Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόταση βελτίωσης Wasted Spark Ignition στο Νίβα και όχι μόν
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόταση βελτίωσης Wasted Spark Ignition στο Νίβα και όχι μόν
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    3
    14
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitris_tl last edited by

      Αυτός είναι ο πολ/στής του Νiva/2002 με το ηλεκτρονικό του διάγραμμα από κάτω.
      Αυτό το στυλ ανάφλεξης χρησιμοποιείται σε όλους τους κινητήρες με ανάφλεξη τύπου
      'wasted spark ignition'.
      Επειδή μου αρέσει να το ψιλοψάχνω το γεγονός, πως σας φαίνεται να πάρουμε άλλο ένα πολ/στή
      και να τροποποιήσουμε την συνδεσμολογία όπως από κάτω...

      Η ακόμα καλύτερα να βάλουμε ένα κυκλωματάκι με το LM555 σε διάταξη καθυστέρησης χρόνου
      παλμού, που θα ρυθμίσουμε την καθυστέρηση χρόνου, ώστε να ανάβει δεύτερος σπινθήρας αμέσως
      μόλις σβύσει ο πρώτος σε κάθε μπουζί !!!!

      Καλό ε?
      Αντε πολλά είπα, άναψα τη 'φυτιλιά' το 'μπαλάκι' δικό σας...
      Καλή συνέχεια λοιπον...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dimitris_tl last edited by

        Αυτός είναι ο πολ/στής του Νiva/2002 με το ηλεκτρονικό του διάγραμμα από κάτω.
        Αυτό το στυλ ανάφλεξης χρησιμοποιείται σε όλους τους κινητήρες με ανάφλεξη τύπου
        'wasted spark ignition'.
        Επειδή μου αρέσει να το ψιλοψάχνω το γεγονός, πως σας φαίνεται να πάρουμε άλλο ένα πολ/στή
        και να τροποποιήσουμε την συνδεσμολογία όπως από κάτω...

        Η ακόμα καλύτερα να βάλουμε ένα κυκλωματάκι με το LM555 σε διάταξη καθυστέρησης χρόνου
        παλμού, που θα ρυθμίσουμε την καθυστέρηση χρόνου, ώστε να ανάβει δεύτερος σπινθήρας αμέσως
        μόλις σβύσει ο πρώτος σε κάθε μπουζί !!!!

        Καλό ε?
        Αντε πολλά είπα, άναψα τη 'φυτιλιά' το 'μπαλάκι' δικό σας...
        Καλή συνέχεια λοιπον...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimitris_tl last edited by

          Αυτός είναι ο πολ/στής του Νiva/2002 με το ηλεκτρονικό του διάγραμμα από κάτω.
          Αυτό το στυλ ανάφλεξης χρησιμοποιείται σε όλους τους κινητήρες με ανάφλεξη τύπου
          'wasted spark ignition'.
          Επειδή μου αρέσει να το ψιλοψάχνω το γεγονός, πως σας φαίνεται να πάρουμε άλλο ένα πολ/στή
          και να τροποποιήσουμε την συνδεσμολογία όπως από κάτω...

          Η ακόμα καλύτερα να βάλουμε ένα κυκλωματάκι με το LM555 σε διάταξη καθυστέρησης χρόνου
          παλμού, που θα ρυθμίσουμε την καθυστέρηση χρόνου, ώστε να ανάβει δεύτερος σπινθήρας αμέσως
          μόλις σβύσει ο πρώτος σε κάθε μπουζί !!!!

          Καλό ε?
          Αντε πολλά είπα, άναψα τη 'φυτιλιά' το 'μπαλάκι' δικό σας...
          Καλή συνέχεια λοιπον...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            alexeft last edited by

            Αν καταλαβαίνω καλά, συμβαίνουν τα εξης:

            • Το δεύτερο κύκλωμα έχει δύο ηλεκτρονικές και δύο πολλαπλασιαστές αλλά είναι πάλι wasted spark, μια που βραχυκυκλώνεις το σήμα εισόδου και στις δύο εισόδους κάθε ηλεκτρονικής.

            • Το τρίτο κύκλωμα θα μπορούσε να κάνει αυτό που θέλεις αρκεί το pulse time delay circuit να μπορεί να υπολογίζει σωστά και ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα το χρόνο στον οποίο θα δώσει σήμα. Επίσης, δεν ξέρω αν στο Νίβα η γωνία dwell υπολογίζεται από το κύκλωμα που φαίνεται στα διαγράμματα (οπότε απατείται μόνο αυτό που έγραψα πιο πάνω) ή πιο πριν, οπότε το pulse time delay circuit θα πρέπει να την υπολογίσει!!!

            Ποιος ο λόγος να κάνεις κάτι τέτοιο; Το μόνο που θα γλιτώσεις θα είναι να αλλάζεις μπουζί σε πιο αραιά διαστήματα!!! Με το χαμηλό κόστος των μπουζί, δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος.
            Αν πάλι επιμένεις, βάλε ιριδίου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr