-
Έρχεται μάλλον τον χειμώνα του 2012 , ( Ναι λίγο μετά την συντέλεια )
Η τρίτη γενιά ξεκίνησε την καριέρα της το 2005 και έκανε το τελευταίο face lift το 2008.
Φορούσε μία σειρά από κινητήρες 3.0 , 3.5 v6 4.3 , 4.5 v8 και φυσικά το h που ήταν το υβριδικό μοντέλο.Εδώ το Consept Lexus LF-Gh Hybrid
Στοιχεία ακόμα δεν υπάρχουν πολλά αλλά άρχισαν τα teaser
Η press conference θα γίνει στις 18/8/2011 στο 'Pebble Beach Concours d’Elegance' απο όπου περιμένουμε να πάρουμε πλήρη εικόνα .
Κατά τον Οκτώβριο θα ξεκινήσει μάλλον η παραγωγή .Η νέα γενιά ακούγεται ότι θα ξεκινήσει με τους 3,5 v6 και την υβριδική έκδοση . ( ίσως και αποκλειστικά υβριδικό )
Οι μπαταρίες θα είναι πλέον λιθίου και φήμες μιλάνε για 2.0 έκδοση αντίστοιχη του CT200h.
Κιβώτιο 8άρι CVT πλανητικό με δυνατότητα και pental στο τιμόνι .
Η νέα μάσκα που θα αποκαλυφθεί θα φορεθεί στα περισσότερα μοντέλα .Ποντίκι εσωτερικά όπως και το RX450h , 12+ inches οθόνη τα γνωστά ήχο-συστήματα κλπ.
Τεχνολογικά και από ποιοτικά , μάλλον θα είναι κορυφή .
Ελπίζω να μην έχει στην τελική έκδοση **ξανά ** τα κουμπιά του Corolla.
Δυστυχώς δεν θα λείψουν τα κουμπάκια πίσω από την κολόνα του τιμονιού -
Έρχεται μάλλον τον χειμώνα του 2012 , ( Ναι λίγο μετά την συντέλεια )
Η τρίτη γενιά ξεκίνησε την καριέρα της το 2005 και έκανε το τελευταίο face lift το 2008.
Φορούσε μία σειρά από κινητήρες 3.0 , 3.5 v6 4.3 , 4.5 v8 και φυσικά το h που ήταν το υβριδικό μοντέλο.Εδώ το Consept Lexus LF-Gh Hybrid
Στοιχεία ακόμα δεν υπάρχουν πολλά αλλά άρχισαν τα teaser
Η press conference θα γίνει στις 18/8/2011 στο 'Pebble Beach Concours d’Elegance' απο όπου περιμένουμε να πάρουμε πλήρη εικόνα .
Κατά τον Οκτώβριο θα ξεκινήσει μάλλον η παραγωγή .Η νέα γενιά ακούγεται ότι θα ξεκινήσει με τους 3,5 v6 και την υβριδική έκδοση . ( ίσως και αποκλειστικά υβριδικό )
Οι μπαταρίες θα είναι πλέον λιθίου και φήμες μιλάνε για 2.0 έκδοση αντίστοιχη του CT200h.
Κιβώτιο 8άρι CVT πλανητικό με δυνατότητα και pental στο τιμόνι .
Η νέα μάσκα που θα αποκαλυφθεί θα φορεθεί στα περισσότερα μοντέλα .Ποντίκι εσωτερικά όπως και το RX450h , 12+ inches οθόνη τα γνωστά ήχο-συστήματα κλπ.
Τεχνολογικά και από ποιοτικά , μάλλον θα είναι κορυφή .
Ελπίζω να μην έχει στην τελική έκδοση **ξανά ** τα κουμπιά του Corolla.
Δυστυχώς δεν θα λείψουν τα κουμπάκια πίσω από την κολόνα του τιμονιού -
Έρχεται μάλλον τον χειμώνα του 2012 , ( Ναι λίγο μετά την συντέλεια )
Η τρίτη γενιά ξεκίνησε την καριέρα της το 2005 και έκανε το τελευταίο face lift το 2008.
Φορούσε μία σειρά από κινητήρες 3.0 , 3.5 v6 4.3 , 4.5 v8 και φυσικά το h που ήταν το υβριδικό μοντέλο.Εδώ το Consept Lexus LF-Gh Hybrid
Στοιχεία ακόμα δεν υπάρχουν πολλά αλλά άρχισαν τα teaser
Η press conference θα γίνει στις 18/8/2011 στο 'Pebble Beach Concours d’Elegance' απο όπου περιμένουμε να πάρουμε πλήρη εικόνα .
Κατά τον Οκτώβριο θα ξεκινήσει μάλλον η παραγωγή .Η νέα γενιά ακούγεται ότι θα ξεκινήσει με τους 3,5 v6 και την υβριδική έκδοση . ( ίσως και αποκλειστικά υβριδικό )
Οι μπαταρίες θα είναι πλέον λιθίου και φήμες μιλάνε για 2.0 έκδοση αντίστοιχη του CT200h.
Κιβώτιο 8άρι CVT πλανητικό με δυνατότητα και pental στο τιμόνι .
Η νέα μάσκα που θα αποκαλυφθεί θα φορεθεί στα περισσότερα μοντέλα .Ποντίκι εσωτερικά όπως και το RX450h , 12+ inches οθόνη τα γνωστά ήχο-συστήματα κλπ.
Τεχνολογικά και από ποιοτικά , μάλλον θα είναι κορυφή .
Ελπίζω να μην έχει στην τελική έκδοση **ξανά ** τα κουμπιά του Corolla.
Δυστυχώς δεν θα λείψουν τα κουμπάκια πίσω από την κολόνα του τιμονιού -
να προσθέσω επίσης μερικά πραγματάκια
- θα υπάρχει μάλλον και έκδοση με τον 2.5άρη V6
- θα υπάρξει και έκδοση GS-F με τον 5άρη V8 του Lexus IS-F + 8τάχυτο κιβώτιο
- πιο ενδιαφέρον οδηγικά (οδηγικό benchmark η BMW E60)
- o 3.5άρης V6 είναι βελτιωμένος
γενικότερα ήθελαν το αμάξι να είναι on par με Mercedes, BMW και στην οδηγική συμπεριφορά πλέον.
Θα δείξει.
κι ένα video δοκιμής
-
Όπως πάντα η Λεξους δεν θα προδώσει τις αρχές της. Α way too boring car με πολλα ηλεκτρονικά μπλιμπλικια. Το βλέπουμε χρόνια το έργο και το έχουμε σκυλοβαρεθει.
(Το ταχυδρόμησα από την ταμπλέτα μου. Ίσως για αυτο δεν βγάζετε νόημα...)
-
Αγαπημένη μου η σειρά GS και στις 3 γενιές με την πρώτη (GS300) απλώς να την έχω δει, στην δευτερη (GS300) να έχω κάτσει στο πίσω κάθισμα και την τρίτη (GS450h) να την έχω οδηγήσει και να με έχει εντυπωσιάσει.
Το μόνο μοντέλο της εταιρίας που ξεχωρίζω. Και σχεδιαστικά νομίζω πως την πρόσεξαν ιδιαίτερα. Ελπίζω η επόμενη να ειναι το ίδιο καλή με την τωρινή.
... πορτμπαγκάζ να έχει όμως ... -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αγαπημένη μου .... την τρίτη (GS450h) να την έχω οδηγήσει και να με έχει εντυπωσιάσει.
Το μόνο μοντέλο της εταιρίας που ξεχωρίζω. Και σχεδιαστικά νομίζω πως την πρόσεξαν ιδιαίτερα. Ελπίζω η επόμενη να ειναι το ίδιο καλή με την τωρινή.
... πορτμπαγκάζ να έχει όμως ...Μία από τα ίδια .
Εντυπωσιακό το 450h , ειδικά ο τρόπος που επιταχύνει από 0 σε 260 χωρίς να κόβει πουθενά .
Εκπληκτικά σε σχεδιασμό καθίσματα εμπρός-πίσω και ένα από τα ομορφότερα καντράν , κρίμα που δεν είχε χώρο στο πορτμπαγκάζ .
**
@ georgetz **
Ωραίο το video .
Μου αρέσει που δεν είδα κλίσεις στις στροφές .
Ελπίζω οι λιθίου να έχουν μεγαλύτερη δύναμη και μικρότερες διαστάσεις .
Και κάτι πάνω σε αυτά που λέει ο σχολιαστής . Μπορεί να μην του αρέσει , αλλά λατρεύω το χρωματισμό ' γρι του πάγου ' που έχει στη δερμάτινη της επένδυση η Lexus και ο συνδυασμός της με επένδυση αλουμινίου . -
Τη αμαξάρα είναι ετούτη;;;;;; Ιαπωνική τελειότηατα.
Που μυαλό σε μας που έχουμε κολλήσει σε BMW Mercedes, Audi, Porsche;
ΔΕ πειράζει κάποιοι πραγματικά εξυπνοι θα την προτιμήσουν από τα γερμανικά. -
-
Πάρτε κι άλλον ένα σύνδεσμο με πολλές φωτό να γουστάρετε, όσοι αρέσκεστε με ιαπωνέζικες 'πατάτες' :
http://carscoop.blogspot.com/2011/08/2013-lexus-gs-officially-unveiled-at.html
Το τιμονάκι είναι όμορφο πάντως!
-
Όμορφο και θελκτικό σχήμα εξωτερικά και στο εσωτερικό αρκετά προσεγμένο.
Ο επιλογέας βέβαια στο εσωτερικό δεν ταιριάζει με την πολυτελή εικόνα,
φανερά επηρρεασμένη απο τις σχεδιαστικές τάσεις των interiors της Infinity.Για να δούμε κι στο δρόμο πως θα τα πηγαίνει , σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό.
Εύχομαι να βγει η ρημάδα η GS-F η έκδοση, με έναν de-tuned V-10,4.8 λίτρων , 500 ίππων, ας πούμε
απο το LFA -
Εχασε το ιδιαιτερο σχήμα στο προφίλ που είχαν τα GS και έκαναν ένα μεγαλύτερο IS.
Μούρη απο το CT, τα δε πίσω φωτα ... Hyundai ... πρώτη εντυπωση όχι καλή. -
Παρουσιάστηκε και η υβριδική έκδοση:
http://carscoop.blogspot.com/2011/09/iaa-2011-lexus-takes-wraps-off-2013-gs.html
Ωραία τα φιλέτα μπαμπού στο εσωτερικό! -
Μπροστά πολύ με χάλασε .
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Εύχομαι να βγει η ρημάδα η GS-F η έκδοση, με έναν de-tuned V-10,4.8 λίτρων , 500 ίππων, ας πούμε
απο το LFAOπου να ναι
http://www.autoblog.com/2011/09/19/myst ... rburgring/
-
http://www.lexus.gr/all-new-gs/index.as ... ew_GS_450h
Από το καλοκαίρι θα αρχίσει να πουλιέται. Αφού ήδη το έχει βάλει η εδώ ιστοσελίδα. Σαν υβριδικό καιεί πολύ λιγότερο από την συμβατική έκδοση με τα 2500 κυβικά και τυς 209 ίππους άλλα λογικά θα είναι και πανάκριβο σαν υβριδικό. -
Πολύ καλό αποδεικνύεται το τελευταίο Lexus GS350 F Sport ,
ιδιαίτερα στο οδηγικό κομμάτι όπου παίρνει τα σκήπτρα και απο την τωρινή BMW 535 M .http://www.motortrend.com/roadtests/sed ... ry_sedans/
Άντε να το δούμε και Ελλάδα.
ΥΓ άτιμη Ε60
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Μπροστά πολύ με χάλασε .συμφωνω ,μπροστα ειναι μαπα το καρπουζι γενικα ομως τα lexus θεωρουταν ασχημα και οτι ειχαν το γιαπωνεζικο στυλ ωστοσο ολα μεχρι τωρα ηταν ομορφα -συμπαθιτικα αυτο ομως ειναι απλος ενα πολυ ασχημο αμαξι
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Πολύ καλό αποδεικνύεται το τελευταίο Lexus GS350 F Sport ,
ιδιαίτερα στο οδηγικό κομμάτι όπου παίρνει τα σκήπτρα και απο την τωρινή BMW 535 M .http://www.motortrend.com/roadtests/sed ... ry_sedans/
Άντε να το δούμε και Ελλάδα.
ΥΓ άτιμη Ε60
Εξαιρετικό
-
Αν αυτά τα συμπεράσματα επιβεβαιωθούν και από άλλα περιοδικά (που δε βλέπω τον λόγο να μη συμβεί αυτό), τότε ένα μεγάλο μπράβο στην Lexus που αποφάσισε να πλησιάσει την BMW αντί για την Mercedes όπως έκανε τόσα χρόνια.
LEXUS GS NEW edition 2012 !!!