Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα με suzuki ignis και διλήμματα
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Πρόβλημα με suzuki ignis και διλήμματα
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    2
    1699
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ioarvanit last edited by

      Καλησπέρα σε όλους.

      Είμαι νέος στο forum και δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις πάνω στο αυτοκίνητο, πέρα από την απλή χρήση του. Έχω ένα Suzuki Ignis 4x4 special edition το οποίο το αγόρασα καινούργιο το 2006 και πριν λίγες ημέρες έβγαλε σημαντικό πρόβλημα στο μπροστά διαφορικό του (Έσπασε και μέσα και στο αλουμινένιο περίβλημα) χωρίς να το έχω χτυπήσει κάπου ή να κάνω κάποια 'ζόρικη' χρήση. Έψαξα μήπως είχε γίνει κάποια ανάκληση από την εταιρία για τον αριθμό πλαισίου μου αλλά τίποτα, από την suzuki με ενημέρωσαν πως όλα θα έπρεπε να είναι μια χαρά και δεν έχουν ιδέα τι προκάλεσε το πρόβλημα.

      Ο μηχανικός στον οποίο πηγαίνω και είδε την ζημιά μου ανέφερε πως του φάνηκε σαν να ήταν ξαναανοιγμένο το περίβλημα του διαφορικού (είδε ίχνη βενζινόκολας σε κάποια σημεία τα οποία όπως μου ανέφερε δεν δικαιολογούνται). Αυτό με έβαλε σε πολλές σκέψεις γιατί δεν είχα κάνει καμμιά παρέμβαση στο διαφορικό όσο το πήγαινα στην αντιπροσωπεία για service και αργότερα που το πήγαινα αλλού αφού έληξε η εγγύηση.

      Τι μπορεί να συμβαίνει; Έχετε καμμιά ιδέα; Πως μπορώ να βεβαιωθώ ότι το αμάξι όταν το αγόρασα ήταν όντως καινούργιο;

      Και ένα δεύτερο ερώτημα που σχετίζεται με το πρώτο. Τις τελευταίες αυτές ημέρες ψάχνω για ανταλλακτικό του διαφορικού μεταχειρισμένο και δεν βρίσκω. Από την suzuki μου είπαν πως δεν πωλείται κομπλέ με περίβλημα και πως θα πρέπει να το αγοράσω κομμάτι-κομμάτι σε μια συνολική τιμή 2.100 ευρώ!!! Αξίζει να δώσω τόσα λεφτά; Μήπως να προσπαθήσω να το πουλήσω και να πάρω ένα μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο τώρα που έχουν πέσει λίγο οι τιμές; Σε τι τιμή πιστεύετε θα μπορούσα να το δώσω χωρίς το μπροστινό διαφορικό; (Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο είναι μια χαρά)

      Θα εκτιμούσα την κάθε απάντηση! Ευχαριστώ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • I
        ioarvanit last edited by

        Καλησπέρα σε όλους.

        Είμαι νέος στο forum και δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις πάνω στο αυτοκίνητο, πέρα από την απλή χρήση του. Έχω ένα Suzuki Ignis 4x4 special edition το οποίο το αγόρασα καινούργιο το 2006 και πριν λίγες ημέρες έβγαλε σημαντικό πρόβλημα στο μπροστά διαφορικό του (Έσπασε και μέσα και στο αλουμινένιο περίβλημα) χωρίς να το έχω χτυπήσει κάπου ή να κάνω κάποια 'ζόρικη' χρήση. Έψαξα μήπως είχε γίνει κάποια ανάκληση από την εταιρία για τον αριθμό πλαισίου μου αλλά τίποτα, από την suzuki με ενημέρωσαν πως όλα θα έπρεπε να είναι μια χαρά και δεν έχουν ιδέα τι προκάλεσε το πρόβλημα.

        Ο μηχανικός στον οποίο πηγαίνω και είδε την ζημιά μου ανέφερε πως του φάνηκε σαν να ήταν ξαναανοιγμένο το περίβλημα του διαφορικού (είδε ίχνη βενζινόκολας σε κάποια σημεία τα οποία όπως μου ανέφερε δεν δικαιολογούνται). Αυτό με έβαλε σε πολλές σκέψεις γιατί δεν είχα κάνει καμμιά παρέμβαση στο διαφορικό όσο το πήγαινα στην αντιπροσωπεία για service και αργότερα που το πήγαινα αλλού αφού έληξε η εγγύηση.

        Τι μπορεί να συμβαίνει; Έχετε καμμιά ιδέα; Πως μπορώ να βεβαιωθώ ότι το αμάξι όταν το αγόρασα ήταν όντως καινούργιο;

        Και ένα δεύτερο ερώτημα που σχετίζεται με το πρώτο. Τις τελευταίες αυτές ημέρες ψάχνω για ανταλλακτικό του διαφορικού μεταχειρισμένο και δεν βρίσκω. Από την suzuki μου είπαν πως δεν πωλείται κομπλέ με περίβλημα και πως θα πρέπει να το αγοράσω κομμάτι-κομμάτι σε μια συνολική τιμή 2.100 ευρώ!!! Αξίζει να δώσω τόσα λεφτά; Μήπως να προσπαθήσω να το πουλήσω και να πάρω ένα μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο τώρα που έχουν πέσει λίγο οι τιμές; Σε τι τιμή πιστεύετε θα μπορούσα να το δώσω χωρίς το μπροστινό διαφορικό; (Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο είναι μια χαρά)

        Θα εκτιμούσα την κάθε απάντηση! Ευχαριστώ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ioarvanit last edited by

          Καλησπέρα σε όλους.

          Είμαι νέος στο forum και δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις πάνω στο αυτοκίνητο, πέρα από την απλή χρήση του. Έχω ένα Suzuki Ignis 4x4 special edition το οποίο το αγόρασα καινούργιο το 2006 και πριν λίγες ημέρες έβγαλε σημαντικό πρόβλημα στο μπροστά διαφορικό του (Έσπασε και μέσα και στο αλουμινένιο περίβλημα) χωρίς να το έχω χτυπήσει κάπου ή να κάνω κάποια 'ζόρικη' χρήση. Έψαξα μήπως είχε γίνει κάποια ανάκληση από την εταιρία για τον αριθμό πλαισίου μου αλλά τίποτα, από την suzuki με ενημέρωσαν πως όλα θα έπρεπε να είναι μια χαρά και δεν έχουν ιδέα τι προκάλεσε το πρόβλημα.

          Ο μηχανικός στον οποίο πηγαίνω και είδε την ζημιά μου ανέφερε πως του φάνηκε σαν να ήταν ξαναανοιγμένο το περίβλημα του διαφορικού (είδε ίχνη βενζινόκολας σε κάποια σημεία τα οποία όπως μου ανέφερε δεν δικαιολογούνται). Αυτό με έβαλε σε πολλές σκέψεις γιατί δεν είχα κάνει καμμιά παρέμβαση στο διαφορικό όσο το πήγαινα στην αντιπροσωπεία για service και αργότερα που το πήγαινα αλλού αφού έληξε η εγγύηση.

          Τι μπορεί να συμβαίνει; Έχετε καμμιά ιδέα; Πως μπορώ να βεβαιωθώ ότι το αμάξι όταν το αγόρασα ήταν όντως καινούργιο;

          Και ένα δεύτερο ερώτημα που σχετίζεται με το πρώτο. Τις τελευταίες αυτές ημέρες ψάχνω για ανταλλακτικό του διαφορικού μεταχειρισμένο και δεν βρίσκω. Από την suzuki μου είπαν πως δεν πωλείται κομπλέ με περίβλημα και πως θα πρέπει να το αγοράσω κομμάτι-κομμάτι σε μια συνολική τιμή 2.100 ευρώ!!! Αξίζει να δώσω τόσα λεφτά; Μήπως να προσπαθήσω να το πουλήσω και να πάρω ένα μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο τώρα που έχουν πέσει λίγο οι τιμές; Σε τι τιμή πιστεύετε θα μπορούσα να το δώσω χωρίς το μπροστινό διαφορικό; (Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο είναι μια χαρά)

          Θα εκτιμούσα την κάθε απάντηση! Ευχαριστώ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr