Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά πρώτης μηχανής
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. Αγορά πρώτης μηχανής
    • 1 / 1
    Μοτοσικλέτα
    8
    15
    183
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      therunawaydreamer23 last edited by

      Γεια σας, είμαι καινούργια σε αυτή την ιστοσελίδα...
      Τον Σεπτέμβριο κλείνω τα 18 και θα ήθελα να αγοράσω μια μηχανή. Την έχω ήδη επιλέξει, kawasaki eliminator 250cc, μεταχειρισμένη του 1998 και η τιμή είναι γύρω στα 1000-1400 ευρώ. Το ζήτημα είναι ότι δυσανασχετώ εξαιτίας των κιλών μου και του σωματότυπου μου. Είμαι 1.65 και 45 κιλά. Θα μπορώ να την κουμαντάρω; Είναι βαριά μηχανή;
      Έχω εμπειρία από μηχανή μικρότερου κυβισμού, βασικά 50αρακι οδηγούσα μέχρι τώρα, αλλά μετράει σαν εμπειρία το καημένο.
      Αυτό που θέλω να ξέρω, είναι αν, σαν πρώτη μηχανή, θα το μετανιώσω αργότερα. Αν θα έχω κάποια προβλήματα, αν θα γίνω ρεζίλι στον δρόμο μη μπορώντας να βάλω ούτε ποδαράκι...Πείτε μου ό,τι ξέρετε...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        therunawaydreamer23 last edited by

        Γεια σας, είμαι καινούργια σε αυτή την ιστοσελίδα...
        Τον Σεπτέμβριο κλείνω τα 18 και θα ήθελα να αγοράσω μια μηχανή. Την έχω ήδη επιλέξει, kawasaki eliminator 250cc, μεταχειρισμένη του 1998 και η τιμή είναι γύρω στα 1000-1400 ευρώ. Το ζήτημα είναι ότι δυσανασχετώ εξαιτίας των κιλών μου και του σωματότυπου μου. Είμαι 1.65 και 45 κιλά. Θα μπορώ να την κουμαντάρω; Είναι βαριά μηχανή;
        Έχω εμπειρία από μηχανή μικρότερου κυβισμού, βασικά 50αρακι οδηγούσα μέχρι τώρα, αλλά μετράει σαν εμπειρία το καημένο.
        Αυτό που θέλω να ξέρω, είναι αν, σαν πρώτη μηχανή, θα το μετανιώσω αργότερα. Αν θα έχω κάποια προβλήματα, αν θα γίνω ρεζίλι στον δρόμο μη μπορώντας να βάλω ούτε ποδαράκι...Πείτε μου ό,τι ξέρετε...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          therunawaydreamer23 last edited by

          Γεια σας, είμαι καινούργια σε αυτή την ιστοσελίδα...
          Τον Σεπτέμβριο κλείνω τα 18 και θα ήθελα να αγοράσω μια μηχανή. Την έχω ήδη επιλέξει, kawasaki eliminator 250cc, μεταχειρισμένη του 1998 και η τιμή είναι γύρω στα 1000-1400 ευρώ. Το ζήτημα είναι ότι δυσανασχετώ εξαιτίας των κιλών μου και του σωματότυπου μου. Είμαι 1.65 και 45 κιλά. Θα μπορώ να την κουμαντάρω; Είναι βαριά μηχανή;
          Έχω εμπειρία από μηχανή μικρότερου κυβισμού, βασικά 50αρακι οδηγούσα μέχρι τώρα, αλλά μετράει σαν εμπειρία το καημένο.
          Αυτό που θέλω να ξέρω, είναι αν, σαν πρώτη μηχανή, θα το μετανιώσω αργότερα. Αν θα έχω κάποια προβλήματα, αν θα γίνω ρεζίλι στον δρόμο μη μπορώντας να βάλω ούτε ποδαράκι...Πείτε μου ό,τι ξέρετε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vatanen last edited by

            Test ride it!

