-
καλησπερα σε ολου ενδιαφερομαι για την gt 1800 14o hp κΙ για την mito 120 hp θα ηεθελα να μου πειται ποιο θα περνατε και γιατι?
-
καλησπερα σε ολου ενδιαφερομαι για την gt 1800 14o hp κΙ για την mito 120 hp θα ηεθελα να μου πειται ποιο θα περνατε και γιατι?
-
καλησπερα σε ολου ενδιαφερομαι για την gt 1800 14o hp κΙ για την mito 120 hp θα ηεθελα να μου πειται ποιο θα περνατε και γιατι?
-
εννοειται την GT
γιατι ειναι ενα πολυ καλυτερο αυτοκινητο
-
μπορεις να μου το αιτιολογησεις επειδη δεν γνωριζω τις διαφορες του?
-
GT, γιατί είναι αυτοκίνητο, όχι στυλάτο unisex super mini.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
GT, γιατί είναι αυτοκίνητο, όχι στυλάτο unisex super mini.να τη και η σωστή τοποθέτηση...
-
Τη MiTo γιατί είναι πιο μανιτζέβελη.
-
Πιστευω πως το GT ειναι παραπανω driver's car παρα η ΜΙΤΟ.Επισης ειναι ποιο ομορφη η GT αλλα αν παρεις το 1.8 θα εχεις αυξημενη καταναλωση σε σχεση με τη ΜΙΤΟ μιας και ο 1.4 που φοραει ο ΜΙΤΟ με τα 120 αλογα θα εχεις καταναλωσεις χαμηλωτερες της ταξης των 9λ/100χλμ με κανονικη χρηση ενω με τη GT θα ιδρωσεις πολυ για να δεις 10ρια.
-
αυτο ηταν λιγο κακο για την καταναλωση!
-
Για καινούριο μιλάς;
-
Ο χρήστης dt_210r έγραψε:
αυτο ηταν λιγο κακο για την καταναλωση!τι νούμερα έχεις στο μυαλό σου ?
-
Πρώτη απόφαση μάλλον GT και ας ειναι και 1800. ΠΟλύ όμορφη με τεράστιους χωρουςακόμα και για 4 ατομα και μεγάλο πορτμπαγκαζ. Ιδανική για gt κοινως ταξίδια ανετα και μεγάλες διαδρομές. Φωτιά στο δρόμο μπορει να μην βάζει αλλά πλέον ποιος το κάνει ακόμα και να εχει δυνατότητα με τόσο που έχει πάει το κάυσιμο και με τις κάμερες. Η Μιτο εξαιρετική για όχημα πολής ευελικτη και ευκολη στο να βρει και να παρκάρει εκει που η GT δε μπορει. Μοτερ με επιδοσεις που επιτρέπει το παιχνίδι με αξιώσεις και πολλά πολλά ηλεκτρονικα. Βέββαι GT δεν είναι....
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Για καινούριο μιλάς;Για την GT ελπίζω όχι...
-
Μέχρι 1,8 καλά είναι.Μπορεί να καταναλώνει λίγο περισσότερο( όχι κάτω απο 9λτ) αλλά θα σου δώσει και περισσότερα .
GT. from me! -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Για καινούριο μιλάς;
Για την GT ελπίζω όχι...
Εγώ θα ήλπιζα ναι αλλά δυστυχώς καινούρια GT δεν υπάρχει πλέον.
-
Υπάρχει η veloce 2 & veloce progression νομίζω στα 1,8.
-
Eμφανισιακα -για μενα τουλαχιστον- δεν συγκρινονται με την Gt να υπερτερει.Τωρα στην καταναλωση και υποθετω στα σερβις στις ασφαλειες στα τελη κλπ θα χεις σιγουρα περισσοτερα εξοδα για την GαTουλα ομως οχι τρομερες διαφορες αφου φορολογικα τουλαχιστον το μεγαλο χαρατσι πεφτει απ τα 2000 κυβικα και πανω.Επιπλεον αν ειναι και μεταχειρισμενη το σερβις δεν ειναι αναγκη να γινεται στην επισημη αντιπροσωπεια αλλα σε οποιοδηποτε απο τα εξουσιοδοτημενα στα οποια υπαρχει ανταγωνισμος και χτυπανε τις τιμες.Η βενζινη ειναι ενα θεμα αλλα οχι τεραστιο και τελος εσωτερικα η gt μου φαινεται πολυ ομορφοτερη και ποιοτικη.Πιστευω γενικα πως στα ιδια λεφτα αγοραζεις πολυ περισσοτερο αυτοκινητο απο τη μιτο -
Ευκολα gt.. Αν βρεις και veloce..
-
Εγω προσωπικα θα διαλεγα την GT γιατι ειναι ανοτερης πιοτητας αν και δεν ειμαι φιλος των ιταλικων αυτοκινητων ενω εαν ηθελα ενα μικρο για την πολη θα διαλεγα ενα Polo
ALFA ROMEO GT VS ALFA ROMEO MITO