-
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι νέος στο forum και δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις πάνω στο αυτοκίνητο, πέρα από την απλή χρήση του. Έχω ένα Suzuki Ignis 4x4 special edition το οποίο το αγόρασα καινούργιο το 2006 και πριν λίγες ημέρες έβγαλε σημαντικό πρόβλημα στο μπροστά διαφορικό του (Έσπασε και μέσα και στο αλουμινένιο περίβλημα) χωρίς να το έχω χτυπήσει κάπου ή να κάνω κάποια 'ζόρικη' χρήση. Έψαξα μήπως είχε γίνει κάποια ανάκληση από την εταιρία για τον αριθμό πλαισίου μου αλλά τίποτα, από την suzuki με ενημέρωσαν πως όλα θα έπρεπε να είναι μια χαρά και δεν έχουν ιδέα τι προκάλεσε το πρόβλημα.
Ο μηχανικός στον οποίο πηγαίνω και είδε την ζημιά μου ανέφερε πως του φάνηκε σαν να ήταν ξαναανοιγμένο το περίβλημα του διαφορικού (είδε ίχνη βενζινόκολας σε κάποια σημεία τα οποία όπως μου ανέφερε δεν δικαιολογούνται). Αυτό με έβαλε σε πολλές σκέψεις γιατί δεν είχα κάνει καμμιά παρέμβαση στο διαφορικό όσο το πήγαινα στην αντιπροσωπεία για service και αργότερα που το πήγαινα αλλού αφού έληξε η εγγύηση.
Τι μπορεί να συμβαίνει; Έχετε καμμιά ιδέα; Πως μπορώ να βεβαιωθώ ότι το αμάξι όταν το αγόρασα ήταν όντως καινούργιο;
Και ένα δεύτερο ερώτημα που σχετίζεται με το πρώτο. Τις τελευταίες αυτές ημέρες ψάχνω για ανταλλακτικό του διαφορικού μεταχειρισμένο και δεν βρίσκω. Από την suzuki μου είπαν πως δεν πωλείται κομπλέ με περίβλημα και πως θα πρέπει να το αγοράσω κομμάτι-κομμάτι σε μια συνολική τιμή 2.100 ευρώ!!! Αξίζει να δώσω τόσα λεφτά; Μήπως να προσπαθήσω να το πουλήσω και να πάρω ένα μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο τώρα που έχουν πέσει λίγο οι τιμές; Σε τι τιμή πιστεύετε θα μπορούσα να το δώσω χωρίς το μπροστινό διαφορικό; (Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο είναι μια χαρά)
Θα εκτιμούσα την κάθε απάντηση! Ευχαριστώ!
-
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι νέος στο forum και δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις πάνω στο αυτοκίνητο, πέρα από την απλή χρήση του. Έχω ένα Suzuki Ignis 4x4 special edition το οποίο το αγόρασα καινούργιο το 2006 και πριν λίγες ημέρες έβγαλε σημαντικό πρόβλημα στο μπροστά διαφορικό του (Έσπασε και μέσα και στο αλουμινένιο περίβλημα) χωρίς να το έχω χτυπήσει κάπου ή να κάνω κάποια 'ζόρικη' χρήση. Έψαξα μήπως είχε γίνει κάποια ανάκληση από την εταιρία για τον αριθμό πλαισίου μου αλλά τίποτα, από την suzuki με ενημέρωσαν πως όλα θα έπρεπε να είναι μια χαρά και δεν έχουν ιδέα τι προκάλεσε το πρόβλημα.
Ο μηχανικός στον οποίο πηγαίνω και είδε την ζημιά μου ανέφερε πως του φάνηκε σαν να ήταν ξαναανοιγμένο το περίβλημα του διαφορικού (είδε ίχνη βενζινόκολας σε κάποια σημεία τα οποία όπως μου ανέφερε δεν δικαιολογούνται). Αυτό με έβαλε σε πολλές σκέψεις γιατί δεν είχα κάνει καμμιά παρέμβαση στο διαφορικό όσο το πήγαινα στην αντιπροσωπεία για service και αργότερα που το πήγαινα αλλού αφού έληξε η εγγύηση.
Τι μπορεί να συμβαίνει; Έχετε καμμιά ιδέα; Πως μπορώ να βεβαιωθώ ότι το αμάξι όταν το αγόρασα ήταν όντως καινούργιο;
Και ένα δεύτερο ερώτημα που σχετίζεται με το πρώτο. Τις τελευταίες αυτές ημέρες ψάχνω για ανταλλακτικό του διαφορικού μεταχειρισμένο και δεν βρίσκω. Από την suzuki μου είπαν πως δεν πωλείται κομπλέ με περίβλημα και πως θα πρέπει να το αγοράσω κομμάτι-κομμάτι σε μια συνολική τιμή 2.100 ευρώ!!! Αξίζει να δώσω τόσα λεφτά; Μήπως να προσπαθήσω να το πουλήσω και να πάρω ένα μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο τώρα που έχουν πέσει λίγο οι τιμές; Σε τι τιμή πιστεύετε θα μπορούσα να το δώσω χωρίς το μπροστινό διαφορικό; (Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο είναι μια χαρά)
Θα εκτιμούσα την κάθε απάντηση! Ευχαριστώ!
-
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι νέος στο forum και δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις πάνω στο αυτοκίνητο, πέρα από την απλή χρήση του. Έχω ένα Suzuki Ignis 4x4 special edition το οποίο το αγόρασα καινούργιο το 2006 και πριν λίγες ημέρες έβγαλε σημαντικό πρόβλημα στο μπροστά διαφορικό του (Έσπασε και μέσα και στο αλουμινένιο περίβλημα) χωρίς να το έχω χτυπήσει κάπου ή να κάνω κάποια 'ζόρικη' χρήση. Έψαξα μήπως είχε γίνει κάποια ανάκληση από την εταιρία για τον αριθμό πλαισίου μου αλλά τίποτα, από την suzuki με ενημέρωσαν πως όλα θα έπρεπε να είναι μια χαρά και δεν έχουν ιδέα τι προκάλεσε το πρόβλημα.
Ο μηχανικός στον οποίο πηγαίνω και είδε την ζημιά μου ανέφερε πως του φάνηκε σαν να ήταν ξαναανοιγμένο το περίβλημα του διαφορικού (είδε ίχνη βενζινόκολας σε κάποια σημεία τα οποία όπως μου ανέφερε δεν δικαιολογούνται). Αυτό με έβαλε σε πολλές σκέψεις γιατί δεν είχα κάνει καμμιά παρέμβαση στο διαφορικό όσο το πήγαινα στην αντιπροσωπεία για service και αργότερα που το πήγαινα αλλού αφού έληξε η εγγύηση.
Τι μπορεί να συμβαίνει; Έχετε καμμιά ιδέα; Πως μπορώ να βεβαιωθώ ότι το αμάξι όταν το αγόρασα ήταν όντως καινούργιο;
Και ένα δεύτερο ερώτημα που σχετίζεται με το πρώτο. Τις τελευταίες αυτές ημέρες ψάχνω για ανταλλακτικό του διαφορικού μεταχειρισμένο και δεν βρίσκω. Από την suzuki μου είπαν πως δεν πωλείται κομπλέ με περίβλημα και πως θα πρέπει να το αγοράσω κομμάτι-κομμάτι σε μια συνολική τιμή 2.100 ευρώ!!! Αξίζει να δώσω τόσα λεφτά; Μήπως να προσπαθήσω να το πουλήσω και να πάρω ένα μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο τώρα που έχουν πέσει λίγο οι τιμές; Σε τι τιμή πιστεύετε θα μπορούσα να το δώσω χωρίς το μπροστινό διαφορικό; (Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο είναι μια χαρά)
Θα εκτιμούσα την κάθε απάντηση! Ευχαριστώ!
Πρόβλημα με suzuki ignis και διλήμματα