            (Χαμηλή είναι πολύ, δεν πιστεύω να έχεις πρόβλημα)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              joker-myrddin last edited by

              45?
              Μπορεί να φτάνεις κάτω το θέμα είναι άμα θα μπορείς να την κουμαντάρεις λόγο βάρους.... Δεν ξέρω πόσα κιλά είναι αλλά θα είναι τουλάχιστον 100-110... Tesr ride θα σου λύσει πολλές απορίες... Αλλά γνώμη μου πολύ προσοχή γιατί άμα σε πάρει ο αέρας την πάτησες. Και δεν το λέω ειρωνηκά... Εγώ εδώ με το Ninjaki πού είναι 150 και εγώ είμαι 110 όταν έχει αέρα η περνάω κοντά απο νταλίκα με πέρνει ο αέρας...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                therunawaydreamer23 last edited by

                ναι, είμαι 45...χαχαχα. Λες να με πάρει ο αέρας; Το θέμα είναι ότι την θέλω πολύ και αν είναι θα το ρισκάρω.
                Ααα, και κάτι ακόμα η μηχανή είναι 250cc και 25bhp, στην ηλικία των 18 γίνεται να την οδηγήσω νόμιμα; ή θα πρέπει να περιμένω μέχρι τα 21; Είχα διαβάσει πριν ένα μήνα ότι η μηχανή αρκεί να είναι 33bhp για να την οδηγήσει κάποιος στα 18, όμως διαβάζοντας σε αυτή την ιστοσελίδα http://www.eugenis.gr/motosykleta.htm , με προβλημάτισε. Τι γίνεται τώρα;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  efthymis last edited by

                  Αυτο ειναι με τον παλιο νομο, πλεον το μικρο διπλωμα ειναι μεχρι 34 αλογα η καποια αναλογια ιππων/βαρους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    therunawaydreamer23 last edited by

                    άρα μπορώ από τα 18 να οδηγήσω μηχανή με 250cc και 25 ίππους; το ξαναρωτάω, για να είμαι σίγουρη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      efthymis last edited by

                      oh, yes!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        joker-myrddin last edited by

                        Αναλογία ίππων κιλων είναι... Μπορείς γιατί και εγώ με το Ninjaki το έχω απο 19 και είναι 33 άλογα στα χαρτιά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          taurus last edited by

                          Κατ' αρχάς το μηχανάκι έχει 35 ίππους (δικύλινδρο γαρ), οπότε δεν ξέρω τι παίζει με το δίπλωμα. Κατά δεύτερον είναι 170 κιλά στεγνό. Ουκ ολίγα για έναν άνθρωπο 45 κιλών. Τέλος, δεν μπορώ να καταλάβω τον έρωτα που έχουν οι νεες κοπέλες με τα τσοπεροειδή. Είσαι η 3η 18χρονη που ακούω να λέει οτι γουστάρει να πάρει τέτοιο μηχανάκι. Η γνώμη μου είναι οτι αυτές οι μηχανές δεν είναι κατάλληλες για νέο αναβάτη, καθώς τα οδηγικά τους χαρακτηριστικά δεν πρόκειται ποτέ να σου μάθουν να οδηγάς μοτοσυκλέτα όπως πρέπει. Περίεργη γεωμετρία, περίεργη συμπεριφορά υπο κλίση, πολύ χαμηλό κέντρο βάρους (κι όμως στις μοτοσυκλέτες δεν είναι απαραίτητα καλό το τελευταίο) κτλ.

                          Α! Το 50άρι που οδηγούσες (σκούτερ να υποθέσω?) δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με πραγματική μοτοσυκλέτα. Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να καβαλήσεις 2-3 διαφορετικά μηχανάκια για να έχεις μια ολοκληρωμένη εικόνα τι σε βολεύει και τι όχι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Z
                            zorz last edited by

                            Στα ίδια περίπου κινείται και η δική μου άποψη. Το Eliminator έχει το πλεονέκτημα της πολύ χαμηλής σέλας (και το ότι είναι δικύλινδρο), κι από εκεί και πέρα μόνο μειονεκτήματα. Ρίξε μια ματιά στα Honda CBF125 και CBF250 και τα αντίστοιχα Yamaha YBR125 και 250, Yamaha Tricker (πολύ ενδιαφέρον μηχανάκι).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              c-l-a-b last edited by

                              καλησπερα κ απο μενα..
                              αρπαζω την ευκαιρια να ρωτησω κ εγω καποια πραγματακια,βασικα κ γνωστα ισως για τους περισσοτερους,σχεδον αγνωστα σε εμενα..
                              προκειται να βγαλω κ εγω διπλωμα για μηχανη.αλλα εχω καποιες αποριες,μιας κ οπως ειπα δεν εχω ιδεα σε πρακτικα θεματα..αυτο που θα ηθελα να ρωτησω καταρχας ειναι το θεμα των ταχυτητων στο κιβωτιο.η πρωτη μπαινω πατωντας προς τα κατω κ οι υπολοιπες ανεβαζωντας(η το αντιστροφο)?
                              απο την αλλη,θα ηθελα να μαθω αν μια μηχανη δεν ειναι καταλυτικη,αν θα εχω προβληματα αποδοσης κ κυριως αξιοπιστιας,χρησιμοποιωντας αμολυβδη βενζινη..
                              κ τελος θα μπορουσε να μου πει καποιος αν ισχυουν τεκμηρια για τις μηχανες?
                              ευχαριστω εκ των προτερων!!κ ζητω συγνωμη αν σας φαινονται γελοιες οι ερωτησεις μου..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                                καλησπερα κ απο μενα..
                                αρπαζω την ευκαιρια να ρωτησω κ εγω καποια πραγματακια,βασικα κ γνωστα ισως για τους περισσοτερους,σχεδον αγνωστα σε εμενα..
                                προκειται να βγαλω κ εγω διπλωμα για μηχανη.αλλα εχω καποιες αποριες,μιας κ οπως ειπα δεν εχω ιδεα σε πρακτικα θεματα..αυτο που θα ηθελα να ρωτησω καταρχας ειναι το θεμα των ταχυτητων στο κιβωτιο.η πρωτη μπαινω πατωντας προς τα κατω κ οι υπολοιπες ανεβαζωντας(η το αντιστροφο)?
                                απο την αλλη,θα ηθελα να μαθω αν μια μηχανη δεν ειναι καταλυτικη,αν θα εχω προβληματα αποδοσης κ κυριως αξιοπιστιας,χρησιμοποιωντας αμολυβδη βενζινη..
                                κ τελος θα μπορουσε να μου πει καποιος αν ισχυουν τεκμηρια για τις μηχανες?
                                ευχαριστω εκ των προτερων!!κ ζητω συγνωμη αν σας φαινονται γελοιες οι ερωτησεις μου..

                                η πρώτη κάτω και οι υπόλοιπες επάνω... εκτός από τα παπιά που είναι όλες κάτω ...
                                αν δεν είναι καταλυτική και βάζεις αμόλυβδη δεν θα έχεις πρόβλημα με το μοτέρ αλλά τα προιόντα καύσης θα είναι κάκιστα (καθαρά ηθικό το θέμα σου λοιπόν...)
                                νομίζω οτι δεν ισχύουν τα τεκμήρια στις μηχανές

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  c-l-a-b last edited by

                                  σε ευχαριτω ρε ρεντ για την γρηγορη απαντηση!νασαι καλα!(κ ελπιζω να μη με παρεξηγησες αλλα ειμαι λατρης των αυτοματων,ομως το διπλωμα δεν μπορεις να το παρεις οδηγωντας αυτοματο..)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Z
                                    zorz last edited by

                                    Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                                    σε ευχαριτω ρε ρεντ για την γρηγορη απαντηση!νασαι καλα!(κ ελπιζω να μη με παρεξηγησες αλλα ειμαι λατρης των αυτοματων,ομως το διπλωμα δεν μπορεις να το παρεις οδηγωντας αυτοματο..)

                                    Μπορείς, απλά τότε θα επιτρέπεται να οδηγείς μόνο αυτόματα (αναγράφεται ο περιορισμός στο δίπλωμα), δηλαδή σκούτερ, το Aprilia Mana και το Honda DN-01!

                                    Τεκμήρια όντως δεν υπάρχουν (ακόμα).

                                    Αμόλυβδη δεν υπάρχει πρόβλημα να βάζεις σε κινητήρες των τελευταίων ~30 χρόνων. Έτσι κι αλλιώς, η LRP (όσο υπάρχει ακόμα) είναι κοινή αμόλυβδη με πρόσθετα καλίου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr