Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μικρες "βομβες" στα τελη 80's αρχες 90's
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μικρες "βομβες" στα τελη 80's αρχες 90's
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 14
    • 15
    • 1 / 15
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    284
    463
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kikizas-grigoris last edited by

      Δυνατο 'κυμα' μικρων ισχυρων hot-hatch, για οσους προλαβαν-θυμουνται, προεκυψε εκεινη την εποχη, καθως ηδη οι περισσοτεροι κατασκευαστες, μετα την καθιερωση της κατηγοριας απο τα 70's με τα Golf GTI και τις γρηγορες Αlfasud, ειχαν μια προταση στην κατηγορια.
      Καποιοι, -ανω των -αντα φυσικα- τα εζησαν απο μεσα, ισως υπηρξαν και κατοχοι, καποιοι αλλοι τα προλαβαν στους δρομους, εστω προς το τελος της 'ζωης' τους.
      Ποιο απο αυτα ηταν/θα ηταν το αγαπημενο σας, ποιο θα επιλεγατε, αν γυρνουσαμε πισω στο χρονο, ποιο θα θελατε να οδηγητε σε καθημερινη βαση?
      Εχουν επιλεγει καποια απο τα πιο γνωστα μικρα 'βαρελοτα' της εποχης, προς ψηφοφορια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Δυνατο 'κυμα' μικρων ισχυρων hot-hatch, για οσους προλαβαν-θυμουνται, προεκυψε εκεινη την εποχη, καθως ηδη οι περισσοτεροι κατασκευαστες, μετα την καθιερωση της κατηγοριας απο τα 70's με τα Golf GTI και τις γρηγορες Αlfasud, ειχαν μια προταση στην κατηγορια.
        Καποιοι, -ανω των -αντα φυσικα- τα εζησαν απο μεσα, ισως υπηρξαν και κατοχοι, καποιοι αλλοι τα προλαβαν στους δρομους, εστω προς το τελος της 'ζωης' τους.
        Ποιο απο αυτα ηταν/θα ηταν το αγαπημενο σας, ποιο θα επιλεγατε, αν γυρνουσαμε πισω στο χρονο, ποιο θα θελατε να οδηγητε σε καθημερινη βαση?
        Εχουν επιλεγει καποια απο τα πιο γνωστα μικρα 'βαρελοτα' της εποχης, προς ψηφοφορια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kikizas-grigoris last edited by

          Δυνατο 'κυμα' μικρων ισχυρων hot-hatch, για οσους προλαβαν-θυμουνται, προεκυψε εκεινη την εποχη, καθως ηδη οι περισσοτεροι κατασκευαστες, μετα την καθιερωση της κατηγοριας απο τα 70's με τα Golf GTI και τις γρηγορες Αlfasud, ειχαν μια προταση στην κατηγορια.
          Καποιοι, -ανω των -αντα φυσικα- τα εζησαν απο μεσα, ισως υπηρξαν και κατοχοι, καποιοι αλλοι τα προλαβαν στους δρομους, εστω προς το τελος της 'ζωης' τους.
          Ποιο απο αυτα ηταν/θα ηταν το αγαπημενο σας, ποιο θα επιλεγατε, αν γυρνουσαμε πισω στο χρονο, ποιο θα θελατε να οδηγητε σε καθημερινη βαση?
          Εχουν επιλεγει καποια απο τα πιο γνωστα μικρα 'βαρελοτα' της εποχης, προς ψηφοφορια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            techadmin admin last edited by

            Γιατί δεν βάζεις και αυτό στις επιλογές:

            ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kikizas-grigoris last edited by

              Ο χρήστης IKE έγραψε:
              Γιατί δεν βάζεις και αυτό στις επιλογές:

              ?

              Ειναι πολυ ακριβο, και το κυριοτερο, μιας χρησης.
              Διαλεξε ενα απο τα πιο πανω...Εκτος αν ησουν πολυ μικρουλης και δεν προλαβες να δεις κανενα στο δρομο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dstou last edited by

                Γουστάρω, ε ρε τι θα διαβάσουμε από τους φέροντες γυαλιά οπαδίας.

                ΥΓ. Το Κορόλλα ΑΕ86 και το Άλφασουντ Σπριντ που είναι?

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  sinanai last edited by

                  Αν και είχαμε στην οικογένεια 106 XSi το οποίο δώσαμε - , αλλά τι να κάνουμε, δεν ασχολούμουν ακόμα, ούτε είχα δίπλωμα - κάπου το 2000, ψήφισα Renault για έναν λόγο. Γιατί το Clio Williams είναι ένα από τα αυτοκινητιστικά μου όνειρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kikizas-grigoris last edited by

                    Ο χρήστης dstou έγραψε:
                    Γουστάρω, ε ρε τι θα διαβάσουμε από τους φέροντες γυαλιά οπαδίας.

                    ΥΓ. Το Κορόλλα ΑΕ86 και το Άλφασουντ Σπριντ που είναι?

                    Δεν επελεξα την corolla, καθοτι ανηκει σε προηγουμενη γενια των γρηγορων, των αρχων 80's, αλλα ειναι και σε μεγαλυτερη κατηγορια ογκου, Το starlet ηταν η αντιστοιχη προταση στα hot-hatch.
                    Η sprint ηταν και αυτη ουσιαστικα σε πιο ακριβη κατηγορια, οπως και το Scirocco πχ της εποχης, για αυτο και δεν τα εβαλα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      danaos_master last edited by

                      Δε λέγονται 'βόμβες' οι ..'πύραυλοι' 🙂

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        taurus last edited by

                        Ωραία αυτοκινητάκια. Δυστυχώς, παρότι θα ήθελα πολύ να ψηφίσω μερικά από αυτά, η οδική τους συμπεριφορά με εμποδίζει να το κάνω. Gtti, crx, starlet turbo, αλλά και uno και ΜG (για να μην αδικήσουμε τους ιάπωνες οτι μόνο αυτοί είχαν θεματάκια συμπεριφοράς) μπορούσαν να χαρακτηριστούν πύραυλοι,αλλά μόνο στην ευθεία. Έχω -πχ- διασκεδάσει απίστευτα με civic 1.6 3θυρο της γενιάς του crx, η αίσθηση που σου έδινε στην επιτάχυνση ήταν... γαργαλιστική, παρότι το χρονόμετρο έδινε χειρότερο χρόνο απ' οτι φανταζόσουν, αλλά όταν ξεκίναγαν οι στροφές το πράγμα έπαυε να έχει πλάκα...
                        Από κει και πέρα, δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο από αυτά που δίδαξαν στρίψιμο. Θα έλεγα την Κλιούμπα, αλλά η γνώμη μου είναι οτι λόγω κυβισμού δεν πολυχωράει εδώ μέσα... Όπως επίσης δε χωράει και το 205 1.9

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          Ο χρήστης taurus έγραψε:
                          Ωραία αυτοκινητάκια. Δυστυχώς, παρότι θα ήθελα πολύ να ψηφίσω μερικά από αυτά, η οδική τους συμπεριφορά με εμποδίζει να το κάνω. Gtti, crx, starlet turbo, αλλά και uno και ΜG (για να μην αδικήσουμε τους ιάπωνες οτι μόνο αυτοί είχαν θεματάκια συμπεριφοράς) μπορούσαν να χαρακτηριστούν πύραυλοι,αλλά μόνο στην ευθεία. Έχω -πχ- διασκεδάσει απίστευτα με civic 1.6 3θυρο της γενιάς του crx, η αίσθηση που σου έδινε στην επιτάχυνση ήταν... γαργαλιστική, παρότι το χρονόμετρο έδινε χειρότερο χρόνο απ' οτι φανταζόσουν, αλλά όταν ξεκίναγαν οι στροφές το πράγμα έπαυε να έχει πλάκα...
                          Από κει και πέρα, δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο από αυτά που δίδαξαν στρίψιμο. Θα έλεγα την Κλιούμπα, αλλά η γνώμη μου είναι οτι λόγω κυβισμού δεν πολυχωράει εδώ μέσα... Όπως επίσης δε χωράει και το 205 1.9

                          Το σχετικα προσιτο στην εποχη του 205 GTI 1.6-105ps παντως, κατα τους περισσοτερους δοκιμαστες εγχωριους και ξενους, θεωρειται all time classic 'στριφτερο' hot-hatch. Το ιδιο συνεβη -κατα αναλογια- με τα 106XSI , αλλα επισης και με το 1800αρι Clio 16S.
                          Οσο για τα τζαπωνια συμφωνω αν και δεν ειχα την χαρα να οδηγησω το αγαπημενο CRX V-Tech.
                          Αυτο παντως, τουλαχιστον στην ευθεια...θεριζε μπολικο τσαι ακομα και σε πολλαπλασιου κοστους γνωστες γρηγορες κατασκευες της εποχης. Καποια απο αυτα δε που ειχαν υποστει καιριες και σωστες επεμβασεις σε αναρτηση, εραβαν κοστουμακια αδιακριτως, αλλα φυσικα, στην εργοστασιακη μορφη, ηταν 'αστριφτα' και γενικοτερα δυστροπα στο οριο...

                          P.S Επισης στα μικρα τουρμπατα, ειδικα το ανανεωμενο 5αρι GT Turbo, με τα 120Ps ειχε θεωρηθει πολυ καλοστημενο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            audipassion last edited by

                            205 gti 1,9 και golf mkii 2 gti 16v μια κατηγορια επανω βεβαια και πιο μεγαλιστικο αμαξι , για πολλους το 205 ηταν ο πραγματικος απογονος του πρωτου golf gti με καλυτερα φρενα και αισθηση στο τιμονι , και το clio ηταν ονειρο , πιπερατο αμαξι δευτερης γενιας τριτης μαλλον χωρις τις παραχωρίσεις των δυο προηγουμενων, Αχ και charade ηταν οι βενιαμιν της κατηγοριας πραγματικοι φονεις γιγαντων απορουσαν πολλα χρονια μετα πως βγαιναν 100 αλογα απο 1000 κυβικα αλλα ο αρχοντας των φαναριων εκεινη την εποχη το turbo i e uno που ταισε κολωνες καρεά ακομα και 2λτ της εποχης και αγαπημενο παιδι της βελτιωσης το χω οδηγισει και δεν το βρηκα πεζοδρομιοκυνιγο οπως λεγανε αλλα οχο και τπτ σπουδαιο τα αλλα δυο αστερια της εποχης για μενα ειναι οι ιαπωνες πραγματικα πριονια ειδικα το crx τρομερη ειδικη ισχυς και στροφαρισμα στο θεο πραγματικος πυραυλος αλλα μετρια δυναμικα χαρακτιριστικα , τρομερο μοτορι και suzuki αλλο μοτοσυκλεταδικο μοτερ αλλα επικυνδινο αμαξι και πολλα ατυχηματα εκεινη την εποχη ωραια καθισματα παντως , το fiesta δεν το ξερω το mk5 ειχε μια καλη εκδοση στα 1600 το micra εισαχθηκε ; το ΜΕΤΡΟ μαλλον απαραδεκτο σε ολα οπως και το polo τρομερα αναξιοπιστο και μαλακο καπως ετσι και το gsi το επομενο του 95 ηταν καλυτερο .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              sinanai last edited by

                              Γρηγόρη, τώρα το πρόσεξα, και στο post σου και στο poll. Είναι 'V-Tec' και όχι 'Tech'.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • M
                                mad_max_geo last edited by

                                Ψηφισα fiesta RS turbo αλλα γουσταρω πολυ Renault 5 και Peugeot 205. Το μονο που σιχαινομαι απο εκει περα ειναι το starlet.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • panos2171
                                  panos2171 last edited by

                                  Ψηφισα τον .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • U
                                    umaga last edited by

                                    ψηφισα R5

                                    επειδη ειμαι κατωχος τετοιου αυτοκινητου

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      cabala10 last edited by

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • panos2171
                                        panos2171 last edited by

                                        Mα δεν εχει Punto η ψηφοφορια,ασε που δεν ειναι και αρχες 90...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cabala10 last edited by

                                          αναλογα τι λες αρχες..το 93 δεν το λες και περασμενα..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • panos2171
                                            panos2171 last edited by

                                            Εχω την εντυπωση οτι βγηκε το 94 οποτε παμε στα μεσα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 1 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr