σε ενα ωραιωτατο 1,08

          αλλα στις 2.500 στροφες η ενδειξη για Λ εκτοξευοταν στο 1,7...

          Διαρροες στην εξατμιση δεν εχουμε
          Μπουζι εχουν 20.000χλμ
          Λαμπακι ΔΕΝ εχουμε
          Το αυτοκινητο κινηται μια χαρα και ρελαντι και πορεια

          για πειτε καμια ιδεα....

          ( απο την τσαντιλα μου δεν ειδα τις υπολοιπες ενδειξεις που ηταν ( Υδρογονανθρακες κ.λ.π.)

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            sacracer last edited by

            κι εμενα δεν βγαζει καρτα.απο οτι μου ειπαν οι μηχανικοι 2 πραγματα μπορει να συμβαινουν.πρωτον το αυτοκινητο το παω πολυ σιγα και καπνιζεται δευτερον το αυτοκινητο το παταω αλλα ο καταλυτης ειναι δηλητηριασμενος απο νοθευμενο καυσιμο,εννοειτε πως ολα τα αλλα ειναι ενταξει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • F
              fokion_sportage last edited by

              Το πρωτο γενικώς ισχυει
              για το καταλυτη φανταζομαι οτι θα φαινωταν απο τα υπολοιπα νουμερα ( που δεν ειδα οπως ειπα) κι ο μηχανικός δεν θα ψαχνοταν
              ( ξεχασα να πω - εγινε στο συνεργειο μου κι οχι σε ΚΤΕΟ - δεν υπηρχε χρονος για εμπεριστατωμενη ερευνα..

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                techadmin admin last edited by

                Αν ο κινητήρας δουλεύει κανονικά όπως λες τότε σίγουρα τα καυσαέρια όπως βγαίνουν από την εξαγωγή δεν θα έχουν λ=1.7

                Κάτι στην εξάτμισή σου πρέπει να έχει πρόβλημα, πχ από κάποιο σημείο να μπαίνει αέρας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fokion_sportage last edited by

                  IKE κατα την γνωμη σου πριν ή μετα τον καταλυτη πχ ή τον αισθητηρα Λ ( λογικά μετα αφου δεν εχω λαμπακι )??

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Αν η μέτρηση αυτή (1.08 και 1.7) την παίρνεις από τον αισθητήρα λ τότε η ρωγμή/τρύπα αν ισχύει αυτό που πιθανολογώ είναι μεταξύ εξαγωγής και αισθητήρα λ.

                    Γενικά η τιμή αυτή σημαίνει πως ο κινητήρας χρησιμοπιοιεί σχεδόν διπλάσιο αέρα στην καύση. Αν ίσχυε αυτό δεν θα λειτουργούσε καν. Άρα από την εξαγωγή μέχρι το σημείο που γίνεται η μέτρηση κάπου μπαίνει αέρας.

                    Άλλη εξήγηση είναι να έχει πρόβλημα ο αισθητήρας λ. Δεν ξέρω αν η μέτρηση γίνεται από αυτόν του αυτοκινήτου ή από ξεχωριστό μηχάνημα. Αν ισχύει το δεύτερο λίγο απίθανο να είναι αυτή η αιτία.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • F
                      fokion_sportage last edited by

                      απο το μηχανημα που μετραγε για να βγαλει την καρτα ηταν η μετρηση

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • R
                        r200 last edited by

                        βασικα στην καρτα καυσαεριων σε κοβουνε αν εχεις υψηλους υδρογονανθρακες η μονοξειδιο του ανθρακα επειδη στο κτεο εβγαλα καρτα καυσαεριων περασε και μου ειπε πως ο λαμδα ηταν ψηλα στο λ=1.3 αλλα δεν με εκοψε, δηλαδη δηλωνει οτι δουλευει με φτωχο κινητηρα
                        τι μαρκα αυτοκινητο εχεις επειδη ξερω το mitsubishi pajero pinin 1.8 gdi to 2000 και επειτα ειχε αμεσο ψεκασμο και δουλευε με λαμδα εως και 1.8 απο τις ενδειξεις στο ταμπλω που εβλεπα ειχε και αυτη την ενδειξη

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • T
                          taurus last edited by

                          Κατ' αρχάς δεν είναι υποχρεωτικό οτι θα ανάψει λαμπάκι με καμμένο τον λ, μου έχει τύχει να μην ανάψει.
                          Κατά 2ον, δούλεψες καθόλου στο παρελθόν το αυτοκίνητο με καμμένο λ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            g60 last edited by

                            Δώσε μου και τις τιμές των υπόλοιπων αερίων καθώς και το οξυγόνο διαφορετικά σκέτη η τιμή λάμδα δε λέει τπτ.
                            Λογικά τις μετρήσεις τις έχεις στο χαρτί που σου εκτυπώσανε

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • F
                              fokion_sportage last edited by

                              Ο χρήστης taurus έγραψε:
                              Κατ' αρχάς δεν είναι υποχρεωτικό οτι θα ανάψει λαμπάκι με καμμένο τον λ, μου έχει τύχει να μην ανάψει.
                              Κατά 2ον, δούλεψες καθόλου στο παρελθόν το αυτοκίνητο με καμμένο λ?

                              Οχι. το sportage αναβει λαμπακι για πλακα οταν ο αισθητηρας δεν παει καλα

                              Δώσε μου και τις τιμές των υπόλοιπων αερίων καθώς και το οξυγόνο διαφορετικά σκέτη η τιμή λάμδα δε λέει τπτ.
                              Λογικά τις μετρήσεις τις έχεις στο χαρτί που σου εκτυπώσανε

                              Δεν το πηρα.. Θα δω αν το φυλαξε.. Βεβαια δεν μου ειπε κατι, λογικά αν εβλεπε και κατι αλλο 'τρελλο' θα μου το ελεγε.. φανταζομαι..

                              Τελειωμενος καταλυτης παιζει να ειναι???? Καμια 100.000 χλμ τα εχει κανει πανω κατω, εχει ταλαιπωρηθει με λασπες ποταμια χιονια καροδρομους ( τρανταγματα δηλαδη - χτυπημα βουλιαγμα δεν εχει ουτε μειωμενη αποδοση λογω σπασιματος και μπουκωματος)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • G
                                g60 last edited by

                                Eίναι δεν είναι καλές οι τιμές των υπόλοιπων αερίων χρειάζονται για να βγει μια ποιό εμπεριστατωμένη εικόνα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  ggab last edited by

                                  πριν πας για καρτα δουλεψε καθολου το αυτοκινητο;κανε μια καλη βολτα και ανεβασε 2α,3η,4η αν μπορεις για λιγο στις 6000στρ/λ και ξαναβγαλε καρτα......

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fokion_sportage last edited by

                                    Δουλεψε κανα 10λεπτο αλλα οχι 'εντατικά'...
                                    Οι τιμες των υπολοιπων αεριων ηταν τσιμπιμενες αλλα οχι τρελλά ( απο οτι θυμαται ) γιατι λογω του οτι δεν εβγαινε καρτα δεν τυπωσε χαρτι...

                                    Εδειχνε το μιγμα να ειναι πλουσιο σε ενα μοτερ που δεν μπορεις να ρυθμισεις μιγμα ( περαν του εγκεφαλου βεβαιως)

                                    Μου περνανε απο το μυαολο τα ακολουθα
                                    καταλυτης ( περιπου 100.000 χλμ) μεταλικός
                                    κολλημενος ρυθμιστής πιεσης βενζινας ( χλωμο )
                                    αναφλεξη - μικρή δυναμη σπινθιρα - αρα ακαυστο μιγμα - θα αλλαξουμε μπουζι σε πρωτη φαση μεσα στην εβδομαδα
                                    ραγισμενη πολλ/πλη εξαγωγής ( το εχει θεμα το μοντελο - βαλε και τα πλατσα πλουτσα στις λασπες.. )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • R
                                      r200 last edited by

                                      προσθεσε σε αυτα τα απλα πραγματα και το φιλτρο αερος που παιζει σημαντικο ρολο και μετα πας αν εχει διαρροη καποιο καζανι εξατμισης στην πανω μερια και δεν βγαζει πολυ θορυβο και επειτα πας σε λαμδα και καταλυτη

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • F
                                        fokion_sportage last edited by

                                        Φιλτρο αερος = Βαρελακι bmc χμ... δεν ειναι ασκημη ιδεα να το φυσιξω - λαδωσω
                                        διαρροη απο σωληνα - καζανακι ... θα το κοιταξω αν και δεν ακουγεται κατι
                                        λαμδα - αποκλειεται αναβει λαμπακι για πλακα αν ο Λ βγει εκτός ορίων..
                                        καταλυτη - διαισθηση οτι κατα εδω ειμαστε - αν και μεταλικός και με 100.000 χλμ που υποτιθεται εχει ακομα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Αν δεν κάνω λάθος η μέτρηση λ του ελέγχου καυσαερίου δεν είναι το ίδιο με το τι δίνει ο αισθητήρας λ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            fokion_sportage last edited by

                                            ενας wideband λογικά ναι θα ηταν το ιδιο ( και βεβαιως αν ειχα στο αυτοκινητο και το αντιστοιχο οργανο να διαβασω το τι λεει, προσεχε το συγκεκριμενο ΚΙΑ ΔΕΝ ειναι OBDII, να βαλεις ενα scangauge πχ και να παρεις μετρησεις....

                                            Κι αυτα αν το προβλημα ειναι ΠΡΙΝ τον Λ.... ( οπου βεβαια θα αναψει και λαμπακι ετσι???)

                                            αν ειναι ομως μετα τον Λ... μονο το εργαλειο του συνεργειου που παει στην ακρη της εξατμισης μπορει να το δει...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr