-
Κατ’ αρχήν να ξεκαθαρίσω ότι η παρούσα «πρόταση» είναι καθαρά δική μου ιδέα, και το λέω αυτό όχι για να... καρπωθώ «κάτι» αλλά αν την θεωρήσετε «εκτός τόπου και χρόνου» να ξέρετε ότι δεν φταίει η οργανώτρια λέσχη ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ 4Χ4.
Η αιτιολόγηση
Επειδή πολλοί οδηγοί του Ακρόπολης λάτρεψαν την νυχτερινή ειδική.
Επειδή.... αποκλείεται να έχει πολύ σκόνη Νοέμβρη μήνα!
Επειδή η διαδρομή έχει μεγάλα κομμάτια από παλιές ακροπολικές διαδρομές καθότι ως κέντρο έχει το Δίστομο.
Καθότι συμμετέχουν και πολλά ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ SUV η διαδρομή γενικώς δεν είναι και Η δύσκολη – απροσπέλαστη ( ακόμα και ημι- νορμάλ Forester συμμετέχουν - Άλλωστε και το φετινό Ακρόπολις είναι κομμάτια του αντίστοιχου αγώνα του 2008. Κι αυτό το λέω και για να δείξω ότι είναι «βατό» πόσο δε από αυτοκίνητα «κάποιας» προετοιμασίας, ποσο δε αν υπαρχει η πρόβλεψη.
Επειδή ναι μεν η διαδρομή έχει ήδη καταγράφει στο μεγαλύτερο μέρος της, κάτι που σημαίνει ότι ΑΝ η πρόταση περπατήσει από τώρα, διoρθώσεις ΜΠΟΡΟΥΝ να γίνουν ( και «που» πρέπει να γίνουν) που θα διευκολύνουν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα.
Επειδή κάποιοι οδηγοί χωμάτινων σπριντ ΕΛΑΒΑΝ μέρος ( όχι με το κανονικό αγωνιστικό βέβαια δεν είχε προβλεφθεί κάτι τέτοιο πέρυσι ) αλλά τους άρεσε.
Προτείνω
Να σκεφτείτε και να πειτε αν έστω σας προκαλεί ακόμα και ένα «μακρινό» ενδιαφέρων. ( ώστε πλέον να έρθει ολοκληρωμένη πρόταση) την συμμετοχή στον αγώνα αυτό.
Ούτος ή άλλως ΔΕΝ είναι αγώνας «χρονομέτρου» αλλά regularity ( και μάλιστα με ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΗ παρακολούθηση πέραν των άλλων μέτρων) οπότε η πίεση είναι «κάπως μικρότερη» και σε θέμα ζημιών αλλά και αναλώσιμων και παραβόλων.
Μπορεί κάλλιστα να ΜΗΝ είναι όλη η διαδρομή αλλά κάποιο / όλο νυχτερινό κομμάτι ή ότι θέλετε τέλος πάντων. Η Εκκίνηση κι ο τερματισμός πχ πέρσι έγινε στο Ζάππειο...
Δηλαδή με λίγα λόγια ένα νυχτερινό παιχνίδι, απλά και μόνο για την ευχαρίστηση του πληρώματος
Η πρώτη αντίδραση επί λέξη του Οργανωτή Γιάννη Αθανασίου, ήταν «πολύ ευχαρίστως αν υπάρξει κάποιο ικανό ενδιαφέρον να το δούμε, υπάρχουν επιλογές / δυνατότητες».
Τι λέτε?
Θα μπορουσε να μαζευτει ικανός αριθμός ωστε να εχει νοημα και να αξιζει τον 'κοπο' να ειδωθει σοβαρά? -
Κατ’ αρχήν να ξεκαθαρίσω ότι η παρούσα «πρόταση» είναι καθαρά δική μου ιδέα, και το λέω αυτό όχι για να... καρπωθώ «κάτι» αλλά αν την θεωρήσετε «εκτός τόπου και χρόνου» να ξέρετε ότι δεν φταίει η οργανώτρια λέσχη ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ 4Χ4.
Η αιτιολόγηση
Επειδή πολλοί οδηγοί του Ακρόπολης λάτρεψαν την νυχτερινή ειδική.
Επειδή.... αποκλείεται να έχει πολύ σκόνη Νοέμβρη μήνα!
Επειδή η διαδρομή έχει μεγάλα κομμάτια από παλιές ακροπολικές διαδρομές καθότι ως κέντρο έχει το Δίστομο.
Καθότι συμμετέχουν και πολλά ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ SUV η διαδρομή γενικώς δεν είναι και Η δύσκολη – απροσπέλαστη ( ακόμα και ημι- νορμάλ Forester συμμετέχουν - Άλλωστε και το φετινό Ακρόπολις είναι κομμάτια του αντίστοιχου αγώνα του 2008. Κι αυτό το λέω και για να δείξω ότι είναι «βατό» πόσο δε από αυτοκίνητα «κάποιας» προετοιμασίας, ποσο δε αν υπαρχει η πρόβλεψη.
Επειδή ναι μεν η διαδρομή έχει ήδη καταγράφει στο μεγαλύτερο μέρος της, κάτι που σημαίνει ότι ΑΝ η πρόταση περπατήσει από τώρα, διoρθώσεις ΜΠΟΡΟΥΝ να γίνουν ( και «που» πρέπει να γίνουν) που θα διευκολύνουν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα.
Επειδή κάποιοι οδηγοί χωμάτινων σπριντ ΕΛΑΒΑΝ μέρος ( όχι με το κανονικό αγωνιστικό βέβαια δεν είχε προβλεφθεί κάτι τέτοιο πέρυσι ) αλλά τους άρεσε.
Προτείνω
Να σκεφτείτε και να πειτε αν έστω σας προκαλεί ακόμα και ένα «μακρινό» ενδιαφέρων. ( ώστε πλέον να έρθει ολοκληρωμένη πρόταση) την συμμετοχή στον αγώνα αυτό.
Ούτος ή άλλως ΔΕΝ είναι αγώνας «χρονομέτρου» αλλά regularity ( και μάλιστα με ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΗ παρακολούθηση πέραν των άλλων μέτρων) οπότε η πίεση είναι «κάπως μικρότερη» και σε θέμα ζημιών αλλά και αναλώσιμων και παραβόλων.
Μπορεί κάλλιστα να ΜΗΝ είναι όλη η διαδρομή αλλά κάποιο / όλο νυχτερινό κομμάτι ή ότι θέλετε τέλος πάντων. Η Εκκίνηση κι ο τερματισμός πχ πέρσι έγινε στο Ζάππειο...
Δηλαδή με λίγα λόγια ένα νυχτερινό παιχνίδι, απλά και μόνο για την ευχαρίστηση του πληρώματος
Η πρώτη αντίδραση επί λέξη του Οργανωτή Γιάννη Αθανασίου, ήταν «πολύ ευχαρίστως αν υπάρξει κάποιο ικανό ενδιαφέρον να το δούμε, υπάρχουν επιλογές / δυνατότητες».
Τι λέτε?
Θα μπορουσε να μαζευτει ικανός αριθμός ωστε να εχει νοημα και να αξιζει τον 'κοπο' να ειδωθει σοβαρά? -
Κατ’ αρχήν να ξεκαθαρίσω ότι η παρούσα «πρόταση» είναι καθαρά δική μου ιδέα, και το λέω αυτό όχι για να... καρπωθώ «κάτι» αλλά αν την θεωρήσετε «εκτός τόπου και χρόνου» να ξέρετε ότι δεν φταίει η οργανώτρια λέσχη ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ 4Χ4.
Η αιτιολόγηση
Επειδή πολλοί οδηγοί του Ακρόπολης λάτρεψαν την νυχτερινή ειδική.
Επειδή.... αποκλείεται να έχει πολύ σκόνη Νοέμβρη μήνα!
Επειδή η διαδρομή έχει μεγάλα κομμάτια από παλιές ακροπολικές διαδρομές καθότι ως κέντρο έχει το Δίστομο.
Καθότι συμμετέχουν και πολλά ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ SUV η διαδρομή γενικώς δεν είναι και Η δύσκολη – απροσπέλαστη ( ακόμα και ημι- νορμάλ Forester συμμετέχουν - Άλλωστε και το φετινό Ακρόπολις είναι κομμάτια του αντίστοιχου αγώνα του 2008. Κι αυτό το λέω και για να δείξω ότι είναι «βατό» πόσο δε από αυτοκίνητα «κάποιας» προετοιμασίας, ποσο δε αν υπαρχει η πρόβλεψη.
Επειδή ναι μεν η διαδρομή έχει ήδη καταγράφει στο μεγαλύτερο μέρος της, κάτι που σημαίνει ότι ΑΝ η πρόταση περπατήσει από τώρα, διoρθώσεις ΜΠΟΡΟΥΝ να γίνουν ( και «που» πρέπει να γίνουν) που θα διευκολύνουν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα.
Επειδή κάποιοι οδηγοί χωμάτινων σπριντ ΕΛΑΒΑΝ μέρος ( όχι με το κανονικό αγωνιστικό βέβαια δεν είχε προβλεφθεί κάτι τέτοιο πέρυσι ) αλλά τους άρεσε.
Προτείνω
Να σκεφτείτε και να πειτε αν έστω σας προκαλεί ακόμα και ένα «μακρινό» ενδιαφέρων. ( ώστε πλέον να έρθει ολοκληρωμένη πρόταση) την συμμετοχή στον αγώνα αυτό.
Ούτος ή άλλως ΔΕΝ είναι αγώνας «χρονομέτρου» αλλά regularity ( και μάλιστα με ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΗ παρακολούθηση πέραν των άλλων μέτρων) οπότε η πίεση είναι «κάπως μικρότερη» και σε θέμα ζημιών αλλά και αναλώσιμων και παραβόλων.
Μπορεί κάλλιστα να ΜΗΝ είναι όλη η διαδρομή αλλά κάποιο / όλο νυχτερινό κομμάτι ή ότι θέλετε τέλος πάντων. Η Εκκίνηση κι ο τερματισμός πχ πέρσι έγινε στο Ζάππειο...
Δηλαδή με λίγα λόγια ένα νυχτερινό παιχνίδι, απλά και μόνο για την ευχαρίστηση του πληρώματος
Η πρώτη αντίδραση επί λέξη του Οργανωτή Γιάννη Αθανασίου, ήταν «πολύ ευχαρίστως αν υπάρξει κάποιο ικανό ενδιαφέρον να το δούμε, υπάρχουν επιλογές / δυνατότητες».
Τι λέτε?
Θα μπορουσε να μαζευτει ικανός αριθμός ωστε να εχει νοημα και να αξιζει τον 'κοπο' να ειδωθει σοβαρά? -
Καλέ μου φίλε εσύ που ξέρεις, η όποιος ξέρει, για κοστολόγησε ένα τέτοιο παιχνίδι ….. και δεν μιλώ για πρώτη θέση!!!....
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ειχα συμετασχει στο 2008
Τα εξοδα ηταν ενα μαζεμα, 4 αμορτισερ που ηταν τελειωμενα ετσι κι αλλιως 4 μεταχειρισμενα λαστιχα οι βενζινες και το παραβολο
( οκ + τσιγαρα καφεδες νερα κ.λ.π)
Σχεδον Κανενας δεν ειχε 'τεντα σερβις' ολοι βοηθουσαν ολους με οτι ειχε ο καθενας ( κι αν εχουν δωθει λαστιχα σε 'ανταγωνιστες' - αυτο ειναι το πνευμα των αγωνιζομενων ετσι κι αλλιως ) και με την βοηθεια 1- 2 φιλων ή συνηθεστερα του.,.. ανταγωνιστη!!!! τους γινοταν οτι ηταν να γινει..προσωπικά δεν μπορω να βγαλω κοστολόγιο 'αγωνιστικου' αλλα φανταζομαι απο τα ανωτερω καποιος που ξερει μπορει.
Ουτος ή αλλως ο ρυθμός ειναι σαφως πιο χαλαρος αφου ετσι κι αλλως δεν παει με χρονομετρο αλλα οπως ειπα ρεγκουλαριτι
και βεβαια το roadbook δεν ειναι 'δεξια 3η πατημενη σε αριστερη μετρια' αλλα σε '1,5 χλμ στη διχαλα δεξια'Συχνωτερος λογος εγκαταληψης δεν ειναι μηχανική βλαβη αλλα λογω κουρασης
Πολλοι ερχονται με τα αυτοκινητα που πανε τα παιδια τους στο σχολειο την Δευτερα, οποτε καταλαβαινεις οτι η δθαδρομη ειναι τετοια που πρεπει νορμαλ τζιπακια να μπορουν να την αντιμετωπισουν. Νορμαλ απο αποψη υψους φορεστερ εχουν τερματισει επαννηλημενα οποτε θεωρω οτι κι ενα impreza σηκωμενο οσο παιρνει θα πηγαινει ανετα
Εξ αλλου ( και αυτο ειναι και το σκοπος της δημοσιευσης της ιδεας) αν μαζευτει ικανός αριθμος καθαροαιμων αγωνιστικών κι επειδη η διαδρομη εχει ηδη ανιχνευτει ειναι εφικτό η απροσπελαστη ή εστω που θα δυσκολεψει το impreza λασπολακουβα μπορει να παρακαμφθει sto roadbook. καταλαβαινεις τι εννοω
και μιλαμε για 800 χιλιομετρα οπου ομως τα 70-80% ειναι το χωμα και το υπολοιπο ασφαλτος κι οχι το αναπωδο.
Η περισσωτερη ασφαλτος που εγινε περσι ηταν το Ζαππειο εκκινηση μεχρι Θηβα οπου επιαναν χωμα πλεον και η αντιστοιχη επιστροφη.
και βεβαιως οχηματα που συμετειχαν και δεν μπορουσαν να κανουν τοση ασφαλτο οπως πχ οι γουρουνες ( οι οποιοι απο μονοι τους μαζευτηκαν και δηλωσαν οτι θελουν να συμετασχουν ) εκαναν μια τιμητική εκινηση στο Ζαππειο, στο τραιλερ, στο olympous Plaza ( opoy htan kai to kanonismeno parking για τα τραιλερ) και πλεον επιαναν χωμα μεχρι Διστομο ( πρωτη τουλιπα) διστομο - διστομο ( δευτερη τουλιπα ) Διστομο Olympous ( τριτη τουλιπα ) και Olumpous - Ζαπειο για τερματισμό.Φαντασου οτι μια ειδική ηταν.... 230 χλμ χωμα σερι..
το Jimny σου με 4 λαστιχα αν εχεις χερια ( :):):) ) κυνηγαει ΚΑΙ θεση...
Γιατι δεν παιζει ρολο η ταχυτητα τοσο , οσο ο σταθερός ρυθμός η αποφυγη προβληματων και η αξιοπιστια κατι σαν τα παλια Ακροπολις!! -
Χέρια υπάρχουν ακόμη!!!!....
Λάστιχα όσα θέλω με μερικά αυτοκόλλητα!!!...
Μπακετ και ζώνες υπάρχουν!!....
Ο ΤΕ λύνει καπάκι?????........ πως δηλώνονται.
Παράβολο?.
Ασφάλεια?.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Μαστρο Αντωνη καλημερα
Αμα εχεις χερια.... προχωρα!!!!
Λαστιχα 1 6αδα λασπης κι εισαι θεος!!
Μπακετ και ζωνεις ειναι υποχρεωτικά ΑΝ εχεις ή αν βαλεις rollcage kai τρεξεις Ζ1, αν δεν εχεις rollcage μπορεις να τα εχεις και στην νορμαλ Ζ2 δεν σε ανεβαζουν κατηγορία,
Το παραβολο κ.λ.π. δες εδω http://www.ihnilatis4x4.gr/24 Hours 2011.htm
Πιστευω οτι για σας τους 'μπαρουτοκαπνισμενους' ειναι ενα ωραιο παιχνιδι χωρις πιεση επιδοσης χρονου κ.λ.π. Ευχαριστιεσαι οδηγηση στο χωμα..
Σα μια ιδιαιτερη αλλα 'εκδρομη' με φιλους..
Α ναι κι ενα τερρατριπ..
Οι αποστασεις που δινονται ειναι για διασταυρωσεις που πρεπι να ακολουθηθουν ή για σημεια προσοχής, οπως δηλ. σε ολα τα ρεγκουλαριτι -
Ωραία ακούγετε!!!!.
Να μαζέψουμε κόσμο ….. βουρ στον πατσά!!!.
Κάποιος και εγώ, μπορούμε να πάρουμε και της Σουμάχερ μας……. Αδελφάκι ?????!!!!.....
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Εννοειται!!!!
Δε ξερω μονο μη τους αρεσει τοσο ο χαλαροτερος ρυθμος και... σας παρουν και το τιμονι!!!!!!!!!!!!!!!!Απαραιτητη διευκρινηση
οδηγός ( προφανως ) και συνοδηγός = ενηλικες
οδηγός και συνοδηγός κατοχοι αντιστηχων αδειων αγωνων αναλλογα της κατηγορίας ( εσεις οι πυρκαυλοι!! φανταζομαι οτι εχετε ετσι κι αλλιως αγωνιστικες)
Ετησια αγωνιστική για την Z1
Ετησια Παιδιων για την Ζ2 SUV ( εντρυ εσεις δεν παιζεται που να χτυπιεστε κατω!!!!) Εννοειτε επεισεις οτι αν εχετε ηδη αγωνιστικη τρεχετε με αυτην και σε αυτη τη κατηγορία
ή αν δεν εχετε ετησια παιδιων, τότε υπαρχει η ημερησια ( μια, κι ας ειναι πρακτικά 2ημερος) παιδιων παλι για τις μικρες κατηγορίες -
οδηγός ( προφανως ) και συνοδηγός = ενηλικες
Προφανώς….. μα δεν λένε να ξεκουνήσουν από δίπλα μας, λόγο ΓΑΠ……. Συγγνώμη mod…..
Ετησια Παιδιων για την Ζ2 SUV ( εντρυ εσεις δεν παιζεται που να χτυπιεστε κατω!!!!)
Μας πληγώνεις θανάσιμα!!!!!...... γυναίκαααααα τα χάπια μου!.
ΑΝΤΩΝΗΣ.
-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Kορυφαίες συμμετοχέςΟ πολυπρωταθλητής 4Χ4 Στέφανος Ατταρτ με ένα MINI Countryman S (!),........
-
2000cc να σέρνετε με την κοιλιά, με βαρβάτα χέρια.
1600 περίπου με τα μισά κιλά, VVTI και ανάλογο μπόι?.
Είσαι κακός Φωκίωνα!!!!!!!....... με τσιγκλάς……
Καλέ μου φίλε, καλό βράδυ. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Είσαι κακός Φωκίωνα!!!!!!!....... με τσιγκλάς……Εσυ - ο δρομος - το αυτοκινητο - η νυχτα
τι αλλο θες Μαστορα????
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Είσαι κακός Φωκίωνα!!!!!!!....... με τσιγκλάς……
Εσυ - ο δρομος - το αυτοκινητο - η νυχτα
τι αλλο θες Μαστορα????
Και δίπλα ποιος θα κάθετε???..... ιδού το διακύβευα……
-
ε κανε τα 'κουμαντα' σου.... λες να μη βρεις???? ΤΟΣΟ σφαιρα θα πηγαινεις που φοβουντε????
! -
Σε οποιον αυτα τα ονοματα και καταστασεις'λενε' κατι.....
Η συνταγή του… γλυκού; Απλή, πολύ απλή! Μία κούπα από τις εικόνες από το πάλε ποτέ περιπετειώδες Rallye Acropolis, με τα αυτοκίνητα να ταράζουν μία το χρόνο την ησυχία ενός επαρχιακού χωριού. Άλλη μία μεζούρα από τις διηγήσεις του Κ.Κ. στους 4Τ για όλα εκείνα που συνέβαιναν στον άξονα Αθήνα, Καλαμπάκα, Αθήνα, Πελοπόννησος τις μέρες, μα περισσότερο τις νύχτες, του εθνικού μας αγώνα. Μία πρέζα από Πρόδρομο, Ευαγγελίστρια, Νέο Δίστομο, Αλουμίνιο, Μελετάκι, Ορυχεία, Γραβιά, Στείρι, Ελικώνα και γιατί όχι Λουκίσια, Πλατανάκι, Αρχάνι, Ασβέστη, Ταρζάν, Καλοσκοπή, Καρνεζέικα, Βωξίτες, Καρούτες και όλα εκείνα που έκαναν τον αγώνα για πολλά χρόνια τον καλύτερο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Ελάχιστο από το ιδρώτα των πληρωμάτων, ανακατεμένο με τη σκόνη και τη μαυρίλα από τα τακάκια, κατάλοιπο από τις απαραίτητες αλλαγές σκισμένων ελαστικών. Άλλο τόσο από την κούραση και την αγωνία των service crews για το πώς θα φτάσει, αν φτάσει, το αυτοκίνητο.
Μια προταση προς αγωνιζομενους για τον 24ωρο..