Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ SUV.
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ SUV.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Εκτός Δρόμου
    13
    78
    429
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tsaounlee last edited by

      Καλημερα και απο εμενα.
      Νεος και εγω στο φορουμ και ως νεος θελω την βοηθεια των πιο εμπειρων.
      Στο θεμα μας λοιπον:Ηρθε η ωρα να αλλαξω αυτοκινητο και ψαχνω μεταχειρισμενο(ποτε ξανα καινουργιο αμαξι) που να τηρει τις παρακατω προυποθεσεις.
      1.Να χωραει 4μελη,πλεον ,οικογενεια με τα πραγματα της.
      2.Να ειναι σχετικα ψηλο για ανετες βολτες σε χωματοδρομους,οχι τιποτα το ιδιαιτερο,εκδρομικου χαρακτηρα.(απομερες παραλιες,προσβαση σε σημεια για ορεινη ποδηλασια κλπ).
      3.Να μπορει να ρυμουλκει ανετα ενα φουσκωτο 600 κιλων μικτο, και να το βγαζει απο ασχημες γλιστρες ή πατημενη αμμο(πολυ βασικο το τελευταιο).
      4.Να ειναι αξιοπιστο.
      5.Να εχει,για την κατηγορια του παντα,φτηνα ανταλλακτικα και οσο το δυνατον μικροτερη καταναλωση.
      6.Να εχει καλη ασφαλτινη συμπεριφορα.Θα ειναι το κυριο οικογενειακο οχημα.Για την πολη υπαρχει δευτερο.
      Υ.γ.Δεν ζηταω πολλα ε?
      Προσωπικα απο τρελο διαβασμα εδω μεσα και γενικα εχω καταληξει σε:

      FORESTER 2.0X 2007
      TOYOTA RAV4 2007
      SUZUKI GRANG VITARA 2.O 2007
      Ζητω την βοηθεια σας λοιπον συντροφοι γιατι εχω πελαγωσει!!
      Συγνωμη αν κουρασα
      Φιλικα Γιωργος!

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • T
        tsaounlee last edited by

        Καλημερα και απο εμενα.
        Νεος και εγω στο φορουμ και ως νεος θελω την βοηθεια των πιο εμπειρων.
        Στο θεμα μας λοιπον:Ηρθε η ωρα να αλλαξω αυτοκινητο και ψαχνω μεταχειρισμενο(ποτε ξανα καινουργιο αμαξι) που να τηρει τις παρακατω προυποθεσεις.
        1.Να χωραει 4μελη,πλεον ,οικογενεια με τα πραγματα της.
        2.Να ειναι σχετικα ψηλο για ανετες βολτες σε χωματοδρομους,οχι τιποτα το ιδιαιτερο,εκδρομικου χαρακτηρα.(απομερες παραλιες,προσβαση σε σημεια για ορεινη ποδηλασια κλπ).
        3.Να μπορει να ρυμουλκει ανετα ενα φουσκωτο 600 κιλων μικτο, και να το βγαζει απο ασχημες γλιστρες ή πατημενη αμμο(πολυ βασικο το τελευταιο).
        4.Να ειναι αξιοπιστο.
        5.Να εχει,για την κατηγορια του παντα,φτηνα ανταλλακτικα και οσο το δυνατον μικροτερη καταναλωση.
        6.Να εχει καλη ασφαλτινη συμπεριφορα.Θα ειναι το κυριο οικογενειακο οχημα.Για την πολη υπαρχει δευτερο.
        Υ.γ.Δεν ζηταω πολλα ε?
        Προσωπικα απο τρελο διαβασμα εδω μεσα και γενικα εχω καταληξει σε:

        FORESTER 2.0X 2007
        TOYOTA RAV4 2007
        SUZUKI GRANG VITARA 2.O 2007
        Ζητω την βοηθεια σας λοιπον συντροφοι γιατι εχω πελαγωσει!!
        Συγνωμη αν κουρασα
        Φιλικα Γιωργος!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tsaounlee last edited by

          Καλημερα και απο εμενα.
          Νεος και εγω στο φορουμ και ως νεος θελω την βοηθεια των πιο εμπειρων.
          Στο θεμα μας λοιπον:Ηρθε η ωρα να αλλαξω αυτοκινητο και ψαχνω μεταχειρισμενο(ποτε ξανα καινουργιο αμαξι) που να τηρει τις παρακατω προυποθεσεις.
          1.Να χωραει 4μελη,πλεον ,οικογενεια με τα πραγματα της.
          2.Να ειναι σχετικα ψηλο για ανετες βολτες σε χωματοδρομους,οχι τιποτα το ιδιαιτερο,εκδρομικου χαρακτηρα.(απομερες παραλιες,προσβαση σε σημεια για ορεινη ποδηλασια κλπ).
          3.Να μπορει να ρυμουλκει ανετα ενα φουσκωτο 600 κιλων μικτο, και να το βγαζει απο ασχημες γλιστρες ή πατημενη αμμο(πολυ βασικο το τελευταιο).
          4.Να ειναι αξιοπιστο.
          5.Να εχει,για την κατηγορια του παντα,φτηνα ανταλλακτικα και οσο το δυνατον μικροτερη καταναλωση.
          6.Να εχει καλη ασφαλτινη συμπεριφορα.Θα ειναι το κυριο οικογενειακο οχημα.Για την πολη υπαρχει δευτερο.
          Υ.γ.Δεν ζηταω πολλα ε?
          Προσωπικα απο τρελο διαβασμα εδω μεσα και γενικα εχω καταληξει σε:

          FORESTER 2.0X 2007
          TOYOTA RAV4 2007
          SUZUKI GRANG VITARA 2.O 2007
          Ζητω την βοηθεια σας λοιπον συντροφοι γιατι εχω πελαγωσει!!
          Συγνωμη αν κουρασα
          Φιλικα Γιωργος!

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • D
            danaos_master last edited by

            Τόνους πρέπει να έχει;

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
              Τόνους πρέπει να έχει;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tsaounlee last edited by

                Σιγουρα πρεπει αλλα εχει προβλημα το pc μου.Χιλια συγνωμη!

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • F
                  fokion_sportage last edited by

                  κατ αρχην αφαιρετικά
                  βγαλε βαρκα απο δυσκολη γλυστρα = κοντες σχεσεις εκτός αν στο δευτερο εβγα θες να μεινεις απο συμπλεκτη
                  αρα rav εξω
                  απο σουμπαρου δεν εχω εμπειρεια σε τι τιμες κινουνται τα ανταλλακτικά τους ( υποθετω επεισεις οτι το μοντελο που αναφερεις ΕΧΕΙ κοντες)
                  Με κλειστα ματια θα σου προτεινα το Suzuki
                  'βρωμαει' απο ανταλλακτικά οποτε και βρισκεις σε λογικές τιμές ( ναι και σε παραλογες !!!) γενικώς ολα τα συνεργεια λιγο πολυ το ξερουν, τα κουσουρια του ( αν το 2007 μοντελο ειναι το προηγουμενο σχεδιο ) δεν σε ενδιαφερουν ( πχ σπαει το καβουκι του μπροστινου διαφορικου αλλα σε ζορια που εσυ δεν θα συναντησεις)

                  Αυτο

                  βγηκε απο παραλια που ξεκινας με αμμο και μετα πιανεις ανηφορα με νεροφαγωμα και στροφη στη μεση
                  και δεν χρειαστικε καν να πατιναρω τον συμπλεκτη με κοντη πρωτη
                  Θα μου εις εσυ δεν θα βγαζεις τετοιο γαϊδουρι, αλλ ααφου μπορεις γιατι να ζοριζεις το αμαξι?( RAV )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • T
                    tsaounlee last edited by

                    Ευχαριστω πολυ για την απαντηση fokion.
                    Το forester 2.0 Χ εχει κοντες.Οχι ομως lock απ'οσο ξερω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • F
                      fokion_sportage last edited by

                      ως lock τι εννοεις??? γιατι εχω ακουσει διαφορες ερμηνιες....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        pointer last edited by

                        Grand Vitara!Το πιο ικανό και αρκετα αξιόπιστο.Έχει και 'κοντά' που είναι πολύ σημαντικό.Αλλιώς σου προτείνω το forester.Από το RΑV αποκακρύνσου όσο πιο πολύ μπορείς!!Τρώει πολύ και δεν είναι καθόλου ικανό!Με το σκάφος θα σε ζορίσει πολύ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          pointer last edited by

                          Lock εννοείς το μπλοκάρισμα του διαφορικού??Γιατί στα 4χ4 αυτό σημαίνει..Στα αυτοκίνητα που έχει στην λίστα σου κανένα δεν έχει μπλοκέ διαφορικό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • T
                            tsaounlee last edited by

                            Εντελως ψαρωτικη φωτο!!!Ως lock εννοω αυτο τυπου vitara.Οχι εξωτερικα πανω στους τροχους.
                            Απόσα εχω καταλαβει γιατι ειμαι θεωρητικος και νεος της τετρακινησης!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • T
                              tsaounlee last edited by

                              Ευχαριστω pointer.Κατι ειχα υποψιαστει για το rav4.Πιο πολυ ασφαλτινο παρα on-off. Γενικα για να καταλαβω οι κοντες σχεσεις ειναι απαραιτητες για ελξη λογω αυξησης της ροπης.Απο εκει και περα το lock οπως αναφερεται στα συγχρονα τετρακινητα τυπου sx4,x-trail,vitara κλπ. εχει καποιο νοημα για την δουλεια που θελω η οχι?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • J
                                junior-gt last edited by

                                To RAV έχει lock δηλ. κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού και μετάδοση 50-50 στους άξονες.
                                Θεωρώ ότι όταν το αμάξι έχει αργά θα κλειδώνει παράλληλα το κεντρικό διαφορικό.
                                Τουλάχιστον στο grand cherokee έτσι είναι. Αλλά και στο cherokee που είχα παλιά. Αλλιώς ποιο το νόημα των κοντών για να ξεκολλάει το αμάξι εάν η κίνηση μεταδίδεται ελεύθερα στον άξονα που γλυστράει.
                                Εγώ πάντως μεταξύ των τριών θα έπαιρνα το φορεστερ με κλειστά μάτια. Πολύ καλό στην άσφαλτο, τετρακίνηση σουμπαρού, αξιοπιστία τουλάχιστον αντίστοιχη των άλλων και κοντές σχέσεις. Μετά ραβ και τελευταίο βιτάρα κυρίως λόγω της συμπεριφοράς του στο δρόμο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • F
                                  fokion_sportage last edited by

                                  θεωρω οτι ως lock εννοεις το μπλοκαρισμα του εμπρος με τον πισο αξονα και την λειτουργεια τους ως 'ενα κομματι'

                                  ναι αυτο το θες. γιατι σε 'ανοιχτο' κεντρικό διαφορικό αρκει ενας απο τους 4 τροχους να σπιναρει για να μεινεις εκει που εισαι ακινητος

                                  αν ή δεν εχεις κεντρικο διαφορικό ( οπως το βιταρα πχ ) ή εχεις οποιας δηποτε μορφης αλλα με δυνατοτητα να μπλοκαρει τοτε απαιτοουνται 2 τροχοι να σπιναρουν για να μεινεις ακινητος, 1 εμπρος ΚΑΙ 1 πισω.

                                  Τα ανωτερω ειναι μεγιστη υπεραπλουστευση του πραγματος απλά για να καταλαβεις τα βασικοτερα σε πρωτη φαση.

                                  Οπως ειπα προσωπικά απο τα αυτοκινητα που ανεφερες 'ψηφιζω' καποιο βιταρα... Σαφως ποιο σκληροτραχειλο αλλα και με καλη οδηγηση. Αλλα οπως λεω παντα 'κουμαντο στην τσεπη σου κανεις εσυ'.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • F
                                    fokion_sportage last edited by

                                    Για τα τεχνικα του πραγματος με προλαβε ο συναδελφος!!

                                    οσο για τις αποψεις.. τα βλεπεις αχαχαχαχαχαχ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Δεν υπάρχει κανένα τετρακίνητο που να μην έχει κάποιο είδος μπλοκαρίσματος του κεντρικού διαφορικού (ή συμπλέκτη/κομπλέρ).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • P
                                        pointer last edited by

                                        ως lock εννοούμε το κλείδωμα του διαφορικού(είτε μπρος,πίσω κτλ) με αποτέλεσμα την ισοποση κατανομή της ροπή 50-50 σε κάθε τροχό είτε το κεντρικό διαφορικό με ισοποση κατανομή στους 2 άξονες(μπρος-πίσω).Τα κοντά όπως το λέει και η λέξη κοντένει τις σχέσης μετάδοσεις.Τα κοντά ή αλλιώς αργό είναι αποτελεσμετικό σε πολύ δύσβατες περιοχές ή για ρυμούλκηση βαρέων αντικειμένων όπως το σκάφος στην φωτο όταν βρίσκεται στην παραλία.Το RAV είναι το πιο ασφάλτινο από όλα καθως δεν εχει 'κοντά' και γενικά δεν είναι για πολλά..Τα αυτοκίνητα όπως sx4,x-trail θα σου δυσκολέψουν το έργο.Πρέπει να ψαχτείς σε μοντέλα με αργές σχέσεις και ακόμα καλύτερα σε πετρέλαιου αυτοκίνητα.Θα σου πρότεινα το grand vitara 1.9 DDIS αλλά δεν ξέρω μέχρι πόσα θελεις και μπορείς να διαθέσεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • P
                                          pointer last edited by

                                          και κάτι ακόμα.Το sportage της φωτογραφίας είναι ένα ικανό αυτοκίνητο και έχει και κοντά!!Είναι το προηγούμενο μοντέλο.Τα νεότερα έχουν μόνο κλείδωμα 50-50 χωρίς κοντά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Αυτό το 50-50 δε θα πεθάνει ποτέ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr