-
Δυνατο 'κυμα' μικρων ισχυρων hot-hatch, για οσους προλαβαν-θυμουνται, προεκυψε εκεινη την εποχη, καθως ηδη οι περισσοτεροι κατασκευαστες, μετα την καθιερωση της κατηγοριας απο τα 70's με τα Golf GTI και τις γρηγορες Αlfasud, ειχαν μια προταση στην κατηγορια.
Καποιοι, -ανω των -αντα φυσικα- τα εζησαν απο μεσα, ισως υπηρξαν και κατοχοι, καποιοι αλλοι τα προλαβαν στους δρομους, εστω προς το τελος της 'ζωης' τους.
Ποιο απο αυτα ηταν/θα ηταν το αγαπημενο σας, ποιο θα επιλεγατε, αν γυρνουσαμε πισω στο χρονο, ποιο θα θελατε να οδηγητε σε καθημερινη βαση?
Εχουν επιλεγει καποια απο τα πιο γνωστα μικρα 'βαρελοτα' της εποχης, προς ψηφοφορια. -
Δυνατο 'κυμα' μικρων ισχυρων hot-hatch, για οσους προλαβαν-θυμουνται, προεκυψε εκεινη την εποχη, καθως ηδη οι περισσοτεροι κατασκευαστες, μετα την καθιερωση της κατηγοριας απο τα 70's με τα Golf GTI και τις γρηγορες Αlfasud, ειχαν μια προταση στην κατηγορια.
Καποιοι, -ανω των -αντα φυσικα- τα εζησαν απο μεσα, ισως υπηρξαν και κατοχοι, καποιοι αλλοι τα προλαβαν στους δρομους, εστω προς το τελος της 'ζωης' τους.
Ποιο απο αυτα ηταν/θα ηταν το αγαπημενο σας, ποιο θα επιλεγατε, αν γυρνουσαμε πισω στο χρονο, ποιο θα θελατε να οδηγητε σε καθημερινη βαση?
Εχουν επιλεγει καποια απο τα πιο γνωστα μικρα 'βαρελοτα' της εποχης, προς ψηφοφορια. -
Δυνατο 'κυμα' μικρων ισχυρων hot-hatch, για οσους προλαβαν-θυμουνται, προεκυψε εκεινη την εποχη, καθως ηδη οι περισσοτεροι κατασκευαστες, μετα την καθιερωση της κατηγοριας απο τα 70's με τα Golf GTI και τις γρηγορες Αlfasud, ειχαν μια προταση στην κατηγορια.
Καποιοι, -ανω των -αντα φυσικα- τα εζησαν απο μεσα, ισως υπηρξαν και κατοχοι, καποιοι αλλοι τα προλαβαν στους δρομους, εστω προς το τελος της 'ζωης' τους.
Ποιο απο αυτα ηταν/θα ηταν το αγαπημενο σας, ποιο θα επιλεγατε, αν γυρνουσαμε πισω στο χρονο, ποιο θα θελατε να οδηγητε σε καθημερινη βαση?
Εχουν επιλεγει καποια απο τα πιο γνωστα μικρα 'βαρελοτα' της εποχης, προς ψηφοφορια. -
Γιατί δεν βάζεις και αυτό στις επιλογές:
?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Γιατί δεν βάζεις και αυτό στις επιλογές:?
Ειναι πολυ ακριβο, και το κυριοτερο, μιας χρησης.
Διαλεξε ενα απο τα πιο πανω...Εκτος αν ησουν πολυ μικρουλης και δεν προλαβες να δεις κανενα στο δρομο... -
Γουστάρω, ε ρε τι θα διαβάσουμε από τους φέροντες γυαλιά οπαδίας.
ΥΓ. Το Κορόλλα ΑΕ86 και το Άλφασουντ Σπριντ που είναι?
-
Αν και είχαμε στην οικογένεια 106 XSi το οποίο δώσαμε - , αλλά τι να κάνουμε, δεν ασχολούμουν ακόμα, ούτε είχα δίπλωμα - κάπου το 2000, ψήφισα Renault για έναν λόγο. Γιατί το Clio Williams είναι ένα από τα αυτοκινητιστικά μου όνειρα.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Γουστάρω, ε ρε τι θα διαβάσουμε από τους φέροντες γυαλιά οπαδίας.ΥΓ. Το Κορόλλα ΑΕ86 και το Άλφασουντ Σπριντ που είναι?
Δεν επελεξα την corolla, καθοτι ανηκει σε προηγουμενη γενια των γρηγορων, των αρχων 80's, αλλα ειναι και σε μεγαλυτερη κατηγορια ογκου, Το starlet ηταν η αντιστοιχη προταση στα hot-hatch.
Η sprint ηταν και αυτη ουσιαστικα σε πιο ακριβη κατηγορια, οπως και το Scirocco πχ της εποχης, για αυτο και δεν τα εβαλα. -
Δε λέγονται 'βόμβες' οι ..'πύραυλοι'
-
Ωραία αυτοκινητάκια. Δυστυχώς, παρότι θα ήθελα πολύ να ψηφίσω μερικά από αυτά, η οδική τους συμπεριφορά με εμποδίζει να το κάνω. Gtti, crx, starlet turbo, αλλά και uno και ΜG (για να μην αδικήσουμε τους ιάπωνες οτι μόνο αυτοί είχαν θεματάκια συμπεριφοράς) μπορούσαν να χαρακτηριστούν πύραυλοι,αλλά μόνο στην ευθεία. Έχω -πχ- διασκεδάσει απίστευτα με civic 1.6 3θυρο της γενιάς του crx, η αίσθηση που σου έδινε στην επιτάχυνση ήταν... γαργαλιστική, παρότι το χρονόμετρο έδινε χειρότερο χρόνο απ' οτι φανταζόσουν, αλλά όταν ξεκίναγαν οι στροφές το πράγμα έπαυε να έχει πλάκα...
Από κει και πέρα, δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο από αυτά που δίδαξαν στρίψιμο. Θα έλεγα την Κλιούμπα, αλλά η γνώμη μου είναι οτι λόγω κυβισμού δεν πολυχωράει εδώ μέσα... Όπως επίσης δε χωράει και το 205 1.9 -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ωραία αυτοκινητάκια. Δυστυχώς, παρότι θα ήθελα πολύ να ψηφίσω μερικά από αυτά, η οδική τους συμπεριφορά με εμποδίζει να το κάνω. Gtti, crx, starlet turbo, αλλά και uno και ΜG (για να μην αδικήσουμε τους ιάπωνες οτι μόνο αυτοί είχαν θεματάκια συμπεριφοράς) μπορούσαν να χαρακτηριστούν πύραυλοι,αλλά μόνο στην ευθεία. Έχω -πχ- διασκεδάσει απίστευτα με civic 1.6 3θυρο της γενιάς του crx, η αίσθηση που σου έδινε στην επιτάχυνση ήταν... γαργαλιστική, παρότι το χρονόμετρο έδινε χειρότερο χρόνο απ' οτι φανταζόσουν, αλλά όταν ξεκίναγαν οι στροφές το πράγμα έπαυε να έχει πλάκα...
Από κει και πέρα, δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο από αυτά που δίδαξαν στρίψιμο. Θα έλεγα την Κλιούμπα, αλλά η γνώμη μου είναι οτι λόγω κυβισμού δεν πολυχωράει εδώ μέσα... Όπως επίσης δε χωράει και το 205 1.9Το σχετικα προσιτο στην εποχη του 205 GTI 1.6-105ps παντως, κατα τους περισσοτερους δοκιμαστες εγχωριους και ξενους, θεωρειται all time classic 'στριφτερο' hot-hatch. Το ιδιο συνεβη -κατα αναλογια- με τα 106XSI , αλλα επισης και με το 1800αρι Clio 16S.
Οσο για τα τζαπωνια συμφωνω αν και δεν ειχα την χαρα να οδηγησω το αγαπημενο CRX V-Tech.
Αυτο παντως, τουλαχιστον στην ευθεια...θεριζε μπολικο τσαι ακομα και σε πολλαπλασιου κοστους γνωστες γρηγορες κατασκευες της εποχης. Καποια απο αυτα δε που ειχαν υποστει καιριες και σωστες επεμβασεις σε αναρτηση, εραβαν κοστουμακια αδιακριτως, αλλα φυσικα, στην εργοστασιακη μορφη, ηταν 'αστριφτα' και γενικοτερα δυστροπα στο οριο...P.S Επισης στα μικρα τουρμπατα, ειδικα το ανανεωμενο 5αρι GT Turbo, με τα 120Ps ειχε θεωρηθει πολυ καλοστημενο...
-
205 gti 1,9 και golf mkii 2 gti 16v μια κατηγορια επανω βεβαια και πιο μεγαλιστικο αμαξι , για πολλους το 205 ηταν ο πραγματικος απογονος του πρωτου golf gti με καλυτερα φρενα και αισθηση στο τιμονι , και το clio ηταν ονειρο , πιπερατο αμαξι δευτερης γενιας τριτης μαλλον χωρις τις παραχωρίσεις των δυο προηγουμενων, Αχ και charade ηταν οι βενιαμιν της κατηγοριας πραγματικοι φονεις γιγαντων απορουσαν πολλα χρονια μετα πως βγαιναν 100 αλογα απο 1000 κυβικα αλλα ο αρχοντας των φαναριων εκεινη την εποχη το turbo i e uno που ταισε κολωνες καρεά ακομα και 2λτ της εποχης και αγαπημενο παιδι της βελτιωσης το χω οδηγισει και δεν το βρηκα πεζοδρομιοκυνιγο οπως λεγανε αλλα οχο και τπτ σπουδαιο τα αλλα δυο αστερια της εποχης για μενα ειναι οι ιαπωνες πραγματικα πριονια ειδικα το crx τρομερη ειδικη ισχυς και στροφαρισμα στο θεο πραγματικος πυραυλος αλλα μετρια δυναμικα χαρακτιριστικα , τρομερο μοτορι και suzuki αλλο μοτοσυκλεταδικο μοτερ αλλα επικυνδινο αμαξι και πολλα ατυχηματα εκεινη την εποχη ωραια καθισματα παντως , το fiesta δεν το ξερω το mk5 ειχε μια καλη εκδοση στα 1600 το micra εισαχθηκε ; το ΜΕΤΡΟ μαλλον απαραδεκτο σε ολα οπως και το polo τρομερα αναξιοπιστο και μαλακο καπως ετσι και το gsi το επομενο του 95 ηταν καλυτερο .
-
Γρηγόρη, τώρα το πρόσεξα, και στο post σου και στο poll. Είναι 'V-Tec' και όχι 'Tech'.
-
Ψηφισα fiesta RS turbo αλλα γουσταρω πολυ Renault 5 και Peugeot 205. Το μονο που σιχαινομαι απο εκει περα ειναι το starlet.
-
Ψηφισα τον .
-
ψηφισα R5
επειδη ειμαι κατωχος τετοιου αυτοκινητου
-
-
Mα δεν εχει Punto η ψηφοφορια,ασε που δεν ειναι και αρχες 90...
-
αναλογα τι λες αρχες..το 93 δεν το λες και περασμενα..
-
Εχω την εντυπωση οτι βγηκε το 94 οποτε παμε στα μεσα.
Μικρες "βομβες" στα τελη 80's αρχες 90's